waldusthecyc 4 767 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 O, wreszcie będzie się customizować perki dla konkretnych rodzajów pojazdów, a nie jeden perk do wszystkiego. to raz, a dwa, że to przedłuży żywotność multi, bo wygląda na to, że będzie sporo bajerów do odblokowania. a to oznacza więcej motywacji niż katowanie klasy dla gwiazdki Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 To jedno a drugie... Dice na pewno poświęci więcej czasu dl różnego typu DLC i darmowych dodatków bo nie ma co ukrywać że mimo braku czasu dla BC2 i tak dali nam dużo dobrego czy to za darmo czy za kasę. Ale każdy dodatek płatny był wart ceny nie to co serwuję COD. Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 Co ty gadasz Zielu, Onslaught i unlocki broni były porażką i zwykłym skokiem na kasę. Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 Nadrobilem ostatnie strony i mam nadzieje ze od pazdziernika znow bede slyszal grozby o rozwodzie od zony, "nalewkowe" refleksje kozbinia, teksty robota manfreda, przywolywanie do porzadku przez ukarzyciela i wielu innych:) Bf3 mnie juz ma mimo swoich wad. Do zobaczenia na polu walki! Cytuj
walek 96 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 O, wreszcie będzie się customizować perki dla konkretnych rodzajów pojazdów, a nie jeden perk do wszystkiego. to raz, a dwa, że to przedłuży żywotność multi, bo wygląda na to, że będzie sporo bajerów do odblokowania. a to oznacza więcej motywacji niż katowanie klasy dla gwiazdki Taa... bedzie bawil sie 15 min., zanim wejdziesz do gry. Mnie juz wpienialo ustawianie kilku specjalnosci jak sie resetowaly w momencie kiedy przechodziles z Vietnamu na podstawke (i odwrotnie). 80 spec dla pojazdow!? WTF? 0_o Cytuj
Stona 569 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 Bardzo dobrze, człowiek dostawał (pipi)ca jak chciał szybko przeskoczyć z helki do czołgu [na kij mi w czołgu smołki? ]. Ten ruch uważam za jeden z lepszych ficzerów. I nie wydaje mi się żeby akurat ilość bonusów do odblokowania była jakimś wyznacznikiem zabawy w multi. Odblokowujesz to wszystko przez kilkanaście godzin, a później i tak grasz kilkaset dla samej przyjemności ownowania noobów Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 (edytowane) Co ty gadasz Zielu, Onslaught i unlocki broni były porażką i zwykłym skokiem na kasę. Unlock broni był porażką ale głównie skierowaną do graczy niedzielnych. Onslaught wg mnie był świetnym urozmaiceniem każdy dodatek kupiłem i nie żałowałem pieniędzy. Kolejny fajny filmik prezentujący tym razem modyfikację broni Edytowane 2 września 2011 przez marekjw2523 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 2 września 2011 Opublikowano 2 września 2011 jak na moje oko to filmik prezentujący dodatki dla preorderowców czyli te rzeczy 1 Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 5 września 2011 Opublikowano 5 września 2011 (edytowane) DICE poinformowało żeby odblokowanie wszystkie, bronie, gadżety dla wszystkich klas będziemy potrzebować 100 godzin gry. Małe sprostowanie 100 godzin dla jednej klasy Edytowane 5 września 2011 przez marekjw2523 Cytuj
