Opublikowano 11 listopada 201113 l Kupował ktoś może BF3 z innego,niż polski PSS?Jak jest w takim przypadku z językiem?Mieszkam w UK i wiem,że wersja pudełkowa posiada język polski,a ciekawi mnie,czy czasem go nie wycięli z wersji cyfrowej?
Opublikowano 11 listopada 201113 l Kupował ktoś może BF3 z innego,niż polski PSS?Jak jest w takim przypadku z językiem?Mieszkam w UK i wiem,że wersja pudełkowa posiada język polski,a ciekawi mnie,czy czasem go nie wycięli z wersji cyfrowej? W cyfrowej też jest pełna lokalizacja. Ale z tym, gdy ma się konto na inny kraj niż PL założone, to nie wiem jak jest. Edytowane 11 listopada 201113 l przez falcon87pl
Opublikowano 11 listopada 201113 l zalezy od proxy. jesli konsola/psn wykryje, ze jestes w UK to sciagnie angielską wersję - to samo było np przy okazji sciagania darmowych gier po awarii psn. na koncie us "kupilem" infamous i zassała sie PL wersja.
Opublikowano 11 listopada 201113 l ja ściągnąłem infamous i LBP w uk z konta us i obie były po polsku więc wydaje mi się, że jest jedna wersja na wszystkie kraje a język zależy od ustawień regionalnych konsoli
Opublikowano 12 listopada 201113 l Przeszedłem kampanię. Po opiniach i recenzjach oczekiwałem jakiejś średniej historyjki i kolejny raz okazuje się, że nie mam się co przejmować zdaniem innych za bardzo. Nie wiem czy niektórzy recenzenci i gracze skończyli w ogóle singla skreślając go od razu po słabym początku. Tak początek jest słaby. Potrafi zniechęcić, ale od misji w Teheranie akcja się rozkręca. Gra przedstawia dosyć wiarygodną historię, która biorąc pod uwagę zagrożenie Iranem, potrafi być przekonywująca. Nie jest przesadnie epicka, nie ma mnóstwa wybuchów i wojny amerykańsko-rosyjskiej. Kampania ma swój klimat, fajnie przedstawione postaci, a niektóre momenty są całkiem odważne jak na grę o amerykańskim wojsku. Grafika to czołówka, tekstury czasem postraszą, ale oświetlenie jest świetne. Konstrukcja poziomów mogłaby być lepsza, ale nie jest tragicznie. Muzyka podkręca klimat, a to co DICE robi z dźwiękiem nie ma sobie równych. Dobra kompania z świetnymi momentami oraz słabym początkiem. Nie rozumiem tego hejtingu. Wpis. Dodam jeszcze coś więcej. Kooperacja. Dopiero teraz przeszedłem całą kampanie w coopie i naprawdę lokacje są piękne. Paryż o świcie wygląda kapitalnie. Oświetlenie w tej grze naprawde miażdzy i nadrabia bardzo dużo. Szkoda, że coop jest taki krótki, ale jeżeli gra się ze znajomym to jest świetnie
Opublikowano 14 listopada 201113 l o fak, ale back to the future widzę - poszły wszystkie posty od premiery w górę .... to chyba z 60 stron edit: o wracają Edytowane 14 listopada 201113 l przez waldusthecyc
Opublikowano 17 listopada 201113 l Dorwałem w końcu Battlefielda, przeszedłem pierwszą misję... Wygląda to naprawdę nieźle. Niestety nie mogę jeszcze sprawdzić multi, bo PlayStation Store akurat jest nieczynne, więc nie mogę wpisać Passa... Argh.
Opublikowano 17 listopada 201113 l Ludzie, pomocy! Wczoraj zakupiłem swoją kopię bf'a 3 i pograłem jedynie w singla, bo nie chciało mi się czekać na ściągnięcie aktualizacji. Dzisiaj już ściągnąłem i gdy wybieram opcję multi lub co-opa po prostu ekran staje się ciemniejszy i nic się nie dzieje więcej, próbowałem już z 10 razy i za każdym ten sam efekt. Co może być przyczyną tego?
Opublikowano 17 listopada 201113 l mam pytanie, można w tej części grac w 2 osoby na jednej konsoli ? Ekran przedzielony na pół?
