Litwin81 1 155 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 (edytowane) Powoli nie da się grać w tą betę,też macie freezy przy każdym respie?Pół biedy jak w bazie,ale ja często zostawiam radio na tyłach wroga i przez te kilka sekund łapie kule,zamiast się bronic.No i oczywiście czołganie się,coraz więcej ludzi krzaków Powoli z tego robi się COD.Właśnie patrzę że jestem 166 na świecie w kosach(72),jaka nobilitacja Edytowane 30 września 2011 przez Litwin25 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 pogralem w koncu troche spokojniej i dluzej i oto moje przemyslenia - najpierw mocarnie dostawalem w dupe, zupelnie mi nie szlo (3-4 kille i z 15 smierci), potem sie rozkręcilem, zdobylem nowy karabin suportem, jakies celowniki itp, zaczelo mi isc dobrze - w pierwszej fazie mialem shitstorm błedów, np na kazdym killcamie ludziki biegały gapiąc sie w podłoge a nogami machajac troche w powietrzy, albo idąc pochylonym w bok (jak motor na zakręcie), potem sie uspokoiło - kilka razy mialem tak że sie chowalem za róg (gruba sciana) i zdychalem, ale nie mam pewnosci czy nie zabijal mnie ktos z boku - klawisze wieloktornie nie dzialaly jak trzeba (głownie bieg i kucanie) - cieżko jest spotowac z rozstawionym dwójnogiem bo latwo mozna trącic gałke i zdjąć dwójnóg - kilka razy mialem tak ze wpakowalem spory kawalek serii w klate a moze i nawet w glowe i gość nie zdychal - trudno jest poznać wrógów, maja prawie takie same mundury a napisy nad glowa czesto jakos dziwnie sie pojawiają i mylą, raz nawet strzeliłem krótką serje w goscia ale rpzestalem bo mysalem ze to moj a on podbiegł i mi kose wsadzil - fajna rzecz- leże sobie i wale z dwójnoga (nie w krzkach tylko w korytarzu) i nagle od dupy strony podbiegł ktoś i mi kose wsadził, ale wtedy jest ta fajna animacja że odwraca na pleci i wbija od przodu , aż sie przestraszyłem jak mnie gość w kominiarce odwrocił - grafika mi sie podoba i nie podoba:p tzn masa elementów , detali, tekstur jest mega ze(pipi)ista, ale też sporo animacji jest zabugowanych i skaczących, i popup tez czasem razi, jesli pozbędą sie bugów w animacji bedzie cudownie (tekstury na wielu przedmiotach z bliska sa mega, zwlaszcza na karabinach na killcamie - jak już sie załaduje model HD bo w pierwszej chwili wyglądają jak patyk) - dzwięki wielokrotnie słyszalem na filmikach ze są cudowne, ale jakos dziś chyba mialem coś posrane i zabugowane bo wielokrotnie prawie nic nie slyszalem (przeładowania wcale nie slyszalem) a wiele elementów tylko popierdywało jak by dzwięk leciał z nokii 3310, a gralem na dobrych słuchawkach , nie wiem o co chodzi bo przeciez dzwiek byl za(pipi)isty wczesniej - jednak troche za szybko sie umiera, po 2 godiznach nieco sie przyzwyczailem ale mogli by to troszke poprawic, pozatym nie czuć że sie strzela w mięso (moze mialem serio zwalone dzwięki) - park mi sie niezbyt podoba za duza przestrzen wypełniona krzakami, zbyt łatwo oberwac od goscia ktorego sie nie ma szans zobaczyc - chyba mialem fuksa bo latarki wrogów ulatwialy mi sytuacje, wielokrotnie moglem zauwazyc wroga dzięki jego latarce, za to tylko raz mnie oślepił na chama - za to laser to chyba tylko do oślepiania jest bo osobie ktora go używa ani troche nie pomaga w celowaniu (przynajmniej ja nie zauwazylem w nim nic pomocnego, ledwo go widac) ogolnie jest sporo bugów i pare rzeczy merytorycznych do poprawy, ale gra ma ogromny potencjał i moze byc cudowna (zwlaszcza jak dojdą inne mapy z pojazdami itp) 1 Cytuj
mersi 804 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 jak zalogować sie do tego battleloga? założyłem przed chwilą email i wpisuje go do tego battleloga i mi wyskakuje jakiś error i nie chce sie logować, wtf? Cytuj
