Skocz do zawartości

Battlefield 3 - single player i ogółem


jarken

Rekomendowane odpowiedzi

Po raz któryś pada argument o destrukcji z Red Faction: Guerrilla. Wszystko fajnie, można w tej grze zawalić budynek lub jakąś wieżyczkę na różne sposoby, tyle, że ta gra ma rozdzielczość jak z PS2. Jakbym miał grać w takiej rozdzielczości w BC2 lub niedługo w BF3 to bym nawet paru godzin w multi nie wytrzymał.

nie mow, ze gdybys mial zniszczenia takie jak np w Guerilli i w RF1. ( mozliwosc niszczenia budowli naziemnych oraz dowolne tworzenie tuneli pod ziemia, w górach ) to nie pogralbys nawet mimo slaber rozdzielczosci ;)

Odnośnik do komentarza

ciekawe czy pod custom bedzie mozna sobie ustawic odwrotnosc infantry only, i zrobic pojazdy only - tryb w ktorym tylko kille pojazdami i kille pojazdów dają punkty, a zabijanie sie ludzików nawzajem nic nie daje, wiec zeby nabic punkty do wygranej trzeba grac w pojazdach albo je niszczyc

to tez bylo by ciekawe urozmaicenie

 

dowolne tworzenie tuneli pod ziemia, w górach

brzmi jak wormsy :P

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

ciekawe czy pod custom bedzie mozna sobie ustawic odwrotnosc infantry only, i zrobic pojazdy only - tryb w ktorym tylko kille pojazdami i kille pojazdów dają punkty, a zabijanie sie ludzików nawzajem nic nie daje, wiec zeby nabic punkty do wygranej trzeba grac w pojazdach albo je niszczyc

to tez bylo by ciekawe urozmaicenie

 

Nie będzie można.

Odnośnik do komentarza

Po raz któryś pada argument o destrukcji z Red Faction: Guerrilla. Wszystko fajnie, można w tej grze zawalić budynek lub jakąś wieżyczkę na różne sposoby, tyle, że ta gra ma rozdzielczość jak z PS2. Jakbym miał grać w takiej rozdzielczości w BC2 lub niedługo w BF3 to bym nawet paru godzin w multi nie wytrzymał.

nie mow, ze gdybys mial zniszczenia takie jak np w Guerilli i w RF1. ( mozliwosc niszczenia budowli naziemnych oraz dowolne tworzenie tuneli pod ziemia, w górach ) to nie pogralbys nawet mimo slaber rozdzielczosci ;)

Nie grałbym w grę z taką rozdzielczością. Ja przyjmuje argument DICE, że specjalnie zostawiają cześć niezniszczalnych elementów otoczenia, po to żeby na koniec rundy nie grac na pustyni. Mi to pasuje.

Odnośnik do komentarza

A ty dalej z tymi meczami klanowymi,niech będzie ustawienie specjalnie dla ciebie i klanów 0 zniszczeń,a reszta niech ma możliwość zabawy.

chybe nie tylko ja ale samo DICE więc może czas zrozumieć dlaczego nie będzie całkowitych zniszczeń?

 

EDIT:

 

nowe info z devBety (pisane pod kątem wersji PCtowej):

 

 

- Aktualnie gramy na Gulf of Oman i Wake Island i szukamy bugow.

- Playtest to mniej więcej 24h grania na jednej ,mapie na paru serwerach.Potem nastepna mapa.

- Grafika i Zniszczenia sa ekstremalnie genialne - i duzo, duzo lepsze niz w BC2.

- Gulf of Oman jest ogromne i dostarcza wiele miejsca do walki w powietrzu, do tego fizyka samolotów jest "cool" i pozwala wiecej manewrów niz w Battlefield 2.

- Bronie i dodatki sa genialne ale denerwuje jak Developerzy graja sniperami, bo trafiają ciągle heady.

- Na Wake island jest (jeszcze tajny ) Jet ktroy ma dos mocne "argumenty" i dzieki niemu możemy naprawdę rozpętać chaos na ziemi.

- Na Wake Island mamy tez Little Bird (UAV) i dalej denerwują tak jak w BC2 icon_e_smile.gif

- Gdy spadamy na spadochronie i trafiamy Headshota to nasz żołnierz krzyczy : "Death from above!"

