UberAdi 2 285 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Kolejny szczegół który wyłapałem to inaczej wyświetlane ribbony po zakończeniu meczu. Hmm czyli jednak beta to jest jakiś starszy build. Cytuj
walek 96 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 (edytowane) Grand Bazaar (PS3): http://uk.ign.com/vi...per-commentary] Operation Firestorm (PC): http://uk.ign.com/vi...oper-commentary No nie moge, takie zaje^%site mapki, a oni dali nam taka kupe w becie!... A teraz kapitalna wiadomosc! Przynajmniej dla mnie. http://uk.pc.ign.com.../1198709p1.html [... Is it as glitchy as the beta? Not in my experience. If you've noticed, the beta hasn't updated on consoles and the build available to the public is over six weeks old. My time spent with these maps on PC and PS3 flowed smoothly the entire time. I never saw anyone fall through the map and no long-neck avatars squirmed across the ground twitching. Not only that, enemies appear to take more damage to kill -- another qualm I had with what I'd played before the latest demo. Steady aim is paramount to success and I'd often have to run down a wounded player to finish them off. I too escaped death a few times after absorbing some damage and rushing to safety...] Edytowane 7 października 2011 przez walek Cytuj
Fenikz 89 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Dice i ta ich zbugowana mapa z metro to fail roku, ale ta z filmiku wyżej kosi beret, chce to Cytuj
walek 96 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 (edytowane) Chlopaki sie przestraszyli reakcji na bete, i proboja zamazac zle wrazenie. http://planetbattlef...l&id=29&game=15 Wejdzcie w link, jest wiecej info- zwlaszcza wrazenia z 3 map multi na konsole. "First thing I noticed on the consoles were the graphics. They looked much better than the beta. Textures were smoother, character movements were much more fluid, and environments seemed to have more warmth to them. Also, the lighting was more dynamic, atmospherics more gritty and present, things just seem to run smoother on this build. All the frame rate issues, glitches, pops and sound drops of the beta were nowhere to be found. Bach reiterated that the beta was already a month and a half old before it was launched because of the time it takes to certify for release. It’s amazing how much polish they were able to put on the game since the beta." -Knifing animation looks a lot better, especially when knifing someone on the ground. W koncu! Tak to koles sie podnosi, i traci sie przy tym cenne sekundy. Ciekawa jak ta animacja wyglada Edytowane 7 października 2011 przez walek Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 mapki za(pipi)iste w ogole to dopiero teraz zauwazylem ze po prawej ejst licznik życia , czy w becie on tez jest bo jakos nie zauwazylem go podczas gry;p pzoatym ciekaowstka ze spawarka mozna niszczyc pojazdy wroga;p ale to raczej samobojcza misja bo bardzo latwo mozna zostac rozjechanym Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Dzisiaj mi się trafił kolo,który mnie pouczał jak mam grać,że mam biegać i rozbrajać mcomy i napisał ze mam wrócić do COD,ja nie wiem że ludziom chce się takie rzeczy pisać. Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Dzisiaj mi się trafił kolo,który mnie pouczał jak mam grać,że mam biegać i rozbrajać mcomy i napisał ze mam wrócić do COD,ja nie wiem że ludziom chce się takie rzeczy pisać. pewnie kampiłeś w krzaku i się zdenerwował jak 90% ludzi którzy biegają środkiem mapy a później się dziwią że giną oczywiście no offense hehe @Yano licznik życia był już w becie. Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Yano, w BC2 też mozna było spawarką niszczyć pojazdy wroga Na gameplayu z PS3 zauważyłem, że więcej wpada punktów za rozbrojenie M-coma (200), widać tez odległość do niego. Cytuj
walek 96 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Peter Bach na gameplay'u z PS3 mowi, ze squad leader moze wydawac rozkazy. Cos w rodzaju OctoCamo? Bo nie sadze, zeby headset dzialal tylko dla dowodcy druzyny. Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Battlefieldo wrzucił już gameplay z Grand Bazaar na Youtube http://www.youtube.com/watch?v=DQe2sSSNhZs Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 (edytowane) Peter Bach na gameplay'u z PS3 mowi, ze squad leader moze wydawac rozkazy. Cos w rodzaju OctoCamo? Bo nie sadze, zeby headset dzialal tylko dla dowodcy druzyny. to chyba coś w stylu klikania selecta na mcomie itp, w bc2 tez mzona bylo selectem nie tylko spotowac ale zaznaczac inne rzeczy wtedy postac krzyczała cos w stly "attack that base" itp zreszta w becie wielokrotnie dostawalem punkt za "fallowing orders" co prawdopodbnie wlasnie sie ztym wiarze, czyli ktos nacisna selecta na mcomie, a ja akurat do niego biegłem i atakowalem i dostalem 20 dodatkowych punktow za to btw gosciu na filmiku z bazaru niezle lamił, tak jak by pierwszy raz gral na padzie ;p nie mowiac juz o tych samobójczych atakach na czołg z C4, biegł prosto na karabin, musial widziec ze lufa jest skierowana w jego strone i zaraz zdechnie ;p Edytowane 7 października 2011 przez Yano Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Gram w BF3 tak jak w BC2,zero kampy,jego bolało ze latam mu po tyłach i wybijam kosą drużynę. Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Chętnie bym zlukal aktualny build z Metro i zobaczyl na wlasne oczy czy jest jakas roznica. Takie gadanie ,że nagle aktualna wersja i mapy na bazarze ruszaja sie i wyglądaja sporo lepiej od bety jest troche nie na miejscu, bo nikt nie widzial tego wczesniej. Owszem wiadomo, ze bugi i glitche sa mozliwe do poprawienia w miare szybko, ale zeby nagle oprawa jakos szczegolnie wyladniala? Albo powaznie gramy w jakis super stary build bez wszystkich efektow graficznych dany nam w celu faktycznego sprawdzenia serwerow itp, albo dice spieli poslady i od mieaiaca dlubia nad tym 24h na dobe. Nie zebym byl jakims ulomnym pesymista, ba dzis zlozylem w koncu preordera, ale ciezko w to wszystko uwierzyc Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 (edytowane) Boże w końcu skończą się problemy z rozpoznaniem przeciwnika Allleluja Dice. W Becie ką pletnie jest to zje..ne WAŻNE INFO !!! GRACZE NA PC W TEN WEEKEND DOSTAJĄ OFICJALNIE DRUGĄ MAPĘ WIĘC MOŻE JEST NADZIEJA ŻE TAKI PREZENT DOSTANIE TEŻ PS3 Edytowane 7 października 2011 przez marekjw2523 Cytuj
Fenikz 89 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 up: zaraz koniec bety i nic nie ogłosili, nie ma szans Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Po premierze pewnie będzie demo. Cytuj
Fenikz 89 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 zmienią w tytule Beta na Demo i będzie na tyle Cytuj
walek 96 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 WAŻNE INFO !!! GRACZE NA PC W TEN WEEKEND DOSTAJĄ OFICJALNIE DRUGĄ MAPĘ WIĘC MOŻE JEST NADZIEJA ŻE TAKI PREZENT DOSTANIE TEŻ PS3 Zapomnij. Chca po prostu przetestowac serwery na 64 graczy. Poza tym kazdy posiadacz bety na PC ma juz sciagnieta mape Caspian Border (beta wazy ponad 3 giga), tyle ze zahaslowana. My musielibysmy znowy sicagac. Gram w BF3 tak jak w BC2,zero kampy,jego bolało ze latam mu po tyłach i wybijam kosą drużynę. Zauwazylem, ze atakujacy ida w kierunku (frontalnie) m-com'ow, 50 m przed zatrzymuja sie, gleba i kampa w krzakach. Ja flankuje, i staram sie wbijac na respowny; zbieram tam blachy od skill'owych snajperow, od obrocnow za paczkami i jak czuje, ze teren jest czysty to odpalam m-com'a. Po czym gine 2 sekundy pozniej. 1 Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Chętnie bym zlukal aktualny build z Metro i zobaczyl na wlasne oczy czy jest jakas roznica. Takie gadanie ,że nagle aktualna wersja i mapy na bazarze ruszaja sie i wyglądaja sporo lepiej od bety jest troche nie na miejscu, bo nikt nie widzial tego wczesniej. Owszem wiadomo, ze bugi i glitche sa mozliwe do poprawienia w miare szybko, ale zeby nagle oprawa jakos szczegolnie wyladniala? Albo powaznie gramy w jakis super stary build bez wszystkich efektow graficznych dany nam w celu faktycznego sprawdzenia serwerow itp, albo dice spieli poslady i od mieaiaca dlubia nad tym 24h na dobe. Nie zebym byl jakims ulomnym pesymista, ba dzis zlozylem w koncu preordera, ale ciezko w to wszystko uwierzyc Na PC nie ma wszystkich efektów graficznych i tekstury są podobno podmienione na gorsze niż mają być w fullu ze względu na "wage" bety. Tyle że to PC. Na to że na konsolach gra nagle wyładnieje jakoś bym nie liczył Mooooże oświetlenie będzie jakoś minimalnie lepsze ale na inne cuda chyba nie ma co liczyć. Cytuj
walek 96 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=165505 X360 bedzie mial opcje instalacji wyskokiej jakosci tekstur, dzieki drugiemu dyskowi. Mam nadzieje, ze na PS3 tez beda hig-res tekstury. Podobno na klocku B3 wyglada troche lepiej. 1 1 Cytuj
Fenikz 89 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 PS3 też pewnie dostanie te lepsze tekstury, bo niby czemu nie. Tutaj porównanie z X360, jak dla mnie to samo tylko na PS3 trochę jaśniej i tyle: http://www.lensoftruth.com/head2head-battlefield-3-beta-analysis/ Cytuj
Stona 569 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Widziałem już parę porównań na tej stronce i wydaje mi się, że oni po prostu mają jakoś dziwnie to ustawione, bo WSZYSTKIE gry z PS3 są jaśniejsze. Wystarczy przyciemnić obraz i grafa jest na ogół identyczna [kosmetyczne różnice w poszczególnych teksturach]. Cytuj
walek 96 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 W tym porownaniu zrodla swiatla na PS3 generuja swiatlo (charakterystyczna poswiata), jak te jarzeniowki. Na x360 tekstury sa wokol lamp rozjasnione. A poza tym nie widze roznic. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Faktycznie ,myślałem że to kwestia jasności obrazu tylko. Tylko teraz jak patrzysz na jarzeniówy fejs tu fejs to co, na klocku nic Cię nie razi? To by było dziwne trochę. Cytuj
Mendrek 571 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Hm, co do wspomnianych wcześniej claymor'ów mogą być utrapieniem. Pamiętam jak w Delta Force eXtreme był to obowiązek dla camper'ów. Widzisz kampę, podbiegasz a nagle je.b i nie dość że nadal campi gdzie campił, to zbiera kill'a. Dziś dostałem do łap PKP (źle mi się ta nazwa kojarzy ), i podzielam zdanie że ta broń jest silna i na bipodzie niezwykle celna. Kusi żeby nią grać, ale mam ogromny sentyment do m249 i będę grał tą bronią nawet jakby była najsłabszym rkm-em w BF-ie ;p UMP przegięte na maksa, takie m16a2 z pierwszej wersji BF: BC 2 ;/ Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.