Opublikowano 6 sierpnia 201014 l No ja sam byłem zawiedziony filmikami i późniejszą grafą w grze,nie była tak ostra jak na filmikach i taka kartonowa.
Opublikowano 6 sierpnia 201014 l Wymagań nie ma, bo jak mają być skoro do premiery gry jeszcze bardzo daleko napisali tylko. Silnik gry- Frostbite 2 Frostbite 2.0 oznacza, że Windows XP i DX9 nie będą wspierane. Gra tworzona jest z myślą o DirectX 11 i o procesorach 64-bitowych. Nowy silnik ma być zoptymalizowany pod PC, aby wycisnąć z blaszaków jak najwięcej.Spodziewajcie się więc kosmicznych wymagań systemowych, ale w zamian za to otrzymacie tytuł, który będzie się prezentował naprawdę wyjątkowo.
Opublikowano 6 sierpnia 201014 l chociazby oswietlenie i wykonanie broni zreszta poczekajmy na pierwsze screeny itp i wtedy bedziemy oceniac No, ale nie wiem czy wiesz, że pierwszy trailer opierał się na becie, drugi natomiast na demie. Logiczne, że wykonanie będzie się różnić, bo pochodziło z wcześniejszych wersji gier. Według mnie te trailery pokazują w 100% to, co dzieje się w multi. Ba, akcje nieraz są dużo grubsze Pozdrawiam.
Opublikowano 7 sierpnia 201014 l Nie o akcje chodzi a o poziom grafiki,w filmikach nie ma np.ząbkowanych krawędzi.
Opublikowano 8 sierpnia 201014 l Nie ma ząbkowatych krawędzi, ponieważ jak sam wiesz, beta BC2 była dość mocno przesiąknięta blurem i innego tego typu efektami, aby zatrzeć niedoróbki. No i oczywiste jest również to, że twórcy filmiki trochę upiększają. Tak samo jak z filmami, oglądasz trailer jakiegoś dobrze zapowiadającego się filmu, idziesz na niego do kina, po czym dowiadujesz się że większość tych fajnych momentów już gdzieś widziałeś Pozdrawiam.
Opublikowano 8 sierpnia 201014 l Ja się do bety nie odnoszę,bo już nie pamiętam jak ona wygląda,teraz nadal się ząbki zdarzają np. na murkach i innych poziomych płaszczyznach.
Opublikowano 5 grudnia 201014 l Nowe info Battlefield 3 na GDC 2011 (przełom lutego i marca) http://myinsidegamer.com/news/rumour-battlefield-3-unveiled-at-gdc-2011/ Szef EA mówi, że Battlefield 3 pomoże w pobiciu CoDa http://news.cnet.com/8301-13506_3-20024621-17.html z drugiego newsa można wywnioskować, że premiera na jesieni 2011
Opublikowano 19 grudnia 201014 l BF3 w drugiej połowie 2011 http://www.gamepur.com/news/2344-battlefield-3-coming-out-second-half-2011-john-riccitiello.html
Opublikowano 19 grudnia 201014 l Co do tej kłótni, że niby konsole ograniczają PC - już był kiedyś newsik, że wersja BF3 na PC nie będzie zwykłym portem tylko oddzielną grą - sam bc2 na kompie jest nieco inny(bo serwery no i 32 a nie 24 graczy) zresztą resistance 2 i MAG - te gry jakoś potrafią utrzymać wiele osób na jednym serwerze, dlaczego w przypadku BF3 by się nie dało? Edytowane 19 grudnia 201014 l przez Kre3k
Opublikowano 19 grudnia 201014 l Jak dla mnie jest to info roku !!! Czyli już za parę miesięcy na horyzoncie trzeba będzie wypatrywać BETY a wtedy znów DICE wchłonie mnie w swoją czarną dziurę na miesiące...
Opublikowano 16 stycznia 201114 l -Jets. They are back.-Prone. It is back. -Maps 3 times the size of BC2...They are here. -The PC Version of the game is being ported to the console, unlike the vice-virca we all thought. Huzza! -Information and "other cool stuff" coming this month -Beta Summer 2011 -Release in November/December 2011. -PC Version is getting remakes of fan favorites. -64 Players Max on PC. Unknown for consoles."
Opublikowano 16 stycznia 201114 l Nie wiem skąd masz takie info, ale mam dość ambiwalentne odczucia. Z jednej strony zapowiada się kawał bardzo dobrej kontynuacji gry, z drugiej na konsoli możemy dostać zupełnie inną (wykastrowaną?) produkcję. Pozostaje czekać na więcej info w tym miesiącu.
Opublikowano 16 stycznia 201114 l Jak dla mnie wszystko ponizej 64 graczy to bedzie porazka - prawde mowiac powinno ich byc 72 (skoro mapy sa 3 razy wieksze niz w BC2, to ilosc graczy tez powinna byc 3 razy wieksza).
Opublikowano 16 stycznia 201114 l W Battlefield 2 każda mapa była w różnych wersjach, odpowiednia dla ilości graczy Przykład Yabollek - zbyt duża ilość graczy to też źle. Szczerze ci powiem że 2-3 razy większe mapy od tych z BC2 już miał Battlefield 2, Gulf of Oman ze screenu powyżej jest chyba największą mapą w tej grze. Nie wiadomo co z konsolami. Obawiam się że maxem może być 32 graczy. Niby MAG udowodnił że można więcej, ale czy servery w tej grze są zapełnione? Nie mam pojęcia jak to jest. Są jeszcze kwestie techniczne.