UberAdi 2 288 Opublikowano 5 września 2011 Opublikowano 5 września 2011 Pozwole sobie wkleić post mojego znajomego z forum ps3liga.pl (troche nowego i starego info:)) http://www.battlefield-3.org/wochenrueckblick-interview-17-minuten-gameplay.t161557.html ( tak wiem po niemiecku ale wazne punkty przetlumacze ) EA zmieniło Orgins , Orgins juz nie "sprzedaje"/udostepnia danych osobom trzecim ( czyli jest jak na steamie ) ( orgins to caly czas beta wiec moze sie jeszcze zmienić cos na lepsze / gorsze) Modding tools mogą dalej wylądować na PC, mimo ze "niema na to czasu" to jednak DICE bedzie sie staralo pracować na tym zeby takie udostępnić i community byly zadowolona. Pracownik DICE powiedzial ze jezscze nic nie jest pewne, i ze niekoniecznie nasz żołnierz bedzie musial miec nick z orgins. Beta nie wystartuje w tym tygodniu , ale sa dobre szanse ze DICE poda termin w następnym tygodniu. Potwierdzone ze BETA startuje na 100% w tym miesiącu na wszystkie platformy. Sniperki dostaly celownik gdy znich nie celujemy, ale tylko dlatego zeby pokazać jakie sa nieprecyzyjne gdy znich nie celujemy. Pozatym : EOD bot nie znosi wody, da sie miec amerykanskie scopy na ruskich broniach , trzeba ale grac nimi dosc dlugo. ( odwrotnie to samo ) , przejmowanie flagi jest krotsze jak przejmuje ja wiele osob, jest ale limit nawet gdy 32 osoby przejmują flage bedzie to troche trwalo. Battlerecorder, narazie niema dokladnego info, DICE nie jest na 100% pewne czy dostarczy nam tego w premiere czy z patchem, daltego nie chca dawac zadnego infa Caspain Border na PC ma 1,4 KM (piechota) ! ale DICE mowi ze niejest to najwieksza mapa.... Na wielkiej wieży jest drabinka i platforma dla sniperow. Nie nie bedzie żadnego AKIMBO ( fuck yeah dice ) Kazda mapa jest na wszystkie modusy (conquest64, conquest, rush, deatmatch , S-Con, S-rush. S-DM ) Tutaj wyznania gracza ktory gral na PAXsie i w alphie : http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-3/1420396-my-impressions-bf3-pax.html I chyba dość ważne info dla nas : DICE bardzo stara sie dostarczyc gre pod scene E-Sportu dlatego parcuja z ESL i kilkoma innymi serwisami Chca dostosować privaty do takiego stopnia ze bedzie mozna wszystko banowac, dawac limity etc. Czyli zeby gra nadawala sie do Grania CW a nie byla tylko dobra do publica jak seria BadCompany. 2 Cytuj
artas25 4 Opublikowano 5 września 2011 Opublikowano 5 września 2011 Wiadomo coś kiedy będzie beta? Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 5 września 2011 Opublikowano 5 września 2011 Przecież napisał że możliwa data bety to przyszły tydzień... a termin mam nadzieję że nie potwierdzi się czarna wersja 28 wrzesień Cytuj
mersi 804 Opublikowano 5 września 2011 Opublikowano 5 września 2011 jak będzie 28 września to śmiech to nawet nazywać betą, beta miesiąc przed premierą? prędzej demko jak już Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 5 września 2011 Opublikowano 5 września 2011 (edytowane) Właśnie przecież pamiętacie jak demo BC2 dostaliśmy miesiąc przed premierą a dużo wcześniej ogrywaliśmy Betę. Tu mamy kolejny wywiad z DICE i ciekawy jest fragment o zniszczeniach, w których potwierdzają się moje słowa że nie zostaniemy oskubani ze zniszczeń ale to wszystko musiało zostać wyważone by gracze nie zostawili gołej ziemi, czyli będą metalowe osłony których nie da się zniszczyć, i gdzie teraz są te płaczące baby które już wieściły że na PS3 dostaniemy silnik który nie pozwoli na takie zniszczenia jak na PC. Edytowane 5 września 2011 przez marekjw2523 1 1 Cytuj
elvis004 302 Opublikowano 7 września 2011 Opublikowano 7 września 2011 (edytowane) No ku.rwa :confused: Czarne paski u dołu i na górze ekranu - zaj.ebiś.cie :confused: http://polygamia.pl/..._konsolach.html Edytowane 7 września 2011 przez elvis004 Cytuj
