x__Supas__x 0 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 O właśnie, całkiem zapomniałem - postać blokująca się na absolutnie WSZYSTKIM to w Metrze norma. Nie raz zbierałem całą serię, bo nie zdążyłem uciec i schować, bo postać blokowała się na teoretycznie równej podłodze. Teoretycznie, bo pod nogami leżała deska albo wiadro - git Mnie się nie zdarzało kilkukrotnie ale bez przesady z tym WSZYSTKIM. Powiem Wam, że jak się tak zastanowić to pełna wersja może skosić równo. Cytuj
elentario 6 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 I dobrze, bo kurcze sporo testowałem np. czy podpalę się jak dłużej posiedzę w ogniu, rzuty granatem o futrynę z dwóch metrów - nie odbił się tak jak chciałem.. Za to genialnie można na pełnym biegu w metrze przeskoczyć schody, kolumnę i wejść na plecy przeciwnika. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 A mnie dziś często wywala z gry pojawia się ekran ładowania i tak do usranej śmierci. Cytuj
K@t 116 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Mnie się nie zdarzało kilkukrotnie ale bez przesady z tym WSZYSTKIM. Ja mogę w ten sam sposób skomentować jęczenie na temat animacji przeskakiwania przez murek, podczas gdy sama postać ostatecznie nie przeskakuje Coś takiego mi się jeszcze nie zdarzyło, a blokowania się - owszem, notorycznie. W ogóle w samym Matrze dzieją się jakieś czarodziejskie rzeczy - miałem już ludzi zabijających mnie przez litą ścianę, miałem jakiegoś gościa leżącego w jakimś obiekcie, co jednocześnie czyniło go nieśmiertelnym, miałem też wroga, który położył się po przeciwnej stronie murku tak, że przenikała przez niego jedynie lufa i w ten sposób kosił. Po prostu kolizja postaci i otoczenia miejscami leży i kwiczy i to jest jedna z głównych rzeczy, która musi zostać poprawiona. O możliwość zapadnięcia się pod mapę i prowadzenia stamtąd ostrzału nawet nie wspominam. Cytuj
elentario 6 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Ogólnie beta śmiga płynnie, ale zauważyłem, że na otwartej przestrzeni rozgrywka potrafi zwolnić - też tak macie? W samym metrze nie odnotowałem zwolnień animacji. Finalnie w produkcie dostaniemy wyszukiwarkę serwerów? Cytuj
Maggort 21 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 A mnie dziś często wywala z gry pojawia się ekran ładowania i tak do usranej śmierci. Miałem tak wiele razy , gdy sam wychodziłem z gry . Ekran ładowania oglądałem ponad 5 minut i trzeba było resetować grę . Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 ogólnie to mam dobre odczucia z przebywania z betą ale... w swoim czasie beta BC2 zrobiła na mnie SPORO większe wrażenie. masa błędów, o których każdy z Was pisze i których nie ma sensu jeszcze raz cytować, średnia oprawa graficzna i zbyt duży DMG broni sprawiają,że na bank fulla kupie dopiero za jakiś tydzień,dwa od premiery gdy już będzie wiadomo jak prezentuje się wersja ostateczna. Co mnie boli i już śmieszy to fakt, że jest to kolejny fps multiplayer w tym roku który odpalam na swojej ps3 i jestem nim zawiedziony - był Killzone3, był Resistance 3, a teraz B3 W każdym razie jest nadzieja i duża szansa,że to może być tytuł, który mną zawładnie na długie miesiące, niemniej jednak czekam również na CoD'a bo w świetle obecnego stanu B3 wcale nie wygląda na straconej pozycji 1 Cytuj
K@t 116 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Ogólnie beta śmiga płynnie, ale zauważyłem, że na otwartej przestrzeni rozgrywka potrafi zwolnić - też tak macie? Do tej pory jeszcze nie miałem żadnego przypadku takiego spadku płynności animacji, żebym mógł go zauważyć. Inna sprawa, że na powierzchni w sumie trudno o wielką zadymę, bo poza powaleniem paru drzewek nie nafika się tam za bardzo. W Metrze z kolei niby jest większa zawierucha, ale to znowu zamknięta przestrzeń, więc też jest płynnie. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Szkoda, że beta jest tak zabugowana. Licze ze w fullu nie bedzie 90% z nich. Mega irytuje mnie jak gine przez typa, ktory lezy pod mapa, jest do gory nogami i nie da sie go zabic, bo po prostu go nie widac. Raz mi sie tylko udalo takiego zalatwic, bo wystawal polowa dziala ponad ziemie. 1 Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Zobaczcie ostatni mcom na mapie w mieście grafika miecie jak dla mnie,teraz pomyślicie taki Karkand,czy sharqi,Oman to będą miejskie mapy+ pustynia,dużo detali będzie dobrzeeee,czy twórcy potwierdzili gdzieś 3 strona konfliktu ? czy tylko US i Ru bądą ? Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Dokładnie. Też sobie spokojnie podchodzę do MMCOMa by podłożyć ładunek, a tam kamper siedzi w połowie w teksturach... Takie bugi są nie do przyjęcia w grze pretendującej do the best shootera ever. Ponadto killcam też jest kiepski, za blisko i nieraz pokazuję mapę "od dołu". Cytuj
MaZZeo 14 188 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Kill cam jest zdecydowanie za blisko przeciwnika, powinni go oddalić. Z(pipi),ali natomiast sprawe z rozbrajaniem mcom'ów, wbijam fuksem do bazy na tyły wroga, wycinam czterech, podkładam, wbiega dwóch do pomieszczenia zabijam jednego i drugi mnie dobija, do wybuchu ok. 2 sekundy a nubek który mnie zabił podchodzi spokojnie i go rozbraja a odliczanie do wybuchu zostało zatrzymane gdzie w bc2 by on wybuchł i byśmy prześli dalej, wkur,wiłem sie wtedy niemiłosiernie bo do końca było 6 ticketsów i to przegraliśmy bo jakiemuś złamasowi z dice zachciało sie zrobić gierke bardziej "casual friendly" i zepsuli sprawe z mcomami, porażka... może w patchu czy w pełnej wersji to zmienią. Nie zmienią bo specjalnie zmienili to od BC2, zaznaczali żę tak jest sprawiedliwiej i zgadzam się z tym. Docenisz to jak będziesz atakującym i podłożysz bombę na 3 tickety do końca Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 (edytowane) Szkoda, że beta jest tak zabugowana. Licze ze w fullu nie bedzie 90% z nich. Mega irytuje mnie jak gine przez typa, ktory lezy pod mapa, jest do gory nogami i nie da sie go zabic, bo po prostu go nie widac. Raz mi sie tylko udalo takiego zalatwic, bo wystawal polowa dziala ponad ziemie. A właśnie miałem napisać, że nie ma to jak wejść pod mapę przy pierwszym MCOM A i zabijać stamtąd (tylko raz mi się zdarzyło, więcej nie będę ). Na początku beta mnie odrzuciła, moje pierwsze wrażenie to było "Co za badziewie, to już wolałbym MW3 kupić". Jednak z każdym kolejnym meczem gra podoba mi się coraz bardziej. Poczekam na pełną wersję i poczytam czy są takie same błędy jak w "becie" i zdecyduję czy kupić od razu czy poczekać aż stanieje (chociaż może EA wrzuci BF3 na PSS na premierę ). Edytowane 30 września 2011 przez SzczurekPB Cytuj
Accoun 252 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Krótkie pytane: To, że przerywa mi podkładanie/rozbrajanie bomby to może być wina...? Pada? Lagów? :confused: Swoją drogą sama gra rzeczywiście fajna, gra się bardzo przyjemnie, ale poziomem technicznym i paroma innymi rzeczami DICE się po prostu zbłaźniło... -_- Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 (chociaż może EA wrzuci BF3 na PSS na premierę ). Dokładnie o tym samym pomyślałem. Sądze, że są na to spore szanse, skoro FIFE 12 wrzucaja. A co do MW3 a BF3 to moim zdaniem, pomimo wszystko, że gra nie wygląda tak jak zapowiadali, jest zabugowana (na razie tylko beta!) to i tak jest dla mnie wyzej od serii Acti, jeżeli chodzi o priorytet zakupu. CoD mi się w multi już znudził, a MW3 nie wniesie nic ciekawego. Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Wkurzają mnie coraz bardziej beznadziejnie opisani ludzie z drużyny,często mam tak że niebieski podpis podkłada się na atakujących a po stroju zbyt późno rozpoznaje,w ogóle w BC2 było to czytelniej rozwiązane.No i coraz częściej mam freezy po wznowieniu,myślałem ze wszyscy tak mają,ale często ginę podczas tego zastygnięcia. 2 Cytuj
