Fenikz 89 Opublikowano 17 lipca 2011 Opublikowano 17 lipca 2011 Chodzi o to, że w takim BC2 NIE DZIAŁA chociaż oficjalnie też jest Tak sobie pomyślałem, że fajnie by było wprowadzić motyw z animacją wchodzenia do pojazdu. A nie że podchodzisz i znikasz XD Ofkoz podczas wchodzenia mógłbyś zginąć lub odskoczyć, jeśli zauważysz że ktoś strjela. Dajmy na to jakieś 2-3 animacji że wskakujesz na czołg i wbijasz przez właz. Wiem wiem, marzenia takie gry jak gta i just cause nie maja tego problemu mimo, że posiadają nawet więcej pojazdów... też bym chciał taki patent w bf3 wreszcie tyle twórcy gadają o realizmie Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 17 lipca 2011 Opublikowano 17 lipca 2011 @alexx-1 Jest różnica pomiędzy realizmem porządanym a realizmem wymuszonym. Grając w strzelankę tym pierwszym będą dźwięki broni, odrzut, zachowanie wojaka po postrzale i cała reszta wojennych "umilaczy". Animacja wchodzenia do pojazdów to już ten drugi zmniejszy dynamikę rozgrywki - nie będzie już leap of faith kiedy człowiek z 10hp szarżował do czołgu żeby tylko nie zginąć. Chcesz realizm? Proszę bardzo - snajper nie strzeli bez wstrzymania oddechu i kontrolowania pracy serca, piechur strzelając w biegu w nic nie trafi, medyk będzie mógł tylko łatać (tj. jak masz 5hp, nic nie widzisz i nie chodzisz to medyk sprawi, że jedynie będziesz się szybciej poruszał) a i to zajmie mu ok minuty a inżynier będzie mógł naprawić tylko pojazd unieruchomiony a i to w ten sam sposób co medyk (bez bonusa do hp). O taki realizm chodzi? @Kazuun Tak jak wspomniał Stona - dysk SSD w którym ominęli wąskie gardło jakim jest kontroler SATA i podpięli go bezpośrednio pod mostek PCI-e. Dzięki takiemu rozwiązaniu to co dotychczas było najwolniejszym elementem systemu stało się jego siła napędową. Testowałem to cudo w BC2 i teraz odpalenie gry to jakieś 2 sekundy a samo dołączenie zależy tylko od łącza (przy czym do nowej gry człowiek podłączany jest jako pierwszy. Co jest najciekawsze to to, że nawet na takim potworze punkbuster potrafi zeżreć zasoby Cytuj
Stona 569 Opublikowano 17 lipca 2011 Opublikowano 17 lipca 2011 @alexx-1 Jest różnica pomiędzy realizmem porządanym a realizmem wymuszonym. Grając w strzelankę tym pierwszym będą dźwięki broni, odrzut, zachowanie wojaka po postrzale i cała reszta wojennych "umilaczy". Animacja wchodzenia to już ten drugi do pojazdów zmniejszy dynamikę rozgrywki - nie będzie już leap of faith kiedy człowiek z 10hp szarżował do czołgu żeby tylko nie zginąć. Chcesz realizm? Proszę bardzo - snajper nie strzeli bez wstrzymania oddechu i kontrolowania pracy serca, piechur strzelając w biegu w nic nie trafi, medyk będzie mógł tylko łatać (tj. jak masz 5hp, nic nie widzisz i nie chodzisz to medyk sprawi, że jedynie będziesz się szybciej poruszał) a i to zajmie mu ok minuty a inżynier będzie mógł naprawić tylko pojazd unieruchomiony a i to w ten sam sposób co medyk (bez bonusa do hp). O taki realizm chodzi? Nie, chodzi o animację wchodzenia do pojazdu :F Czyli 2-3 sekundowy delay zanim staniesz się bezpieczny Mi by to pasowało. Jeśli to zbyt wiele, to chociaż niech zrobią coś na wzór Project Reality, gdzie do pojazdu wchodzi się instant ale trzeba stać przy włazie/drzwiach. A nie że do czołgu wchodzisz przez silnik