Litwin81 1 161 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 Co się robiło z nożem w BC2?Po patchu który go zepsuł,potrafił 5 razy pod rząd nie wejść,mimo iż krew tryskała. Cytuj
UberAdi 2 308 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 Co się robiło z nożem w BC2?Po patchu który go zepsuł,potrafił 5 razy pod rząd nie wejść,mimo iż krew tryskała. zepsuł tzn osłabił chodzi o wspomaganie celowania przy nożu, celownik sam za przeciwnikiem leciał a czasami i ciebie przesuwało. Raz kosa weszła raz nie, nie mówie że nóż był dobry w BC2 tylko po prostu wygladało to nienaturalnie i troche głupio hehe. Cytuj
Gość szpic Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 i zapomnialbym z bety nie da sie wyjsc z gry :ph34r: trzeba z menu ps3 wylaczyc bete lub modlic sie aby wywalilo Cie z serwera inaczej beta wpada w infite loop z poradami i nic sie nie dzieje. ja nie wiem czy w Dice ktokolwiek przeprowadzal testy tego czegos czy co? bo chyba oni mieli to w (pipi)e itp XD na battle logu na forum z bugami juz jest natrzaskane 90 stron Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 HaHa a miał być to prawie skończony kod a tu widać alfa pełną gębą . Przekonam się jutro Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 z newsa na ps3site: Johan Andersson z DICE wyznał: Wersja beta nie jest odwzorowaniem tego, co zobaczycie w finalnym produkcie.. Cytuj
tomci23 55 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 a co ma powiedzieć ? Moim zdaniem to raczej ostateczny build przecież mamy miech do premiery jedynie może jakieś szlify wprowadza ale o jakichś miażdżących zmianach nie ma mowy takie jest moje zdanie 1 1 Cytuj
UberAdi 2 308 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 wielkie zdziwienie że beta nie jest idealna, takie rzeczy to tylko na konsolach 3 Cytuj
LiSoQuan 23 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 Co się martwicie, przecież drugą część gry otrzymamy z patchami... Waszymi ulubionymi Cytuj
Pawel_S5 13 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 o ile mnie pamiec nie myli to zanim zagrałem w bad company 2 wymagane było pobranie patcha który ważył niecałe 2 GB... Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 polmysl z akceptacja podniesienia jest swietny. bo czy zakceptujesz czy nie,to jezeli przeciwnik jest kolo ciebie to zanim nacisniesz odrzuc to i tak cie zabije,tak jak bys byl zywy :rofl2: Cytuj
walek 96 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 na battle logu na forum z bugami juz jest natrzaskane 90 stron I na co glownie narzekaja? Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 Trzecia jest taka ze na mapach bez pojazdow, powinno byc mniej rpg. Bo sa 4 strzaly i ludzie wala na oslep po infanterii. Co prawda Admini na PC mogą kickowac jak w BC2 ale wygodniejszy byl by limit na niektorych mapach/trybach bo na konsolach nikt nikogo z serwera nie kicknie.Chodzi o to, że są 4 rakiety w inv?wg mnie strzelanie z RPG to sama przyjemność. Jak w BC2 nie moglem znieść ludzi co biegali z CG tak tutaj, na tej jednej mapie, rpg sprawdza się znakomicie. Przy wyjściu z metra (sklepy) albo w maszynowni taka rakieta może ladnie przerzedzić szeregii posunąć grę do przodu. W trzeciej bazie jest taki długi "kafekowy" korytarzyk z ścianą którą można rozwalić , idealne miejsce na rpg , zrobiłem tam wczoraj kilkadziesiąt killi hehe ; 2 Cytuj
