Skocz do zawartości

Battlefield 3


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@Ako, Stona: nareszcie nie ja walnąłem jakiś głupi błąd xD

 

@Stona: no i tak by było realistycznie - słyszysz "wzium" i po jecie. Ale traf czymś takim w coś naziemnego, np zrzucając bomby, w jadący czołg etc.

Imho powinno być "podzielone" (ofc nie ta krygorystycznie), że Jety nawalają się z jetami i strącają Heli. A Heli zajmują się wszystkim co naziemne, bez możliwości (tzn możliwe ale mega ciężkie do wykonania) odpowiedzenia ogniem jetom. Po prostu nie zdążył byś zareagować jak byś był zajęty walka z piechotą/APC.

Opublikowano

Beta wykaże czy pójdzie mi toto na wyższych ustawieniach niż minimalne, ale nawet w najgorszym wypadku kupuję tą grę, takie wydarzenie w historii gier komputerowych nie może mnie ominąć :D

Opublikowano

Ja liczę na przedział medium-high. A nie kupuję BFa na PC dlatego, że będzie ładniejszy niż wersja konsolowa. Ot na tej platformie mam więcej (wszystkich xD) kumpli, lepsze sterowanie (mycha+klawa >>> pad do FPS, a podłączanie tych peryferii pod konsole imho to mijanie się z celem), no i 24 graczy to za mało! Gameplaye z konsol są znacznie nudniejsze od tych z PC ze względu na dynamikę akcji. Poza tym... wyobraźcie sobie to. 2 kumpli lata jetami na niebie. 4 siedzi w Heli bojowym i transportowym, 4 siedzi w czołgach, jeden (pipi) quadem po mapie a jeden samotnik siedzi snajperem w main base. no nuuuuuuda xD

 

Jak będę chciał miec vechicle only walki to sobie odpalę genialnego VIgilant 8 xD

Opublikowano

HC to bzdura w Bad Company 2. Niszczy kompletnie balans. Mam nadzieję że w BF3 go nie będzie.

Balans? Broń przeciwpancerna, która nie zabija za pierwszym strzałem? Odnawiające się hp? Spotowanie? O jakim balansie mówisz?

Dopiero na HC każda broń ma podobną moc (F2000 w soft to jakaś kpina - zwyczajny pestkownik), SMG wreszcie można używać jako primary, shotguny mają właściwą moc (broń ma za duże opóźnienie jak na coś co w soft nie zabija za pierwszym strzałem w CC) a granaty potrafią zabić odłamkami a nie tylko siłą wybuchu (tj. zabiją cię nawet jak stoisz obok a nie centralnie na nim).

  • Plusik 1
Opublikowano

HC to bzdura w Bad Company 2. Niszczy kompletnie balans. Mam nadzieję że w BF3 go nie będzie.

Ojjjjj, kolega wsadza kija w mrowisko...

Każdy kto upiera się, że soft jest lepszy od HC jest w ogromnym błędzie. Śmiech mnie ogarnia, jak widzę jak ludzie o BC2 w działach konsolowych płaczą, że bez kill cama nie są w stanie zabić snajpera albo kolesia z 40mm w oknie bo nie wiedza gdzie szukać. Map awarness ssie u kolegów. Poza wizualiami mamy jeszcze dzwięki.

Opublikowano (edytowane)

Już wszystko zostało powiedziane, mogę się tylko podpisać. HC >> SC ;)

Snajperki na SC też są nieuzywalne w cc, identyczna sytuacja jak z shotgunami. No i te ludki potrafiące przeżyć kontakt z pociskiem z czołgu, radośnie uciekające z budynków, w których ten sam pocisk wywalił dziurę o średnicy 5m. Na SC każdy jest one man army.

 

Ej jak to jest z kartami Ati HD6950 do 3d dają rade?

 

Bo mam zamiar sobie zrobic Crossfire i w 3d naparzać :F

Sprawdzisz sobie w becie, bo takie pytania to... hm ;)

Edytowane przez ako
Opublikowano

HC to bzdura w Bad Company 2. Niszczy kompletnie balans. Mam nadzieję że w BF3 go nie będzie.

Też tak na początku mówiłem, teraz na sc patrzę z taką samą miną jak na psie (pipi) na chodniku.

 

shotguny mają właściwą moc

Shotgun glitch, mhm <nygga please>

Opublikowano (edytowane)

Shotgun glitch, mhm <nygga please>

Hm?