matcz 10 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Strasznie mnie wkurzają te glitche... Zapadanie się pod mapę, zdeformowani żołnierze (to akurat stosunkowo rzadko), blokujące się celowanie i sprint (trzeba podskoczyć, żeby się odblokowało). Build wygląda na niesamowicie niedopracowany, czy może raczej- niedopieszczony (unpolished). Muszą (i wierzę, że tak będzie) poprawić te wszystkie bugi, nie wyobrażam sobie takich niedociągnięć w pełnej wersji). No i ten nieszczęsny aliasing... Gra się całkiem przyjemnie (choć rzeczywiście ginie się za łatwo). Nie grałem na razie wiele... Bo ileż można grać na tej samej mapie Acha, o co chodzi z tym radiem? Co daje? Cytuj
Słupek 2 156 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 jak zalogować sie do tego battleloga? założyłem przed chwilą email i wpisuje go do tego battleloga i mi wyskakuje jakiś error i nie chce sie logować, wtf? Musisz podać maila takiego jakim logujesz się do psn. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 (edytowane) jak zalogować sie do tego battleloga? założyłem przed chwilą email i wpisuje go do tego battleloga i mi wyskakuje jakiś error i nie chce sie logować, wtf? @Słupek - u mnie to nie tak działa: ja zalogować się mogę tylko loginem i hasłem sprzed restartu usługi PSN (pamiętacie tę aferę z wyciekiem danych kiedy kazali nam zmieniać hasła). Spróbuj zalogować się mailem i hasłem sprzed restartu PSN. U mnie dopiero wtedy zadziałało. Edytowane 30 września 2011 przez waldusthecyc Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Kilka słów od DICE dla wszystkich płaczko-narzekaczy Hi all, Welcome to the BF3 Open Beta And welcome to a regular whine fest. The forums here are meant for general feedback, constructive suggestions, bug reporting etc. Unfortunately it seems most of the parti(pipi)ants here don't really understand the concepts of the beta. I'm writing this thread ( and it will likely drown and I've likely missed aspects ) to clarify some limits on the beta so at least some of the complains might be..well..limited. Most of the below information has either been derived from information from DICE or directly stated by DICE. Due to not wanting to spend my entire day hunting for references I will not be providing links to the statements but they can mainly be found on twitter and in posts on this forum or the UK battlefield forum. The Main thing is: _____________ Purpose of Beta: ----------------------- - Large scale infrastructure testing, battlelog testing and general feature / feedback gathering. The purpose of this beta isn't to demo the game pr say, it's to ensure that the server can handle load and that logins, game crashes ie. the overall architecture can handle itself. This has been stated by DICE.!! So please limit the complaining about all the aspects you're not testing and focus on what's actually needed. - Constructive Feedback. ( not just This sucks. State what doesn't work, what might work and why ). - Report Bugs: State all facts about them that you can, and try to describe what you did to cause the error / if you can reproduce it. This beta is here to provide everyone a good experience when the game actually DOES go retail. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Beta Build: - The build -ie the edition of BF3 we have that is available is, to the best of my knowledge around 1 month old and it's NOT a fully blown edition of BF3. See more below. Limits on Beta: Maps: - OM ( Operation Metro ) is freely accessible. It's been changed a bit since Alpha and serves as the primary testing grounds, likely due to stability ( CB still has a few issues there ). - CB ( Caspian Borders )- password protected. This is likely done so DICE can control when testing is done on these and to do controlled testing. Password is shared with select individuals ( and sometimes with the entire community ). Do a google / search the forums if you want