PolChicken 6 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 To, ze obrońcy czekają nie jest chyba dziwne. Oni bronią. Atakujący by nie robić z siebie mięsa armatniego też nie biegną na pewną śmierć. To gra zespołowa. Atakujący też potrzebują snajperów by osłaniali i zdejmowali wrogich camperów. 1 Cytuj
mersi 804 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 (edytowane) wczoraj wywaliłem w kolesia za którym biegłem 1 magazynek z m16 i jeszcze magazynek z tej podręcznej gdy stał do mnie plecami, on sie obraca i mnie zabija ze 100% życia, nie wiem co to było bo na pewno nie jakiś lag itd Edytowane 1 października 2011 przez mersi Cytuj
maztika 36 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 wczoraj w koncu sciagnalem i ogralem pare godzin bete. strasznie mieszane odczucia. cos z bc2 zostalo, ale mam wrazenie jakby cala esencja poprzedniczki, to co najlepsze, zostalo wyparte przez nowe elementy. pierwsze co rzucilo mi sie w oczy to mechanika gry zupelnie inna niz w bc2, w bad company mialem wrazenie, ze bylo plynniej, bardziej elastycznie, gralo sie "klarowniej" cokolwiek to znaczy. tu odczuwam jakies nalecialosci z moh'a co jest na minus. byc moze to kwestia przestawienia sie, ale tak jak ktos wyzej napisal przy becie i demie bc2 mialem wiecej frajdy i ciesze sie teraz, ze nie pozbylem sie poprzedniczki. gra sie fajnie, ale jakos bez szalu. granaty z moh'a to dramat, da rade tym rzucac, ale w bc2 bylo to rozwiazane lepiej, tamta fizyka mi sie bardziej podobala. przy broniach jest wiekszy odrzut, strzelanie staje sie czasami troche chaotyczne przez to. nie odczuwam, aby ginelo sie szybciej, jesli o to chodzi jest ok. latarka razaca na dworze lol. bugi sa, ale to wyeliminuja patche. co mnie najbardziej w(pipi)ia to interfejs, co za debil zmienial menusy (wybor broni, perkow itd). teraz jest to tak nieintuicyjne i niewygodne, ze glowa mala. zdobywanie po kolei wszystkiego dla wszystkich i to dla kazdej ze stron z osobna, ciezko sie polapac co juz mamy a co nie. dawac z powrotem rozwiazanie z bc2, bo na tym polu normalnie nastapil regres. graficznie szalu nie ma, z reka na sercu bardziej podobalo mi sie w bc2. ktos podniecal sie animacja, w co ciezko mi uwierzyc, bo ta po prostu jest nijaka (przynajmniej na konsole). biegnaca postac "rwie" i nie widze tu tej obiecanej plynnosci. wiem, ze to beta. wiem, ze jedna mapa. wiem, ze brak pojazdow. ale jak na razie jestem zawiedziony, bo bf3 smierdzi moh'em, a mial pachniec poprzedniczka, dzieki ktorej dice zyskalo takie uznanie. fulla kupie na pewno, bo feeling z pojazdami bedzie inny. z czasem rowniez w miare odkrywania nowych broni i dodatkow bedzie zapewne gralo sie lepiej, ogarnie sie mapy, nauczy szybkiego poruszania w menu. jednak najbardziej liczylem na to pierwsze wrazenie po odpaleniu gry, ze bede sie jaral, ze bedzie zachwyt. nic takiego nie nastapilo, a pierwsze mysli byly pokroju "w bc2 bylo lepiej". byc moze kiedys wypluje te slowa, ale bf3 poprzedniczki nie przebije. btw. gralem ok 6h i nie wywalilo mnie ani razu, przynajmniej moze serwery beda stabilne. 1 Cytuj
poli_x 1 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 Ludzie to chyba grac nie potrafia...wlaczcie sobie tetrisa albo cod z mapami wielkosci pokoju gdzie nie da sie kampic i przestancie (pipi)ic ze wam kampy przeszkadzaja bo to swiadczy jaki poziom sami reprezentujecie skoro nie umiecie sobie z nimi radzic...ja srednio co rozgrywke z 5 osob oduczam kampienia....boli ich bardzo ten ladny wynik po zabiciu (ile fragow Ty komus sprzedales a ile on Tobie ) 2 Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 COD ma takie mapy,że zawsze jest jakieś ciasne przejście i jak ktoś rozgarnięty skampi to nie ma na niego mocnych. Cytuj