itp Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 17 lipca 2011 Opublikowano 17 lipca 2011 O ile sie nie mylę to animacje owe mają być w singlu chyba. Inna sprawa, ze jak byś miał "cutscenkę" za każdym razem jak wchodzisz i wychodzisz z pojazdu to po pewnym czasie na forum by Ci się pojawiła masa sapaczy którzy to właśnie wtedy giną. Pomysł imho fajny na papierze, ale do multi zbędny. Chyba że by zrobić (o ile dobrze wiem) animację z Halo - tam się odpala animacja, ale sterować pojazdem możesz już od razu. Ya know.... nim zamoknie się kokpit etc... Cytuj
Stona 569 Opublikowano 17 lipca 2011 Opublikowano 17 lipca 2011 Chodzi mi raczej o animacje z widoku FPP, a nie z tpp jak z Just Cause 2. Choć do tego potrzebne są też "ospotowane" pojazdy, do których można wchodzić tylko z określonych stron. Nikt tego nie wprowadzi, ale takie coś mi się marzy Wiara zawsze na coś będzie narzekała I jeszcze jedno mi przyszło do głowy, patrząc na screen z BF3 z wnętrza czołgu. Dodatkowy wskaźnik w pojazdach 2osobowych [czołg, apc, helka] który pokazuje gdzie celuje strzelec/coopilot. ] 1/ kierowca/gunner 2/ ckm Normalnie tego nie ma i później człowiek musi krzyczeć na AKO "dzie patrzysz po krzokach jak Ci mówię że po prawej" "-a bo ja wiem dzie Ty teraz masz prawo jak latasz jak stonka po opryskach". Cytuj
Gość ako Opublikowano 17 lipca 2011 Opublikowano 17 lipca 2011 (edytowane) Normalnie tego nie ma i później człowiek musi krzyczeć na AKO "dzie patrzysz po krzokach jak Ci mówię że po prawej" "-a bo ja wiem dzie Ty teraz masz prawo jak latasz jak stonka po opryskach". :D W czołgu to w sumie nie jest problem bo gunner widzi lufę działa, ale w helce faktycznie orientacja w terenie potrafi zawodzić Good idea, masz moje poparcie Edytowane 17 lipca 2011 przez ako Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 17 lipca 2011 Opublikowano 17 lipca 2011 Good idea, masz moje popracie A to nie pomysł DICE? ;p Cytuj
Gość ako Opublikowano 17 lipca 2011 Opublikowano 17 lipca 2011 "moje popracie", oj, ups, literóweczka Eeee... no jak to DICE? Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 17 lipca 2011 Opublikowano 17 lipca 2011 Hmm, być może się nie zrozumieliśmy. Wydawało mi się, że chwalisz stonę za to ze umieścił "wskaźnik luf" w BF3 Cytuj
Stona 569 Opublikowano 17 lipca 2011 Opublikowano 17 lipca 2011 Chwali za to, że umieściłem wskaźnik nr2. szerloku :F Cytuj
MaZZeo 14 187 Opublikowano 18 lipca 2011 Opublikowano 18 lipca 2011 (edytowane) Widzieliście to? http://multi.systemlink.me/2011/07/battlefield-3-leaked-alpha-trial.html 510 fps na very low detalach świadczą IMO o bardzo dobrej optymalizacji, komp z którego były brane screeny nie jakiś z kosmosu. AMD PhenomII 965 @ 4.5Gghz 4x2048MB DDR3-2133Mhz 2x 80GB Intel X-25 SSD on an Areca RAID controller. 1x GTX460, little bit clocked. Edytowane 18 lipca 2011 przez MaZZeo Cytuj
Gość szpic Opublikowano 18 lipca 2011 Opublikowano 18 lipca 2011 niech sie to pojawi na torrentach wtedy ebdzie mozna samemu sprawdzic dzialanie 1 1 Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 18 lipca 2011 Opublikowano 18 lipca 2011 Hmm, tam jest napisane, że to jest High detail. Gra wygląda trochę za ładnie jak na low. Szczególnie woda sprawia przyjemne wrażenie. Choć kurde, 510 FPS to trochę abstrakcyjna liczba. Cytuj
