Litwin81 1 161 Opublikowano 3 marca 2011 Opublikowano 3 marca 2011 Można by porównać GG do Dice,jakby GG zaczeło robić gry na PC,dopiero wtedy by pokazali czy są tacy zdolni i czy Dice jest takie za(pipi)iste. Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 4 marca 2011 Opublikowano 4 marca 2011 http://www.youtube.com/watch?v=mWjBBWU3m4Q oglądać! Cytuj
campos 0 Opublikowano 4 marca 2011 Opublikowano 4 marca 2011 No i to jest to co tygrysy lubia najbardziej Ps. nie chodzi mi o matke i corke:) Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 4 marca 2011 Opublikowano 4 marca 2011 Omg to wygląda jak film wojenny a nie gra Powiedzcie, że tak na PS3 i XO będzie to wyglądać ;p Cytuj
schabek 5 346 Opublikowano 4 marca 2011 Opublikowano 4 marca 2011 Mój kolega (kompletny debil, nie ma pojęcia o grach) po zobaczeniu filmiku spytał się czy to nagranie, film czy gra. Nie byłem wstanie mu odp. bo zbierałem szczękę z ziemi. Cytuj
schabek 5 346 Opublikowano 4 marca 2011 Opublikowano 4 marca 2011 Jestem tylko ciekaw, za ile jest ten komp na którym to TAK wygląda. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 4 marca 2011 Opublikowano 4 marca 2011 Podobno poszło to na karcie graficznej za 1900 zł ale trzeba zaznaczyć że jest to kod jeszcze przed optymalizacją więc jestem pod wrażeniem że wystarczyła tylko jedna karta. Jeszcze tylko dobra optymalizacja i nawet na średnim sprzęcie gra będzie wyglądała bosko. Pytam czy to jeszcze gra czy wirtualna rzeczywistość Cytuj
Kalel 3 634 Opublikowano 4 marca 2011 Opublikowano 4 marca 2011 Macie jakiegoś innego linka po EA zdjęło już ten z YT. Cytuj
sosnaa 1 205 Opublikowano 4 marca 2011 Opublikowano 4 marca 2011 (edytowane) na youtubje jeszcze jest: http://www.youtube.com/watch?v=PkIzpM0feTY jak ten też usuną to ktoś zawsze wstawi nowy. Edytowane 4 marca 2011 przez sosnaa Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 4 marca 2011 Opublikowano 4 marca 2011 http://screwattack.com/videos/Battlefield-3-Off-Screen-Footage-GDC A tak a pro po pewnie właśnie ten fragment mieliśmy zobaczyć 16 marca Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 4 marca 2011 Opublikowano 4 marca 2011 Martwi mnie ze pokazali trochę mało destrukcji,nie wiem czy ten budynek wali się ze skryptu,czy coś go rozwaliło. Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 4 marca 2011 Opublikowano 4 marca 2011 Nawet jeśli to jest skrypt, to skrypt zupełnie innej jakości niż zawalający się domek w BC2. Cytuj
sosnaa 1 205 Opublikowano 4 marca 2011 Opublikowano 4 marca 2011 Na bank jest to skrypt. Raczej nie ma opcji żeby można było samemu niszczyć tak duże budynki - jeszcze musimy trochę poczekać na tak zaawansowane gry Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 4 marca 2011 Opublikowano 4 marca 2011 Radzę jednak zauważyć, że tam zawala się więcej niż jeden budynek :potter: Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 4 marca 2011 Opublikowano 4 marca 2011 Chyba skrypt,bo jak dodadzą rozwalający sie asfalt w taki sposób,to czapki z głów. Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 4 marca 2011 Opublikowano 4 marca 2011 (edytowane) Czegoś takiego jeszcze nie widziałem. Te walące się gmachy wprawiły mnie w osłupienie a to był przecież obraz zgrywany z kamery, na czystym gameplayu to musiało dosłownie miażdżyć. Nawet jeśli ta sekwencja została oskryptowana to czapki z głów dla DICE bo lepszego jeszcze nie widziałem. Zwróćcie uwagę na ostrzeliwanie jednostek wroga, każdy żołnierz upadał inaczej (chodzi mi o moment, w którym grający ostrzeliwał przeciwników z mostku). Edytowane 4 marca 2011 przez NEMESIS US Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 4 marca 2011 Opublikowano 4 marca 2011 Zwróćcie uwagę na ostrzeliwanie jednostek wroga, każdy żołnierz upadał inaczej (chodzi mi o moment, w którym grający ostrzeliwał przeciwników z mostku). Właśnie to jest detal na który ja bardzo, ale to bardzo zwracam uwagę. Bo np animacje po śmierci w KZ2/KZ3 wyglądają super ale po jakimś czasie się powtarzają co rzuca się w oczy. Rag-doll za to dosłownie robi z ciała lalkę, co też wygląda głupio. W BC2 natomiast zrobili to całkiem dobrze (było to połączenie skryptowanych animacji i rag-dolla), ale widzę że w BF3 będzie z tym jeszcze lepiej. Ciekawe czy to zasługa tego systemu animacyjnego ANT. A wracając do zniszczeń to ja mam coraz większe wątpliwości że to skrypt. Siedzę na neogafie, enterbf, ea forum wyczytałem, że DICE wspominało że dlatego powstał FB 2.0, żeby takie akcje były jak najbardziej możliwe. Można rozwalać budynki, mosty, asfalt, przyrodę, ponoć wszystko. Zniszczenie domku takiego jak w Bad Company 2 będzie łatwizną, ale takiego bloku już będzie trudno... ale nie będzie to niewykonalne. Oczywiście chciałbym to jak najszybciej zobaczyć, jak taki bloczek reaguje na artylerię/trzesienie ziemi/ostrzeliwanie czołgu, by być pewnym czy rzeczywiście ten silnik jest taki magiczny jak to Szwedzi mówią, czy jednak jest to bullshit. Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 4 marca 2011 Opublikowano 4 marca 2011 (edytowane) To co widzieliśmy z GDC było zapewne pokazem szczytowych możliwości Frostbite 2. DICE póki co zaprezentowało grę na potężnych PC, więc nie wiadomo czy identyczne akcje zobaczymy na konsolach. Wciąż jednak mam wątpliwości do tych walących się budynków bo wyobraźmy sobie misję helikopterem lub czołgiem, kiedy wręcz kusi do destrukcji takich obiektów. Jeśli przy takich obliczeniach silnik nie zacznie się krztusić na konsoli to DICE nie ma sobie równych w tej materii. Edytowane 4 marca 2011 przez NEMESIS US Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 4 marca 2011 Opublikowano 4 marca 2011 Dałbym sobie małego palca uciąć, że to skrypt. Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 4 marca 2011 Opublikowano 4 marca 2011 Tak naprawdę ciężko to określić po możliwościach DICE. Przy okazji cyklu Bad Company pokazali, że są liderami w tworzenie silników graficznych nastawionych na destrukcje otoczenia. Pasowałoby zaczekać na jakieś demo lub opnie redaktorów, którzy będą mieli okazję zagrania w trzeciego BF. Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 4 marca 2011 Opublikowano 4 marca 2011 (edytowane) Dev mówił, że to gtx580, więc aż takiego kosmosu to nie ma, szczególnie że do premiery jest jeszcze sporo czasu i można coś zoptymalizować, a sprzęt stanieje. Poczekamy zobaczymy, bo skok w zakresie fizyki jest ogromny, w Bad Company można było rozwalać domki owszem, ale wyglądało to sztucznie i oskryptowanie, w ogóle BC2 chyba fizyki nie miało (mam na myśli havoka), dlatego pełno w nich było bugów i głupot, dzieki któremu niektórzy robili bekę na filmikach np tu Natomiast te walące się bloki z gameplaya BF3 wyglądają jakby były zrobione z setek niezależnych części, nawet w kontekście mocnych pecetów to jest coś kosmicznego. Ciekawe co się stanie jak helikopter albo lepiej - samolot wbije się w taki bloczek. Edytowane 4 marca 2011 przez MaZZeo Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.