 

@up: to rzucaj granatami ;p

Edytowane przez ako
Opublikowano (edytowane)

Te shotguny, które na HC z tym ulepszeniem celowania zabijają z drugiego końca mapy? ROTFL.

 

HC to kalka CoDa, taka prawda.

Jakim ulepszeniem celowania? W życiu nie używałem niczego takiego w BC2.

 

Co do CoDa.... zawsze myślałem, że tam się odnawiało HP :>

No i wołanie helikoptera czy nuka za streak pomaga w balansie jak cholera :P

Edytowane przez Kazuun
Opublikowano (edytowane)

O jezu, niemka. Gadająca po niemiecku. Moje oczy i uszy xD

W każdym razie, ni w ząb nie rozumiem co szprechają, ale dobrze widziałem że mozna się respić bezpośrednio w pojazdach? w00t?

 

Podsumowanie informacji o pojazdach:

http://www.youtube.com/watch?v=hb0r0VKYUbY

 

@up: to nie ulepszenie celowania tylko specjalna amunicja, jak sobie ją wybierzesz na SC to tak samo gościa trafisz z drugiego końca mapy. Przy czym to wcale takie łatwe nie jest jak wygląda.

Edytowane przez ako
Opublikowano

 

 

Slugi. No zdania są podzielone. Teoretycznie robisz z szotgana snajperkę. W praktyce otrzymujesz coś, co w przypadku nie trafienia robi z Ciebie chodzącego trupa, bo czasu na przeładunek za dużo nie ma. Tak czy srak wyjeżdżanie tutaj z tym że HC ssie paukę a SC jest kul to jawne przyznawanie się do bycia gejem :D

Od czasu bety nie mogłem [nie tylko ja] znieść siły broni. Wiara robiła filmiki i sprawdzała czy przypadkiem połowa naboi w magazynku to nie ślepaki itp [filmiki ze strzelaniem do ściany itp.] bo nikt przy zdrowych zmysłach nie mógł uwierzyć że bronie są tak słabe. Weszło HC i pokochałem tę grę jak wyrodnego syna :D

Opublikowano (edytowane)

@MaZZeo narzekasz na tryb HC a wklejasz filmik tutaj z SC? Why? Fajna mini mapka, fajny spotting, Motion Sensory też są fajowe, a brak friendly fire to juz ogólnie jest cudo xD

 

@Stonka: Bo w SC wygrywa pojedynek ten kto ma większy magazynek lub CG xD

 

 

A Slugi to nie jest żadne ulepszenie celowania tylko rodzaj amunicji. Nie wiem w jaką wersję grasz, ale być może w PL, a tam tłumaczenie być może ssie, to miałeś prawo nie wiedzieć :)

Edytowane przez Kazuun
Opublikowano
Te shotguny, które na HC z tym ulepszeniem celowania zabijają z drugiego końca mapy? ROTFL.

Tak jak wspomnieli poprzednicy - shotguny ze slugami występują zarówno w sc jak i hc więc nadal nie wiem o jakim balansie w sc mówisz. Dodatkowo można je uznać za coś na kształt amunicji strzałkowej a ta, mimo stosowania w shotgunach, ma zasięg zbliżony do normalnej. Inna kwestia to to, że slugi są zwyczajnie słabsze niż normalna amunicja dlatego pakując je w shotguna masz świadomość tego, że w CC leżysz na całej linii, bo nawet w HC jeden strzał nie jest w stanie zabić przeciwnika, który ma 100%.

 

Ponawiam prośbę - wymień kwestie, które powdują, że HC nie jest zbalansowany albo jest gorzej zbalansowany niż SC.

 

 

Shotgun glitch, mhm <nygga please>

Powtórzę za ako - hm?

Opublikowano (edytowane)

Ale przez tryb HC są jeszcze mocniejsze, 3d spotingu nie za bardzo lubie, ale jak jakiś pajac w krzakach na Valparaiso siedzi z bronią na taśmie i karci wszystkich a ja nawet nie wiem skąd bo kurfa nawet radaru nie ma (prawdziwy BF, nie ma co) to coś tu jest nie tak.

 

Chcę tam być :(

 

375488551.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJF3XCCKACR3QDMOA&Expires=1313601012&Signature=P2w9hHFinLk2GqLodo9Dn5I34NA%3D

Edytowane przez MaZZeo

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...