Litwin81 1 156 Opublikowano 7 września 2011 Opublikowano 7 września 2011 Kurde w BF 1943 zostawała goła ziemia i tez super się grało.w końcu to wojna. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 7 września 2011 Opublikowano 7 września 2011 No ku.rwa :confused: Czarne paski u dołu i na górze ekranu - zaj.ebiś.cie :confused: http://polygamia.pl/..._konsolach.html Tragedii chyba nie ma, albo można w ustawieniach TV pozmieniać jak komuś przeszkadza Cytuj
LiSoQuan 23 Opublikowano 7 września 2011 Opublikowano 7 września 2011 No ku.rwa :confused: Czarne paski u dołu i na górze ekranu - zaj.ebiś.cie :confused: http://polygamia.pl/..._konsolach.html Haha no pięknie. Doili nas pięknymi urywkami z wersji PC ale już czas odkryć karty i powoli przyswajać ludzi z wersją konsolową hehe. Coraz bardziej jestem tą grą zainteresowany z powodu grafiki ... wcześniej chciałem zobaczyć jak to będzie pięknie wyglądać... teraz chce zobaczyć czy aby nie będzie to tragicznie wyglądać Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 7 września 2011 Opublikowano 7 września 2011 Tragicznie raczej nie bedzie to wygladalo. Pytanie jak daleko od naszego wyobrazenia wzgledem wersji pctowej. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 7 września 2011 Opublikowano 7 września 2011 Moim zdaniem to lepsze rozwiązanie niż skalowanie obrazu. Po chwili do pasów się przyzwyczaicie, a chyba lepiej mieć lepsze teksturki itp? Cytuj
mersi 804 Opublikowano 7 września 2011 Opublikowano 7 września 2011 te 16 linijek czyli ten czarny pas o którym piszą nie będzie prawie widoczny na ekranie Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 7 września 2011 Opublikowano 7 września 2011 A ja tylko powiem jedno GDZIE DATA BETY. ONI TO JUŻ SOBIE JAJA ROBIĄ Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. K@t 116 Opublikowano 7 września 2011 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 7 września 2011 (edytowane) Duh, czytam i czytam ostatnie newsy i komentarze i aż się we mnie gotuje. Uprzedzając - będzie sporo o MW3 i BF3, ale nie piszę na celu wywołania wojenki, a jedynie wyrażenia swoich wątpliwości i wylania paru małych żali. Zresztą totalnie abstrahując od komentarzy ostatniego newsa - niesamowicie irytuje mnie hipokryzja jaka wylewa się z ludzi w większości ich opinii dotyczących kolejnych cięć konsolowego Bejtlfilda. Tyczy to wielu forów, serwisów i różnych indywidualnych wypowiedzi. Przykład - po ostatniej wypowiedzi kogośtam z Acti odnośnie wyższości gameplayu nad technikaliami, MW3 ponownie zostało zjechane jak łysa kobyła, Oberwało się Kotickowi, połowie pracowników Acti, ich rodzinom i ich zwierzętom domowym. Że niby co to za pieprzenie i odwracanie kota ogonem, no przecież to jawna próba odwrócenia uwagi od starego silnika etc, etc. Super, tyle że mimo leciwego silnika pewne jest jedno - MW3 wyglądać będzie dobrze. Fakt, dupy nikomu nie urwie, ale standardowo można się spodziewać niezłej zadymy, fajnych widoków i świetnej animacji. Oczywiście nie zmienia to faktu, że w opinii wielu Acti i tak jest złe, a CoD to śmieć. Bo tak. No dobra. Teraz weźmy się za BF3. Od razu uprzedzając argumenty w stylu "Chyba nie spodziewaliście się po konsolach poziomu PC, przecież DICE niczego nie obiecało." Owszem, nie obiecało, ale zaraz po premierze pierwszych materiałów z BF3 uspokajano - gra na konsolach nie będzie wyglądać jak na PC, ale nie będzie też o wiele gorsza. Będzie parę małych kompromisów, ale poziom grafiki zbliżony i odpowiednio wysoki, a gracze doświadczą identycznego „iksperjens” (jak ja lubię to określenie ) No i co? No i za przeproszeniem pstro. Zaczęło się