Opublikowano 17 listopada 201113 l mam pytanie, można w tej części grac w 2 osoby na jednej konsoli ? Ekran przedzielony na pół? nie
Opublikowano 17 listopada 201113 l DICE jest głupie. We współpracy misje wydają mi się ciekawsze niż singiel. I nie mam tu na myśli tego, że drugim graczem gra się lepiej, tylko chodzi o samą akcję.
Opublikowano 17 listopada 201113 l Misja gilotyna przekonała mnie jak debilna jest ta gra na najwyższym poziomie.Zerowa zniszczalność otoczenia,muszę biec na około zamiast przebić się przez szklane drzwi i zajść wroga od tyłu,problemy z hit boxami,cały magazynek dałem w typa a on raźno we mnie nawala,no i debilizm towarzyszy,stoją o metr od wroga,ale nie wychyli się z samochodu i go nie sprzątnie,nie ja muszę się przebić,a mam wrażenie że wszyscy strzelają tylko we mnie,by akcja poszła do przodu.Jeszcze bywa tak,ze jesteśmy już daleko,a debil z drużyny blokuje nam możliwość schowania się przed ostrzałem i giniemy w debilny sposób.Ogólnie singiel jest dla mnie nudny,jak ten z MOH. Edytowane 17 listopada 201113 l przez Litwin25
Opublikowano 18 listopada 201113 l Właśnie zacząłem grać w BFa, na razie jestem przy misji "Comrades" (nie mogę na razie sprawdzić multi, bo PSS nie działa- a muszę jeszcze wpisać passa). Powiem szczerze, że gra mi się podoba. Nie przeszkadza mi za bardzo "zerowa zniszczalność otoczenia", wręcz przeciwnie, podoba mi się, jak sypią się osłony. Nie jestem szczególnie krytyczny, przywykłem do liniowych kampanii, nie muszę mieć możliwości burzenia każdej napotkanej ściany (choć byłoby to mile widziane). Na razie jest całkiem ładnie i całkiem klimatycznie. Podoba mi sie również, że kompani rzeczywiście strzelają do przeciwnika, a nie tylko udają... I nie czekają, aż wybiję wrogów w danym sektorze, tylko sami posuwają się naprzód, co dodaje realizmu. Edytowane 18 listopada 201113 l przez matcz
Opublikowano 18 listopada 201113 l Podoba mi sie również, że kompani rzeczywiście strzelają do przeciwnika, a nie tylko udają... I nie czekają, aż wybiję wrogów w danym sektorze, tylko sami posuwają się naprzód, co dodaje realizmu. Poczekaj dalej,wszystko będziesz musiał robić sam.
Opublikowano 18 listopada 201113 l Dopiero wczoraj doczytałem recenzję w Neo Plus i piszą tam, że kampania ma mocno ograniczony teren. Zboczymy gdzieś z drogi to pojawia się licznik, że jeśli nie wrócimy w ciągu kilku sekund na właściwy tor, to gra odpala poprzedni checkpoint, nieraz podobno bez ostrzeżenia cofa do poprzedniego zapisu. Dalej gdy dobiegamy do drzwi to trzeba czekać na kompanów aż oni je otworzą, bo gracz choćby strzelał z bazooki, to i tak nic się nie stanie. Są podobno tez skrypty które nagle się urywają i nie ma dalszego ciągu. Tutaj za przykład podano COD4 i wybuch bomby gdzie cała akcja miała by się właśnie zakończyć na samej fali uderzeniowej bez tego co działo się dalej. Tutaj to podobno standard. I teraz pytanie, czy rzeczywiście tak w tej grze jest?