to try them. At current time of posting I suspect it's limited access again. Do note that CB is EA server controlled, which means that DICE might have more information fed to them by these servers which makes them a bit more special. Game Settings: - Graphics are limited to low. You can change the settings but it wont change anything. - Key Bindings. In Alpha there was no way of changing your key bindings in game. It can be done now but has some limits. In Alpha it could be done in game files and I still think that's doable - as such the current bindings shown might not be the fully featured list but provides enough "basic changes". - Server queuing: Currently queuing is disabled on servers. It will be in for launch. Game Features / bugs: - Destruction: Both maps features full destruction both OM and CB both for buildings and terrain. During Alpha some "extensive" testing was done with "digging" with C4 ( can be seen on youtube ) which would show you exactly how extensive it is. That being said the destruction IS limited to keep the layout of the maps somewhat intact for game play reasons. Currently destruction of terrain is turned off ( as far as I can see in forum, haven't verified it yet ). This is due to issues with terrain tearing which then causes players to fall through. It should be noted that this is fixed in the retail ( according to DICE ) and this did NOT occur in the alpha, or occurred very rarely. I've only seen it in OM Beta, likely due to the remodeling done on stage 1. - Bullet Damage, Recoil, Progression, Camping etc: Remember all these things are variables that can be changed rather easily and they might NOT reflect the retail edition. As far as I know DICE has stated the bullet damage might be a bit on the high side ( resulting in faster kills due to better hit recognition ). It's worth commenting on of course. But these are still "minor" issues from a "getting the game platform" ready and consolidated for retail. 1 1 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 o fajne info na koncu ze dice już samo obczaja ze za szybko sie umiera patrzylem na to co i jak sie odblokowuje i mysle ze tutaj tez by mogli nieco pozmieniać - tzn niektore rzeczy troszke ułatwić w odblokwoaniu (zeby mialo sie ze 2-3 rzeczy do wyboru dosyc szybko), a inne utrudnić (jak sie juz ma ten podstawowy wybor to jest spoko, pozostale rzeczy powinny wymagac sporo roboty bo to zacheca do gry, a nie jak w bc2 ze okolo 15 lvlu mozna bylo miec wszystko odblokowane - KITy) Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 (edytowane) jak zalogować sie do tego battleloga? założyłem przed chwilą email i wpisuje go do tego battleloga i mi wyskakuje jakiś error i nie chce sie logować, wtf? ja loguje sie danymi z ea.com Edytowane 30 września 2011 przez kubson Cytuj
walek 96 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Ludzie maja obawy co do finalnego produktu BF3, bo beta BFBC2 (dwa miesiace przed premiera) reprezentowala praktycznie- w kwesti oprawy i gameplay'u- to samo co wersja ostateczna. Dobrze wiedziec, ze to build sprzed miesiaca. Ciesza te informacje, ale... Game Settings: - Graphics are limited to low. You can change the settings but it wont change anything. No super, tyle ze nakonsoli nie mozna ustawiac grafiki. Rozumiem ze na PieCa usatwienia sa na low, a jak na Ps3? Tez low? - Bullet Damage, Recoil, Progression, Camping etc: Remember all these things are variables that can be changed rather easily and they might NOT reflect the retail edition. As far as I know DICE has stated the bullet damage might be a bit on the high side ( resulting in faster kills due to better hit recognition ). It's worth commenting on of course. But these are still "minor" issues from a "getting the game platform" ready and consolidated for retail. No fajne sa te informacje, ale mam wrazenie doyczace one tylko blachy. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 akurat ilosc zycia to powinno sie dac bardzo latwo zmienic, bo to tylko wartosc liczbowa, o wiele trudniej naprawic wszelki bugi z grafika , fizyką i innymi losowymi sytuacjami Cytuj
