Opublikowano 23 lutego 201114 l Wystarczy jedno ps3 i zespół który się skupi tylko na jeden konsoli a nie 3 różnych platformach i będzie gra jak na obrazku wyżej PS3 to nie worek bez dna. Nie jest workiem bez dna, ale konsolą, z której nie wycisnięto wszystkich soków.
Opublikowano 23 lutego 201114 l Myślicie że na GDC coś więcej się dowiemy . Według mnie nie... dopiero coś w marcu się dowiemy więcej
Opublikowano 23 lutego 201114 l Miny przeciwpiechotne są w Battlefield play4free wiec może i tutaj będą.
Opublikowano 23 lutego 201114 l Wystarczy jedno ps3 i zespół który się skupi tylko na jeden konsoli a nie 3 różnych platformach i będzie gra jak na obrazku wyżej PS3 to nie worek bez dna. Nie jest workiem bez dna, ale konsolą, z której nie wycisnięto wszystkich soków. Jasne... Od 3 lat taka sama gadka... Wybacz ale akurat Battlefield 3 i Crysis 2 to dowody na to, że konsole tej generacji już są bardzo daleko w tyle i żadni magicy kodowania tutaj nie pomogą.
Opublikowano 23 lutego 201114 l O co wam chodzi z ta grafika? Wcale nie jest jakos duzo lepsza niz w KZ3. Owszem, moze i stoi oczko wyzej, ale to dalej ta sama liga. Nie przesadzajmy. Nie wiem co wy wszyscy tutaj widzicie. Bardzo daleko w tyle za PC to bylo PS2 podczas swojej ery, a nie PS3.
Opublikowano 23 lutego 201114 l zawsze jak tu zaglądam tylko widzę jak mazzeo smęci w tym temacie identycznie jak w bc2,jak tak lubisz narzekać to rób to w dziale xboxa bo taką chyba posiadasz konsole.ładny trailer ale za dużo na nim nie widać ale i tak nie moge się doczekać.Wiadomo może czy będzie otwarta beta?
Opublikowano 23 lutego 201114 l w ogole ocenianie grafiki na takich pół sekundowych rozmazanych i zaszumionych fragmentach to troche rpzesada, ja jedyne co niezlego zobaczylem to tekstury na karabinie podczas biegu w alecjce, cała reszta to tak ktorkie urywki że (pipi) tam widac tak naprawde, rownie dobrze to tam moze byc jakis sprytny filtr nałożony ktory daje efekt realizmu, a w rzeczywistosci wcale moze nie być jakiejs wielkiej ilosc detali itp, nic tam nie widac, poczekajmy do jakichs konkretów
Opublikowano 23 lutego 201114 l Różnica jest w interakcji z otoczeniem,K3 nie odstaje graficznie,jest inaczej pokazany,ale nei ma nawet startu do Battlefielda,zresztą taki Crysis też miał pozwalać na nią a wyszło już teraz że będzie bardzo ograniczona.
Opublikowano 23 lutego 201114 l Myślicie że na GDC coś więcej się dowiemy . Według mnie nie... dopiero coś w marcu się dowiemy więcej W styczniu zapowiedzieli, że będzie "event" 1 marca na GDC właśnie odkrywający więcej szczegółów dotyczących bf3, ogólnie EA będzie robiło szum wokół ich tegorocznych premier w stylu Alice, Crysis 2 itp. (źródełko) Polscy developerzy też tam będą robić szum, ale to już inna historia
Opublikowano 23 lutego 201114 l meh no wierzyć mi się nie chcę, ale zobaczymy wszyscy by się ucieszyli gdyby zapowiedzieli 32 graczy na konsolach, bo 24 gracze ponoć nie są potwierdzeni. EDIT: patrzcie co znalazłem http://www.offdutygamers.com/2011/02/battlefield-3-map-location-found/?utm_source=wordtwit&utm_medium=social&utm_campaign=wordtwit ktoś wynalazł mapę, którą widać na trailerze na stole. To Al Basrah w Iraku. Może single będzie w miarę realistyczny i miał klimat jak Black Hawk Down. Byłoby kapitalnie, bo jedyny konkurent, Modern Warfare stawia na jakieś ch.uj wie co. Edytowane 23 lutego 201114 l przez MaZZeo
Opublikowano 23 lutego 201114 l Na trailerze widac blysk lupy snajpera(22sek) moze teraz trzeba bedzie wiec skilla miec zeby strzelac ze snajperki . ja jeszcze niczego nie osadzam bo w sumie nic nie widzialem.Poczekam na wiecej szczegolow. Edytowane 23 lutego 201114 l przez zaq123456
Opublikowano 24 lutego 201114 l Sądzę że w sytuacji gdzie będziemy mogli się czołgać strzał z e snajperki powinien być utrudniony, powinien być jeszcze uwzględniony kierunek wiatru bo nie mówię już o sile. Pamiętam jak w BC2 ludziska narzekali że lot kuli nie był prostu . Cholera przecież taki snajper "RAT" będzie jeszcze większym wrzodem niż w BC2
Opublikowano 24 lutego 201114 l Sądzę że w sytuacji gdzie będziemy mogli się czołgać strzał z e snajperki powinien być utrudniony, powinien być jeszcze uwzględniony kierunek wiatru bo nie mówię już o sile. Pamiętam jak w BC2 ludziska narzekali że lot kuli nie był prostu . Cholera przecież taki snajper "RAT" będzie jeszcze większym wrzodem niż w BC2 pewnie dodadza jeszcze takie cos jak jest w MoH. Ze celownik w snajperce lata nawet jak stoisz w miejscu a do strzalu musisz "wstrzymac oddech"
Opublikowano 24 lutego 201114 l Fajnie by było gdyby granie snajperem wymagało naprawdę dużego skila. Wstrzymanie oddechu i wpływ wiatru na trajektorię pocisku powinno być w każdej grze. A jaka to by była satysfakcja z odstrzelenia łba przeciwnikowi z drugiego końca mapy. Edytowane 24 lutego 201114 l przez kudlaty88
Opublikowano 24 lutego 201114 l no z tą snajpą już nie przesadzajcie, w bf1943 byla idealna i taka moglaby zostac
Opublikowano 24 lutego 201114 l Sądzę że w sytuacji gdzie będziemy mogli się czołgać strzał z e snajperki powinien być utrudniony, powinien być jeszcze uwzględniony kierunek wiatru bo nie mówię już o sile. Pamiętam jak w BC2 ludziska narzekali że lot kuli nie był prostu . Cholera przecież taki snajper "RAT" będzie jeszcze większym wrzodem niż w BC2 Przesada, akurat w BC2 snajpa wymaga skilla, szczególnie na większe dystanse i uwzględniając ruchome cele.
