Fenikz 89 Opublikowano 17 czerwca 2011 Opublikowano 17 czerwca 2011 ciekawe jak preordery w wersji na PS3 im podskoczyły po tej prezentacji (no bo chyba nie z malały?) Cytuj
walek 96 Opublikowano 17 czerwca 2011 Opublikowano 17 czerwca 2011 Nikt o tym nie wspominal, albo po prostu nie zauwazyl, ale animacja "skoku" przez barierke nie jest tak ultra plynna jak na blaszaku, oraz przejscie od momentu kiedy pomagamy naszemu rannemu koledze do "akcji", tez zgrzyta. Choc jest znacznie lepiej niz w KZ3. Cytuj
oTOMo 19 Opublikowano 17 czerwca 2011 Opublikowano 17 czerwca 2011 Mnie się podoba przede wszystkim to, że levele nie są zbudowane z 5 modeli budynków rozłożonych na mapie w różnych układach (vide bc2, single i multi). Widać, że alfa, bo np. dym z samochodów w 2:38 wygląda nietęgo A i fajne glicze graficzne można znaleźć. Zmiany w otoczeniu między wersją pc a ps3 zrzuciłbym na zaawansowanie prac nad designem levelu, bo jednak budynek, z którego lecą rpg jest bogatszy w upiększacze (anteny, klimatyzatory) na wersji ps3. Mam nadzieję mieć więcej czasu na granie jesienią, bo zapowiada się niezły pożeracz czasu Aż sobie włączę kampanię w bc2, żeby zobaczyć jak się prezentuje z perspektywy czasu. Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 18 czerwca 2011 Opublikowano 18 czerwca 2011 Mnie zaś ciekawi jak będzie wyglądał ten gameplay "z czołgami" z E3 na konsolach. Szczególnie ten efekt dymu i kurzu z końca prezentacji. Cytuj
walek 96 Opublikowano 18 czerwca 2011 Opublikowano 18 czerwca 2011 Mnie zaś ciekawi jak będzie wyglądał ten gameplay "z czołgami" z E3 na konsolach. Szczególnie ten efekt dymu i kurzu z końca prezentacji. Misja z czolgami, to bedzie prawdziwe wyzwanie dla ukladow graficznych Ps3. Ciekawe jak to potna.... Dobrze, ze akurat tej misji nie pokazali na PS3. To by byla wtedy tragedia Swoja droga znalazlem news, ze Pc wersja w trybie Rush bedzie miala max 32 graczy (tak jak obecnie w BFBC2). Tak wiec ciec na PS3, jesli chodzi o dlugosc i szerokosc mapy w rush'u nie bedzie wcale. Natomiast CQ, w ktorego wogole nie gram, bedzie pociachana. Cytuj
Don_Pedro 5 Opublikowano 18 czerwca 2011 Opublikowano 18 czerwca 2011 Kurde, marzyło mi sie, aby edycja na PS3 wygladala tak samo jak ta z PC, tymczasem roznice sa dosc znaczne miedzy obiema wersjami. Coz, wychwalana przez lata moc Czarnulki juz sie wyczerpala i na dzien dzisiejszy jest tylko niezla. Oczywiscie, Killzone 3, God of War 3 i Uncharted 2/3 zachwycaja oprawa, ale tak epickiej i doskonalej gry jak B3 z PC juz sie na PS3 nie zrobi. Szkoda. Nie zmienia to jednak faktu, ze w B3 bede gral na PS3 i za niebawem łykam pre-ordera. Do zobaczenia na froncie Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 18 czerwca 2011 Opublikowano 18 czerwca 2011 Nie no... akurat to, że na konsolach będzie to wyglądać gorzej było pewne. Muszę jednak przyznać, że... spodziewałem się czegoś więcej. W sumie po obejrzeniu tego kilka razy muszę stwierdzić zdecydowanie, ze szału nie ma. Zobaczymy co będzie później ale obecnie to jednak lepiej wypada konsolowy Crysis 2, w którego przypadku różnica między konsolami a PC jest znacznie mniejsza niż tutaj. Cytuj
