rpgfan 4 Opublikowano 11 marca 2011 Opublikowano 11 marca 2011 24 graczy i lepsza rozpierducha. Ciekawa perspektywa Cytuj
Janush 224 Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 Fault Line Episode 2: Good Effect on Target http://www.youtube.com/watch?v=NrA2Xy6Ukh8&feature=feedu :o 1 Cytuj
elentario 6 Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 (edytowane) Wygląda obłędnie! Ciekawy jestem jak będzie z rozgrywką multi, przy takich obszarach i możliwościach otoczenia lagi mogą dać po (pipi)e. Jak jest z BF2? Edytowane 16 marca 2011 przez elentario Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 Cholerka. Według mnie, to w dalszym ciągu to animacja postaci robi tutaj największe wrażenie a nie sama grafika. Wygląda to megarealistycznie. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 To już drugi filmik a ja dalej zbieram szczękę z ziemi jak widzę animację żołnierzy i aż trudno uwierzyć że jest to dopiero kod Alfa :potter: Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 mnie też poroznosiło, ale w to nie wierzę. sorry, ale takie rzeczy to mogą robić ludzie z GG, którzy optymalizują kod dla PS3. My o czymś takim możemy zapomnieć. A jeżeli nie, to publicznie odszczekam te słowa. 1 Cytuj
oTOMo 19 Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 Widać, że pre-alpha, bo spod butów żołnierzy wychodzą FX-y z biegania po błocie (chyba, w każdym razie po czymś ciemnym) Ale ogólnie to bardzo ładnie. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 16 marca 2011 Opublikowano 16 marca 2011 Jedyne do czego mogę się przyczepić to animacja lewej ręki naszego żołnierza o dziwo jak cofa się do tyłu to już jest wszystko ok. Chyba że tylko ja (nie słusznie) to widzę Cytuj
Gość kufir Opublikowano 17 marca 2011 Opublikowano 17 marca 2011 Jeśli zachowają płyną grę przy stałych FPS i będzie to tak wyglądało jak na filmiku to będzie CUDO. Oby tylko nie wyszło tak jak z Crysis 2 ... Szumne zapowiedzi i ... brak pokrycia. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 19 marca 2011 Opublikowano 19 marca 2011 DICE zastanawia się nad 3D i obsługą Move: DICE considering 3D, Move for Battlefield 3 Swedish studio DICE is "definitely thinking about" introducing PlayStation Move and 3D support to its stunning shooter Battlefield 3. We saw the game earlier this month at GDC, and were taken aback by what we witnessed. The lighting effects and audio in particular are more than a little bit special. <br clear="all"> When asked whether the finished game could support move and come in three dimensions, DICE boss Karl Magnus Troedsson told the latest issue of OPM: "We are thinking about it, yes, definitely." In the same feature from OPM issue 056, DICE art director Gustav Tilleby adds: "Of course we look at what the others are doing. At the same time, we're looking at what we can improve. I think the technology we have is a step beyond what the others have." Battlefield 3 is due for release in the autumn on PS3, 360 and PC. http://www.computerandvideogames.com/294343/news/dice-considering-3d-move-for-battlefield-3/ Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 19 marca 2011 Opublikowano 19 marca 2011 3D da kopa grze w negatywnym sensie. Wtedy mamy pewnosc, ze bedzie znaczaco odstawac od pecetowej wersji. Natomiast Move w BF3? Łooooooo, fak. Cos takiego mnie jara Cytuj
walek 96 Opublikowano 25 marca 2011 Opublikowano 25 marca 2011 http://www.ppe.pl/news-6599-Mniejsze_mapy_lepsza_walka_wrecz.html "Podczas imprezy Comic and Entertainment Expo pojawiła się jeszcze jedna interesująca informacja. Walka wręcz w Battlefield 3 będzie wychodzić poza prosty schemat wciśnięcia jednego przycisku na padzie. DICE przygotowuje dla nas cały system kontr, rzutów i ciosów z różnych kierunków. Przepychanki w zwarciu powinny być teraz znacznie bardziej emocjonujące – z takiego starcia żywy wyjdzie gracz, który wykazał się lepszym refleksem i np. zablokował w porę cios adwersarza." Swietne info. W koncu bedzie mozna sie uchronic przed kosa z przodu. Mam nadzieje, ze nie przekombinuja... Zapomij Litwin o moi dog tagu! he he Cytuj
