MaZZeo 14 243 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 (edytowane) wiadomo, cięcia beda, ale kto wyda 3 kafle na kompa, ktory mu pociagnie BF3 na maksymalnych ustawieniach? Sporo. A co do reszty to może i PS3 mocniejsze jest, ale nie ma nawet Direct'xa (x360 ma), co może być przeszkodą. Nie znam się na programowaniu więc nie będę się szerzej wypowiadał, ale wątpie by którakolwiek z konsolowych wersji była lepsza, chyba MS i EA by się na to nie zgodzili, a Sony pewno ma to w dupsku głęboko mając lineup jaki mają. EDIT: gra będzie kupsztalem, jak nie będzie miała w sobie Battlefield Theme. Żadne z Bad Company go nie miało Edytowane 2 marca 2011 przez MaZZeo Cytuj
Don_Pedro 5 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 wiadomo, cięcia beda, ale kto wyda 3 kafle na kompa, ktory mu pociagnie BF3 na maksymalnych ustawieniach? Sporo. A co do reszty to może i PS3 mocniejsze jest, ale nie ma nawet Direct'xa (x360 ma), co może być przeszkodą. Nie znam się na programowaniu więc nie będę się szerzej wypowiadał, ale wątpie by którakolwiek z konsolowych wersji była lepsza, chyba MS i EA by się na to nie zgodzili, a Sony pewno ma to w dupsku głęboko mając lineup jaki mają. haha, dobre, MS i EA by sie na to nie zgodzili... sorry, ale MS ma tutaj g*wno do gadania, oni powinni sie cieszyc, ze B3 ukaze sie na ich konsole, a nie jeszcze narzucac warunki. Zreszta EA doskonale dogaduje sie z Sony, ta firma wlasnie na PS3 trzepie najwieksze zyski, o czym slyszelismy juz nie raz. Ja tez nie znam sie na programowaniu, ale ewidentnie widze po tych kilku grach, ze Sonka jest mocniejsza od X360, nawet jesli te powalajace gry na PS3 maja strukture korytarzową. Sorry, X360 tez ma ladne liniowe exy(Alan Wake GoW2), a gry z otwartym swiatem(Fable 2-3, Halo Reach) prezentuja sie juz duzo gorzej, a juz na pewno zaden z tych tytulow nie moze sie rownac pod wzgledem oprawy z nadchodzacym inFamous 2. Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Don_Pedro nie wierzę by mieli zrobić na PS3 ładniejszą wersję niż na xboxa,bo do wymaga za dużo czasu,mi wystarczy że grafa będzie troche lepsza niż Vietnamie z tą animacja i destrukcją z Frostbite 2.0,nic więcej nie potrzebuje,nawet 24 graczy przeżyje,bo pewnie mapki beda mniejsze,ale i tak pewnie większe niż Heavy Metal. Cytuj
Don_Pedro 5 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Don_Pedro nie wierzę by mieli zrobić na PS3 ładniejszą wersję niż na xboxa,bo do wymaga za dużo czasu,mi wystarczy że grafa będzie troche lepsza niż Vietnamie z tą animacja i destrukcją z Frostbite 2.0,nic więcej nie potrzebuje,nawet 24 graczy przeżyje,bo pewnie mapki beda mniejsze,ale i tak pewnie większe niż Heavy Metal. Wiadomka, Bad Company 2 prezentuje sie na prawde okazale, ale jednak od B3 wymagam czegos wiecej, szczegolnie od wersji na PS3 i jestem przekonany, ze tym razem DICE godnie wykorzysta moc tej konsoli. Cytuj
MaZZeo 14 243 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 sorry, ale MS ma tutaj g*wno do gadania, oni powinni sie cieszyc, ze B3 ukaze sie na ich konsole, a nie jeszcze narzucac warunki. no mocne słowa, biorąc pod uwagę fakt że to na X360 ostatnie dwa Battlefieldy najlepiej się sprzedały. Ja tam radziłbym tobie się nie napalać na to, bo się przeliczysz, z resztą sporo lepszym rozwiązaniem było nie dążenie do jak najlepszej grafiki, ale danie przynajmniej tych 32 graczy, a nie 24... Cytuj
