Skocz do zawartości

Battlefield 3


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, ale nie rozumiem dlaczego to miało by powodować pójście w stronę inf. only. W BC2 raczej idzie to w drugą stronę, bo taki czołg czy helka są świetnymi obudowami demotywującymi snajperów. Wszystko rozbije się o odpowiedni balans środków zagłady.

Swoją drogą, chyba obecnie Heavy Metal mozna potraktować jako taką mini przymiarkę, i wcale nie ma tragedii.

Odnośnik do komentarza

Wszystko zależy od rundy, czasami przecież na HM połowa teamu to kamperzy na górkach. Co do inf.only, ja po prostu tylko to praktycznie grałem na BF2 , bo CQ był zbyt nudny i randomowy. No i w BF2 był SaK który pod inf. wciąga taką AH nosem ,a sam sobie sprawdź ile na AH "straciłeś" czasu ;)

Odnośnik do komentarza

Zależy, były 2 rodzaje maszyn. Myśliwce i bombowce. Myśliwce były postrachem czopków, bombowce czołgów :) Z tym że jak ja np dopadłem się do Tunguski, to było pozamiatane i polatać sobie nie szło. IMHO nie było tak źle, bo mapy były duże, samoloty miały SKOŃCZONĄ ilość amunicji i musiały lecieć nad lotnisko/lotniskowiec żeby się naprawić i przeładować ammo.

Odnośnik do komentarza

IMHO akurat w każdej grze z serii BF [poza dodatkiem vietnam do BC] latanie jest jakąśtam "sztuką" i pierwszy lepszy n00b od razu latać dobrze nie będzie umiał. Trening czyni mistrza :potter: Sam pamiętam jak zaczynałem grać w BF2, to kolo który umiał latać helką był dla mnie mega kozakiem ;)

Odnośnik do komentarza

Czy ja wiem 1943 latanie samolotem nie było dla mnie specjalnie wymagające, w zasadzie feeling był czysto arcadowy.

Z taką moją małą dyrgesją wyjadę troche (ale i nawiązując) z tematu - Battlefield 3 raczej nie będzie taki sam jak PC towej poprzedniczki - DICE wtoczył serię na nowe tory, tak by zarówno konsolowcy jak i kaloryfery byli w miarę elastycznie zadowoleni.

Odnośnik do komentarza

-Aiming for CY Q4 2011 release

-Concept for BF3 has been in the works for years, waiting on proper tech to seamlessly come together

-Frosbite 2.0 is the culmination of this tech, entirely re-written

-Lighting sounds neat, one "probe" contains more lighting information than an entire BFBC2 level.

-Level destruction is going to be "believable" but basically everything is destructible.

-Character animations powered by ANT, what EA Sports uses.

-AI characters and multiplayer characters have different animation sets

-No more "gliding" animations that look off, animation realism is a focus

-Captured their own war audios (bullets, tanks, helicopters, etc) at different distances to ensure realism

-Better audio cues for certain actions, more easily able to listen for threats

-Plan on better, more immediate post release content

-More unlocks than BFBC2

-Dice trying to find a good balance between customization of your character and not having "pink rabbit hat(s)"

-4 classes

-Will talk about squads "later"

-Looking into a theater mode but can't talk about it

-Will have co-op

-There will be a kill-cam but it can be turned off

-BF3's team is almost twice as big as the team for BFBC2

-They want the pacing of the single player mode to be balanced, with highs and lows. Makes the comparison to a song vs a guitar solo.

-Part of the single player mode takes place in Sulaymaniyah - Iraqi Kurdistan.

-"Fuck" will be used often, so M rated for sure

-There will be an earthquake in a level. The destruction sounds very impressive. 7 story building collapses, looks very well done

-Significant narrative that goes with the SP mode

-More than one setting, you're not in the middle east for the whole game

-PC version is lead version

-Why 64 players for PC only? No complains from the console crowd.

-No mod tools at release. Maybe none down the line either. Frosbite 2.0 is complex and mods tools would have to be dumbed down, so does Dice really want to put their time to that or would it be better spent elsewhere?

-Original story, not based on Bad Company at all.

 

dawać skany fpisdó!!

Odnośnik do komentarza

Pewnie będzie, bo ten gówniany tryb z BC2 jest dość popularny, aczkolwiek liczę że dodadzą jeszcze coś, jakiś ulepszony CQ or smthn.

