SG1-ZIELU 870 Opublikowano 29 marca 2011 Opublikowano 29 marca 2011 (edytowane) Jutro godzina 12 p.m nowy materiał wideo. Jak opisali materiał będzie zawierał: large-scale firefights ! Już nie mogę się doczekać.... Edytowane 29 marca 2011 przez marekjw2523 Cytuj
shanhaevel 8 Opublikowano 29 marca 2011 Opublikowano 29 marca 2011 Obawiam się mocno tego systemu kontr. Nie wyobrażam sobie sytuacji, w której walcze z jakimś typem i dostaje serie z boku lub zza pleców. Masakra... Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 29 marca 2011 Opublikowano 29 marca 2011 Ja tam czekam tylko na filmiki z konsol,nie chce się napalać a później mieć wku.rva No właśnie,walczysz z kimś a kolo podbiega i kosa za darmo,coś czuje ze to zwalą. Cytuj
Gość Opublikowano 29 marca 2011 Opublikowano 29 marca 2011 Mortal Kombat z tego nie zrobią, a jeśli, to nie bedzie się gówna używać i dostaną takie z(pipi)y, że zaraz patch wyjdzie ;p. Okienko góra 0,5s na kontre, a najlepiej jeszcze mniej i może się to sprawdzi. Niech dają gameplay z tą walką, bo teraz to sobie można gdybać. Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 29 marca 2011 Opublikowano 29 marca 2011 ja to widzę tak: - kosa w plecy = gwarant - kosa w bok = 1 sek na kontre - kosa w twarz = BF KOMBAT !! Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 29 marca 2011 Opublikowano 29 marca 2011 Nie obawiam się o takie rzeczy, ponieważ za tym multi stoi DICE, aktualni pionierzy w tej kategorii. Jestem pewny, że przemyśleli takie sytuacje i na pewno znajdą jakiś korzystny kompromis. W przeciwnym wypadku to może być denerwujące. Cytuj
shanhaevel 8 Opublikowano 29 marca 2011 Opublikowano 29 marca 2011 Nie obawiam się o takie rzeczy, ponieważ za tym multi stoi DICE, aktualni pionierzy w tej kategorii. Jestem pewny, że przemyśleli takie sytuacje i na pewno znajdą jakiś korzystny kompromis. W przeciwnym wypadku to może być denerwujące. To nie tyle będzie denerwujące. To spowoduje, że po prostu nikt nie będzie walczył wręcz . Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 29 marca 2011 Opublikowano 29 marca 2011 (edytowane) Grając online w Killzone 3 czasem udało mi się strącić kogoś, gdy wykańczał innego gracza atakiem melee. W sumie to wojna, więc zawsze podczas takiej akcji iny gracz może wykorzystać taką sytuację. Generalnie Battlefiled 3 może nam urozmaicić walkę wręcz, ale nie zmieni to sytuacji z możliwością szybkiego wyeliminowania ze strony innego gracza. No bo niby jak dałoby się zapobiegać takim sytuacjom? To raczej nie ulegnie zmianie. Tak naprawdę dobry jest motyw z atakiem za pomocą noża w Call of Duty. Choć kompletnie nierealistyczny to w żadnym wypadku nie powoduje ryzyka nagłego trafienia przez innego wroga, bo to tylko jedno machnięcie, mamy fraga i walczymy dalej. W takim KZ3 załącza się animacja co niestety czyni podatnym na atak. Edytowane 29 marca 2011 przez NEMESIS US Cytuj
shanhaevel 8 Opublikowano 29 marca 2011 Opublikowano 29 marca 2011 (edytowane) Tak naprawdę dobry jest motyw z atakiem za pomocą noża w Call of Duty. Choć kompletnie nierealistyczny to w żadnym wypadku nie powoduje ryzyka nagłego trafienia przez innego wroga, bo to tylko jedno machnięcie, mamy fraga i walczymy dalej. W takim KZ3 załącza się animacja co niestety czyni podatnym na atak. To jest moim zdaniem beznadziejny motyw. Bo zabicie nożem gościa, który jest ponad 2 metry ode mnie to jest chore. Intryguje mnie ten system walki w BF3 coraz bardziej . W każdym razie prócz walki melee jestem ciekaw co Dice wyciągnie z konsol jeśli chodzi o grafikę. Bo takiej jak na PC się nie sodziewam. No chyba, że ktoś dysponuje jakimiś infomracjami na ten temat? Edytowane 30 marca 2011 przez Square Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 30 marca 2011 Opublikowano 30 marca 2011 (edytowane) http://www.ea.com/battlefield3/videos/faultline-episode-3 http://www.youtube.com/watch?v=xbW98JYSjos Edytowane 30 marca 2011 przez Pryxfus Cytuj
elentario 6 Opublikowano 30 marca 2011 Opublikowano 30 marca 2011 (edytowane) Miazga.. Oglądam trzeci raz. I jak Wam się widzą kontry? Edytowane 30 marca 2011 przez elentario Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 30 marca 2011 Opublikowano 30 marca 2011 Ale to przecież fragment singla, nie multi. 1 Cytuj
