Opublikowano 30 września 201113 l Wszyscy piszecie, że grafika średnia. Ja gram na naprawdę dużym ekranie i wydaje mi się, że gra wygląda zdecydowanie lepiej niż bc2. Lepsze tekstury, więcej detali. Światło robiące różnicę. Gra wygląda zdecydowanie bardziej realistycznie. Odnoszę wrażenie, że i ząbków mniej widać. Jednak dalszy plan wydaje się nieco zbyt rozmyty. Wszystko byłoby git gdyby ta beta nie mówiła nam, że premiera powinna mieć miejsce w okolicach grudnia lub stycznia.
Opublikowano 30 września 201113 l Nie trać nadziei może zaraz dostaniemy info że premiera zostaje przesunięta
Opublikowano 30 września 201113 l Dobre pytanie zielu,ktos wie czy leca bluzgi w strone dice?i czy sa swiadomi tego co pokazali?
Opublikowano 30 września 201113 l Oznaczenie zolnierzy popieram jest malo czytelne, mam to samo co piszecie wyzej - laduje serie tak dla pewnosci bo czasami cholera czy to ktos z moich czy wrog. Mimo tych wszystkich bledow gram dalej Nie moge sie nacieszyc tym etapem w miescie, cos pieknego. Jak sie wybiega z metra i nagle to slonce Dadza inna mapke w okresie bety czy nie?
Opublikowano 30 września 201113 l Wnerwia mnie, że czasami gra nie łapie tego, że chce biec R3 lub przybliżyć L1. Przy intensywnej akcji bardzo przeszkadza. Miałem już w metrze te świetlne smugi, czuje się jakbym uczestniczył w testach wersji alpha. Oprócz tych mi się dzisiaj pojawił nowy bug w Metrze (wczoraj go nie miałem). Obraz robi się/jest cały niebieski, ciemno niebieski to znaczy coś tam widać ale zauważyć kogoś nie ma szans. Wygląda jakby jakiś blur się wylał ;] Dopiero jak się zginie to wraca normalna kolorystyka heh a ten z L1 - niemożliwością przybliżania totalnie w(pipi)ia. Z kolei w Parku wymiata zapadanie się pod ziemie... No ale muszę przyznać, że gra mi się coraz przyjemniej - syndrom jeszcze jednego meczu jak najbardziej występuje. Pewnie to wynika, że powoli, powoli mozolnie zaczynam poznawać grę, czytaj zapominam o nawykach/graniu z CoD-a Wczoraj na początku biegałem jak głupi próbować ownować wszystko co się rusza. Skutki były fatalne natomiast wieczorem trafiłem na zaje,bistą ekipę, przełomowy mecz i włączył się efekt grania drużynowego. Nie dość, że od razu efekty o niebo lepsze to dopiero wtedy miód się pojawił ;]
Opublikowano 30 września 201113 l Nie wiem jak wam, ale mi wyzerowało staty 0_o włączę ponownie betę i zobaczę czy to było chwilowe(oby tak edit: na szczęście to było chwilowe, mając w pamięci takie same zerowanie statów jak w BC2... Edytowane 30 września 201113 l przez davidk3
Opublikowano 30 września 201113 l U mnie problem z L1 rozwiązuje zmiana broni, ale nie zawsze jest na to czas. BTW. Czy w BC2 też można było przełączyć tryb prowadzenia ognia w karabinach?
Opublikowano 30 września 201113 l Wnerwia mnie, że czasami gra nie łapie tego, że chce biec R3 lub przybliżyć L1. Przy intensywnej akcji bardzo przeszkadza. Miałem już w metrze te świetlne smugi, czuje się jakbym uczestniczył w testach wersji alpha. Oprócz tych mi się dzisiaj pojawił nowy bug w Metrze (wczoraj go nie miałem). Obraz robi się/jest cały niebieski, ciemno niebieski to znaczy coś tam widać ale zauważyć kogoś nie ma szans. Wygląda jakby jakiś blur się wylał ;] Dopiero jak się zginie to wraca normalna kolorystyka heh a ten z L1 - niemożliwością przybliżania totalnie w(pipi)ia. Niebieski ekran pojawia się dlatego, że wciskasz start podczas killcam. Jak się respawnujesz to wciśnij jeszcze raz start i wróć normalnie do gry. Obraz będzie normalny. Zacinające się celowanie z ADS i brak biegu można wyeliminować skacząc. Podskoczysz normalnie i wszystko wraca do normy.