Opublikowano 18 listopada 201113 l Niestety niewidzialne ściany są... Widzisz teoretycznie otwartą przestrzeń, ale to złudzenie. Jeżeli zboczysz z wyznaczonej ścieżki, pojawia się ostrzeżenie. Podoba mi sie również, że kompani rzeczywiście strzelają do przeciwnika, a nie tylko udają... I nie czekają, aż wybiję wrogów w danym sektorze, tylko sami posuwają się naprzód, co dodaje realizmu. Poczekaj dalej,wszystko będziesz musiał robić sam. Motyla noga... Swoją drogą nie rozumiem, dlaczego mimo utyskiwań graczy i recenzentów deweloperzy nadal stawiają na "design korytarzowy"... Jeżeli gracze tego chcą, to czemu im nie dać w singleplayerze otwartej przestrzeni, dużych bitew, odrobiny sandboksowego feelingu? Pewnie z ich kalkulacji wynika, że większość graczy nadal woli poruszać się po z góry wyznaczonej trasie... Pewnie jak zwykle chodzi o kasę. Edytowane 18 listopada 201113 l przez matcz
Opublikowano 18 listopada 201113 l Dopiero wczoraj doczytałem recenzję w Neo Plus i piszą tam, że kampania ma mocno ograniczony teren. Zboczymy gdzieś z drogi to pojawia się licznik, że jeśli nie wrócimy w ciągu kilku sekund na właściwy tor, to gra odpala poprzedni checkpoint, nieraz podobno bez ostrzeżenia cofa do poprzedniego zapisu. Dalej gdy dobiegamy do drzwi to trzeba czekać na kompanów aż oni je otworzą, bo gracz choćby strzelał z bazooki, to i tak nic się nie stanie. Są podobno tez skrypty które nagle się urywają i nie ma dalszego ciągu. Tutaj za przykład podano COD4 i wybuch bomby gdzie cała akcja miała by się właśnie zakończyć na samej fali uderzeniowej bez tego co działo się dalej. Tutaj to podobno standard. I teraz pytanie, czy rzeczywiście tak w tej grze jest? Tak jest w gilotynie,chcę obejść bank dookoła,to się nie da bo licznik się włącza,nie mówię już ja obiekty w tej strefie wyglądają,jak na PS2,do tego co pisałem,oddzielają nas szklane drzwi a nie możemy w nich nawet dziury zrobić,idziemy na około by wybić wszystkich,zamiast ich obejść.
Opublikowano 20 listopada 201113 l Trochę dużo czytania więc pewnie już na ten temat dyskutowaliście - czy jest jakieś rozwiązanie dotyczące komunikacji głosowej w czasie gry? Nie wiem - planowany patch, zmiana sprzętu, rzucenie zaklęcia, ofiara z dziewicy? Sporo czasu po premierze grze brakuje PODSTAWOWEJ funkcjonalności czyli komunikacji głosowej w drużynie (PS3) - jak mam do cholery współpracować skoro słyszę co drugie słowo kompanów a na dodatek nie ma żadnej zależności tłumaczącej te niedogodności - kumpli z Anglii słyszę lepiej niż kolesia z Krakowa (pozdr. kozbinio ) LIpa, panie, totalna lipa...
Opublikowano 20 listopada 201113 l nooo... i to jest to... niech jeszcze zrobią parę paczek z fajniejszymi mapami i będzie git Moim nic nie znaczącym zdaniem tryb Rush - Szturm na większości map (oprócz Metro) jest zwyczajnie niegrywalny a i w trybie Podbój - Conquest na mapach typu Granica Kaspijska piechociarzowi wieje straszliwą nudą... Mój ulubiony tryb to Team Deathmatch bo fantastycznie przycięli mapy adekwatnie do konsolowej liczby graczy na serwerze - coś się dzieje i jakoś można te 20 fragów złapać... Ja chyba powinienem grać w CODy, nie? Może kiedyś spróbuję...
Opublikowano 20 listopada 201113 l Jeśli gre zakupilem z psn jako składkowicz to mam możliwość zalogowania się na battlelogu? Próbuje od paru dni i to samo ciągle, błędny mail , błędne hasło, które generowalem ze sto razy ;/ rob1979, dla nas akurat szturm i metro to jedyna niegrywalna plansza, na tej planszy czuje się jakbym gral w calla, czyli totolna bez mózgowa rzeź Edytowane 20 listopada 201113 l przez S_600
Opublikowano 20 listopada 201113 l zaloguj się na ea.com, później na dole kliknij help, dalej po prawej stronie "talk to game advisor", później wyślesz wiadomośc, że masz grę z pss, podasz swojego maila, a ktoś od ea zrobi ci battleloga. możesz im napisac to po polsku
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.