- Mapa jest ogromna, Grafika powala, ale kto gral na wake island w BF2 nie pozna za wiele, oprócz tego jaka forme maja wyspy.

- Jest duzo dobrych pozycij Snipera i campera - ale sa one zniszczalne i dalatego nie sa problemem.

- Z 64 graczami mapa przemienia sie w prawdziwa wojne, - Jety, infanteria i pojazdy które nonstop walczą o flagi.

- Battlefield 3 jest naprawde Hardware-killerem . Kto chce grac na najwszych detalach potrezbuje tyle RAMu ile mozna kupic pozatym dobry Quad-Core i karta graficzna z min. 1 GB

Edytowane przez Adi_TEAM LBN
Odnośnik do komentarza

Rozumiem dlaczego nie będzie całkowitych zniszczeń,bo na konsolach nie daliby rady tego zrobić w tej grafice która chcą nam zaproponować,a która i tak jest dużo gorsza od tej którą obiecywali.

nie, nie rozumiesz ^^

 

może doczekasz się Battlefield: Medieval albo coś to będziesz miał bitwy na płaskim gruncie.

Edytowane przez Adi_TEAM LBN
  • Plusik 1
  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza

Brednie że nie ma zniszczeń bo wtedy pada na pysk taktyczność gry itp. to jakiś suchar.

Esport też nie ma z tym nic wspólnego.

Po prostu nie jest to jeszcze możliwe technicznie. Niszcząc mapę nie miałbyś płaskiej powierzchni tylko musiałoby być pełno ruin, a już na przykładzie BC2 widać jak trudno zrobić dobre ruiny które nie mają sucharnych bugów blokujących pociski. Teraz wyobraź sobie ruiny z domków które robią się w oparciu o fizykę. IMHO aktualnie to by była masakracja i jedynym wyjściem byłoby to, że gruzy po prostu znikają , a to równa się jedna wielka kupa ;)

Odnośnik do komentarza

Rozumiem dlaczego nie będzie całkowitych zniszczeń,bo na konsolach nie daliby rady tego zrobić w tej grafice która chcą nam zaproponować,a która i tak jest dużo gorsza od tej którą obiecywali.

nie, nie rozumiesz ^^

 

może doczekasz się Battlefield: Medieval albo coś to będziesz miał bitwy na płaskim gruncie.

To wytłumacz bo już nie wiem o co tobie chodzi.

Odnośnik do komentarza

Rozumiem dlaczego nie będzie całkowitych zniszczeń,bo na konsolach nie daliby rady tego zrobić w tej grafice która chcą nam zaproponować,a która i tak jest dużo gorsza od tej którą obiecywali.

nie, nie rozumiesz ^^

 

może doczekasz się Battlefield: Medieval albo coś to będziesz miał bitwy na płaskim gruncie.

To wytłumacz bo już nie wiem o co tobie chodzi.

To poczytaj wypowiedzi DICE. NA PC i konsolach będziesz miał takie same zniszczenia, a że grafika wygląda jak wygląda to co innego.

Odnośnik do komentarza

Brednie że nie ma zniszczeń bo wtedy pada na pysk taktyczność gry itp. to jakiś suchar.

Esport też nie ma z tym nic wspólnego.

Po prostu nie jest to jeszcze możliwe technicznie. Niszcząc mapę nie miałbyś płaskiej powierzchni tylko musiałoby być pełno ruin, a już na przykładzie BC2 widać jak trudno zrobić dobre ruiny które nie mają sucharnych bugów blokujących pociski. Teraz wyobraź sobie ruiny z domków które robią się w oparciu o fizykę. IMHO aktualnie to by była masakracja i jedynym wyjściem byłoby to, że gruzy po prostu znikają , a to równa się jedna wielka kupa ;)

no suchar w kit, serio. Wystarczy mieć jako takie rozeznanie w tym jak się gra drużynowo żeby dojść do innego wniosku niż ty.