dżar 166 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 To tylko ja czy ad grafiki ktoś jeszcze ma deja vu z crysisa 2? ._. 1 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 (edytowane) btw menu wyboru broni rzeczywiscie jest troche upierdliwe ale to wynika z tego ze ejst o wiele wiecej rzeczy do odblokowania, kiedys wybieralo sie broń + np celownik i już, a teraz kazda bron ma osobno 10 celownikow i laserów i innych nóżek, wiec siłą rzeczy musi byc bardziej skomplikowane (a to że jest dużo dodatków mi sie podoba bo lubie odblokowywac rzeczy i lubie różnorodność) a co do tego ze gra jest "dziwna" itp, to nowa gra i sie nie ograliscie, poronujecie ją do bc2 w ktorej spedziliscie pewnie 50-500 godizn, i wszystko tam wydaje sie wam naturalne bo sie do tego przyzwyczailiscie, tutaj są zmiany i samo to razi, ale jak sie przyzwyczaicie to bedziecie mowic to samo co teraz o bc2 To tylko ja czy ad grafiki ktoś jeszcze ma deja vu z crysisa 2? ._. ja nie widze podobieństw Edytowane 1 października 2011 przez Yano Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 pewnie chodzi o to ze zniszczone duże miasto, zniszczone samochody itd... bo jeśli chodzi o technicznie to owszem NIE Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 Żeby się nie okazało tylko, że build jest sprzed miesiąca i nie pokazuje tego co zobaczymy w rzeczywistości, właśnie jak w Crysis 2. Cytuj
K_J 4 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 Pograłem, zapadłem się pod ziemię i nic nie mogłem zrobić . Skasowałem . Szkoda czasu na takie coś. Obawiam się, że po premierze nie będzie wcale lepiej (patrz Resistance 3). Cytuj
K@t 116 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 (edytowane) To tylko ja czy ad grafiki ktoś jeszcze ma deja vu z crysisa 2? Dowc i p roku Wprawdzie multi C2 wygląda trochę gorzej od singla, ale nie przesadzajmy. Edytowane 1 października 2011 przez K@t Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 skojarzenia z C2 od strony wizualnej jak najbardziej Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 (edytowane) ja po zagraniu dema crysisa mialem tylko jedno skojazenie na temat grafiki "co to kurfa za rozmazane ząbki" , udalo im sie jednoczesnie zrobic rozmazaną i zblirowaną grafike a mimo to zostawić wszechobecne ząbki a na temat grafy bf3 to juz mowilem, dodam ze ogolnie mi sie podoba, moze dupy nie urywa ale jest spoko (a textury i detale na broniach sa super) czasami tylko trafi coś bardzo przydkiego np przy przybliżaniu celownikiem elementy otoczenia pozostają w tej prostej formie w ktorej są rzeczy daleko od gracza dziś tez zapadłem sie pod ziemie ale tylko na kilak cm pzoatym mialem fajny killstrek gdzie przypadkiem znalazłem sie na tyłach i wpakowalem 3 kosy w ciągu 5 sekund gosciom ktorzy sie czaili w kierunku mcoma swoja droga mozna gdzies zobaczyć statsy kos? bo na battlelogu mi nie pokazuje ze mam zdobyte 3 kosy (edit, dobra juz pokazuje, ale szkoda ze nie konkretne tagi z ksywką tylko takie anonimiowe x3) EDIT mam tez ból dupy bo pogral bym inzynierem ale wiem ze w becie ejst on malo przydatny z braku pojazdów , zwlaszcza jego unlocki - bazooki tylko na pojazdy, wiec gram innymi z żalem;p chociaz support bardzo mi sie podoba, jest o wiele bardziej logiczny niż medyk z LMG z bc2, fajnie jest polatac z duzym magazynkiem chociaż nie zauwazylem jak narazie jakiejś przydatnosci ognia zaporowego , moze i rozmazuje ekran, ale jakos nie zauwazylem zeby to bardzo wrogom przeszkadzalo i dawalo przewage moim, pare razy dostalem punkty za ogien zapowory ale tak raczej bez specjalnych efektów EDIT2222222222222222 i kurna jak patrze na battleloga na unlocki supporta to nie ma on zadnej "przenosnej tarczy" a podobno miał mieć jakąś rozkładaną ścianke, ciekawe co sie z tym stalo? Edytowane 1 października 2011 przez Yano Cytuj
poli_x 1 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 (edytowane) Żeby się nie okazało tylko, że build jest sprzed miesiąca i nie pokazuje tego co zobaczymy w rzeczywistości, właśnie jak w Crysis 2. Pograłem, zapadłem się pod ziemię i nic nie mogłem zrobić . Skasowałem . Szkoda czasu na takie coś. Obawiam się, że po premierze nie będzie wcale lepiej (patrz Resistance 3). Beta Build: - The build -ie the edition of BF3 we have that is available is, to the best of my knowledge around 1 month old and it's NOT a fully blown edition of BF3. Edytowane 1 października 2011 przez poli_x Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 (edytowane) Zauważyłem ze Dice ściągnęło z K3 2 patenty,kolo biegający z masce gazowej,wyglądającej futurystycznie(szybka przez którą mało widzi pewnie) . Mi się ten motyw od razu skojarzył z kultowym fragmentem T2 heh (od 0:20) http://www.youtube.com/watch?v=tJkEGiRio-k&feature=related Edytowane 1 października 2011 przez dc1982 Cytuj
