elentario 6 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 To byl ten gameplay, czy nie bylo? Wlasnie wwrocilem do domu, aby sciagnac jakies footage, a tu lipa, nic! <_< Były wywiady z ekipą DICE na żywo, a w przerwie między wywiadami rozmawiali z graczami testującymi 15 minutowy gameplay z PCtowej wersji multi. Cytuj
rpgfan 4 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 (edytowane) http://e3.gamespot.c...g=footer%3Blink - niezły tekst z jakiegoś pokazu multi dla prasy - zawiera kilka ciekawostek, np. klasy postaci z pokazu: - assault dostał apteczkę i defibrylator, ale nie ma ammmo-boxa, karabin m16 - medyk zamienia się w support - nosi LMG (dokładnie M249) i rozdaje ammo - inżynier nosił m4 z latarką, wiertarkę i jakąś wyrzutnię rakiet - recon miał tylko karabin MK11 (6x scope) i C4 Cieszy mnie też pokazane zdrowie w % na HUDzie. Ja pier... Jak asfalt moze nie miec ammo tylko defib z medkitem? Medyk rozdaje ammo? Fully customized... juz widze reconow z defibrylatorem... no chyba, ze to tylko odnosi sie o broni, ale jakos watpie Edytowane 8 czerwca 2011 przez rpgfan Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 (edytowane) Ja tu nie widze zadnego problemu. Po prostu assault zamienil sie w medyka. A medyk nie rozdaje ammo, bo to juz nie jest medyk tylko support. Jak mozna sie do tego czepiac? Przeciez medyk latajacy z LMG w BC2 to byl jakis absurd - myslicie ze w realu taki latalby z wielkim, ogromnym, ciezkim karabinem? Jest to tez powrot do korzeni - w Battlefieldzie 2 medyk latal z M4 a nie jakims LMG. Co do tekstu - po prostu WOW. The support soldier gains experience points for laying down suppressing fire, while those caught in the crossfire will have their vision compromised through a shaky cam and other subtle visual effects. Niezla sprawa. Jak widac fajnie przemysleli sprawe - dali mu ammo box dzieki czemu nie bedzie musial sie martwic o amunicje, i dodali punkty za oslanianie. Cieszy fakt, ze DICE caly czas kusi sie o jakas innowacyjnosc i wprowadza patenty o ktorych nie pomyslala konkurencja. Bedac podnoszonym przez medyka mozna wybrac czy wolimy byc przez niego podniesieni, czy sie zrespic normalnie. A jesli chodzi o te "fully customized" - pewnie chodzilo im o bronie, perki, celowniki i inne tego typu bajery - bez przesady, nie sadze zeby zburzyli cala strukture gry pozwalajac doslownie wszystko ze soba polaczyc. EDIT: Nie wiem czy juz bylo mowione, ale w BF3 od poczatku bedzie coop (a nie tak jak w przypadku BC2, gdzie wydali go dopiero w DLC). Edytowane 8 czerwca 2011 przez Yabollek007 Cytuj
LiSoQuan 23 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 A ja zauważyłem że grafa ta w multi jest bardzo podobna do Crisisa2 i tutaj może być nadzieja ze na konsolach będzie to ładnie wyglądało... jak pójdą w stronę realistycznego wygladu jak to jest w C2 Cytuj
walek 96 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Czytaliscie dalej (powyzszego) linka, z unieszkodliwianiem pojazdow. Walisz RPG od tylu, pojazd zostaje unieruchomiony zabiajac wlasnie kolesia z tylu, a gunner z przody kontynuuje ostrzal, czekajac az inzynier go naprawi. Zakladam, ze ponizej 30% HP stanie nam woz. Fajny patent. Ciekaw jestem ile jeszcze bedzie takich smaczkow. Pixel Enemy opowiada o swoich wrazeniach z multi BF3. Co wazniejsze: - przy close combat, latarki tak daja po oczach, ze skutecznie oslepiaja przeciwnika - grafa slabsza, niz w (singlowych podejrzewam) trailerach. Taki Crysis 2 na max detalach (technicznie) - Litwin sluchaj uwaznie! ... Jak chcesz zabrac komus dog tag'a, bedzisz musial to zrobic od tylu, podkradajac sie po cichu (stealth knife from behind) - bedzie opcja night vision -jak grali nie bylo kill cam. http://www.youtube.com/watch?v=3edP79plgsA Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 I bardzo pięknie z tymi dog tagami Cytuj
rpgfan 4 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Nareszcie zadnych ninja skokow na plecy ani twarz bo dogtag potrzebny Cytuj
walek 96 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Ciekaw jestem jak oni to rozwiaza. Skoro mowia ze musi byc steath, to jak wbiegne na typa od tylu, i odpale kose, to nie bede mial blachy. A jak zatrzymam sie pol metra ( po wczesniejszym sprincie) od ofiary, i odpale kose, to wtedy sciagne? Ale to tez nie jest stealth. W kazdym badz razie, koniec z wesolymi dozynkami. Kolekcje zmiejsza sie z tysiacow, do kilkudziesieciu. Rozwiazanie z tym nozem, to dla mnie bomba ... A o wersji na Ps3, ani slychu ani widu. :confused: Chlopaki cos wspominali, ze za "ogien zaporowy", tez leca punkty Cytuj
Stona 569 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Niestety, ale multi mnie nie interesuje w żadnej grze. A żeby nie było, fanbojem COD-a nie jestem, bo nawet tej gry nie zamierzam kupować, a już na pewno nie na premierę. Po prostu oceniam to co widziałem na E3 i według mnie COD MW 3 wypadł lepiej od Battlefielda, chociaż tu znacznie miał kiepski fragment. No to nie ma o czym dyskutować, skoro nie jara Cię multi w grze, która jest robiona stricte pod multi :potter: Cytuj