To lepiej niech CQ zostawią w spokoju, po co poprawiać coś co jest dobre, a skupią się na poprawie Rusha, bo tryb założenia ma interesujące, tylko ich przełożenie na pole bitwy trochę kuleje.

 

Ja bym jeszcze chciał żeby SQDM nie był takim randomem, a poszedł bardziej w stronę taktyki i pracy zespołowej. Jakiś jasny system respawnów obowiązkowo.

Odnośnik do komentarza

Chodziło mi raczej o tryb CQ + jego wariacja, np taka jak w chyba w PR, gdzie ważna jest też KOLEJNOŚĆ zdobywania flag, wtedy potyczki nawet na dużych mapach rozgrywają się raczej w kilku punktach, a nie randomowo na całej szerokości pola bitwy.

Czyli najpierw dajmy na to musisz zdobyć przyczółek w porcie, a dopiero będąc w jego posiadaniu możesz myśleć o przejmowaniu np 2 równoległych baz, a dopiero kiedy je masz, możesz atakować ostatnią bazę [przeciwnik ma drogą w drugą stronę ;) ].

 

Mam nadzieję że wiecie ocebe :)

 

Z resztą, w BF2 tak właśnie na ogół się ludzie umawiali [lub takie były rulsy na serwie], że mapy trzeba było zdobywać po kolei [or kick :D ].

 

 

Co do SQDM, to naprawdę mi się podoba ten tryb [szczególnie inf.only] ale spawnpointy trzeba dopracować. Niby są ok, bo randomy i nie ma campy na spawnie ale jak się rodzisz plecami do przeciwnika 2 metry od niego, to cholery można dostać ;) Jakiś lepszy algorytm wyliczający bezpieczne miejsce i będzie si.

Odnośnik do komentarza

Chodziło mi raczej o tryb CQ + jego wariacja, np taka jak w chyba w PR, gdzie ważna jest też KOLEJNOŚĆ zdobywania flag, wtedy potyczki nawet na dużych mapach rozgrywają się raczej w kilku punktach, a nie randomowo na całej szerokości pola bitwy.

Czyli najpierw dajmy na to musisz zdobyć przyczółek w porcie, a dopiero będąc w jego posiadaniu możesz myśleć o przejmowaniu np 2 równoległych baz, a dopiero kiedy je masz, możesz atakować ostatnią bazę [przeciwnik ma drogą w drugą stronę ;) ].

Z jednej strony ok ale z drugiej po co? Sam przyznasz, że obecnie gros serwerów siedzi na ustawieniach 500tickets tak aby z CQ zrobić dynamiczny DM gdzie liczą się głównie fragi (bo nie oszukujmy się - mając bandę ciemniaków trudno grać "taktycznie" jak ci zamiast obstawiać punkty siedzą w bazie z M95 albo czają się na heli, którym w sekundę po oderwniu od ziemi zrobią backflipa na najbliższy budynek)

 

 

Rush jest wg mnie bardzo dobrym trybem i to właśnie na nim spędziłem chyba pół czasu, który poświęciłem na BBC2. Złotym środkiem było to aby dostać się do odpowiedniej drużyny - jeśli kończyłem mecz z teamem gdzie najlepszy miał 1200 a u przeciwnika ten sam wynik plasował gracza na 5-6 miejscu to zwyczajnie przy następnej grze zmieniałem drużynę. Ciężko było trafić na hosta gdzie siedzą dwie równe jakościowo drużyny dlatego trzeba było sobie jakoś radzić. Jeśli ktoś jest uparty, siedzi w teamie z bezmózgami co po przyszpileniu do bazy biorą recona zamiast zaspamować wyjście dymnymi, ginie co 10 sekund ale nie zmieni drużyny to niech dalej odstawia nieuzasadnioną martyrologię. Ja przeskoczę za niego i dalej będę się nieźle bawił.

 

 

 

Nie wiem jak Wy ale ja już zbieram info jaki rig będzie najlepszy na koniec tego roku. Planowałem przesiadkę na SB w okolicach czerwca ale widząc co się dzieje z chipsetami i słysząc info o nadchodzącym 6990 jeszcze się wstrzymam... chociaż po przejściu SP pewnie i tak zmienię ustawienia na medium aby być pierwszym na serwerze ^_^

Odnośnik do komentarza

Czy kupujac laptopa za 2.500zl w okolicach premiery BF3, bede mogl grac na wysokich ustwieniach?