elentario 6 Opublikowano 30 marca 2011 Opublikowano 30 marca 2011 Ale to przecież fragment singla, nie multi. Myślisz, że w multi będzie to uproszczone? Oby, dla mnie te sekwencje trwają zbyt długo. Z drugiej strony nikt normalny nie będzie się w środku zadymy silił na walkę wręcz. Cytuj
Gość Opublikowano 30 marca 2011 Opublikowano 30 marca 2011 Mortal Kombat z tego nie zrobią... Mój błąd, przepraszam xD Jeśli to wrzucą do multi to kogoś tam chyba suty drą. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 30 marca 2011 Opublikowano 30 marca 2011 Wyglada to wszystko fantastycznie. Teraz trzeba czekać na footage z konsol. Myślę, że sprawa się wyjaśni na E3 i wtedy dowiemy się w jakim stanie są oba porty konsolowe. Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 30 marca 2011 Opublikowano 30 marca 2011 Na razie mam mieszane uczucia. Cytuj
walek 96 Opublikowano 30 marca 2011 Opublikowano 30 marca 2011 (edytowane) Miazga.. Oglądam trzeci raz. I jak Wam się widzą kontry? Widze ze to funkcjonuje na zasadzie Quick Time Events. Za dlugo to trwa, nie podoba mi sie. Ja w multi chce zwykle kosy z animacja zalezna od pozycji "dzgnietego". Chce "kosowe" killstreak'i jak w BFBC2, a nie boksowanie na polu bitwy... I dlaczego "meydkowa" bron ma taki maly odrzut.... Na koncy info, ze 17 kwietnia dostaniemy 12 min. reveal. Prawdopodobnie rozszerzona wersja o jakies 5 min tego co do tej pory widzielismy. Dajcie kurna multiplayer na konsole! Ja sie zastaniam nad tymi F16 czy innymi tego typy odrzutowcami. Jak to cholerstow bedzie mozna zestrzelic... RPG? Jakos sceptycznie jestem u nastawiony. Priorytetem jest wiadomo 64 osobowe multi na PC. I teraz musza to pociac tak, aby to mialo rece i nogi na konsolach. Ale jak to ma miec rece i nogi, jak jedno i drugie bedzie uciete. Edytowane 30 marca 2011 przez walek Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 30 marca 2011 Opublikowano 30 marca 2011 Każdy pojazd ma swojego nemesisa,pewnie z broni podręcznej ciężko będzie zestrzelić jeta,ale beda jakieś stanowiska stacjonarne rakiet Cytuj
Nemesis 1 277 Opublikowano 30 marca 2011 Opublikowano 30 marca 2011 Walka wrecz wyglada swietnie. Ale takie zagranie w multi raczej nie przejdzie. Ucieszyla mnie dzisiejsze stanowisko DICE o szykowanej 12h kampanii. Cytuj
shanhaevel 8 Opublikowano 30 marca 2011 Opublikowano 30 marca 2011 (edytowane) Walka wrecz wyglada swietnie. Ale takie zagranie w multi raczej nie przejdzie. Ucieszyla mnie dzisiejsze stanowisko DICE o szykowanej 12h kampanii. Mnie też. W końcu będzie można wczuć się w klimat (a nie jak do tej pory....zaczynałeś się wkręcać, a tu koniec gry ). Taki system melee odpada ze względów czasowych na jego wykonanie. Fajnie to wygląda, ale w przypadku multi będzie to totalnie niepraktyczne - już widzę czekających kamperów na wyprucie połowy magazynka w plecy przyciwnika gdy ten walczy.Może to będzie tak wyglądać, że jak Twój kompan jest w walce, a Ty pomożesz mu zabić gościa, z którym walczy to obaj dostaniecie po tyle samo punktów (tak jakby każdy z was zabił po jednym przeciwniku). Inna opcja może być taka - goście w trakcie walki wręcz, będą nie do zabicia przez resztę (absurd co prawda, ale kto wie czy nie takie rozwiązanie będzie). Mogliby tego 17tego kwietnia pokazać gameplay z multipalyer'a zamiast tych 12 minut z singla - wiele by się wtedy wyjaśniło. Edytowane 30 marca 2011 przez shanhaevel Cytuj
elentario 6 Opublikowano 30 marca 2011 Opublikowano 30 marca 2011 Taki system melee odpada ze względów czasowych na jego wykonanie. Fajnie to wygląda, ale w przypadku multi będzie to totalnie niepraktyczne - już widzę czekających kamperów na wyprucie połowy magazynka w plecy przyciwnika gdy ten walczy. Pleciesz. Jeżeli masz jaja i wchodzisz gościowi na plecy (nie mówię tutaj o akcji gdzie na małej powierzchni znajduje się 12 chłopa), to zamiast zrobić się pro-lemeram i wpakować gościowi magazynek w plecy idziesz za nim, czaisz się, aby zasłużenie dać nożem po gałach akcją, która da Ci satysfakcję, a przeciwnika zamuruje. Gość grający mądrze wie kiedy może sobie pozwolić na takie akcje. A obejść kampiących gości dookoła i zasadzenie 3/4 brutal melee to ogromna satysfakacja, tymbardziej, że dopiero 3/4 łapie o co kaman. Wyjście z takiej sytuacji z milimetrem energii - bezcenne. Ja jestem za, ale bez kontr etc.. W Kz3 sprawdza się motyw wyśmienicie. Cytuj