K@t 116 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 (edytowane) Zobaczcie ostatni mcom na mapie w mieście grafika miecie jak dla mnie Tak miecie - szczególnie niezniszczalnymi budynkami, rozmazanymi teksturami i doczytującymi się cieniami To już metro prezentuje się lepiej. Wkurzają mnie coraz bardziej beznadziejnie opisani ludzie z drużyny,często mam tak że niebieski podpis podkłada się na atakujących a po stroju zbyt późno rozpoznaje Uuu, mam to samo. Już mam nauczkę, bo parę razy osoba, którą w ferworze walki uznałem za członka drużyny, wpakowała mi kosę/kulę.Stąd często wraca nawyk z Killzone 3, czyli profilaktyczna seria w stronę każdego gracza, co do którego nie mam pewności Zwłaszcza kiedy ktoś inteligentnie jedzie ci latarką po oczach i już w ogóle g.... widać. Edytowane 30 września 2011 przez K@t Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Z tym oznaczenie rzeczywiście kicha a teraz wyobraźcie sobie tryb HC przecież mam 10 lvl a nadal czasami strzelam do swoich. Ale mimo mnóstwa błędów gra wciąga. Ja tam nie rezygnuję z preordera. Nie zapominajmy o pojazdach będzie szał ciał . Choć może dobrze robią osoby które nie biorą na premierę po co się wkurzać a tak poczekają jak DICE wypuści 10 łatek i będą grać bez nerwów. Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 (edytowane) No tak powinno sie dać zrównać całe miasto z ziemią żeby był fun,wypowiadali się twórcy że mogą wprowadzić całkowitą destrukcję ale po co to ?, potrzebujesz tych niszczących się budynków ?,aż tak ci to utrudnia rozgrywkę że można tylko zawalić ściany ? ta cała destrukcja to tylko dodatek da się rozwalać płotki wybrane obiekty itp mnie to odpowiada.Płaczecie że nie ma destrukcji jak z red faction heh po 5 min gry była by tylko płaska mapa z powbijanymi zapałkami i szkieletami budynków.Co do tekstur i cieni to mam nadzieje że to poprawią,wie ktoś czy bedzie 3 strona konfliktu ? Edytowane 30 września 2011 przez BoroBoro Cytuj
K@t 116 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Destrukcja to jedynie jeden z elementów - zresztą jakiś czas temu dla wielu to był główny argument przemawiający "za": "BF jest lepszy niż *dowolny tytuł multi* bo ma destrukcję." Poza tym nawet olewając tę kwestię - grafika jest po prostu średnia i miejscami gorsza niż w BC2. Co mi z większej ilości szczegółów, kiedy niekiedy przypomina to obraz impresjonistyczny? Tak źle jak w Homefront jeszcze nie jest, ale to i tak krok w tył. Cytuj
Gość szpic Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 W becie nie da sie odblokowac wszystkiego. Zablokowany jest Mozdzierz i nalot snajpera oraz chyba UAV. dzis mnie irytowal czarny ekran... i Saving. Dropie sie -> czarny ekran na 2 sekundy-> saving na 2 sekundy -> nagle pojawia sie napis ze nie zyje... i tak w kolko Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Saving to już w bc2 miałem i widać za mało czasu mieli by to dopracować. W BC3 to samo i za każdym razem saving i zwiecha Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Wnerwia mnie, że czasami gra nie łapie tego, że chce biec R3 lub przybliżyć L1. Przy intensywnej akcji bardzo przeszkadza. Miałem już w metrze te świetlne smugi, czuje się jakbym uczestniczył w testach wersji alpha. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Też mi się zdarza że przybliżenie nie działa i bieganie a z tymi różowymi refleksami i miganiem to na początku myślałem że tv mi pada i była by wymówka dla żony by kupić nowy . Siedzi ktoś na forum Dice lub EA czy oni są świadomi tych błędów ? Cytuj
elentario 6 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Wnerwia mnie, że czasami gra nie łapie tego, że chce biec R3 lub przybliżyć L1. Przy intensywnej akcji bardzo przeszkadza. Miałem już w metrze te świetlne smugi, czuje się jakbym uczestniczył w testach wersji alpha. Mam podobnie, ale to ewidentnie błąd bety. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.