poli_x 1 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 Może przytoczę jeszcze raz to co napisał Adi w nocy w spoilerze ponieważ wielu osobom chyba to umkneło.... Hi all, Welcome to the BF3 Open Beta And welcome to a regular whine fest. The forums here are meant for general feedback, constructive suggestions, bug reporting etc. Unfortunately it seems most of the parti(pipi)ants here don't really understand the concepts of the beta. I'm writing this thread ( and it will likely drown and I've likely missed aspects ) to clarify some limits on the beta so at least some of the complains might be..well..limited. Most of the below information has either been derived from information from DICE or directly stated by DICE. Due to not wanting to spend my entire day hunting for references I will not be providing links to the statements but they can mainly be found on twitter and in posts on this forum or the UK battlefield forum. The Main thing is: _____________ Purpose of Beta: ----------------------- - Large scale infrastructure testing, battlelog testing and general feature / feedback gathering. The purpose of this beta isn't to demo the game pr say, it's to ensure that the server can handle load and that logins, game crashes ie. the overall architecture can handle itself. This has been stated by DICE.!! So please limit the complaining about all the aspects you're not testing and focus on what's actually needed. - Constructive Feedback. ( not just This sucks. State what doesn't work, what might work and why ). - Report Bugs: State all facts about them that you can, and try to describe what you did to cause the error / if you can reproduce it. This beta is here to provide everyone a good experience when the game actually DOES go retail. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Beta Build: - The build -ie the edition of BF3 we have that is available is, to the best of my knowledge around 1 month old and it's NOT a fully blown edition of BF3. See more below. Limits on Beta: Maps: - OM ( Operation Metro ) is freely accessible. It's been changed a bit since Alpha and serves as the primary testing grounds, likely due to stability ( CB still has a few issues there ). - CB ( Caspian Borders )- password protected. This is likely done so DICE can control when testing is done on these and to do controlled testing. Password is shared with select individuals ( and sometimes with the entire community ). Do a google / search the forums if you want to try them. At current time of posting I suspect it's limited access again. Do note that CB is EA server controlled, which means that DICE might have more information fed to them by these servers which makes them a bit more special. Game Settings: - Graphics are limited to low. You can change the settings but it wont change anything. - Key Bindings. In Alpha there was no way of changing your key bindings in game. It can be done now but has some limits. In Alpha it could be done in game files and I still think that's doable - as such the current bindings shown might not be the fully featured list but provides enough "basic changes". - Server queuing: Currently queuing is disabled on servers. It will be in for launch. Game Features / bugs: - Destruction: Both maps features full destruction both OM and CB both for buildings and terrain. During Alpha some "extensive" testing was done with "digging" with C4 ( can be seen on youtube ) which would show you exactly how extensive it is. That being said the destruction IS limited to keep the layout of the maps somewhat intact for game play