Don_Pedro 5 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 sorry, ale MS ma tutaj g*wno do gadania, oni powinni sie cieszyc, ze B3 ukaze sie na ich konsole, a nie jeszcze narzucac warunki. no mocne słowa, biorąc pod uwagę fakt że to na X360 ostatnie dwa Battlefieldy najlepiej się sprzedały. Ja tam radziłbym tobie się nie napalać na to, bo się przeliczysz, z resztą sporo lepszym rozwiązaniem było nie dążenie do jak najlepszej grafiki, ale danie przynajmniej tych 32 graczy, a nie 24... Wiem, ze BF lepiej schodzi na konsolach MS, ale juz taka np FIFA najlepiej sprzedaje sie wlasnie na PS3. Wiem takze, ze moge sie przeliczyc, ale pomarzyc zawsze mozna Co do 24 graczy - mi ilosc nie przeszkadza. I tak niekiedy w BC2 na Rushu jest taka rzeznia, ze ciezko ogarnac co sie dzieje, a i mapy tez sa sporych rozmiarow i spokojnie mozna podchodzic taktycznie do sprawy Cytuj
Gość Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Don_Pedro, jak DICE wykorzysta moc PS3 tak jak wszyscy do tej pory (nie licząc zepołu Sony), to grafa pewnie będzie gorsza nawet niż na X360 Ja bym się nie napalał. Grafa i jakość animacji w trailerze niszczą wszystko co jest na rynku, ale tylko cud może sprawić, żebyśmy to zobaczyli na swoich konsolkach Cytuj
da$io 110 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 (edytowane) Oglądam i czytam wszędzie różnej maści wypociny speców od SPU, RSX i w ogóle cyt. "szkoda ,że PS3 tego nie pociągnie" "Czas na nową generację konsol", "... to fotorealizm..." no i żal mnie ogarnia. Scenka fajnie wyreżyserowana i miło się ogląda ale czy ta grafa aż tak was rzuciła na kolana? Za(pipi)ista jest animacja i gra świateł a reszta? No dajcie spokój. Zresztą na stacjach roboczych to ja sobie mogę cuda zapodawać i grzać siusiaków w sieci by się poślinili trochę.Mistrzowie od pctów już się podniecają tylko jeszcze sami nie wiedzą, że takie cuś to na ich geforcach bez SLI nie pójdzie. Poziom takiej animacji i świateł jest absolutnie osiągalny i dla X'a i dla PS3. Zobaczymy co potrafi DICE bo BC2 też na filmikach wyglądał pięknie a potem, no cóż. Co do 64 osób w multi - nie ma czego żałować, lepiej w 24 pokombinować niż w 64 ginąc co 5 sek. wyglądając za krzaka. Edytowane 2 marca 2011 przez da$io Cytuj
MaZZeo 14 243 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Patrick Bach podczas tej konferencji mówił, że gra była puszczana na komputerze, który już teraz można skompletować w sklepie i ponoć nie jest kombajnem z SLI, tak jak mówisz. Daję do myślenia, ale z drugiej strony DICE nigdy nie grzeszyło optymalizacją... 64 osoby w BF2 zależnie od mapy to było za dużo, ale 24 graczy to też przesada. Na mapki z Vietnamu jak Punkt Obserwacyjny taka liczba była ok, ale już na Atacama Desert było o wiele za mało. Cytuj
mersi 804 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 (edytowane) Hmmm szkoda tylko że nie chcą pokazać wersji jakiejs na konsole bo chyba już wiemy jak będzie ta gierka wyglądać na PC Edytowane 2 marca 2011 przez Merson Cytuj