rpgfan 4 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Chlopaki cos wspominali, ze za "ogien zaporowy", tez leca punkty Za to nie bylo pkt za ammo i pewnie za apteczki tez nie. W sumie 100pkt za kill to bardzo duzo w porownaniu 50 z BC2. Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Nie wiem czy ktoś tu już o tym pisał ale wg. słów kogoś z DICE (na forum b3d) wersja na PS3 chodzi obecnie w rozdzielczości 1280x704 z MLAA. Nie ma nic na temat X360. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Filmik z wczorajszej relacji: http://www.youtube.com/watch?v=NnB_Ft20R8c Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 Filmik z wczorajszej relacji: http://www.youtube.com/watch?v=NnB_Ft20R8c Klaustrofobiczna ta mapka...a przynajmniej jej część Z każdym kolejnym materiałem napalam się coraz bardziej. MW3 już poszedł w zapomnienie, tylko teraz pytanie jak wygląda konsolowa wersja. Kto wie, może wezmę w premierę, chociaż Uncharted 3 bardziej mnie przekonuje:) Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 W końcu broń wygląda rzeczywiście,a nie jak kawałek plastiku ze sklepu zabawkowego Cytuj
walek 96 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 (edytowane) Wygladal na lekko pod denerwowanego, bo chyba nie mogl znalezc konsolowej wersji Bf3. Na lamach portalu PSX Extreme obiecany byl gameplay z konsoli, a tu k**a myszka i keyboard. Tez bym sie wkurzyl. Pozdro 2:38- czy ja dobrze widze, Steven Spielberg? Edytowane 8 czerwca 2011 przez walek Cytuj
oTOMo 19 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 w tym filmiku zapodanym przez Roziego pierwszymi zagadanymi osobami są uciekinierzy z Infinity Ward - Respawn Entertainment Cytuj
SpacierShark123 1 508 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 1280x704 MLAA nie wiem czy to dużo i co to oznacza no ale spaprać tego nie mogą.Mówili że na PS3 użyją czegoś nowego(?) jakiejś technologi czy coś.Więc liczę przynajmniej na grafikę jak w Crysis 2 Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 (edytowane) Mówili że na PS3 użyją czegoś nowego(?) jakiejś technologi czy coś. Jeżeli dobrze kojarzę o co Ci chodzi to nie do końca. Chodzi o sam proces produkcji gry. Zaczynają od najmocniejszej platformy i 'skalują' całość do możliwości słabszych platform. Czyli PC -> PS3 -> X360. Dlatego (niby) na PS3 ma wyglądać lepiej niż na X360..... ale to się zobaczy. Zamiast robić jak 90% developerów że robią grę na najsłabszą platformę, a potem dodają bajerki w innych wersjach. Edytowane 9 czerwca 2011 przez Kazuun Cytuj
walek 96 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 Mówili że na PS3 użyją czegoś nowego(?) jakiejś technologi czy coś. Jeżeli dobrze kojarzę o co Ci chodzi to nie do końca. Chodzi o sam proces produkcji gry. Zaczynają od najmocniejszej platformy i 'skalują' całość do możliwości słabszych platform. Czyli PC -> PS3 -> X360. Dlatego (niby) na PS3 ma wyglądać lepiej niż na X360..... ale to się zobaczy. Ja bym to widzial tak: PC------->PS3->Xbox360. Pytanie, jaki dystans bedzie miedzy PC a Ps3, to juz pytanie do wrozki. Jesli masz wiedze na temat tworzenia gier, to byc mozes znasz odpowiedz, jesli przeczytasz info dotyczace grafiki Battlefield 3 na Ps3 http://publications.dice.se/attachments/Christina_Coffin_Programming_SPU_Based_Deferred.pdf Dla mnie to czarna magia, screeny na stronie 11 sa obiecujace. Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 Cóż, w ostatnim trailerku "chwalą" się już wersją na PS3 więc źle nie jest chyba Cytuj
da$io 110 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 Jeśli chodzi o technologię to chcą na rdzenie Cella przerzucić niektóre obliczenia grafiki by odciążyć procesor graficzny. Tak uczyniono w Killzone 3. Cytuj
walek 96 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 Cóż, w ostatnim trailerku "chwalą" się już wersją na PS3 więc źle nie jest chyba W ktorym? Gdzie? Poprosze link Cytuj
rpgfan 4 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 (edytowane) Cóż, w ostatnim trailerku "chwalą" się już wersją na PS3 więc źle nie jest chyba O tych 2 screenach z E3 mowa BTW http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1558033&postcount=2594 http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1557390&postcount=2575 Jesli to prawda to ja nie mam pytan Edytowane 9 czerwca 2011 przez rpgfan Cytuj
walek 96 Opublikowano 9 czerwca 2011 Opublikowano 9 czerwca 2011 (edytowane) Koles potwierdzil, ze te dwa "video clip" ( a NIE caly trailer) sa z Ps3, ktore mozna zobaczyc w Jedno to cut-scenka, a drugie (wieza eiffla w tle), jakos rewelacyjnie to nie wyglada. Sa w tym trailerze scenki, ktore bardzo bardzo roznia sie miedzy soba oprawa AV. Edytowane 9 czerwca 2011 przez walek Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.