walek 96 Opublikowano 18 czerwca 2011 Opublikowano 18 czerwca 2011 (edytowane) Poczekaj na finalna wersje, na pewno bedzie lepsza. Dla mnie, po tym filmiku najwieksze rozczarowanie to animacja i brak wrazenia tej przestrzennosci, glebi otoczenia, realnosci swiata przedstawionego. Ale z drugiej strony, toz to wyglada o niebo lepiej niz BFBC2. Cudu nie bylo, ale cudenko na Ps3 na pewno. Jeszcze jedno. Olac single, skupmy sie na multi. PC multi bardzooo odbiegalo wizualnie od kampania dla 1 gracza. Edytowane 18 czerwca 2011 przez walek Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 18 czerwca 2011 Opublikowano 18 czerwca 2011 Nie no... akurat to, że na konsolach będzie to wyglądać gorzej było pewne. Muszę jednak przyznać, że... spodziewałem się czegoś więcej. W sumie po obejrzeniu tego kilka razy muszę stwierdzić zdecydowanie, ze szału nie ma. Zobaczymy co będzie później ale obecnie to jednak lepiej wypada konsolowy Crysis 2, w którego przypadku różnica między konsolami a PC jest znacznie mniejsza niż tutaj. Tyle że mają zrobić C2 pod DX11 i wtedy pewnie różnica będzie kolosalna,przecież nawet dzisiaj C1 na najwyższych wygląda lepiej lub równo jak C2. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 19 czerwca 2011 Opublikowano 19 czerwca 2011 Dużo dzieci już w tym temacie płakało, że grafa jest w wersji konsolowej kiepska. Druga strona twierdzi, że grafika nie jest najważniejsza. Jednak moim skromnym zdaniem grafika zbudowała cały marketingowy fenomen tej gry. Grafika buduje tu niesamowity realizm,który dla mnie w wersji konsolowej stracił na mocy i wiarygodności a wygląda to na naparzanie z kapiszonów i like "COD" - game fun. Ja rozumiem, że to pre alfa i takie tam ale żeby przy wystrzałach z karabinu brak było gry światła? Kilka rozbłysków wykończyło by PS3 na amen? Śmiem wątpić. Rozumiem czemu nie było jej na E3. Jak sprzeda się w milionach na PC będzie ok ale jak nie, no cóż... 2 2 Cytuj
Stona 569 Opublikowano 19 czerwca 2011 Opublikowano 19 czerwca 2011 Jeszcze jedno. Olac single, skupmy sie na multi. PC multi bardzooo odbiegalo wizualnie od kampania dla 1 gracza. Baaaaaaardzooo? Znaczy gdzie? Bo jakoś nie zauważyłem. Znaczy mapy były mniejsze? XD Im szybciej pogodzicie się z tym, że wersja PS3 będzie gorsza od PC, tym szybciej dostrzeżecie że to i tak będzie cały czas ta sama, wy(pipi)ista gierka 2 2 Cytuj
walek 96 Opublikowano 20 czerwca 2011 Opublikowano 20 czerwca 2011 Z racji braku tego fotorealizmu na Ps3, ciezkosci broni oraz slabszych animacji, wrazenia z grania moga byc zupelnie inne na na Ps3. A raczej na pewno beda. To nie bedzie te same "experience". Mogli by wydac BFBC3 na konsole, BF3 dac PC- wtedy nie bylo by jekow zawodu i goryczy. Uwazam ze trailer Operation Metro odstaje graficznie od singla. Juz nie widac tego fotorealizmu... ogolnie jakby grafa puszczona byla na srednich detalach. Na moje oko wyglada to gorzej, nawet podejrzewalem ze to z konsoli Cytuj
Stona 569 Opublikowano 20 czerwca 2011 Opublikowano 20 czerwca 2011 Ale wtedy musieliby robić 2 gry na raz. A to raczej nie przejdzie, skoro można zrobić najpierw jedną, a później drugą Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 20 czerwca 2011 Opublikowano 20 czerwca 2011 Prosta zasada: jak coś nie pasuje to nie graj. Mi grafika w B3 odpowiada, ba nawet jestem zaskoczony, że to tak wygląda, bo myślałem, że uświadczymy poziomu BC z tymi wszystkimi zniszczeniami, a jest dużo lepiej, szczególnie, że producenci zapewniają, że będzie to wyglądać nawet lepiej niż to co widzieliśmy. Nie pasuje możesz pograć w MW3. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 20 czerwca 2011 Opublikowano 20 czerwca 2011 Jasne. Najlepiej się obrazić i nie grać bo mi nie pasuje. Dla mnie nie jest o kwestia czy będzie 5 palm czy 6 ale chodzi o "pieprzenie" DICE za przeproszeniem gdzie BF3 miał urywać jaja. Trzeba mieć mózg przeżarty colą i kabanosami z Ikei by na merytoryczne pytanie gracza odpowiedzieć bezczelnie jak niejaki p. Andersson. Nikt nie lubi być robiony w konia i dlatego część gawiedzi jest zawiedziona co osobiście rozumiem, bo najpierw karmi się ich pięknymi fragmentami z PC i wciska kity o nadludzkich umiejętnościach koderskich "miszczów" ze Szwecji a potem pokazuje mądrości o high endowych PC bo nie potrafią merytorycznie i w spokoju odpowiedzieć, że konsole to nie to samo co karta do PC za 2 tysiące zł. Wersję konsolową pokazali za późno, jakby od razy pokazali nie byłoby problemu z akceptacją. 2 Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 20 czerwca 2011 Opublikowano 20 czerwca 2011 Spokojnie kupisz kartę do BF3 za 700 zł. Butcher pisał, że wersja na konsole będzie wyglądać tak jak ta pre-alpha PC. Znaczy, że tak ktoś z DICE mu tak powiedział. Ale ściema. Chociaż i tak uważam, że ta gra przebije Crysisa 2 bo tam nie ma tylu zniszczeń i takiej skali mimo wszystko. Cytuj
LiSoQuan 23 Opublikowano 20 czerwca 2011 Opublikowano 20 czerwca 2011 Dasio ale to jest za każdym razem jeśli chodzi o gry od EA, taki mają marketing, wciskac kit tak długo aż się da a za każdym razem dajecie sie nabrać i co nie któzy są zszokowanii. Grafika mi sie podoba bo nie oczekiwałem nic wielkiego. Ale DICE nie są żadnymi mistrzami kodu dla mnie. Moim zdaniem gry na konsole są prawdziwym wykładnikiem umiejętności koderski, silnika bo tutaj koder musi sie namęczyć aby gra działa dobrze z jak najlepsza grafiką - są ograniczenia a jesli chodzi o PC to tka naprawde nie ma żadnych ograniczeń. Mogą walnąć grafikę jaką chcą i mają gdzieś że większość graczy nie ma kompa który to udźwignie w max. BF3 na PS3 jest poprawny, jest ok ale nic oszałamiającego jak np. seria Uncharted, która robi wrażenie na każdym czy Killzone 2 i 3. Kotc miał racje że EA najpierw niech pokaże grę na PS3 a później sie chwali... pokazali i chwalić sie wyjątkowo nie mają czym bo grafika nie jest w żaden sposób lepsza od innych gier. ps w/w zdanie jest moją oceną, osoby, która podchodzi na spokojnie i zimno do gier tym bardziej gier od EA - ściamniaczy nr1 3 Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 20 czerwca 2011 Opublikowano 20 czerwca 2011 (edytowane) Jednak wcześniej padło zdanie, że wersja konsolowa nawet jeśli nie będzie najładniejsza to na pewno na poziomie innych gier wychodzących pod koniec roku. Johan Andersson we have a special lighting solution on Xbox 360 as well that we haven't talked about yet, it's also pretty awesome Edytowane 20 czerwca 2011 przez MajorZero64 Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 20 czerwca 2011 Opublikowano 20 czerwca 2011 Ale DICE nie są żadnymi mistrzami kodu dla mnie. Moim zdaniem gry na konsole są prawdziwym wykładnikiem umiejętności koderski, silnika bo tutaj koder musi sie namęczyć aby gra działa dobrze z jak najlepsza grafiką - są ograniczenia a jesli chodzi o PC to tka naprawdę nie ma żadnych ograniczeń. Mogą walnąć grafikę jaką chcą i mają gdzieś że większość graczy nie ma kompa który to udźwignie w max A ja się nie zgodzę w tym aspekcie. Osobiście uważam, że znacznie łatwiej jest pisać na stałym i zamkniętym sprzęcie jak konsole. Zbierz 5 kolegów z decent PC - dam sobie rękę uciąć, że każdy z nich będzie miał inną konfigurację. Zbierz 5 PS3/X360 i wszystkie będą takie same. Cytuj