walek 96 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Killzone 3 wyglada rewelacyjnie przez 70% gry, to fakt, ale animacja postaci w tej grze to jedna wielka pomylka. Tak czy siak giera jest piekna i ustanawia nowy poziom w kodowaniu PS3. Niestety, dlugo nie pocieszy sie pierwszym miejscem na podium, bo 1 listopada na rynku pojawi sie Uncharted 3 i wszyscy dobrze wiedza czego sie spodziewac Jesli BF3 na konsole bedzie wygladal tak samo na X360 i PS3, to zwyczajnie nie dorowna graficznym hitom od Sony. Jesli jednak DICE przylozy sie do ps3 i wykorzysta nalezycie jej mozliwosci, to bedziemy mieli majstersztyk. Takie jest moje zdanie, zreszta BF3 i tak łykam na premiere Sony wpakowalo kupe kasy i czasu, aby Kz3 wygladal jak ten "nieslawny| trailer/render z 2005. Dla mnie shooter od GG to absolutny szczyt mozliwosci PS3. Patrzac na gameplay BF3, to jestem w asbolutnym szoku jak DICE wyprzedzilo holendrow ( i cala konkurencje) o jedno dlugie okrazenie ( naprawde myslalem, ze takie gry beda na PS3 ). Niektorzy mowia, ze to tylko swiatlo i animacje. Calkiem mozliwe ze tak, ale nie zmienia to odczuc, iz BF3 bije cala konkurencje na leb, na szyje. Najfajniejsze jest to, ze zagamy w szpil juz na jesien, a nie czekac 2.5 lata jak to bylo po pierwszym pokazie KZ2. Ja juz postanowilem, zamiast lapka kupuje stacjonarnego PC, aby udzwignal tego graficznego potwora. Nie chce grac w pol-produkt na konsole, za ktory musialbym zaplacic dwa razy wiecej. Gracze konsolowi moga czuc sie oszukani. Wciaz nie moge wyjsc z szoku po gameplay'u BF3. Ostatnio tak mailem kiedy wychodzily DMC czy GT3 na PS2. 1 1 Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 (edytowane) [...] btw wyczytałem na neogafie, że to chyba pierwsza gra, gdzie dym rzuca swój własny dynamiczny cień (widać z prawej strony) LittleBigPlanet 2 ma dym (i wszystkie inne particle), które są cieniowane i same rzucają dynamiczne cienie. Akurat brak DirectX w PS3 nie jest żadnym ograniczeniem. Może to być najwyżej utrudnienie (bo DX jest jednak popularniejszy.. i niemal zawsze używany na PC). Nie ma co filozofować. Wiadomo, że na PS3 zaprzęgnięte do roboty będą SPU. Z tego co wiadomo oficalnie - do oświetlenia. Wiadomo też, że silnik będzie obsługiwał MLAA ale nie ma potwierdzenia czy będzie on dostępny tylko na PC (na GPU) czy też na PS3 (SPU), tym bardziej nie wiadomo co z X360. Właściwie to pozostaje nam czekać aż pokażą faktyczny gameplay z konsol. Przy okazji to ciekawy jestem jak będzie ze zniszczalnością otoczenia... Fajnie by było gydyb tym razem były zrobione nie na zasadzie skryptów (a przynajmniej nie w 100% jak poprzednio). Edytowane 2 marca 2011 przez Emet Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 (edytowane) Dziś liczyłem i bez szaleństw na nowego kompa potrzebuje 4 tyś, żona raczej takiej kasy nie pozwoli mi wydać więc mogę tylko pomarzyć i grać na PS3. A co do portu z PS3 to chyba go szybko nie zobaczymy :confused: Ja teraz czekam na możliwości zniszczeń na tym nowym silniku Koleś o ksywie Przemo po pokazie z rozgrywki z Battlefield 3 dał namiar jak nie powinno się reagować na zwiastuny gier. http://www.youtube.com/watch?v=c9eGtyqz4gY&feature=player_embedded Pewnie tak właśnie zareagował na BF3 Edytowane 2 marca 2011 przez marekjw2523 Cytuj
Don_Pedro 5 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 (edytowane) Killzone 3 wyglada rewelacyjnie przez 70% gry, to fakt, ale animacja postaci w tej grze to jedna wielka pomylka. Tak czy siak giera jest piekna i ustanawia nowy poziom w kodowaniu PS3. Niestety, dlugo nie pocieszy sie pierwszym miejscem na podium, bo 1 listopada na rynku pojawi sie Uncharted 3 i wszyscy dobrze wiedza czego sie spodziewac Jesli BF3 na konsole bedzie wygladal tak samo na X360 i PS3, to zwyczajnie nie dorowna graficznym hitom od Sony. Jesli jednak DICE przylozy sie do ps3 i wykorzysta nalezycie jej mozliwosci, to bedziemy mieli majstersztyk. Takie jest moje zdanie, zreszta