Prawdopodobnie nie. Chyba że pomnożysz kwotę jakieś 2x, to może na średnio-wysokich pograsz, ale to też pewne nie jest (bo zakładam, że nie chcesz grać w 800x600 na laptopie z ekranem 1920x1080 albo podobnym?)

Tylko stacjonarka <hejter laptopów>.

Edytowane przez ako
Odnośnik do komentarza

Chodziło mi raczej o tryb CQ + jego wariacja, np taka jak w chyba w PR, gdzie ważna jest też KOLEJNOŚĆ zdobywania flag, wtedy potyczki nawet na dużych mapach rozgrywają się raczej w kilku punktach, a nie randomowo na całej szerokości pola bitwy.

Czyli najpierw dajmy na to musisz zdobyć przyczółek w porcie, a dopiero będąc w jego posiadaniu możesz myśleć o przejmowaniu np 2 równoległych baz, a dopiero kiedy je masz, możesz atakować ostatnią bazę [przeciwnik ma drogą w drugą stronę ;) ].

Z jednej strony ok ale z drugiej po co? Sam przyznasz, że obecnie gros serwerów siedzi na ustawieniach 500tickets tak aby z CQ zrobić dynamiczny DM gdzie liczą się głównie fragi (bo nie oszukujmy się - mając bandę ciemniaków trudno grać "taktycznie" jak ci zamiast obstawiać punkty siedzą w bazie z M95 albo czają się na heli, którym w sekundę po oderwniu od ziemi zrobią backflipa na najbliższy budynek)

 

 

Rush jest wg mnie bardzo dobrym trybem i to właśnie na nim spędziłem chyba pół czasu, który poświęciłem na BBC2. Złotym środkiem było to aby dostać się do odpowiedniej drużyny - jeśli kończyłem mecz z teamem gdzie najlepszy miał 1200 a u przeciwnika ten sam wynik plasował gracza na 5-6 miejscu to zwyczajnie przy następnej grze zmieniałem drużynę. Ciężko było trafić na hosta gdzie siedzą dwie równe jakościowo drużyny dlatego trzeba było sobie jakoś radzić. Jeśli ktoś jest uparty, siedzi w teamie z bezmózgami co po przyszpileniu do bazy biorą recona zamiast zaspamować wyjście dymnymi, ginie co 10 sekund ale nie zmieni drużyny to niech dalej odstawia nieuzasadnioną martyrologię. Ja przeskoczę za niego i dalej będę się nieźle bawił.

 

 

 

Nie wiem jak Wy ale ja już zbieram info jaki rig będzie najlepszy na koniec tego roku. Planowałem przesiadkę na SB w okolicach czerwca ale widząc co się dzieje z chipsetami i słysząc info o nadchodzącym 6990 jeszcze się wstrzymam... chociaż po przejściu SP pewnie i tak zmienię ustawienia na medium aby być pierwszym na serwerze ^_^

 

 

Ja jakieś 80% czasu spędziłem na CQ, bo nie mam zamiaru co rundę skakać na inny serwer czy zmieniać strony, bo gram z daunami. Jeszcze jak atakujesz, to jest szansa że coś się da zrobić, jeśli grasz z samymi bezmózgami, bo wtedy smołki w mcoma i plantujesz ale to rzadkość. W CQ na ogół jednak znajdzie się 4-5 osób które lecą na flagę, a mi to już wystarczy [ofkoz nie zawsze, bo jak grasz przeciwko ogarniętemu przeciwnikowi, to nic nie ugrasz]. Ogólnie moim zdaniem CQ jest mniej kamperski.

W ogóle pograj częściej z nami, to zmienisz zdanie nt. CQ , poownisz troszkę, to Ci się spodoba ;)

Odnośnik do komentarza

Wymagania pewnie będzie miała duże, sprzęt pewnie podoła ale na jakichś obniżonych detalach. Do niedawna myślałem że mój korek to pociągnie, ale teraz zastanawiam się nad przesiadką na jaką "i" od intela :( No ale to najwyżej dopiero jak wyjdzie beta i mi będzie wujowo chodziła.

Odnośnik do komentarza

To jak bedziesz zmianiał to mozesz mi odpalić trochę uzywanego sprzętu :D U mnie BC2 osiąga zastraszające 25-30fps na najniższych detalach, o BF3 to nawet nie chcę mysleć. W wakacje do roboty i na nowego kompa, ech. Oby gra okazała się tego warta ;)

Edytowane przez ako
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...