walek 96 Opublikowano 20 czerwca 2011 Opublikowano 20 czerwca 2011 Spokojnie kupisz kartę do BF3 za 700 zł. Butcher pisał, że wersja na konsole będzie wyglądać tak jak ta pre-alpha PC. Znaczy, że tak ktoś z DICE mu tak powiedział. Ale ściema. Przed E3 pojawil sie nawet news, o tym ze przetestuje on konsolowa wersje BF3. Dice zrobilo go w konia (tak jak 4 mln posiadaczy konsolowego BFBC2, potencjalnych kupcow Bf3), i kazalo mu grac na PC. W nowym numerze PSx Extreme- czasopismie poswieconym tylko i wylacznie grom video- pojawia sie blaszkowowe wrazenia z BF3. Nadal czekam na jakies konkretne direct feed z Ps3. Obecnie to wyglada jak pre-alpha, pre-alpho'wego kodu z PC Cytuj
LiSoQuan 23 Opublikowano 20 czerwca 2011 Opublikowano 20 czerwca 2011 (edytowane) Ale DICE nie są żadnymi mistrzami kodu dla mnie. Moim zdaniem gry na konsole są prawdziwym wykładnikiem umiejętności koderski, silnika bo tutaj koder musi sie namęczyć aby gra działa dobrze z jak najlepsza grafiką - są ograniczenia a jesli chodzi o PC to tka naprawdę nie ma żadnych ograniczeń. Mogą walnąć grafikę jaką chcą i mają gdzieś że większość graczy nie ma kompa który to udźwignie w max A ja się nie zgodzę w tym aspekcie. Osobiście uważam, że znacznie łatwiej jest pisać na stałym i zamkniętym sprzęcie jak konsole. Zbierz 5 kolegów z decent PC - dam sobie rękę uciąć, że każdy z nich będzie miał inną konfigurację. Zbierz 5 PS3/X360 i wszystkie będą takie same. Masz rację ale własnie mi o to chodzi ze koderzy zrobia gre pod swój wypaśny PC który prawdopodobnie nie jest do kupienia jeszcze a to niech graczy sie martwią czy im pójdzie na pC czy nie a z konsolami tak nie jest, to koder musi sie martwic czy ta jego gra będzie działać elegancko na tym konkretnym sprzęcie a my graczy tylko czekamy na premiera i ze spokojem właczamy grę bo wiemy że nam pójdzie w max detalach ale jak będzie wyglądac to już zależy od twórcy. Przykład to Crisis1 gdzie zrobili wypaśną grę ale po premierze nikt prawie nie mógł zagrać na max bo takiego sprzętu w sprzedaży nie było albo był za ogromna kase ale co to interesowało Crytek... ważne że zrobili super wygladającą grę . Jasne że łatwiej jest tworzyć na sprzęt który jest nam znany, jego ograniczenia itp wieć DICE pracowało na takim włąśnie sprzęcie... PC który stoi u nich w studioi jest tak wypasiony ze nie ma zbyt dużych ograniczeń ale że taki sprzęt mają tylko oni (i może kilku bogatych maniaków komputerowych) to już ich nie interesuje... ważne ze na ich sprzecie wylgada gra super Teraz jest podobnie z BF3... wygląda wypaśnie na PC ale na PC, który na pewno jest bardzo drogi ale DICE z tym nie ma problemów bo oni w swoim studio maja na pewno dużo mocniejszy sprzęt który ich nie ogranicza. Edytowane 20 czerwca 2011 przez LiSoQuan Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 21 czerwca 2011 Opublikowano 21 czerwca 2011 Byłoby dużo mniej "złych" komentarzy gdyby DICE nie pokazali tego samego gameplayu co ten FTL, którym karmili nas do E3. Wystarczyłby urywek z Paryża(lub innej miejscówki), czyli w zupełnie innym klimacie i ciężko byłoby porównać cokolwiek. Cytuj
Gość szpic Opublikowano 23 czerwca 2011 Opublikowano 23 czerwca 2011 ciekawe czy beda noktowizory, maski przeciwgazowe jak w bf2. To byloby genialne np takie valparaiso z gazem łzawiacym jak w bf2 o no i hak z lina ! Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 23 czerwca 2011 Opublikowano 23 czerwca 2011 Czyli jednak nie będzie jako takiej klasy medyka. Dla mnie to dobrze, bo większość czasu spędzałem assaultem. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.