od pierdół pokroju mniejszej ilości graczy i mniejszych map. Potem przyszedł czas na ostre obcięcie jakości tekstur, na ograniczeniu destrukcji, skończyło się na ostrym wykastrowaniu rozdziałki (a do premiery jeszcze trochę zostało). Ładne to „małe kompromisy”. I szczerze – wisiałoby mi to totalnie, bo tu akurat podzielam zdanie gościa z Acti – gameplay jest najważniejszy. Ale kiedy czytam coraz większe brednie ludzi starających się dowieść, że wszystkie te zmiany i cięcia to właściwie nic złego, no i w ogóle najlepiej od razu przyznać BF3 tytuł GOTY, to mi się scyzoryk w kieszeni otwiera. Uprzedzam – wojna pomiędzy CoD i BF mi WISI. Z przyjemność gram w obydwie serie i z przyjemnością zagram i w BF3 i MW3. Nie lubię jedynie, kiedy ktoś robi ze mnie idiotę i na siłę stara się wmówić, że białe jest czarne. Możliwe, że PeCetowy BF3 pozamiata. Ale nie da się zaprzeczyć, że w kwestii konsol Dice dało ciała. Bo to nie był i nigdy nie będzie poziom zbliżony do tego z PC i to nie będzie „identyczne doświadczenie”. Wszystkie obietnice i próby tłumaczenia się ograniczeniami sprzętu są dla mnie warte tyle samo, ile ten X-letni silnik Call of Duty. Tyle, że w wypadku tego ostatniego wiem czego się spodziewać, a wypadku BF3 mam spore wątpliwości. Dlatego właśnie wybucham pustym śmiechem, kiedy widzę pod sobą dwa newsy – jeden o MW3, drugi o BF3. Pod pierwszym komentarze „niech nie pieprzą o gameplayu, bo technologicznie stoją w miejscu i blabla”, a pod drugim „co z tego, że grafika będzie taka i śmaka, gameplay jest ważniejszy. Nawet jeśli SP będzie trwał mniej niż w MW2!” Dlatego właśnie z reguły nie zabieram głosu w fanbojowskich wojenkach. Pytanie tylko mam jeszcze jedno – MW3 to stanie w miejscu i zerowy postęp. Jaki w takim razie postęp zaoferuje BF3, skoro wychodzi na to, że w czysto technicznym aspekcie nie zmieni się nic w stosunku do Bad Company 2? Damn, nie prościej powiedzieć sobie wprost - Dice dało ciała z konwersją, ale trudno się mówi - liczy się fun? Nie, lepiej podbudować wizerunek jednej gry mieszając z błotem drugą Edytowane 7 września 2011 przez K@t 12 2 Cytuj
PolChicken 6 Opublikowano 7 września 2011 Opublikowano 7 września 2011 K@t. Piszesz o hipokryzji, a sam robisz to samo. Będzie gra to będzie można oceniać. Na dzień dzisiejszy niewiele wiadomo. Po becie będą mogły się pojawiać pierwsze sensowne głosy na temat jakości. Tylko szkoda, że na razie tej bety ani widu, ani słychu... 3 3 Cytuj
LiSoQuan 23 Opublikowano 7 września 2011 Opublikowano 7 września 2011 (edytowane) Chiken... troszkę juz wiadomo, są opinie ludzi którzy przecież grali już na wersji konsolowej i nie są to opnie dobre. OK, z oceną gry możemy poczekać do premiery ale na tą chwile jeśli ktoś już coś mówi o grze to tylko negatywy...może naciągane negatywy ale jednak negatywy. Nie ma żadnych pozytywnych wypowiedzi na temat wersji konsolowej. Od grafiki po gameplay wszystko ucięte a spodziewam się że w ciągu miesiąca, który pozostał do premiery, dowiemy się jeszcze więcej o wersji konsolowej i to raczej nie pozytywów. Plus dla KATa za tekst bo zgadzam sie w 100% Niestety jest taka moda teraz że co od EA to jest super a co od Acti to jest złe (a wszystko zapoczątkowało ppe.pl i ich news w któych nie znajdziesz negatywnych opinii o ea lub wogóle news dotyczących czegoś negatywnego o np. BF3). Ukrojona rozdzielczość według EA jest ok a według Acti jest złe itp. (to tylko przykład) Edytowane 7 września 2011 przez LiSoQuan 3 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.