Opublikowano 30 września 201113 l A ja mam pytanie bo z ciekawości wszedłem na forum EA UK i tam ktoś napisał że większa destrukcja w becie została wyłączona bo było dużo Bugów ? . Czy ktoś o tym słyszał, i gdzie znikną pojazd którym był pierwotnie na filmikach z rozgrywki ?
Opublikowano 30 września 201113 l a ja jeszcze dodam od siebie 2 rzeczy o ktorych mowiliscie wyzej destrukcja - zauwazcie ze ta mapa to wnetrze metra, park i duze domy, zapewne na mapach z małymi domkami i chatkami wiecej bedzie sie dalo zniszczyc HUD - (pipi) zupelnie nieczytelny, zarówno napisy nad człownkami teamu jak i napisy wyskakujące za zabicia, pod tym wzgledem COD jest o wiele lepszy - wielki żółty napis z dzwiękiem i wiadomo że sie goscia zabiło, w bc2 było to o wiele gorsze ale dało sie przyzwyczaić, teraz za to napis nie dosc ze nieczytelny i rozmyty, głupiego koloru to jeszcze co chwile wyskakują rozne napisy za respawn itp, wiec nie ma pewnosci w pierwszej chwili czy to napis za zabicie czy cos innego, bardzo mnie to wkurza bo zawsze strzelam aż zobacze napis że zabilem, tylko dobrze jest jak nie musze odrywac wzroku od akcji a i tak wiem co to za napis sie pojawil, tutaj jest on tak malo czytelny że musze oderwac wzrok i spojzec bezposrednio na niego zeby wiedziec ze to jest "kill 100" a nie cos innego
Opublikowano 30 września 201113 l Tak btw, czy tylko u mnie beta jest dzisiaj niegrywalna? Z każdego meczu wywala mnie komunikatem o utracie połączenie z serwerem, a jakość samej gry pozostawia wiele do życzenia - dziś gość przeżył moje dwa strzały z shotguna w klatę z odległości 1,5m, zostało mu ponad 50% zdrowia:)
Opublikowano 30 września 201113 l Też mi się zdarza że przybliżenie nie działa i bieganie a z tymi różowymi refleksami i miganiem to na początku myślałem że tv mi pada i była by wymówka dla żony by kupić nowy . Siedzi ktoś na forum Dice lub EA czy oni są świadomi tych błędów ? Ja się wystraszyłem że z konsolą coś nie tak i resetowałem ją :rofl2:
Opublikowano 30 września 201113 l No tak powinno sie dać zrównać całe miasto z ziemią żeby był fun,wypowiadali się twórcy że mogą wprowadzić całkowitą destrukcję ale po co to ?, potrzebujesz tych niszczących się budynków ?,aż tak ci to utrudnia rozgrywkę że można tylko zawalić ściany ? ta cała destrukcja to tylko dodatek da się rozwalać płotki wybrane obiekty itp mnie to odpowiada.Płaczecie że nie ma destrukcji jak z red faction heh po 5 min gry była by tylko płaska mapa z powbijanymi zapałkami i szkieletami budynków.Co do tekstur i cieni to mam nadzieje że to poprawią,wie ktoś czy bedzie 3 strona konfliktu ? Nie wierzę ze są w stanie wprowadzić zniszczalność całego otoczenia,bo gdyby tak było,to skoro tego nie zrobili część tej mocy by poszła na poprawę innych aspektów które kuleją.W ogóle coraz częściej widzę jak ludzie stoją koło siebie i nie wiedzą czy to wróg czy nie Szczytem było jak leżący mnie zabił,a mój koło niego się czołgał i go nie rozpoznał Powinni się z bliska na czerwono ich napisy podświetlać.
Opublikowano 30 września 201113 l Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała, nie żebym się czepiał bo może/pewnie to wynika z braku umiejętności. Ale kompletnie nie ogarniam granatów ich używania (wiem jak je się rzuca ;p), nie mam ich wyczutych. Albo to wina gry gry, fizyki granatów albo nie wiem ale jakoś dziwnie się nimi rzuca, latają. Trafić tam gdzie chcę - impossible.