Gość ako Opublikowano 18 lipca 2011 Opublikowano 18 lipca 2011 (edytowane) Skąd masz pewność że to są detale very low? Poza tym to jakaś alpha, nie ma się co na tym wzorować. To 510 fps też mi śmierdzi, mocno EDIT: @up: wygląda jak koszmarek w porównaniu do trailerów, wydaje mi się że nawet totalne low nie będzie tak kiepsko wyglądało w finalnej wersji Edytowane 18 lipca 2011 przez ako Cytuj
Stona 569 Opublikowano 18 lipca 2011 Opublikowano 18 lipca 2011 No raczej high to nie jest, bo tekstury są dupowate. Poza tym , komp ze specyfikacji jest w miarę konkretny. Widzę jest jeszcze screen z APC i z battleloga. Gamers will have a chance to try out Battlefield 3's multiplayer ahead of the game's release with an open, multiplatform beta. This will be kicking off on September 11. The full game will be released on October 25. No to closed beta może się zacząć 1 Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 18 lipca 2011 Opublikowano 18 lipca 2011 Robimy zakłady ile leveli i godzin online nabije ako w becie? xD Cytuj
Gość szpic Opublikowano 18 lipca 2011 Opublikowano 18 lipca 2011 10 dniowa beta? niech sobie ja w dupe wsadza. ide pchnac moh'a w pizdu Cytuj
Stona 569 Opublikowano 18 lipca 2011 Opublikowano 18 lipca 2011 To moje domysły z tą 10dniową betą Cytuj
Gość ako Opublikowano 18 lipca 2011 Opublikowano 18 lipca 2011 Robimy zakłady ile leveli i godzin online nabije ako w becie? xD Przecież to prosta matematyka: czas trwania bety [dni] * (24 - 7 - 2) [h] Cytuj
Janush 224 Opublikowano 20 lipca 2011 Opublikowano 20 lipca 2011 (edytowane) Gość gra już w alfę. http://www.youtube.com/watch?v=frgWajE61Ac&feature=feedu Edytowane 20 lipca 2011 przez terror Cytuj
Gość ako Opublikowano 20 lipca 2011 Opublikowano 20 lipca 2011 (edytowane) Chyba w alfę, jak wskazywał by tytuł filmu Wygląda pięknie, tylko coś jakby animka rwała. W każdym razie wydaje się że gra jest znacznie wolniejsza niż BC2, co mi się osobiście podoba. Wolniejsza rozgrywka = bardziej taktyczne podejście i więcej współpracy zespołowej. Drugi filmik: http://www.youtube.com/watch?v=ak7g0NpeSKA Smakowite, po pierwsze dźwiękowo ta gra znowu zarządzi. Wstrzymywanie odechu dla snajpera, jeżeli dobrze słyszę - kapitalna sprawa. Drzewka walą się zbyt łątwo chyba, jak w BC2. No i skały nadal nienaruszalne Dym póki co wygląda trochę sztucznie (rakieta na początku). Edytowane 20 lipca 2011 przez ako Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 21 lipca 2011 Opublikowano 21 lipca 2011 Z czystej ciekawości chłopaki - z jakimi cfg będziecie do tego podchodzić? Planujecie na premierę jakąś modernizację? Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 21 lipca 2011 Opublikowano 21 lipca 2011 Z czystej ciekawości chłopaki - z jakimi cfg będziecie do tego podchodzić? Planujecie na premierę jakąś modernizację? Operating System: Windows 7 64 bit CPU Type: AMD Phenom II X4 955 Processor CPU Speed (GHz): 3.22 System Memory (GB): 4GB DDR3 (nie pamiętam taktowania tbh) Video Card Model: NVIDIA GeForce GTX 285, 1GB DDR3, 512 bit Desktop Resolution: 1920x1080 A co do modernizacji. Albo nic albo grafika lepsza. Coś ala rekomendowane GTX 460. Wiem, ze obecnie full Ultra płynnego nie odpalę ale da się grać imho Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.