walek 96 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 "Your account is not allowed to login" WTF? Cytuj
mersi 804 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 "Your account is not allowed to login" WTF? mam ten sam problem Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 Nie wiem czy wiecie czemu w parku zapadamy się pod ziemie. Z bety usunięte są zniszczenia podłoża które w pełnej będą, coś się posrało i idąc po mapie możemy wejść pod ziemie bo w tym miejscu był by krater gdyby zniszczenia były włączone. Co do battleloga... musicie się logować na EA i battlelogu mailem który macie na PSN. Na stronie EA mail musi być potwierdzony (napis przy nicku). Musicie mieć na swoim koncie EA persone z tego konta PS3, możecie ją dodać jeśli jeszcze nie macie. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 (edytowane) Co do battleloga... musicie się logować na EA i battlelogu mailem który macie na PSN. Na stronie EA mail musi być potwierdzony (napis przy nicku). Musicie mieć na swoim koncie EA persone z tego konta PS3, możecie ją dodać jeśli jeszcze nie macie. a ja mam jeszcze inaczej: loguję się starym hasłem do PSN, które miałem przed tym cyrkiem z hakerami. dopiero wtedy zaskoczyło Squad Wipe Ribbon In a round do 2 squad wipe bonuses. o co to chodzi? Edytowane 3 października 2011 przez waldusthecyc Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 (edytowane) Zabijasz jeden skład drużyny przeciwnej 2 razy w ciągu jednej rundy. Edytowane 3 października 2011 przez Adi_TEAM LBN Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 Kurde niech coś zrobią z tymi latarkami,bo o ile w tunelu kumam,tak w parku to przegiecie by oślepiało. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 (edytowane) Zabijasz jeden skład drużyny przeciwnej 2 razy w ciągu jednej rundy. da się to zrobić bez ustawki? - przeca nie widać kto jest w jakim składzie w drużynie przeciwnej Edytowane 3 października 2011 przez waldusthecyc Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 Zabijasz jeden skład drużyny przeciwnej 2 razy w ciągu jednej rundy. da się to zrobić bez ustawki? - przeca nie widać kto jest w jakim składzie w drużynie przeciwnej No jasne, ja mam 11 tych ribbonów. Najprostszą sytuacją jest jak wbijasz na plecy kogoś na kim się reszta składu zrespi. Magazynek i nikogo nie ma, cały skład twój. Zresztą nie trzeba ich zabić na raz, możesz liczyć na szczęści i też wpadnie ten ribbon. Cytuj
walek 96 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 "Your account is not allowed to login" WTF? mam ten sam problem To co kolega wczesnije pisal. Konto musi byc zweryfikowane. Wejdz w opcje konta EA (overview). Jak prz mail'u bedzie unverified, to kliknij, i sprawdz poczte. Tam bedzie link do aktywacji/weryfikacji maila. Cytuj
FENIX_PL 1 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 "Your account is not allowed to login" WTF? Miałem ten sam problem ale pokombinowałem trochę i się udało. https://www.ea.com/profile/register?returnurl=http://www.ea.com/ wszedłem na tą stronę i kliknąłem connect with PSN , zamiast normalnej rejestracji. Podałem swój PSN ID i hasło i okazało się, że moje konto na którym gram cały czas jest założone na zupełnie innym adresie z którego korzystam (czego nie rozumiem w ogóle bo adres mam jeden:). Tak więc zalogowałem się na battlelogu przez ten nowy adres e-mail i wszystko mi działa. 1 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 @walek - myślę, że Twój wątek najbardziej nadaje się po prostu do tematu Battlelog w tym dziale 1 Cytuj
Mendrek 571 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 Teraz wiem, że będę grał supportem, bo uwielbienie do M249 zwyciężyła Osłabili nieco tą broń, i w dodatku standardowo ma 100/100 magazynek, czyli jak wersja SPW (a nie SAW), i trzeba zająć slot dodatkową amunicją Swoją drogą ległem widząc tłumik do tej giwery (ponoć wersja MK 46 ma go opcjonalnie i używana przez SOCOM ), no nic mnie już nie zaskoczy chyba ;p Szkoda tylko, że w tym samym slocie co amunicja. No i na początku odkrywa się słabą optykę, jakąś lunetę która zasłania pół ekranu, ale potem już dochodzi holo i reflex, więc jest nieźle. Parę razy wkroczyłem i wyciąłem sporo ludków za jedną serią, a i w tunelu dobrze się sprawdza z trójnogiem do prowadzenia ognia zaporowego. Latarki irytują To jakieś reflektory a nie latarki, ale w sumie pewnie na rzeczywistym polu walki używa się ich do oślepiania wroga. Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 Co do latarek bo masa ludzi płacze jak one są mocne, a chyba sobie nie zdajecie sprawy z ich mocy: dowód na ich moc: - http://www.youtube.com/watch?v=wsIHyRyETKg wykresik: 2 Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 średniej klasy czołówki diodowe mocno oślepiają, a co dopiero latarki taktyczne Cytuj