Ale masz racje co do strony technicznej, zrobienie ruin tak jak by wielu chciało nie jest możliwe i na tej generacji konsol nie będzie więc tak czy tak możliwość równania wszystkiego z ziemią w FPSie skupiającym się na trybie online nie ma najmniejszego sensu, po pierwsze ze względu na to że gra by była "płytka" po zniszczeniu mapy a po drugie dlatego że musiało by to wyglądać po prostu słabo.

 

@Litwin

O to że strona techniczna nie jest głownym i jedynym powodem braku całkowitych zniszczeń.

Odnośnik do komentarza

Adi, ja wiem że jesteś klanowcem-ligowcem itd. i rozumiem Cie ze tak bardzo upierasz się przy tym że zniszczenia tylko przeszkadzają w klanówce... tzn Tobie przeszkadzają bo ja osobiście nie widzę związku Jeśli gra jest ze zmieszczeniami to taka gra jest i koniec... gracie klanówki w taką grę albo nie i koniec. To jakby w Red Fiction wyłączyć destrukcje bo psuje ona mecze klanowe... destrukcja jest ważnym elementem tej gry lub miała być ważnym elementem BF3 więc dlaczego mieli by z tego rezygnować??

 

Nie wierze że EA nagle w tak troszczy się o lige i o klanówki itd. Ich teksty o wsparciu ligi to tylko teksty marketingowe aby Was nakręcić tym bardziej że większy procent graczy nie jest czynnym graczem ligowym więc robienie gry pod ligę mniej się opłaca dla EA.

Jak wyżej pisali tak i ja uważam że porostu ten silni nie ogarnie takiej destrukcji jakbysmy chcieli (jaką ea by chciała) ale przeciez tego Ci nie powiedzą wieć lepiej wmówić że zrobili to specjalnie dla naszego dobra ha a przez ostatnie kilka lat wmawiali nam jaki to ich silnik jest epik i ma epik destrukcje - nagle im się odmieniło ???

  • Plusik 5
Odnośnik do komentarza

Jezu, ale wy macie problemy z tymi zniszczeniami. Ja najbardziej obawiam sie, ze ten "kombajn", ktory ma usatysfakcjonowac wszytskich graczy; cod'owcow, bad companow'cow i true battlefield'owcow, moze zwyczajnie niewypalic. Bo jak cos jest do wszystkiego, to jest do niczego. Poza tym ten starszliwy Hype, i niewiarygodne oczekiwanie, to tez dobrze nie wychodzi grze. Z perspektywy czasu hype zabil God Of war i Killzone, i pare innych gier. Czekam z niecrepliwoscia na bete, ale jeszcze bardziej czekam na Bad Company 3 na Playstation 4. :music:

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Jest mega hype więc jest duża, często niepotrzebna gadka w kółko o tym samym :)

Moim zdaniem będzie to co zawsze jest z grami od EA, hype przed i cisza po premierze :) np. ile to epickich tekstów i trailerów było o Shift 2 a po premierze gra umarła. Oczywiście BF to inna marka i nie umrze tak szybko ale wydawca nie pozwoli nam abyśmy się długo cieszyli BF3.... będzie szykował hype na kolejna część.

 

Powoli też już sie nudzę tym tematem, ciągle w kółko o tym samym piszemy... musimy być cierpliwi i poczekać do bety.

Odnośnik do komentarza

Adi, ja wiem że jesteś klanowcem-ligowcem itd. i rozumiem Cie ze tak bardzo upierasz się przy tym że zniszczenia tylko przeszkadzają w klanówce... tzn Tobie przeszkadzają bo ja osobiście nie widzę związku Jeśli gra jest ze zmieszczeniami to taka gra jest i koniec... gracie klanówki w taką grę albo nie i koniec. To jakby w Red Fiction wyłączyć destrukcje bo psuje ona mecze klanowe... destrukcja jest ważnym elementem tej gry lub miała być ważnym elementem BF3 więc dlaczego mieli by z tego rezygnować??

 

Nie wierze że EA nagle w tak troszczy się o lige i o klanówki itd. Ich teksty o wsparciu ligi to tylko teksty marketingowe aby Was nakręcić tym bardziej że większy procent graczy nie jest czynnym graczem ligowym więc robienie gry pod ligę mniej się opłaca dla EA.

