Skocz do zawartości

Battlefield 3


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ogólnie to niby to miało zapewnić lepszą jakość 3d obiektów bez jakiegoś wielkiego wzrostu wymagań. Z tym, że wymagania i tak wzrastają [bo dopiero nowe grafy sobie radzą sprzętowo z tesselacją] a jakość jest różna. Czasami faktycznie widać że grafa jest lepsza [koło jest kołem, a nie jakimś dziwnym kanciastym wielobokiem], a czasami żeby wypatrzeć różnicę , trzeba robić screeny i porównywać [jak np w STALKERze].

 

Tutaj jest klikalne porównanie

 

lewo on, prawo off [choć imho jest to tylko włączone na masce, bo pewnie dałoby się dzięki temu uzyskać trójwymiar również na tej "zbroi z łańcuszków" ;)

6tczgh.png

Opublikowano (edytowane)

Gdyby DICE zastosowało teselację w celu modyfikacji dajmy na to terenu, to miazga. Mogli by wreszczie pokazać, co można z tej technologii wyciągnąć. Albo teselacja w odniesieniu do dziur po kulach w ścianach. Małe smaczki, ale robiło by, robiło.

 

Chociaż nie wiem jak Wy, ale ja w kwestii technicznej to najbardziej liczę na to, że destrukcja budynków nareszcie będzie liczona na żywo, w zależności od zniszczeń ścian. Bo to co dali w BC2... robiło wrażenie tylko za pierwszym razem, za drugim na kilometr widać że jest to z góry przewidziane przez twórców. Niszczenie stropów i schodów też było by dobre.

Edytowane przez ako
Opublikowano

Nie liczyłbym na jakiś duży skok jakościowy jeśli chodzi o destrukcję. Będą pewnie ściany które niszczyć można, i takie których ruszyć się nie da. A chatki znowu zawalać się będą jak rozwalisz to i to i to i to. Nie ma znaczenia czy fizycznie jeszcze byłaby szansa na to, że ona stoi. Stropy. To byłoby piękne :D

Opublikowano

Pewnie masz rację, ale niech chociaż to zakamuflują lepiej czy coś, żeby nie było takich absurdalnych akcji jak w BC2. Inna sprawa że obecnie w dobie GPGPU i wielojajowych procków, policzenie uproszczonych zależności fizycznych z tym związanych nie powinno byc niemozliwe, bo jakby nie patrzeć, fizyka w grach od dawna stoi w miejscu a zmiany są kosmetyczne. Pora na jakiś przełom w dziedzinie, coś na miarę HL2 ;)

Opublikowano

Jako pomysl Rush mi sie podoba w sumie, ale w praktyce za duzo tam czajenia sie albo walenia glowa w mur. Conquest jest git, chociaz przydalaby sie jakas ciekawa wariacja na ten temat.

Opublikowano

Rush jest konsolowy, a CQ PeCetowy :)

 

Czy te karty graficzne Radeony i GeForce za 600-800 zl, pociagna Conquest z co najmniej 40-50 fps, detalami na srednio-wysokich, z 64 graczami. Nie wyobrazam sobie tak kosmicznej jakosci, przy latajacych odrzutowcach, kilku czolgach, smiglowcach, walacych sie budnykach, i 64 kolesi robiacych co im sie zywnie podoba. Toz to bedzie Sajgon! jak to wytrzymaja karty? :)

Opublikowano

Nie wyobrazam sobie tak kosmicznej jakosci, przy latajacych odrzutowcach, kilku czolgach, smiglowcach, walacych sie budnykach, i 64 kolesi robiacych co im sie zywnie podoba. Toz to bedzie Sajgon! jak to wytrzymaja karty?

Nie wiem, nie grywam mode'a na 64 graczy. Ja nie grywam mode'a z pojazdami. Ja w ogóle nie grywam z pojazdami ;p Chyba że mnie gupie kolegi zmuszom xD

Nie ma to jak inf-only na 32 graczuf i mapa urban. Dlatego mi sie mokro robi na myśl o SaK ;)

Opublikowano

No ja za czasów BF2 też raczej wolałem inf only. A teraz jakoś lubię czołgi i apacze :D I co byś nie mówił Edziu, nie ma to jak dobrze zrzucona bombka z F15 :D

Co do pytania o karty. Bardziej martw się czy proc to pociągnie :rolleyes:

 

SakSakSakSak

Opublikowano

No ja za czasów BF2 też raczej wolałem inf only. A teraz jakoś lubię czołgi i apacze :D I co byś nie mówił Edziu, nie ma to jak dobrze zrzucona bombka z F15 :D

Co do pytania o karty. Bardziej martw się czy proc to pociągnie :rolleyes:

 

SakSakSakSak

4x3.2GHz da radę ? :)

  • Minusik 1
Opublikowano

No ja za czasów BF2 też raczej wolałem inf only. A teraz jakoś lubię czołgi i apacze :D I co byś nie mówił Edziu, nie ma to jak dobrze zrzucona bombka z F15 :D

Co do pytania o karty. Bardziej martw się czy proc to pociągnie :rolleyes:

 

SakSakSakSak

4x3.2GHz da radę ? :)

Nie, komputery serwerowe nie są stworzone do grania.