walek 96 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Te bugi to jest kwestia czasu kiedy je wyeliminuja, bo one musza byc wyeliminowane dla komfortu grania. Damage broni zalezy od graczy, to wiekszosc zdecyduje. Moze dla was nie, ale dla mnie ma priorytetowe znacznie, wieksze niz grafa. Cytuj
tomci23 55 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Porównajcie sobie obie wersje www.lensoftruth.com/head2head-battlefield-3-beta-analysis/ www.lensoftruth.com/head2head-battlefield-3-beta-analysis/2/ Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 (edytowane) A wracając do szybkości zgonu przypomniały mi się słowa jednej z osób na forum EA która w żartach stwierdziła ŻE LUDZIE NA PLANSZY METRO DLATEGO TAK KAMPIĄ BO TO JEDYNY SPOSÓB BY POGRAĆ PRZEZ DŁUŻEJ NIŻ 2 MIN BEZ ZGONU AHA właśnie się dowiedziałem że nie które osoby z mojej listy znajomych odwołują preordera TO Z KIM ZA MIESIĄC BĘDĘ GRAŁ Edytowane 1 października 2011 przez marekjw2523 Cytuj
Xantu 147 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 Witam tak trochę przywędrowałem z innego forum i zacznę tutaj. Wczoraj wszyscy znajomi z teamspeaka odwołali preordery bo nie będą płacić 200 zł za bugimena i kamperiadę. Choć nie wiadomo jak gra była by dobra to ludzie i fuszerka ją zniszczą. BF 3 będzie dobry ale tak za 3 miesiące jak zhapowane dzieciaki odejdą i zostaną weterani a bugi zostaną zpaczowane. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 - Graphics are limited to low. You can change the settings but it wont change anything. A Polygamia porównuje ustawienia Low i High, jak one są takie same No i dobre informacje niesie DICE, choć zgadzam się z Xantu. BF3 musi odczekać swoje, leszcze muszą zmienić grę i zniknąć, wtedy jest nadzieja że ta szopka z camperami się skończy, a przynajmniej zmniejszy. Ludzie potrafią zepsuć każde multi, dosłownie. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 Czyli co prawdziwi gracze oleją premierę i poczekają z miesiąc, dwa ? Wg mnie w BC2 było odwrotnie im później po premierze tym więcej pojawiało się debili którzy zakupili grę. A wtedy można było ręce załamywać 1 Cytuj
K@t 116 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 leszcze muszą zmienić grę i zniknąć, wtedy jest nadzieja że ta szopka z camperami się skończy, a przynajmniej zmniejszy. Ludzie potrafią zepsuć każde multi, dosłownie. Leszcze akurat nie mają nic do tego - na chwilę obecną to sama gra po prostu zachęca do radosnej campy. Zabawa w komandosa nie ma najmniejszego sensu, kiedy giniesz od jednej zbłąkanej kuli, albo kiedy przeciwny gracz zauważy Cię 0,005 sekundy wcześniej, niż ty jego. Niech najpierw podniosą poziom zdrowia graczy, albo osłabią kule to i camperstwa będzie mniej. W metrze ja czasami naprawdę nie widzę innego wyjścia, niż przyczajenie się gdzieś za rogiem i czekanie, skoro często jedynie wyściubienie nosa zza zasłony kończy się natychmiastowym zgonem - czasem przypomina mi się mój pierwszy kontakt z MW2, kiedy to miałem ochotę wypieprzyć grę za okno. Owszem, czołganie się, powolne podchody pod M-Comy, zachodzenie od tyłu to fajna sprawa, ale na dłuższą metę i ja mam ochotę na trochę konkretnej akcji, a w becie jest to często po prostu niemożliwe. W BC2 w newralgicznych miejscach dochodzi czasem do olbrzymich zadym - w BF3 póki co ciężko o coś takiego, a mało kogo bawi świadome podkładanie się przeciwnikowi. Cytuj