Opublikowano 24 lutego 201114 l Może masz rację...bo nie było większej satysfakcji ze strzału jak koleś biegnący a tu bumm strzał w czachę . Ale z tym wstrzymaniem oddechu to świetny pomysł, chyba pierwszy raz mieliśmy to w którymś COD jeszcze z wersji PCtowej
Opublikowano 24 lutego 201114 l Ale z tym wstrzymaniem oddechu to świetny pomysł, chyba pierwszy raz mieliśmy to w którymś COD jeszcze z wersji PCtowej a ja to pamietam jeszcze w MGS na psxa ;p ale nie lubie wsytzymywac oddechu , wystarczajaco trudno jest trafic jak pocisk nie leci po prostej
Opublikowano 24 lutego 201114 l Tak, dodadzą jeszcze krzywą balistyczną, którą musielibyśmy uwzględniać i korygować odpowiednio urządzenia celownicze i wtedy będzie można mówić o realiźmie W sumie to nie taki głupi pomysł, bo wtedy trafienie z dużego dystansu będzie wymagało i dobrego oka i myślenia i czasu, więc automatycznie zmniejszyła by się grupa snajperów w teamie (patrz bc2), a to oznaczałoby nową jakość w graniu. Z samego trailera niewiele wynika, czekamy na większą ilość materiału
Opublikowano 24 lutego 201114 l o nie nienienie zapominacie o czyms ważnym - jesli wymagacie calkowitego realizmu po snajperce to pomyślcie czy cala reszta jest realna? normalnie snajper zdejmuje z wielkiej odległosci mało ruchome ważne cele, i potrafi calymi dniami koczowac zeby je dorwac itp a nie biega razem z kumplami po polu walki strzelajac do drugiej grupy biegającej po polu gra jest szybsza i odmienna od realizmu wiec i celowanie zesnajperki musi byc dostosowane do gry, nie moze byc 100% realizmu i uzgledniania wiatru i 10 innych rzeczy
Opublikowano 24 lutego 201114 l Ale mi nie chodzi o realizmy... tylko o utrudnienie dla snajpera bo ta klasa jest bardzo użyteczna i nie doceniana przykład ( snajper+ select ) choć jak zauważyłem mało graczy już pamięta do czego służy ta kombinacja , ale jak się gra przeciwko niej może być cholernie upierdliwa
Opublikowano 24 lutego 201114 l Zagrajcie sobie w leciwego Sniper Elite to spełnią się wasze marzenia. Tylko koniecznie na ustawieniach Realistic.
Opublikowano 24 lutego 201114 l Zagrajcie sobie w leciwego Sniper Elite to spełnią się wasze marzenia. Tylko koniecznie na ustawieniach Realistic. Grałem w SE, trzy razy przeszedłem na najwyższym poziomie trudności. Najlepsza gra o snajperach.
Opublikowano 24 lutego 201114 l Zagrajcie sobie w leciwego Sniper Elite to spełnią się wasze marzenia. Tylko koniecznie na ustawieniach Realistic. Grałem w SE, trzy razy przeszedłem na najwyższym poziomie trudności. Najlepsza gra o snajperach. nie dlugo sniper ghost warrior wiec ludzie beda mogli sie poczuc jak snajper. co do bf 3 licze ze bedzie wygladac jak u2 ;] i zniszczenia niech bede wieksze i losowe a nie ze wszystkie budynki sie wala w identyczny sposob Edytowane 24 lutego 201114 l przez zaq123456
Opublikowano 24 lutego 201114 l SGW to wielki niewypał. W tej grze właśnie powinno być trudne strzelanie z tymi bajerami co wyżej napisaliście, a nie w BF gdzie gra nie polega tylko na misjach snajperskich Po trailerze nic nie mogę powiedzieć. Lekka ściema jak z Shift 2
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.