Panowie ja rozumiem, że nie każdy jest obeznany w komputerach ale nie dajcie sobie robić z mózgu wody. To co wam napisali na ulotkach czy kartach gwarancyjnych to jedna wielka bujda. Procesor z 4 rdzeniami nie mnoży zegara razy cztery tylko wykorzystuje jego prędkość do przeprowadzania równoległych operacji. Odpalając takiego Orthosa na blend wszystkie rdzenie pracują ze 100% swojej wydajności ale to nie oznacza, że nagle budzi się wam potwór o łącznej mocy 12.8GHz.

To są jeszcze większe brednie marketingu niż to czego czepia się Stona - określania jakości karty po ilości pamięci.

 

Co do samej mocy przerobowej to też trudno określić, bo raz że nie podałeś czy to jest Phenom, Q, i5 czy i7 a dwa nie wiadomo, która generacja (różnice pomiędzy taki Lynnfield a Sandy Bridge są znaczące). Od jakiegoś czasu nie ma znaczenia z jaką prędkością pracuje zegar a i niejednokrotnie zacierają się różnice pomiędzy 2-4 albo 4-6 rdzeniami - liczą się instrukcje i sposób w jaki przetwarzane są informacje. Dzięki temu i5 na dwóch rdzeniach chodzi wydajniej niż X4 od AMD a wszystko za sprawą "emulowania" 4 rdzeni przy pomocy Hyper Threadingu.

Opublikowano

XD

 

Ojtam, kolega chciał zabłysnąć i podał "markietowy" sposób na pokazanie potęgi swego PjeCa , a Ty szydzisz ;)

 

Ja też nie mogę się czasami pogodzić, że kĄsolomaniaki są takie ociemniałe i rzucają "kartami 1Giga" itp. kwiatami ;)

 

haha, uśmiechnąłem się, bo w tym samym czasie zedytowaliśmy posty na ten sam temat ;)

Opublikowano (edytowane)

Czyli, że mój laptop z kartą 1,5 giga jest kupe warty? :(

 

Greah: wyprowadź mnie z błędu, bo może się mylę - przyznaję że nieszczególnie zgłębiałem zasady działania wielordzeniowych procków.

Więc, czy dobrze rozumuję że jednak w idealnym świecie:

1 operacja w 1 wątku na 1 rdzeniu 12,8GHz = 1 operacja w 4 wątkach na 4 jajkach po 3,2GHz każde? (przykładowo załóżmy, że chodzi o renderowanie sceny 3D)

 

Bo w takim wypadku, fakt, powiedzenie że mamy w komputerze 12,8GHz to bełkot, ale potwór o takich teoretycznych możliwościach obliczeniowych jednak tam drzemie ;)

 

 

Mam nadzieję że nie palnąłem ogromnej głupoty w tym momencie ;)

 

Edytowane przez ako
Opublikowano

Those who pre-order Battlefield 3 through Swedish retailer MediaMrkt.se will receive a Steelbook edition of the game. A steelbook is a limited edition of a game that comes in a metal case. This edition of BF3 will come with the Strike at Karkand expansion pack and all the other Limited Edition benefits.

 

le-cover2.jpg

 

 

No tak, to teraz co, czekać do ostatnich dni żeby złożyć preorder? ;/

Co chwilę jakiś nowy szajs się pojawia.

Opublikowano

Świetne, tak powinien wyglądać oficjalny trailer tej gry :thumbsup:

Swoją drogą zaglądnąłem na kanał na którym jest ten filmik i.... temat BC2 ;)

Opublikowano

Po wyjściu BF3 to mam nadzieję że na 2 lata się zajmą supportem tej gry, a nie zaczną robić kolejną, aby BF3 po kilku miesiącach porzucić ;)

Opublikowano

Nie sądzę, póki co dodawali nowe rzeczy do Edycji Limitowanej, zamiast tworzyć 10 różnych wydań. W ostateczności preordera można zawsze anulować ;)

Inna sprawa, na 4 miesiące przed premierą już chyba wielkich zmian nie będzie jeżeli chodzi o to co można będzie kupić, gdyby miały wyjść jakieś edycje kolekcjonerskie czy inne, to myślę że już byśmy to wiedzieli (biorąc pod uwagę ilość szczegółów jakie wiadomo o Edycji Limitowanej).

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...