Opublikowano 16 stycznia 201114 l kiedys ta wiadomosc by mnie ucieszyla, jednak na chwile obecna po przejsciach z bc2 olewam ten tytul kompletnie. nie wierze w dice po tak spartolonej sprawie jak problemy ze statystykami, nie naliczanie insygni, problemy z serwerami a przedwszystkim druzyny 4 osobowe co wkurza nie milosiernie kiedy ze znajomymi chcesz pograc i mozesz tylko slyszec czesc z nich...no chyba ze zrobia tak jak w kz2 wtedy biore ten tytul w ciemno:)
Opublikowano 16 stycznia 201114 l Dadza 24vs24 i bedzie dobrze a,i niech zabiora x12 zoom pseudo snajpera ktorzy siedza caly mecz i uda im sie czasem kogos ustrzelic.
Opublikowano 26 stycznia 201114 l Może w końcu będzie tak że da sie rywala zajść z każdej strony,a nie tylko frontalnie,gdyż jest strefa 10 sekund.
Opublikowano 26 stycznia 201114 l Ja tam DICE nie przekreslam - sa krolami multi, a problemy pojawily sie dopiero stosunkowo niedawno i pewnie je rozwiaza. @MaZZeo - no ta, ale jesli nam tez dadza 3 razy wieksze mapy, a obetna liczbe graczy to bedzie epic fail. Co do tego, ze juz Battlefield 2 mial 2-3 razy wieksze mapy - to prawda, ale wg. mnie graczy bylo tam za malo. Gralem w BF2, gierka ogolnie jest swietna ale do Bad Company 1/2 nie ma porownania pod wzgledem akcji. W Bad Companych akcja jest gesta, dynamiczna - a w Battlefieldzie 2 bylo takie rozdrobnienie ze w porownaniu to BF BC 1/2 to tam sie prawie nic nie dzialo. [chociaz prawde mowiac to rowniez byla po czesci wina trybu gry - conquest, jakby byl rush to akcja bylaby mega]/ @Litwin - i to jest chyba najwieksza wada map z Bad Company 2. Ta gra w aspekcie map jest wielkim krokiem wstecz w stosunku do Bad Company 1. Nie wiem czy w niego grales, ale tam na kazdej mapie mozna bylo rywala zajsc praktycznie rzecz biorac z kazdej strony, a nie tylko frontalnie. @Danielskii - ze squadow na 100% nie zrezygnuja, w serii Battlefield sa juz one od dawna (wiem ze w BF2 juz byly - czy w poprzednich odslonach juz wystepowaly, to nie wiem). Co najwyzej moze je troche powieksza lub dadza mozliwosc komunikowania sie z innymi squadami. Mam tylko nadzieje, ze DICE w BF3 nie wywali destrukcji oraz rusha. Zaraz sie pewnie rzucicie ze przy takiej liczbie osob to bedzie kompletny chaos i bezsens....i musze sie z wami zgodzic. Dlatego jesli zaimplementuja rusha, mogliby np. dac wiecej M-COMow na baze niz teraz - np. 4-6 M-COMow. Gra przy jakiejs komunikacji miedzy squadami zyskalaby nowy smaczek taktyczny - skoordynowane ataki squadow na kilka baz jednoczesnie, mniam. Edytowane 26 stycznia 201114 l przez Yabollek007
Opublikowano 26 stycznia 201114 l Grałem tylko w demo BC1(Oasis),więc nie wiem jak było w pełnej wersji.
Opublikowano 26 stycznia 201114 l Grałem tylko w demo BC1(Oasis),więc nie wiem jak było w pełnej wersji. ale są mapy z BF:BC1 w BF:BC2. Od razu widać różnicę: OASIS, HARVEST DAY - wszędzie można zajść przeciwnika od tyłu i to jeszcze najczęściej z dwóch stron... na to m.in liczę w BF3
Opublikowano 26 stycznia 201114 l No prawie,bo np. w takim Harveście wzgórza przy pierwszej bazie nie zajdziesz od tyłu,tylko bokiem,do tego Oasis też ma szybko napis 10 sekund na skałach.
Opublikowano 26 stycznia 201114 l No prawie,bo np. w takim Harveście wzgórza przy pierwszej bazie nie zajdziesz od tyłu,tylko bokiem,do tego Oasis też ma szybko napis 10 sekund na skałach. ale w porównaniu do tego co jest w BF:BC2 to rónica jest spora. na Harveście przy pierwszej bazie obejdziesz przeciwnika za wzgórzem po prawiej stronie i spokojnie zajdzie idealnie za jego plecami. z lewej strony też, tylko jesteś bardziej widoczny na polanie. w porównaniu do takiej atakamy czy jakiejkolwiek innej mapy to jest to kolosalna różnica. to była chyba pierwsze kwestia, która rzuciła mi się w oczy podczas gry. co do BF3 - fajnie było mieć 64 graczy na dużym serwerze.... eh marzenia....
Opublikowano 26 stycznia 201114 l Stawiam swoje dogtagi, że wersja na konsole będzie 12v12 (nawet w KZ3 zrezygnowali z 18v18) i w trybie cq wykorzystane zostaną tylko fragmenty dużych map z pc. Tryb rush pewnie będzie, bo to wymysł z konsolowego Bad Company (jeśli się nie mylę), jednak samolotów się nie spodziewam tbh. Trzeba czekać do końca lutego na info, heh.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.