BF3 i tak łykam na premiere Sony wpakowalo kupe kasy i czasu, aby Kz3 wygladal jak ten "nieslawny| trailer/render z 2005. Dla mnie shooter od GG to absolutny szczyt mozliwosci PS3. Patrzac na gameplay BF3, to jestem w asbolutnym szoku jak DICE wyprzedzilo holendrow ( i cala konkurencje) o jedno dlugie okrazenie ( naprawde myslalem, ze takie gry beda na PS3 ). Niektorzy mowia, ze to tylko swiatlo i animacje. Calkiem mozliwe ze tak, ale nie zmienia to odczuc, iz BF3 bije cala konkurencje na leb, na szyje. Najfajniejsze jest to, ze zagamy w szpil juz na jesien, a nie czekac 2.5 lata jak to bylo po pierwszym pokazie KZ2. Ja juz postanowilem, zamiast lapka kupuje stacjonarnego PC, aby udzwignal tego graficznego potwora. Nie chce grac w pol-produkt na konsole, za ktory musialbym zaplacic dwa razy wiecej. Gracze konsolowi moga czuc sie oszukani. Wciaz nie moge wyjsc z szoku po gameplay'u BF3. Ostatnio tak mailem kiedy wychodzily DMC czy GT3 na PS2. Po primo - KZ3 nie jest zadnym szczytem mozliwosci PS3, bo kazdy wie, ze Uncharted 3 bedzie sie prezentowac jeszcze lepiej, chociaz i tak nie wykorzysta calej mocy drzemiacej w tej konsoli. Moze dopiero U4 bedzie szczytem, ale tak zawsze bylo, jest i bedzie na konsolach, ze rozpracowywane sa latami - oczywiscie skoki jakosciowe nie beda juz tak spore jak na poczatku, ale nadal beda zauwazalne. Po drugie - BF3 faktycznie kopie zada, ale to dlatego ze jego styl jest mega realistyczny. Wiadomo, gry realistyczne zawsze beda przemawiac do nas bardziej, bo kazdy chce zeby gry wygladaly jak rzeczywistosc. A w BF3 nie ma ani przesadzenia nadmierna paleta kolorow, ani laserkow/blasterkow, ani innych wymyslych rzeczy - innymi slowy jest jak w zyciu. KZ3 to science-fiction pelna gębą i gra, mimo iz korytarzowa, ma fenomenalna oprawe. Bron wymodelowana jest absolutnie doskonale i lepiej niz w jakimkolwiek innym, nawet zapowiedzianym dopiero FPS'ie(jak B3), planeta helghastow szokuje detalami, teksturki sa w wiekszosci ostre jak brzytwa, a calosc dopelnia ciagla akcja i rozpierducha, latajace dropshipy w oddali i wybuchy otaczajace nas zewszad. Malo tego, dla mnie KZ3 to potęga graficzna za sprawa efektow! Zaspy śnieżne, pyłki, rozmycia ekranu, animacja powalanych wrogow... to wszystko robi mega kolosalne wrazenie! Jedynie ta smieszna dżungla, pare innych miejscowek i przede wszystkim animacja postaci(nie zgonow!) - to elementy ktore nie do konca zagraly, nie wspominajac juz o fabule, ale tutaj gdybamy o oprawie. Jasne, B3 na mocarnym PC bedzie sila rzeczy lepszy technicznie niz KZ3, ale na Chlebaku moze miec naprawde bardzo ciezko, aby pobic produkcje Guerilla, jesli DICE bedzie chcialo, aby wersja na PS3 wygladala tak samo jak na X360. http://neogo.pl/newsy/battlefield-3-bedzie-wygladal-bardzo-dobrze-nawet-na-x360/ Radze przeczytac tym, ktorzy juz rozważają zakup nowego PieCa... no i news pozwala miec nadzieje, ze jednak wersja na PS3 bedzie ladniejsza od tej na X'a Edytowane 2 marca 2011 przez Don_Pedro Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 walek jak można porównywać GG do Dice?GG siedzi na PS3,Dice może grzebać w najmocniejszych bebechach,to tak jakbyś sie ścigał Golfem GTI z Ferrari.Filmik mega Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Robi wrażenie, ale już nie takie jak te kilka sekund. Animacja i oświetlenie są super, no ale przepraszam, moim zdaniem gdyby zrobić grę we "współczesnych" realiach na silniku KZ3 to nie byłoby wielkiej różnicy moim zdaniem. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Ja tam nie wypowiadam się na temat KZ3 bo grałem tylko w demo i szczerze szczególnego wrażenia na mnie ta gra nie zrobiła a animacja postaci jak i wykonanie jest okropna (demo). Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Obejrzałem ten urywek gameplayu. Graficznie masakruje ale to wszystko bardzo kojarzy mi się z CoD4, nawet początek jak żołnierze biegną przez ulice, bardzo podobny motyw był własnie w pierwszym Modern Warfare. o tym co widziałem zaczynam coraz bardziej wierzyć w porządnego singla. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 walek jak można porównywać GG do Dice?GG siedzi na PS3,Dice może grzebać w najmocniejszych bebechach,to tak jakbyś sie ścigał Golfem GTI z Ferrari.Filmik mega Jeden i drugi team pisze gry na PS3 więc chyba można. Tylko teraz zobaczymy czy przemądrzali Szwedzi wiedzą jak się robi to dobrze ale obstawiam, że mimo dostępu do technologii nie dadzą rady. Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Zgadzam sie że jedni i drudzy robi na PS3,ale walek już porównuje to co jest z K3 A to co jest ,to jest z PC Dla mnie to tylko lepiej,jak ktoś pisze ze to wygląda jak MW1,bo to genialna gierka. Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Nie wiem jak Wy ale już powoli oswajam się z myślą, że wersja na PS3 znów będzie najgorsza wizualnie... Cytuj
da$io 110 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 (edytowane) Nie marudź Panowie obejrzałem jeszcze raz wszystko w HD i stwierdzam, ze 90% sukcesu tej grafy to gra światła, notabene piękna, 5% 14x AA i 1920x1080. Jak macie czas obejrzyjcie obiekty poza centrum , zdarzają się płaskie i słabe. Twarze też nie wyglądają jakoś za(pipi)iaszczo. Nie narzekam, po prostu stwierdzam, że jak sie ktoś przyłoży MOŻE będziemy mieli najpiękniejszy FPS na każdej z platform, czego wszystkim życzę Poniżej link do wspomnianego filmiku w HD: http://www.gametrailers.com/video/fault-line-battlefield-3/711134 Edytowane 2 marca 2011 przez da$io Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 Sony wpakowalo kupe kasy i czasu, aby Kz3 wygladal jak ten "nieslawny| trailer/render z 2005. Dla mnie shooter od GG to absolutny szczyt mozliwosci PS3. Patrzac na gameplay BF3, to jestem w asbolutnym szoku jak DICE wyprzedzilo holendrow ( i cala konkurencje) o jedno dlugie okrazenie ( naprawde myslalem, ze takie gry beda na PS3 ). Niektorzy mowia, ze to tylko swiatlo i animacje. Calkiem mozliwe ze tak, ale nie zmienia to odczuc, iz BF3 bije cala konkurencje na leb, na szyje. Najfajniejsze jest to, ze zagamy w szpil juz na jesien, a nie czekac 2.5 lata jak to bylo po pierwszym pokazie KZ2. Ja juz postanowilem, zamiast lapka kupuje stacjonarnego PC, aby udzwignal tego graficznego potwora. Nie chce grac w pol-produkt na konsole, za ktory musialbym zaplacic dwa razy wiecej. Gracze konsolowi moga czuc sie oszukani. Wciaz nie moge wyjsc z szoku po gameplay'u BF3. Ostatnio tak mailem kiedy wychodzily DMC czy GT3 na PS2. Podstawowy blad. Guerillasi grzebia w PS3 i maja ograniczone mozliwosci. DICE dysponuje sprzetem duzo potezniejszym. Mowic o pobiciu GG przez DICE bedziemy mogli mowic w momencie kiedy B3 bedzie wygladac lepiej na PS3 niz K3. Cytuj
Daffy 10 632 Opublikowano 2 marca 2011 Opublikowano 2 marca 2011 zobaczycie ,że graficznie Killzone3 ta gra na ps3 nie prześcignie. Szczytem będzie gra wyglądająca jak BC2 z poprawionym oświetleniem i obiecaną lepszą destrukcją. Cytuj
