Opublikowano 3 marca 201114 l Można by porównać GG do Dice,jakby GG zaczeło robić gry na PC,dopiero wtedy by pokazali czy są tacy zdolni i czy Dice jest takie za(pipi)iste.
Opublikowano 4 marca 201114 l No i to jest to co tygrysy lubia najbardziej Ps. nie chodzi mi o matke i corke:)
Opublikowano 4 marca 201114 l Omg to wygląda jak film wojenny a nie gra Powiedzcie, że tak na PS3 i XO będzie to wyglądać ;p
Opublikowano 4 marca 201114 l Mój kolega (kompletny debil, nie ma pojęcia o grach) po zobaczeniu filmiku spytał się czy to nagranie, film czy gra. Nie byłem wstanie mu odp. bo zbierałem szczękę z ziemi.
Opublikowano 4 marca 201114 l Podobno poszło to na karcie graficznej za 1900 zł ale trzeba zaznaczyć że jest to kod jeszcze przed optymalizacją więc jestem pod wrażeniem że wystarczyła tylko jedna karta. Jeszcze tylko dobra optymalizacja i nawet na średnim sprzęcie gra będzie wyglądała bosko. Pytam czy to jeszcze gra czy wirtualna rzeczywistość
Opublikowano 4 marca 201114 l na youtubje jeszcze jest: http://www.youtube.com/watch?v=PkIzpM0feTY jak ten też usuną to ktoś zawsze wstawi nowy. Edytowane 4 marca 201114 l przez sosnaa
Opublikowano 4 marca 201114 l http://screwattack.com/videos/Battlefield-3-Off-Screen-Footage-GDC A tak a pro po pewnie właśnie ten fragment mieliśmy zobaczyć 16 marca
Opublikowano 4 marca 201114 l Martwi mnie ze pokazali trochę mało destrukcji,nie wiem czy ten budynek wali się ze skryptu,czy coś go rozwaliło.
Opublikowano 4 marca 201114 l Nawet jeśli to jest skrypt, to skrypt zupełnie innej jakości niż zawalający się domek w BC2.
Opublikowano 4 marca 201114 l Na bank jest to skrypt. Raczej nie ma opcji żeby można było samemu niszczyć tak duże budynki - jeszcze musimy trochę poczekać na tak zaawansowane gry
Opublikowano 4 marca 201114 l Radzę jednak zauważyć, że tam zawala się więcej niż jeden budynek :potter:
Opublikowano 4 marca 201114 l Chyba skrypt,bo jak dodadzą rozwalający sie asfalt w taki sposób,to czapki z głów.
Opublikowano 4 marca 201114 l Czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Te walące się gmachy wprawiły mnie w osłupienie a to był przecież obraz zgrywany z kamery, na czystym gameplayu to musiało dosłownie miażdżyć. Nawet jeśli ta sekwencja została oskryptowana to czapki z głów dla DICE bo lepszego jeszcze nie widziałem. Zwróćcie uwagę na ostrzeliwanie jednostek wroga, każdy żołnierz upadał inaczej (chodzi mi o moment, w którym grający ostrzeliwał przeciwników z mostku). Edytowane 4 marca 201114 l przez NEMESIS US
Opublikowano 4 marca 201114 l Zwróćcie uwagę na ostrzeliwanie jednostek wroga, każdy żołnierz upadał inaczej (chodzi mi o moment, w którym grający ostrzeliwał przeciwników z mostku). Właśnie to jest detal na który ja bardzo, ale to bardzo zwracam uwagę. Bo np animacje po śmierci w KZ2/KZ3 wyglądają super ale po jakimś czasie się powtarzają co rzuca się w oczy. Rag-doll za to dosłownie robi z ciała lalkę, co też wygląda głupio. W BC2 natomiast zrobili to całkiem dobrze (było to połączenie skryptowanych animacji i rag-dolla), ale widzę że w BF3 będzie z tym jeszcze lepiej. Ciekawe czy to zasługa tego systemu animacyjnego ANT. A wracając do zniszczeń to ja mam coraz większe wątpliwości że to skrypt. Siedzę na neogafie, enterbf, ea forum wyczytałem, że DICE wspominało że dlatego powstał FB 2.0, żeby takie akcje były jak najbardziej możliwe. Można rozwalać budynki, mosty, asfalt, przyrodę, ponoć wszystko. Zniszczenie domku takiego jak w Bad Company 2 będzie łatwizną, ale takiego bloku już będzie trudno... ale nie będzie to niewykonalne. Oczywiście chciałbym to jak najszybciej zobaczyć, jak taki bloczek reaguje na artylerię/trzesienie ziemi/ostrzeliwanie czołgu, by być pewnym czy rzeczywiście ten silnik jest taki magiczny jak to Szwedzi mówią, czy jednak jest to bullshit.
Opublikowano 4 marca 201114 l To co widzieliśmy z GDC było zapewne pokazem szczytowych możliwości Frostbite 2. DICE póki co zaprezentowało grę na potężnych PC, więc nie wiadomo czy identyczne akcje zobaczymy na konsolach. Wciąż jednak mam wątpliwości do tych walących się budynków bo wyobraźmy sobie misję helikopterem lub czołgiem, kiedy wręcz kusi do destrukcji takich obiektów. Jeśli przy takich obliczeniach silnik nie zacznie się krztusić na konsoli to DICE nie ma sobie równych w tej materii. Edytowane 4 marca 201114 l przez NEMESIS US
Opublikowano 4 marca 201114 l Tak naprawdę ciężko to określić po możliwościach DICE. Przy okazji cyklu Bad Company pokazali, że są liderami w tworzenie silników graficznych nastawionych na destrukcje otoczenia. Pasowałoby zaczekać na jakieś demo lub opnie redaktorów, którzy będą mieli okazję zagrania w trzeciego BF.
Opublikowano 4 marca 201114 l Dev mówił, że to gtx580, więc aż takiego kosmosu to nie ma, szczególnie że do premiery jest jeszcze sporo czasu i można coś zoptymalizować, a sprzęt stanieje. Poczekamy zobaczymy, bo skok w zakresie fizyki jest ogromny, w Bad Company można było rozwalać domki owszem, ale wyglądało to sztucznie i oskryptowanie, w ogóle BC2 chyba fizyki nie miało (mam na myśli havoka), dlatego pełno w nich było bugów i głupot, dzieki któremu niektórzy robili bekę na filmikach np tu Natomiast te walące się bloki z gameplaya BF3 wyglądają jakby były zrobione z setek niezależnych części, nawet w kontekście mocnych pecetów to jest coś kosmicznego. Ciekawe co się stanie jak helikopter albo lepiej - samolot wbije się w taki bloczek. Edytowane 4 marca 201114 l przez MaZZeo
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.