Gość Rozi Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Ale sejwowanie po deployu nadal jest Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 mi tam save nie przeszkadza zbytnio, wole żeby mi zapisało statsy i kille co chwile niż żeby po 20 minutach gry na danej mapie chwilke przed koncem koniec połączenia i reset tego co zdobylem przed chwilą (raz tak mialem) btw wlasnie nie wiem czy to odliczanie na poczatku meczu to kwestia techniczna czy poprostu dają troche czasu żeby mozna bylo sobie pogrzebać w ustawieniach klasy (wybór broni, perkow) , to jednak czasem sie przydaje Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Nie tylko w BC2 było więcej czasu dla obrońców by się przygotowali do ataku, tu chyba tego niema a czas został skrócony nie ma bata teraz mam z 6 sek. a przedtem nawet 25 Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 A ja tam wolę krócej czekać. Jak chcę pozmieniać to mogę poświęcić te parę sekund, nie muszę być pierwszy przy m-comie. Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Kamerówka, ale wygląda to zacnie. http://www.youtube.com/watch?v=ksGOLrFIjvU&feature=player_embedded#! ten gameplay był do pogrania na konfie i nie wygląda on zacnie uwierz mi na słowo. drzewa i krzaki identyczne jak z bety, znikające budynki w tle, spadający z nieba przeciwnicy, znikające tekstury. 1 Cytuj
Neox 158 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Te dwa filmiki za(pipi)iste Ktoś tu wcześniej narzekał że w czasie reanimowania mogą nas zabić zanim wciśniemy czy chcemy wstać czy nie i zalicza nam normalnie deatha. Otóż nie, nie zalicza. A właśnie. Zmienili ustawienia serwerów tak jak ktoś wcześniej pisał, jest 10 sekund oczekiwania na rozpoczęcie rundy i nie zapadamy się pod ziemie (to ma coś wspólnego z destrukcją podłoża). To chyba nie wszystkie serwery, wlasnie gralem i zapadanie sie bylo masakryczne, do tego 20 czy 25 sekund na start rundy. Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 AS VAL dzisiaj odkryłem,fajna broń,ale zbyt szybko kończą się pestki. Cytuj
Gość Darude Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 A ja dziś prawdopodobnie zamontowałem sobie jaki odpowiednik miotacza czarnej dziury .hm Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 UMP wymiata. Zakochałem się w jej dźwięku. A skoro już o tym mowa, to wam też zdaża się, ze spluwy nagle brzmią jakby miały tłumik? Głupi bug. Cytuj
walek 96 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 UMP wymiata. Zakochałem się w jej dźwięku. A skoro już o tym mowa, to wam też zdaża się, ze spluwy nagle brzmią jakby miały tłumik? Głupi bug. To nie bug, one brzmia tak jak w rzeczywistosci. Seria Battlefield ma podejscie symulacyjne, wiec dzwieki broni musza byc takie jak w rzeczywistosci. Dla mnie te trzaski, strzelania z kapiszonow w BF3 beta blado wypadaja w porownaniu do dzwiekow w BFBC2, ale mimo wszystko daja klimat realnych zmagan na polu walki. Spojrzcie na filmik. Prawie jak BF3... BTW: Czekam z niecrepliwoscia na pustynne, typowe dal serii mapy. Bedzie moc! PS. Cos mi sie zdaje, ze M16 bedzie takim samym (pipi) jak AEK w BFBC2. 1 1 Cytuj
Mendrek 571 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Nie da się niszczyć m-comów C4-kami, ale za to można bronić je nimi bez ryzyka, że zniszczy się własne cele do obrony C4 ma taki teraz wybuch, że to praktycznie free kill tych co podkładają Tylko zrobili na opak przyciski i teraz rzuca się R1, a detonuje L1 - czyli na odwrót niż w BC 2. Ile razy zamiast zdetonować rzuciłem sobie kolejny pod nogi, to szok Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 To nie bug, one brzmia tak jak w rzeczywistosci. W rzeczywistości kałach nagle zaczyna wydawać same odgłosy klekoczącego zamka? Serio, czasem bronie jakby traciły cały huk wystrzału i słychać tylko klekotanie. Jak z mega tłumikiem. BUG Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 UMP wymiata. Zakochałem się w jej dźwięku. A skoro już o tym mowa, to wam też zdaża się, ze spluwy nagle brzmią jakby miały tłumik? Głupi bug. UMP i F2000 są przegięte hehe Co do dźwięków to AN-94 jest zbugowany, u mnie słychać tylko pierwszy strzał a później mimo tego że strzelam ogniem ciągłym, pociski trafiają ale nic nie słychać. Cytuj
Gość Darude Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 (edytowane) Ta mapka z "Operacji Metro" ostro mi się wbije do głowy .Wszystko dobrze ,fajnie już mi się podoba ,ale tak gdzieś tak do tych m-comów które są przedostatnie tuż przy wyjściu z tego obsrałego metra . Wtedy następuje istna nieogarnięta sieka ,walenie na pałę ,czuje się jakbym był zamknięty w puszce sardynek z napisem MW.A te następne M-C po wyjściu lecą w góra 2 minuty...Będą pojazdy na tej mapce? Edytowane 7 października 2011 przez Darude Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Na pierwszej cześci, w parku będzie APC jedno dla atakujących. Cytuj