Jak wyżej pisali tak i ja uważam że porostu ten silni nie ogarnie takiej destrukcji jakbysmy chcieli (jaką ea by chciała) ale przeciez tego Ci nie powiedzą wieć lepiej wmówić że zrobili to specjalnie dla naszego dobra ha a przez ostatnie kilka lat wmawiali nam jaki to ich silnik jest epik i ma epik destrukcje - nagle im się odmieniło ???

tyle że Red Faction to nie gra która jest robiona w oparciu o multiplayer hehe więc tam rzeczywiście usunięcie zniszczeń pozbawiło by sensu tą gre.

 

Pamiętaj że to BF, nie bad company (gdzie wprowadzili zniszczenia) a ważnym elementem tej gry miały być zniszczenia ale w single playerze, nikomu się nie odmieniło, poczytaj wywiady, już pierwsza informacja o zniszczeniach w multi mówiła o ich ograniczeniu względem BC2 (zaznaczam jeszcze raz, mowa o zniszczeniach w trybie wieloosobowym).

 

Fajne to twoje uczulenie na EA ale to nie EA zrobiło BFa :D Jeśli by każdy miał by taki tok rozumowania to nie było by czegoś takiego jak esport, bo po co by mieli wydawać takie gry? :) Po co ktoś wydał League of Legends, po co ktoś wydał tak trudną grę jak Starcraft? No chyba nie po to żeby zarobić? A jednak ^^ Nie chce mi się gadać o opłacalności gry patrząc przez pryzmat turniejów ale wierz mi na słowo, im gra bardziej popularna w światku esportowym tym większy zarobek, na konsolach tego nie widać ale na PC esport to serio machina to zarabiania kasy dla firm tworzących gry. Dlatego właśnie tak dbają o tą grę, chcą żeby była jak BF2 (nie mylić z bad company). Można też zarabiać jak Acti, wydać jedną dobrą grę a później drzeć kase ze ślepych :)

 

 

I oczywiście, tak jak mówiłem, od strony technicznej konsole są ograniczone więc jeśli zniszczyć dało by się wszystko to musiało by to wyglądać naprawde słabo żeby PS3 czy Xbox to uciągneły. Może gdyby ta gra była tylko na PCty to by się o takie coś pokusili (wymagając przy tym jeszcze bardziej kosmicznych komputerów).

 

Ale o czym był ten temat? :D

Odnośnik do komentarza

Ja wiem że ea nie zrobiło tej gry ale ea jest wydawca i wiemy że wpływa bardzo na produkcje gry (dice już sie na ten temat wypowiadało). Nie rozmawiam o innych grach jak LOL czy Starcraft bo każda gra to jedna indywidualna sprawa ale nie rozumiem o co Ci chodzi z pytaniem "po co ktos miałby wydawać takie gry" czyli jakie ?? Starcraft, LOL??

No wydali aby zarobić, przede wszystkim aby zarobić... nawet na LOLu, który w dużej części jest darmowy też dużo zarabiają - widzę że niektórzy nadal wierzą że gry produkują dla naszej tylko przyjemności ;) ha i to jeszcze ea miało by to robić no bez przesady ;P

To że gracze stworzyli ligę i ogólnie esport to tylko efekt popularności jakieś gry a nie że ta właśnie gra została stworzona dla ligi - esport powstał przez gry a nie gry powstały dla esportu.

Dlatego moim zdaniem nadal BF3 jest robiony aby przede wszystkim zarobić miliony i nie wydaje mi się aby DICE/EA zrezygnowali by z dużego atutu jak destrukcja tylko po to aby umilić granie ligowcom. Zrezygnowali z powodów technicznych i moim zdaniem nawet na PC gdzie gra wygląda rewelacyjnie, sam silnik mógł nie wyrobić.

Oczywiście to są moje tylko wymysły/pomysły (bo nie ufam ea :P ) bo tylko to mi zostaje na tą chwile :)

Dodam ze mi to akurat odpowiada bo nigdy nie przepadałem za destrukcja w BFBC a jestem fanem starych BF z PC i na taką gre czekam.

 

 

ale oczym my tutaj mieliśmy rozmawiać ?? :)

Edytowane przez LiSoQuan
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...