Skocz do zawartości

Battlefield 3 - single player i ogółem

Featured Replies

Opublikowano

Można by porównać GG do Dice,jakby GG zaczeło robić gry na PC,dopiero wtedy by pokazali czy są tacy zdolni i czy Dice jest takie za(pipi)iste.

  • Odpowiedzi 4 tys.
  • Wyświetleń 407 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Tylko 1000 kodów do bety Battlefield 3, kto pierwszy ten lepszy!   www.Battlefield3.com/codes-betamulti

  • Duh, czytam i czytam ostatnie newsy i komentarze i aż się we mnie gotuje. Uprzedzając - będzie sporo o MW3 i BF3, ale nie piszę na celu wywołania wojenki, a jedynie wyrażenia swoich wątpliwości i wyla

  • Jet gameplay!!! http://www.youtube.com/watch?v=lwelgp61dcE   Gratulacje dla minusujacych za mega spiete poslady i 0 poczucia humoru

Opublikowano

No i to jest to co tygrysy lubia najbardziej :)

Ps. nie chodzi mi o matke i corke:)

Opublikowano

dawac mi tu ta bete.

Opublikowano

Omg to wygląda jak film wojenny a nie gra :rolleyes:

Powiedzcie, że tak na PS3 i XO będzie to wyglądać ;p

Opublikowano

Mój kolega (kompletny debil, nie ma pojęcia o grach) po zobaczeniu filmiku spytał się czy to nagranie, film czy gra. Nie byłem wstanie mu odp. bo zbierałem szczękę z ziemi.

Opublikowano

Podobno poszło to na karcie graficznej za 1900 zł ale trzeba zaznaczyć że jest to kod jeszcze przed optymalizacją więc jestem pod wrażeniem że wystarczyła tylko jedna karta. Jeszcze tylko dobra optymalizacja i nawet na średnim sprzęcie gra będzie wyglądała bosko.

Pytam czy to jeszcze gra czy wirtualna rzeczywistość :whistling:

Opublikowano

na youtubje jeszcze jest:

http://www.youtube.com/watch?v=PkIzpM0feTY

jak ten też usuną to ktoś zawsze wstawi nowy.

Edytowane przez sosnaa

Opublikowano

Martwi mnie ze pokazali trochę mało destrukcji,nie wiem czy ten budynek wali się ze skryptu,czy coś go rozwaliło.

Opublikowano

Na bank jest to skrypt. Raczej nie ma opcji żeby można było samemu niszczyć tak duże budynki - jeszcze musimy trochę poczekać na tak zaawansowane gry ;)

Opublikowano

Chyba skrypt,bo jak dodadzą rozwalający sie asfalt w taki sposób,to czapki z głów.

Opublikowano

Czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Te walące się gmachy wprawiły mnie w osłupienie a to był przecież obraz zgrywany z kamery, na czystym gameplayu to musiało dosłownie miażdżyć. Nawet jeśli ta sekwencja została oskryptowana to czapki z głów dla DICE bo lepszego jeszcze nie widziałem. Zwróćcie uwagę na ostrzeliwanie jednostek wroga, każdy żołnierz upadał inaczej (chodzi mi o moment, w którym grający ostrzeliwał przeciwników z mostku).

Edytowane przez NEMESIS US

Opublikowano

Zwróćcie uwagę na ostrzeliwanie jednostek wroga, każdy żołnierz upadał inaczej (chodzi mi o moment, w którym grający ostrzeliwał przeciwników z mostku).

 

Właśnie to jest detal na który ja bardzo, ale to bardzo zwracam uwagę.

 

Bo np animacje po śmierci w KZ2/KZ3 wyglądają super ale po jakimś czasie się powtarzają co rzuca się w oczy. Rag-doll za to dosłownie robi z ciała lalkę, co też wygląda głupio.

 

W BC2 natomiast zrobili to całkiem dobrze (było to połączenie skryptowanych animacji i rag-dolla), ale widzę że w BF3 będzie z tym jeszcze lepiej. Ciekawe czy to zasługa tego systemu animacyjnego ANT.

 

A wracając do zniszczeń to ja mam coraz większe wątpliwości że to skrypt. Siedzę na neogafie, enterbf, ea forum wyczytałem, że DICE wspominało że dlatego powstał FB 2.0, żeby takie akcje były jak najbardziej możliwe. Można rozwalać budynki, mosty, asfalt, przyrodę, ponoć wszystko. Zniszczenie domku takiego jak w Bad Company 2 będzie łatwizną, ale takiego bloku już będzie trudno... ale nie będzie to niewykonalne. Oczywiście chciałbym to jak najszybciej zobaczyć, jak taki bloczek reaguje na artylerię/trzesienie ziemi/ostrzeliwanie czołgu, by być pewnym czy rzeczywiście ten silnik jest taki magiczny jak to Szwedzi mówią, czy jednak jest to bullshit.

Opublikowano

To co widzieliśmy z GDC było zapewne pokazem szczytowych możliwości Frostbite 2. DICE póki co zaprezentowało grę na potężnych PC, więc nie wiadomo czy identyczne akcje zobaczymy na konsolach. Wciąż jednak mam wątpliwości do tych walących się budynków bo wyobraźmy sobie misję helikopterem lub czołgiem, kiedy wręcz kusi do destrukcji takich obiektów. Jeśli przy takich obliczeniach silnik nie zacznie się krztusić na konsoli to DICE nie ma sobie równych w tej materii.

Edytowane przez NEMESIS US

Opublikowano

Tak naprawdę ciężko to określić po możliwościach DICE. Przy okazji cyklu Bad Company pokazali, że są liderami w tworzenie silników graficznych nastawionych na destrukcje otoczenia. Pasowałoby zaczekać na jakieś demo lub opnie redaktorów, którzy będą mieli okazję zagrania w trzeciego BF.

Opublikowano

Dev mówił, że to gtx580, więc aż takiego kosmosu to nie ma, szczególnie że do premiery jest jeszcze sporo czasu i można coś zoptymalizować, a sprzęt stanieje.

 

Poczekamy zobaczymy, bo skok w zakresie fizyki jest ogromny, w Bad Company można było rozwalać domki owszem, ale wyglądało to sztucznie i oskryptowanie, w ogóle BC2 chyba fizyki nie miało (mam na myśli havoka), dlatego pełno w nich było bugów i głupot, dzieki któremu niektórzy robili bekę na filmikach np tu

 

 

Natomiast te walące się bloki z gameplaya BF3 wyglądają jakby były zrobione z setek niezależnych części, nawet w kontekście mocnych pecetów to jest coś kosmicznego. Ciekawe co się stanie jak helikopter albo lepiej - samolot wbije się w taki bloczek.

Edytowane przez MaZZeo

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.