Mendrek 571 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Na pierwszej i ostatniej fazie przydałby się helikopter transportowy (desantowy). APC to nie wiem gdzie tam będzie jeżdziło, chyba że będzie jak z tą sławna ciężarówką na Cold War z BF: BC 2 ;p Hm, zauważyłem że grając supportem to niezależnie od której strony gram, zawsze mam m249 Mam nadzieję, że jak zdobędę Petschenega to nie będzie mi wybierało go jak będę grał inną stroną. Już przywykłem do m249 Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Ja tą ciężarówką zrobiłem 3 road kille Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 I znów BF3 mnie przestraszył jak nie różowy ekran telewizor pada, to dziś miałem cały ekran artefaktów i myślę konsola pada ale się okazało że jakiś bug bo tylko pojawiały się jak zmieniałem broń na karabin a już na inną znikało, a jak zacząłem grać od nowa to problem zniknął. Cytuj
Lewis 18 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 I znów BF3 mnie przestraszył jak nie różowy ekran telewizor pada, to dziś miałem cały ekran artefaktów i myślę konsola pada ale się okazało że jakiś bug bo tylko pojawiały się jak zmieniałem broń na karabin a już na inną znikało, a jak zacząłem grać od nowa to problem zniknął. Miałem to samo, troche się wystraszyłem, że moja 60 tka pada Nie wiem, może to mylne wrażenie , ale jakby mniej bugów było. Czyżby naprawiali coś w locie - fix ? Cytuj
LiSoQuan 23 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 MI się wydaje że to zależy od czegoś, nie wiem od czego ale czasami jak wejdę to jest od cholery błędów i odechciewa się grać a czasami wpadne na serwer i nie ma tych samych błędów, które były wcześniej. Raczej nie z powodu że coś zmienili bo błędy wracają na "innej grze". Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 skomentuje kilka rzeczy z powstów wyzej m249 - to jest odblokowana broń wiec kazdy moze jej uzywac, tylko te 2 podstawowe dla danej klasy sa przypisane do ruskich i usa dzwięki - rzeczywiscie czesto sie chrzanią, czasem wszystkie sie bardzo wyciszaja czasem sama bron, i ogolnie dziwne rzeczy, ale trzeba tez pamietac ze oni sie chyba starali oddać dzwięk broni zaleznie od otoczenia - ta sama bron na dworze brzmi inaczej, w metrze inaczej, a jeszcze inaczej w małym pokoiku w metrze (echo, pogłos itp) C4 - zamiana guzików do rzutu i detonacji to masakra, sam sie co chwile zabijam, zawsze sie myle, doslownie zawsze sie myle ktory jest ktory ;p (chociaz czesto mi sie tez myli apteczka z defibl, i ammo z c4 ) Cytuj
Gęsior 97 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 @ Kozbinio - dobre meczyki wczoraj były, dzięki za Dogtaga generalnie wczoraj sżło mi jakoś milutko - 8.5 k za samą walke i kolejne 4 k za ribbony - razem ponad 12k Jak to jest do nędzy możliwe??? Jak Wy to robicie??? Ja zesrałem się ze szczęścia jak miałem lekko ponad 4 tysie za walkę. Z reguły jest to ok. 2 tysi. Ułomny jakiś nie jestem w BF'a. ale jak widzę K/D na poziomie 60/15 to mi ręce opadają. Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 (edytowane) @ Kozbinio - dobre meczyki wczoraj były, dzięki za Dogtaga generalnie wczoraj sżło mi jakoś milutko - 8.5 k za samą walke i kolejne 4 k za ribbony - razem ponad 12k Jak to jest do nędzy możliwe??? Jak Wy to robicie??? Ja zesrałem się ze szczęścia jak miałem lekko ponad 4 tysie za walkę. Z reguły jest to ok. 2 tysi. Ułomny jakiś nie jestem w BF'a. ale jak widzę K/D na poziomie 60/15 to mi ręce opadają. Mi się zdaża ponad 9k za walke i koło 5 za ribbony hehe. Farta trzeba mieć Ogólnie chciałbym ponad 10 kiedyś zdobyć ale to trzeba mieć duuuużo farta. Pokazali dwie nowe mapki. Grand Bazaar (PS3): http://uk.ign.com/vi...per-commentary Operation Firestorm (PC): http://uk.ign.com/vi...oper-commentary EDIT: Z tego co widze na pierwszym filmiku jest to jakiś nowszy build, tzn widać to po takich szczegółach jak service star koło klasy w czasie killcamu (nieobecne w becie) oraz przy każdym z twojego składu jest ikonka z jego umiejętnością (też w becie tego nie uświadczymy). Edytowane 7 października 2011 przez Adi_TEAM LBN Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Firestorm pokazane na ps3. Fajna mapka. Mogli by jednak pokazać jedną z tych wiekszych map na konsole. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.