shanhaevel 8 Opublikowano 30 marca 2011 Opublikowano 30 marca 2011 Taki system melee odpada ze względów czasowych na jego wykonanie. Fajnie to wygląda, ale w przypadku multi będzie to totalnie niepraktyczne - już widzę czekających kamperów na wyprucie połowy magazynka w plecy przyciwnika gdy ten walczy. Pleciesz. Jeżeli masz jaja i wchodzisz gościowi na plecy (nie mówię tutaj o akcji gdzie na małej powierzchni znajduje się 12 chłopa), to zamiast zrobić się pro-lemeram i wpakować gościowi magazynek w plecy idziesz za nim, czaisz się, aby zasłużenie dać nożem po gałach akcją, która da Ci satysfakcję, a przeciwnika zamuruje. Gość grający mądrze wie kiedy może sobie pozwolić na takie akcje. A obejść kampiących gości dookoła i zasadzenie 3/4 brutal melee to ogromna satysfakacja, tymbardziej, że dopiero 3/4 łapie o co kaman. Wyjście z takiej sytuacji z milimetrem energii - bezcenne. Ja jestem za, ale bez kontr etc.. W Kz3 sprawdza się motyw wyśmienicie. Aż wierzyć mi się nie chce, że jesteś na tyle (przepraszam za wyrażenie, ale tylko to mi przychodzi do głowy) naiwny, aby wierzyć w uczciwość graczy w sieci (szczególnie w fps'ach). To co opisałeś to jest utopia. Jak tylko jest jakaś droga na skróty to większość od razu ją wykorzysta. Oczywiście znajdziesz graczy, którzy grają fair. Ale większość ma w (pipi)e to czy zagra fair czy nie - po prostu Cie zabije i tyle. Cytuj
elentario 6 Opublikowano 30 marca 2011 Opublikowano 30 marca 2011 Aż wierzyć mi się nie chce, że jesteś na tyle (przepraszam za wyrażenie, ale tylko to mi przychodzi do głowy) naiwny, aby wierzyć w uczciwość graczy w sieci (szczególnie w fps'ach). To co opisałeś to jest utopia. Jak tylko jest jakaś droga na skróty to większość od razu ją wykorzysta. Oczywiście znajdziesz graczy, którzy grają fair. Ale większość ma w (pipi)e to czy zagra fair czy nie - po prostu Cie zabije i tyle. Co do tego ma naiwność i większość? Zrób jak chcesz, ja preferuję w miarę czystą walkę i też dużo większy szacunek czuję do graczy, którzy jednak wysilają się trochę bardziej. Tyle w temacie. Cytuj
oTOMo 19 Opublikowano 30 marca 2011 Opublikowano 30 marca 2011 I dlaczego "meydkowa" bron ma taki maly odrzut.... Broń z singla i z multi często bardzo się różni swoimi właściwościami (recoil, iloś ammo itp), więc bym się nie przejmował. Ja sie zastaniam nad tymi F16 czy innymi tego typy odrzutowcami. Jak to cholerstow bedzie mozna zestrzelic... RPG? Może zamiast f16 będzie np. A-10 Cytuj
shanhaevel 8 Opublikowano 30 marca 2011 Opublikowano 30 marca 2011 (edytowane) Aż wierzyć mi się nie chce, że jesteś na tyle (przepraszam za wyrażenie, ale tylko to mi przychodzi do głowy) naiwny, aby wierzyć w uczciwość graczy w sieci (szczególnie w fps'ach). To co opisałeś to jest utopia. Jak tylko jest jakaś droga na skróty to większość od razu ją wykorzysta. Oczywiście znajdziesz graczy, którzy grają fair. Ale większość ma w (pipi)e to czy zagra fair czy nie - po prostu Cie zabije i tyle. Co do tego ma naiwność i większość? Zrób jak chcesz, ja preferuję w miarę czystą walkę i też dużo większy szacunek czuję do graczy, którzy jednak wysilają się trochę bardziej. Tyle w temacie. Źle mnie zrozumiałeś. Nie chodziło mi to, że Ty grasz w taki sposób - fair. Bardzo się cieszę, że są takie osoby. Chodziło mi o to, że ten system walki melee będzie bardzo mocno irytujący dla graczy, którzy właśnie starają się grać fair. Bo większość na 100% wykorzysta taką sytuację i wywali cały magazynek Tobie w plecy jak będziesz walczył. A naiwność dotyczyła tego, że wierzysz w to, że gracze nie będą tego wykorzystywać - przynajmniej tak zrozumiałem Twoją wcześniejszą wypowiedź (jeśli źle to mea culpa). Ja sam jestem ciekaw jak to w praniu będzie wyglądać, bo szczerze obawiam się trochę tego systemu. Edytowane 30 marca 2011 przez shanhaevel Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.