Opublikowano 30 września 201113 l Tak btw, czy tylko u mnie beta jest dzisiaj niegrywalna? Z każdego meczu wywala mnie komunikatem o utracie połączenie z serwerem, a jakość samej gry pozostawia wiele do życzenia - dziś gość przeżył moje dwa strzały z shotguna w klatę z odległości 1,5m, zostało mu ponad 50% zdrowia:) Ja dziś grałem 2 godziny dołącając do różnych gier ze znajomymi i wszystko było git, może farta miałem. Ogólnie w metrze da się zniszczyć więcej niż myślałem. Kojarzycie ten pokoik na dole w metrze z szafkami? na środku na peronie? Jak bronicie to rozwalcie całą przednią ścianę, tam kolesie kampić lubią a bez tej ściany widać całe pomieszczenie. Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała, nie żebym się czepiał bo może/pewnie to wynika z braku umiejętności. Ale kompletnie nie ogarniam granatów ich używania (wiem jak je się rzuca ;p), nie mam ich wyczutych. Albo to wina gry gry, fizyki granatów albo nie wiem ale jakoś dziwnie się nimi rzuca, latają. Trafić tam gdzie chcę - impossible. Mi się na początku tak samo wydawało hehe ale pograłem dłużej i nadami mi się naprawde fajnie rzuca, wogóle dużo bardziej je lubie niż w BC2. Edytowane 30 września 201113 l przez Adi_TEAM LBN
Opublikowano 30 września 201113 l Yano o ile dobrze pamiętam w opcjach możesz wyłączyć powiadomienia o asyscie itd.. Sam dźwięk zabicia mogli wprowadzić ala killzone.
Opublikowano 30 września 201113 l Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała, nie żebym się czepiał bo może/pewnie to wynika z braku umiejętności. Ale kompletnie nie ogarniam granatów ich używania (wiem jak je się rzuca ;p), nie mam ich wyczutych. Albo to wina gry gry, fizyki granatów albo nie wiem ale jakoś dziwnie się nimi rzuca, latają. Trafić tam gdzie chcę - impossible. Fizyka granatow jest zla. bo leca parabola a w polowie spadaja pionowo, zamiast stopniowo opadac. Yano, hud w bc 2 moim zdaniem byly lepszy. Edytowane 30 września 201113 l przez zaq123456
Opublikowano 30 września 201113 l Odnośnie granatów - nie wiem czy technia tak poszła do przodu, ale rzuca się nimi jak piłeczką palantową, a granat trochę sobie waży. Inna sprawa, że przy testach rzut od ściany potrafi się odbić dość przesadnie na kilka metrów za plecy.
Opublikowano 30 września 201113 l Racja granaty dziwny tor lotu mają jakby były podrzucane a nie rzucane. Gram gram i jeszcze nie widziałem tych sterowanych robotów, a w becie są
Opublikowano 30 września 201113 l Yano, hud w bc 2 moim zdaniem byly lepszy. Tu się zgadzam. Choć nie grałem tak dużo... Anyway, czy to ja się nie przestawiłem na tą grę, czy z leczenia/resupply ciężej teraz wyżyć? I ile jednocześnie może leżeć paczek od jednego gracza? Edytowane 30 września 201113 l przez Accoun
Opublikowano 30 września 201113 l Yano, hud w bc 2 moim zdaniem byly lepszy. no moim tez o wiele lepszy niż tutaj (jasno niebieski rozmazany-świecący napis to naprawde nie sprzyja czytelnosci) ale najczytelniejsze były w cod, poprostu wielki żółty napis i dzwięk, nie mowie nawet o pozostalych elementach hudu, te w sumie mi zwisają, jedynie wolał bym konkretną informacje ze sie kogos zabiło bo teraz gdy do kogoś wale i pojawi sie na dole napis to musze oderwac wzrok od celownika i zobaczyć czy ten napis to kill czy cos innego, pół biedy jesli już zabiłem, ale gdy odrywam wzrok a tam jest co innego to zgon murowany (a zwykle z daleka nie widać wroga bo zasłania go chociażby broń i ogień z lufy, wiec nie da sie stwierdzic czy ktos zdechł patrzac na jego ciało)
Opublikowano 30 września 201113 l Czy Wam też się tak hud trzęsie jak strzelacie LKM leżąc? IMO efekt przesadzony jakby ktoś mi w TV młotem pneumatycznym napierd.alał.
Opublikowano 30 września 201113 l Udało mi się zdobyć pierwszą rzecz dla snajpera, która jest zablokowana w becie, więc jednak wszystkiego nie dali.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.