walek 96 Opublikowano 3 marca 2011 Opublikowano 3 marca 2011 (edytowane) Nie marudź Panowie obejrzałem jeszcze raz wszystko w HD i stwierdzam, ze 90% sukcesu tej grafy to gra światła, notabene piękna, 5% 14x AA i 1920x1080. Jak macie czas obejrzyjcie obiekty poza centrum , zdarzają się płaskie i słabe. Twarze też nie wyglądają jakoś za(pipi)iaszczo. Nie narzekam, po prostu stwierdzam, że jak sie ktoś przyłoży MOŻE będziemy mieli najpiękniejszy FPS na każdej z platform, czego Absolutnie sie z toba zgadzam. Jesli chodzi o jakosc tekstur, wykonanie broni itd., mozna to zobaczyc w KZ3 czy Crysis. No ale ta jakosc jak okiem siegnac jest wszedzie. Gameplay BF3 przypomina mi render Killzone z 2005 (sorry ale nie zostal on osiagniety prez GG) oraz render DMC4, ktory w koncu jest tym gameplay'em! Nie wierze, ze magiczny FROSTBITE 2 sprawi, iz na konsolach zobaczymy animacje i swiatlo, takie jak na PC. Szczerze powiedziawszy, wolabym BFBC3 na konsolach, a na blaszaku BF3. Nie lodzmy sie, konsolowa wersja BF3 w porownaniu do Pc, bedzie graficznym inwalida. Nawet jesli uda im sie jakims NIEWIARYGODNYM cudem osiagnac ten wysoki poziom oprawy AV, to nadal bedziemy grali na mapach 2x razy mniejszych niz w oryginalnej wersji. Gra mi sie bardzo podoba, ale polityka DICE juz nie. walek jak można porównywać GG do Dice?GG siedzi na PS3,Dice może grzebać w najmocniejszych bebechach,to tak jakbyś sie ścigał Golfem GTI z Ferrari.Filmik mega Porownujac Bf3 do Kz3, nie umniejszam tutaj umiejetnosciom GG. Sa swietnymi develeporami, ale gatunek taki jak FPS musi byc wsparty mocna technologia, aby zaistnial na rynku. Zreszta rynek shoter'ow mozna porownac od FORMULY 1. Tam liczy sie mocny silnik, kierowca jest sprawa drugorzedna. Wygrywa technologia, a nie kierowca (fani F1 pewnie mnie teraz zjedza ). Ja jestem tylko w niemalym szoku, ze za pare/nascie miechow dostaniemy gre, ktora tak wyprzedzi konkurencje. Tutaj Microsoft i Sony powinno myslec o wypluciu nowej konsoli. Teraz wszyscy PC zaczna kupowac. Ale sie porobilo LOL A propo BF3. Fajnie ze wkoncu, po eksplozji bedziemy sie przewracac. Ciekawe czy w multi to zaimplementuja? Zauwazliscie ze przy strzelaniu strasznie rzuca celownikiem (acog), jak dla mnie in plus. http://www.battlefie...t_Battlefield_3 Silnik Frostbite 2.0 był rozwijany jeszcze w trakcie produkcji pierwszej części BF Bad Company, opartej na silniku FB 1.0 Postać kierowana przez gracza zostanie powalona na ziemię, jeśli wokół niego nastąpi jakaś eksplozja. Kiedy nasz żołnierz przyjmie na siebie zbyt wiele strzałów, ekran gry stanie się zamglony i migający "Świadomość własnego ciała"* została wzięta z innej gry Dice o nazwie Mirrors Edge. W tworzeniu animacji do gry pomogą eksperci zajmujący się tym w takich grach, jak FIFA, czy NBA Street Środowisko, w jakim przyjdzie nam grać, będzie bardzo zróżnicowane: pustkowia, lasy, nocna sceneria. Oprócz tego przyjdzie nam przechodzić misje rozgrywane w Paryżu, Nowym Jorku i na Bliskim Wschodzie Dice postara się, aby grając w kampanię dla pojedynczego gracza miało się wrażenia bycia zwykłym żołnierzem, a nie "supermanem". Tak jak w pierwszej części F.E.A.R, momenty intensywnej walki mają się przeplatać z dużo spokojniejszymi chwilami Obszerny artykul z prezentacji gry w San Francisco http://www.gry-online.pl/S022.asp?ID=7290 Edytowane 3 marca 2011 przez walek Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.