Q-Jot 321 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 Ludzie maja obawy co do finalnego produktu BF3, bo beta BFBC2 (dwa miesiace przed premiera) reprezentowala praktycznie- w kwesti oprawy i gameplay'u- to samo co wersja ostateczna. Dobrze wiedziec, ze to build sprzed miesiaca. Ciesza te informacje, ale... Beta BFBC2 była pół roku przed premierą. Nawet ponad pół roku chyba. Była na PS3 na mapce Arica Harbour. Demo było miesiąc przed premierą na Port Valdez. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 W metrze ja czasami naprawdę nie widzę innego wyjścia, niż przyczajenie się gdzieś za rogiem i czekanie, skoro często jedynie wyściubienie nosa zza zasłony kończy się natychmiastowym zgonem - czasem przypomina mi się mój pierwszy kontakt z MW2, kiedy to miałem ochotę wypieprzyć grę za okno. A u mnie odwrotnie W metrze zaczyna sie gra, ktora mi odpowiada. Najgorszy jest park, bo tam odchodza takie cyrki, ze slow brakuje. Jak tylko rozpoczyna sie etap w metrze to gra mi sie zupelnie inaczej. A jak zaczyna sie camperiada przy wejsciu do metra to da sie temu zaradzic, bo z jednym, albo dwoma rozumnymi graczami latwo do nich dojsc, obchodzac ich i urzadzic im jesien sredniowiecza. Ta gra ma potencjał, ogromny. Ciekaw jestem jeszcze tej drugiej mapki. BTW. Do kiedy trwa beta? 1 Cytuj
Xantu 147 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 (edytowane) W metrze zaczyna się gra tylko muszą coś zrobić ze snajperkami bo 1 karabin + grip + x8 i tak samo można być zabójczym na odległość jak i w zwarciu. Wczoraj biegałem dosłownie jak rambo ze snajperką i miałem przerażająco dobre wyniki K/D zawsze trzymałem się górnej części tabeli albo nawet byłem 1-szy, a jestem raczej słaby w FPS, tym bardziej muszą to naprawić bo jak noob owni to jest coś nie tak. BETA do 10 października bodajże. Edytowane 1 października 2011 przez Xantu Cytuj
K@t 116 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 Tzn inaczej - w Metrze obrona/atak M-Comów faktycznie odzyskuje jaja i jest tam sporo zabawy, ale to nadal czasem ogranicza się do siedzenia w jednym miejscu. Możliwe, że ja miałem pecha i trafiłem na takie, a nie inne mecze, ale tak czy siak nie zmienia to faktu, że camperstwo nie jest tym razem winą tylko i wyłącznie graczy, Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 (edytowane) Czyli co prawdziwi gracze oleją premierę i poczekają z miesiąc, dwa ? Wg mnie w BC2 było odwrotnie im później po premierze tym więcej pojawiało się debili którzy zakupili grę. A wtedy można było ręce załamywać ja zdecydowanie będę katować tytuł od premiery, abym mógł rywalizować z lepszymi od siebie mając większość odblokowane. przeglądałem sobie listę odblokowań i sporo tego, ale faktycznie część jest na siłę - bo jeśli mam odblokowany celownik do broni, to powinienem mieć go przy tej broni zawsze, niezależnie od kitu (a tu się okazuje, że ten sam gnat jest w innym kit ale odblokować muszę wszystko) mnie też najbardziej cieszy jazda w metrze - widać, że chłopaki się przyłożyły do lokacji zamkniętych. według mnie trzeba wrócić do zacytowanej wypowiedzi: "to wszystko są zmienne" a to oznacza, że podnieść HP to jedna łatka. jestem pewien, że to zrobią bo jak dojdą do rozgrywki pojazdy to już w ogóle będzie sieczka. co do kamperiady - pograłem godzinę i znam już z 5 najpopularniejszych miejsc gdzie siedzą chłopaki jako obrońcy. atakujących nie znam dobrze jeszcze - narazie skupiam się na bieganiu po mapie i poznawaniu różnych dróg. dla mnie przeskok od BC2 jest ogromny - jak sobie przypomnę te puste kartony-budynki a potem popatrzę na tą betę to jajca urywa, choć nie ma co ukrywać: tęsknię co ostrą akcją pt. biegniemy we czterech i siejemy epicki wpie.rdol Edytowane 1 października 2011 przez waldusthecyc Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 Boże dziś się nawet nie da grać co chwile wywala z serwerów Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.