walek 96 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 Czy tylko ja mam takie wrazenie, ze ludzie graja tylko reckon'em? 80% zgonow przez te je&^ne ustrojstwo, z SVD. Poza tym gratulacje dla DICE za tak zje^%na mape. Iscie battlefield'owska. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 (edytowane) Czy tylko ja mam takie wrazenie, ze ludzie graja tylko reckon'em? 80% zgonow przez te je&^ne ustrojstwo, z SVD. Poza tym gratulacje dla DICE za tak zje^%na mape. Iscie battlefield'owska. Chyba tylko ty. To prawda, że mapa nie jest "battlefield'owska', ale dla mnie to nie jest wada. Edytowane 3 października 2011 przez mate5 Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 (edytowane) A jak mają nie grać reconem z cholerną lunetą jak wystarczy się położyć jeden strzał i zgon . Jeśli by można przejrzeć staty pewnie w 60% padłem po tym ustrojstwie. Zresztą ogólnie czołganie jak sądziłem że brakuję tego w BC2 to teraz to przeklinam...powód... każda broń plus luneta chyba 4x lub 6x i mamy pozamiatane. Aha co do szybkości zdobywania rangi o ile mnie pamięć nie myli to w becie BC2 też szybko to leciało a w finalnym produkcje zmieniono to Kolejny update dotyczące bety jak dla mnie te słowa znaczą... Uwierzcie że gra nie będzie wyglądała jak w becie, czyżby słubki preordera spadały i chłopaki listy piszą ? Thank you for playing the Open Beta and making the final game better! We are very excited to see so many gamers join our Battlefield 3 Open Beta. Here’s an update on the Open Beta from DICE General Manager Karl Magnus Troedsson. I want to give you an overview of how the Open Beta is helping us shape a fantastic final game, what we are implementing based on your feedback, and how the Open Beta will help us deliver a robust gaming environment from day one. The Open Beta is a true Beta The Battlefield 3 Open Beta is based on software that is more than one month old. We need to test the new back end dedicated server structure we’ve built. Not only have we built a new game engine, but an entirely new back end system so that everyone can enjoy the benefits of dedicated servers on all platforms. Just like normal procedure when releasing a game, the Open Beta has had long lead times due to testing, certification, and setting up. This means that the code you are now playing is actually quite early and not representative of the final game. We had to do this in order to have as many people testing as possible, in order to ensure a top quality experience when the game is released. However, we’re confident in the Battlefield formula and confident that our fans will support us in order to make Battlefield 3 better. Dedicated servers require dedicated testing The biggest reason for running the Open Beta is to stress test our servers and back end. Already, we are seeing 6 times the number of simultaneous players in the Battlefield 3 Open Beta compared to the Beta for Battlefield: Bad Company 2! The fact that Battlefield 3 is clearly our biggest game launch ever by a magnitude of 6 makes it doubly important to test everything. We are constantly updating the News section on Battlelog with information on what we are fixing from Open Beta to final. We appreciate your time and your feedback. The data and feedback from the Open Beta will not only directly affect the final game of Battlefield 3, but its future development and support. We’re heading out on the road this week to let journalists experience all aspects of Battlefield 3. Stay tuned for their previews, and stay tuned for the final game on October 25th. The final game will look, play and sound better than the Open Beta. You have helped making sure of that. Karl Magnus Troedsson General Manager, DICE Edytowane 3 października 2011 przez marekjw2523 Cytuj
walek 96 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 Ktos tu gra na 100% czulosci? To sie da opanowac? Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 no ja gram, da sie opanować - bałem sie ze moze byc za szybko ale wszystko poszło gładko. A przechodziłem bezpośrednio z 100% w BC. Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 Ja nawet nie bawiłem się czułością a idzie mi całkiem fajnie.SVD nie jest takie mocne,dużo osób nim gra bo na początku jak nie zna się map to nie mają odwagi grać czymś innym. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 Od czego zależy możliwość rozstawienia dwójnogu? Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 Od tego czy masz podparcie dla niego, chyba. Cytuj
sosnaa 1 205 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 Od czego zależy możliwość rozstawienia dwójnogu? też chciałbym wiedzieć. Ktoś dał dupy robiąc system ich rozkładania bo tylko czasem udaje mi się je rozłożyć, ale po chwili i tak je chowa bo za wysoko podniosłem celownik. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 Leże na podłodze w metrze i nie mogę przez większość czasu. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 (edytowane) Faktycznie jest to problem. Może jest to związane z tym przenikaniem przez tekstury i gra nie wyłapuje "twardej" powierzchni? Edytowane 3 października 2011 przez MajorZero64 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.