reasons. Currently destruction of terrain is turned off ( as far as I can see in forum, haven't verified it yet ). This is due to issues with terrain tearing which then causes players to fall through. It should be noted that this is fixed in the retail ( according to DICE ) and this did NOT occur in the alpha, or occurred very rarely. I've only seen it in OM Beta, likely due to the remodeling done on stage 1. - Bullet Damage, Recoil, Progression, Camping etc: Remember all these things are variables that can be changed rather easily and they might NOT reflect the retail edition. As far as I know DICE has stated the bullet damage might be a bit on the high side ( resulting in faster kills due to better hit recognition ). It's worth commenting on of course. But these are still "minor" issues from a "getting the game platform" ready and consolidated for retail. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 btw obczajcie to robocik moze zabijac spawarką , dobrze ze to nie jest instant kill bo by byl przepakowany, ale jak widać i tak bardzo skuteczny bo ludzie sie nie spodziewają czegos takiego Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 Czy tylko mi nie przeszkadzają kamperzy i ich jade jak chce? Bo serio mi to jakoś do tej pory nie przeszkadzało. Preferuje szybki styl gry, biegam zabijam, zachodze od flanki ale jakoś nie mam problemu z kamperstwem, gra jak gra, większa kampa była w KZ3 gdzie niewidzialni snajperzy po kątach stali. Więc może dam wam rade. Nie biegnijcie wprost na punkt i nie środkiem mapy. Good luck, have fun. 5 Cytuj
poli_x 1 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 Czy tylko mi nie przeszkadzają kamperzy i ich jade jak chce? Bo serio mi to jakoś do tej pory nie przeszkadzało. Preferuje szybki styl gry, biegam zabijam, zachodze od flanki ale jakoś nie mam problemu z kamperstwem, gra jak gra, większa kampa była w KZ3 gdzie niewidzialni snajperzy po kątach stali. Więc może dam wam rade. Nie biegnijcie wprost na punkt i nie środkiem mapy. Good luck, have fun. Mi też nie przeszkadzają,trzeba tylko umieć grać.A jak dupczą to nie wypinać się bardziej jak co niektórzy tutaj którzy pokasowali preordery Cytuj
elentario 6 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 Urywa.. Nie wiemjak w wersji na PS3, ale na X360 pojechali z zielonym (oczo(pipi)nym) Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 Urywa.. http://www.youtube.com/watch?v=iO2hrjKeMY0 Nie wiemjak w wersji na PS3, ale na X360 pojechali z zielonym (oczo(pipi)nym) Przecież to jest z PC Cytuj
elentario 6 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 (edytowane) Dokładnie. Aa.. Mogłeś źle odebrać posta. Filmik wyszperałem i bardzo fajnie wygląda ta zieleń w wersji na PC. Na x360 jest taka.. plastyczna. Pomijam już myśliwce, wodę, las i ogromny teren.. Edytowane 1 października 2011 przez elentario Cytuj
OmerPL 20 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 A czy ktoś po włączeniu bety, pograniu kilku meczy i wyjściu do menu konsoli przy użyciu PS buttona został przywitany zwiechą konsoli? Mi się to zdarzyło dwa razy, za każdym razem gdy odpalałem betę Gdy uruchamiam już konsolę normalnie po zresetowaniu jej, wyskakuje komunikat, że nastąpi odbudowa bazy danych HDD. Miał ktoś tak? Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 (edytowane) Czy tylko ja nie mogę z noża zajechać kolesia który właśnie jest w animacji zabijania nożem? Działają Wam invite'y ? Edytowane 1 października 2011 przez Łebi Cytuj
poli_x 1 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 (edytowane) Dokładnie. Aa.. Mogłeś źle odebrać posta. Filmik wyszperałem i bardzo fajnie wygląda ta zieleń w wersji na PC. Na x360 jest taka.. plastyczna. Pomijam już myśliwce, wodę, las i ogromny teren.. Ogolnie zielen mocno sie rozni,nawet miedzy mapami,wlacz sobie w ustawieniach ultra gameplay z metro na pc,i wyglada tak samo na ps3,jest wiec szansa ze caspian bedzie wygladal podobnie na konsolach Edytowane 1 października 2011 przez poli_x Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.