Skocz do zawartości

Battlefield 3


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moja myszka to jakiś zestaw klawa+mysz od Logitecha sprzed iluś-tam lat.

 

http://pclab.pl/zdjecia/aktualnosci/2002_09/CordlessDesktopComfort1.jpg

http://pclab.pl/zdjecia/aktualnosci/2002_09/CordlessDesktopComfort2.jpg

 

Ale rolka się chrzaniła jakiś czas temu, potem się naprawiła. Teraz rypie się PPM ("działa" sporadycznie... a jak działa to bez klikania, coś jak ekran w Smartfonie)

Jak już zestaw całkowicie zdechnie to mam zamiar przesiąść się na Logitech MX 5500

Opublikowano

SteelSeries Ikari Laser - myszka tylko dla praworęcznych ale za to o niebywałej ergonomii. Początkowo z politowaniem czytałem teksty o tym, ze robili ją ponad rok i że jest najlepiej leżącą myszą na rynku. Po roku "ogrania" stwierdzam, że nie chcę nic innego - leży idealnie i to zarówno w w przypadku palmgrip jak i clawgrip. Dodatkowo nie wymaga sterowników a dpi można zmieniać w locie (i to z dokładnością co do 1 punktu pomiędzy 1 a 3200) co przydaje się w przypadku takiego Battlefielda.

Jedynym minusem jest to, że po ekstremalnym użytkowaniu pot i reszta odczynników ludzkich niszczą miłą w dotyku powłokę antypoślizgową zmieniając ją w zmarszczoną, przypominającą poparzoną, skórę. Z tego właśnie powodu jak będe zmieniał obecny egzemplarz to zdecyduję się na wersję białą (lakierowaną).

Opublikowano

G5 <3

Lofciam ją za to, że po wrzuceniu ciężarków jest za(pipi)iście ciężka.

@Kazek

 

Nie chodzi mi o posturę, tylko właśnie o to co mają na sobie. Rekon nie ma nic = każdy odłamek robi mu ała.

Opublikowano (edytowane)

To temu Stona taki muskularny chłopak, nie dość że nerdzi w BFa to jeszcze pakuje bica at the same time :)

 

Patent z różną wytrzymałością/armorem byłby ciekawy, chociaż z drugiej strony tylko bardziej zachęcał by reconów do siedzenia w krzaczorach.

Edytowane przez ako
Opublikowano

Powiem tak, fajnym motywem jest zawleczka w granacie w BC2 ale bez przesady, są ważniejsze rzeczy na które należy poświęcić cenny czas :)

Opublikowano

Ahahaha, roz(pipi)ał mnie moment z samowysadzeniem i allah akhbaaaaaaaaar XD

 

Animacje są za(pipi)iste. Co do znikania gruzów, to fakt, mogli by je zostawić tylko to powoduje wuchtę problemów z kolizjami, bo jak się położysz na takich gruzach? Tak samo bieganie po nich wyglądało by komicznie [bo nie wierzę w aż tak wielkie dopracowanie animacji].

Opublikowano

No ta, ale to że znikają po tym jak ledwo dotkną ziemi wygląda słabo, po prostu. Cóż, chyba gry nie są jeszcze na tym pozioie żeby takie rzeczy były możliwe ;)

Opublikowano

Akuś, pytanie więc: wolisz żeby spadały wielkie odłamki, metrowe bloki etc, leżały na ziemi przez powiedzmy 30s a ty byś mógł przez nie przebiegać i strzelać? albo położyć się w gruzie i być "niewidzialnym" "wewnątrz" ? BO ja wolę żeby odrazu znikały niż mają być kwiatki tego typu.

Opublikowano

Czy ja wiem, mieliśmy już deformację terenu w czasie rzeczywistym, PhysX srysix, wydaje mi się że dało by radę jakoś w uproszczeniu coś takiego stworzyć. albo nawet ok, niech te wielkie kawały ścian spadają i rozpadają się na setki małych kamyczków, takie coś już w PhysX widzieliśmy, a nie było by problemu z kolizjami i animacjami.

Teraz, po prostu większość gruzu znika nawet jak się na niego patrzy - lipka.

Opublikowano

Włączasz wyobraźnie. Rozpada się budynek, leży wuchta gruzu, biegnie tamtędy pamperek. Jak biegnie? W powietrzu, czy realistycznie, animacja zmienia się w zależności od tego czy stąpnie na glebę czy na gruz? Kolo się zatrzymuje i czołga. Nad ziemią, czy animacja się dostosuje i będzie się czołgał realistycznie? Śmiem wątpić żeby jakikolwiek silnik który obsługuje grę o takim rozmiarze jak BF pociągnął to wszystko w miarę realistycznie. Ile jest bugów w ruinach domków? To teraz wyobraź sobie to razy 1000 w ramach zostawania gruzu po wybuchu ;)

Opublikowano (edytowane)

Nie rozumiem o co Wam chodzi. Wielkie kawały gruzu będą po prostu przeszkodą przez którą się nie biega, nie wskakuje i nie czołga pod. COnajwyzej do wykorzystania jako osłona. Mniejsze kamyczki oparte na czymś w rodzaju PhysX będą się walać po glebie i ew. reagować na eksplozje czy poruszających się marines, w żadnym stopniu nie wpłynie to na animację. Wszystko ;)

Edytowane przez ako
Opublikowano

Jak przeszkodą? Jak nie wskakuje? Czyli co? Spada ściana na którą 12letni gówniarz z kijem zamiast karabina wszedłby bez problemu ale silnik mówi Tobie : NIE-E! Nie wejdziesz!

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...