MaZZeo 14 186 Opublikowano 25 marca 2011 Opublikowano 25 marca 2011 Chyba żartujesz. Wara z takimi dziwactwami od multi. To Battlefield a nie Street Fighter. Cytuj
Fenikz 89 Opublikowano 25 marca 2011 Opublikowano 25 marca 2011 coś czuje, że konsolowcy dostaną jakiś szajs... Cytuj
elentario 6 Opublikowano 25 marca 2011 Opublikowano 25 marca 2011 Chyba żartujesz. Wara z takimi dziwactwami od multi. To Battlefield a nie Street Fighter. Blokowanie ciosów i wyprowadzenie kontry.. Zajmie to jakieś 3/5/7/10 sekund. Może być nieciekawie.. Cytuj
rpgfan 4 Opublikowano 25 marca 2011 Opublikowano 25 marca 2011 Chyba żartujesz. Wara z takimi dziwactwami od multi. To Battlefield a nie Street Fighter. Blokowanie ciosów i wyprowadzenie kontry.. Zajmie to jakieś 3/5/7/10 sekund. Może być nieciekawie.. I bedzie jak w kz3. Wbijasz kose i dostajesz serie w plecy bo ktos juz na Ciebie czeka :confused: Jestem na nie Cytuj
elentario 6 Opublikowano 25 marca 2011 Opublikowano 25 marca 2011 (edytowane) Chyba żartujesz. Wara z takimi dziwactwami od multi. To Battlefield a nie Street Fighter. Blokowanie ciosów i wyprowadzenie kontry.. Zajmie to jakieś 3/5/7/10 sekund. Może być nieciekawie.. I bedzie jak w kz3. Wbijasz kose i dostajesz serie w plecy bo ktos juz na Ciebie czeka :confused: Jestem na nie Kz3 atak nie trwa aż tak długo, a tutaj dojdzie blok + kontra. Edytowane 25 marca 2011 przez elentario Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 25 marca 2011 Opublikowano 25 marca 2011 Mam nadzieje, że pozostawią dog tagi za kosy . Cytuj
sushilabel 27 Opublikowano 25 marca 2011 Opublikowano 25 marca 2011 Nie ma sensu porównywać ataków w BC z K3. Przypomnijcie sobie w jakich sytuacjach wbijacie kosę. Albo na kogoś kto się czai za rogiem budynku, luka przez okno/drzwi wewnątrz lub kampuje w krzakach. Dodatkowo rzadko się zdarza, żeby dokładnie w tym momencie był ktoś jeszcze w pobliżu. Więc może zrobią tak, że atak od tyłu będzie troszkę wcześniej sygnalizowany niż to ma miejsce teraz w związku z czym będzie ułamek sekundy na zareagowanie. W tym momencie mogą wykrzesać coś fajnego, jakiś rajcujący pojedynek z wygranej którego mamy mega satysfakcję. Z drugiej strony jest obawa, że ułatwią atak z przodu co już może nie być takie fajne. Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 25 marca 2011 Opublikowano 25 marca 2011 A ja nie chce Bo później znowu bede gonił gościa przez 3 mecze,bo mi za skóre zalazł Cytuj
sushilabel 27 Opublikowano 25 marca 2011 Opublikowano 25 marca 2011 Też bym wolał żeby nie wprowadzali jakiś udziwnień. Nic tak nie wprowadza siusiaka w wibracje jak szybkie i soczyste wbicie komuś kosy Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 25 marca 2011 Opublikowano 25 marca 2011 Niepotrzebnie ruszają coś co jest idealne - kosa plus nieśmiertelnik na pamiątkę. Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 25 marca 2011 Opublikowano 25 marca 2011 To nie jest idealne Bo często kosy nie wchodzą,no chyba ze to poprawią. Cytuj
mersi 804 Opublikowano 25 marca 2011 Opublikowano 25 marca 2011 już widać ze chcą przekombinować z tym BF'em, dadzą tyle bajerków a potem sie koaze ze nie da sie w to grac Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 25 marca 2011 Opublikowano 25 marca 2011 Żeby nie było jak z MW2,gdy wydawało sie ze nie da rady zwalić genialnego multi z MW1. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.