Assphalt 17 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 Kurde, ale z tym zapadaniem pod ziemię jest mała porażka, mam nadzieję, że to wyeliminują. Nie podoba mi się też wstrzymywanie oddechu podczas strzelania ze snajpy, według mnie jest to zbędne. Przez niektóre celowniki gówno widać, bo za bardzo zasłaniają widok. No i lagi mi doskwierają, ginę po schowaniu za ścianę i nieraz aż się dziwie czemu nie zabijam przeciwnika mimo, że gość dostaje serię. 1 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 Słowo kluczowe: BETA. Beta nie wychodzi ledwie miesiąc przed premierą gry. Mało tego, jak gra ma wyjść za 30 dni to za dwa tygodnie musi być już w tłoczni. To jest najzwyklejsze w świecie demo. 2 Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 To jak to jest demo to ja w takim razie podziękuję.Porażka roku ? Beta to potwierdza tzn wersja demonstracyjna Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 Czy EA jest na tyle głupie by promować i trolować zabugowaną grę jako pogromcę CoDa? Cytuj
R4VEN 25 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 Może ktoś się orientuje, czy można mieć w modyfikacji karabinku jednocześnie kolimator i tłumik? I czy w bf3 jest coś takiego jak malowanie/kamuflaż broni? Z góry dzięki odpowiedź. Pozdro. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 I czy w bf3 jest coś takiego jak malowanie/kamuflaż broni?. choć nie grałem to jestem w 99% pewien że nie. To nie COD i malowanie broni w pokemony. Cytuj
R4VEN 25 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 (edytowane) Może nie COD, ale niby symulator pola walki. Ok, znalazłem odpowiedź na pierwszą część mojego pytania na YT. Co do malowania, to też nie wydaje mi się, by była taka możliwość. Edytowane 28 września 2011 przez R4VEN Cytuj
walek 96 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 To jak to jest demo to ja w takim razie podziękuję.Porażka roku ? Beta to potwierdza tzn wersja demonstracyjna To nie jest demo, lecz beta. Nie wierze w to, ze to obecny kod. Dali nam pewnie jakies ochlapy sprzed miesiaca, moze dwoch 1 Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 (edytowane) Chwalili się o mega customizacjach,więc myślałem ze będzie można broń przyozdobić,akurat te patterny lubiłem w COD. Edytowane 28 września 2011 przez Litwin25 Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 (edytowane) Chwalili się o mega customizacjach,więc myślałem ze będzie można broń przyozdobić,akurat te patterny lubiłem w COD. Mozesz dodac perk(magazynek,sprint itp., zoom(4x,red dot,termiczny itd.) kolimator co by latwiej sie strzelalo,latarke lub laser. i tlumik bo zadna bron niema. ump45 jest bez tlumika chyba ze sobie dodasz.). o nozowaniu mozna zapomniec chyba ze gosc siedzi w krzakach i cie nie zauwazy. noz wchodzi raz na 20 razy,zdecydowanie gorszy niz ten w bf:bc 2. Customizacja wyglada tak:(po jednym z kazdego) 1.Bron 2. Dodatek nr 1( Zoom) 3. Dodatek nr 2 (kolimator) 4. Dodatek nr 3(Latarka,laser lub heavy barrel(tu nazwy nie jestem pewien) Edytowane 28 września 2011 przez zaq123456 Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 (edytowane) To jak to jest demo to ja w takim razie podziękuję.Porażka roku ? Beta to potwierdza tzn wersja demonstracyjna To nie jest demo, lecz beta. Nie wierze w to, ze to obecny kod. Dali nam pewnie jakies ochlapy sprzed miesiaca, moze dwoch Też w to nie chce wierzyć ale obawy są, tym bardziej że to co napisałem w dziale z iXem że bety z Halo Reach,Crysis 2,Gearsy 3 czy h.ujowego MOH zbytnio nie różniły się od oficjalnej wersji. A ogólnie w becie nudy i wyprane z emocji a jak coś się dzieje to powstaje wielki chaos i dostaje kulke miedzy oczy.Obawiam się że nawet jak poprawią błędy to nie przemówi do mnie tak jak to się udało z Bc2. Edytowane 28 września 2011 przez Bushisan Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 28 września 2011 Opublikowano 28 września 2011 (edytowane) To nie jest demo, lecz beta. Nie wierze w to, ze to obecny kod. Dali nam pewnie jakies ochlapy sprzed miesiaca, moze dwoch Tylko ze beta bc2 byla 3 miechy przed premiera i miala o polowe bledow mniej. bf 3 rowno miech przed premiera a bledow to nie wiem czy limit forum pozwoli wymienic cala liste. PC dostal duzo fajniejsza mape Edytowane 28 września 2011 przez zaq123456 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.