MaiorZero 1 400 Opublikowano 20 sierpnia 2011 Opublikowano 20 sierpnia 2011 (edytowane) Battlelog jest PC-towym menu głównym. Możesz przejść bezpośrednio z usługi do rozgrywki. Żadnych ekranów ładowania. Po prostu bezpośrednio zaczynasz zabawę. Po zminimalizowaniu gry sekwencją ALT + TAB lub wyjściu z niej, wracasz do Battleloga. http://www.cdaction....nego-na-pc.html Edytowane 20 sierpnia 2011 przez MajorZero64 Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 20 sierpnia 2011 Opublikowano 20 sierpnia 2011 Wait... what? Przecież każdy wie, że najlepiej w FPSy gra się na szczaukach. Ba! Można jeszcze grać QWES, podobno przyzwyczajenie z WoWa. ^ This, thousand times this Zawsze w każdej grze zamieniam A i D na Q i E Z Nostromo nie miałem nigdy do czynienia ale bawiłem się Z13... i odradzam. Jest to może i wygodne ale wymaga od nas przestawienia się na trochę inne sterowanie. Niby nic ale jak człowiek od młodości siedział na płaskich klawiaturach to trochę dziwnie się czuje w momencie jak dłoń kładzie na czymś co jest wklęsłe, ma wyszlifowane klawisze i do tego zbyt wiele funkcji pod palcem serdecznym. Dodatkowo dochodzi rozpraszanie kciuka (normlanie służy on tylko do skakania, tutaj dodatkowo można się jeszcze bawić analogiem) i całkowicie nieprzydatny wyświetlacz (bo niby kto gra i szuka poza monitorem informacji nt. tego ile naboi zostałow magazynku). Jaki wyświetlacz? O.o Mówimy o tej samej rzeczy? http://www.razershop.pl/p66,razer-nostromo.html Ja tu nie widzę wyświetlacza żadnego... Cytuj
Gość ako Opublikowano 20 sierpnia 2011 Opublikowano 20 sierpnia 2011 (edytowane) EDIT: i się Edek wciął między wódkę a zakąskę @MajorZero64 Ale bzdura. Niech się lepiej zajmą grą a nie wymyślaniem takich zbędnych pierdół. Statystyki na kiblu mozna sprawdzić, dobre sobie. Tego ficzera mi brakowało w BC2 najbardziej! Inny fragment tego tekstu: Kertz wyjaśnił również, że przeglądarka serwerów w PC-towej wersji Battlefielda 3 będzie działać tak samo, jak w Battlefieldzie: Bad Company 2 – aby zmienić serwer, trzeba będzie wyjść z rozgrywanej rundy i wczytać kolejną mapę. To źle że bedzie działał tak samo, bo akurat cała przeglądarka serwerów, historia, ulubione, informacje o serwerze i friendlista z BC2 sprawiają wrażenie machniętych na szybko na kolanie i powinni to mocno ulepszyć. A jak nie dadzą tekstowego czatu i wiekszej friendlisty to ktoś za to powinien zawisnąć Edytowane 20 sierpnia 2011 przez ako Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 20 sierpnia 2011 Opublikowano 20 sierpnia 2011 @ako, masz problemy z friendlista? ;p TO jaki tam jest limit, 10 ? ;p Dwa: historia, favsy etc działa jak jak by chciało a nie mogło. To prawda - ten aspekt leży totalnie. Kolejna sprawa, co to za nowośc, ze trza wyjśc z gry by dołączyć do innej? Zawsze tak było i nie znam FPSa który by pozwalał na przeglądanie listy serverów w trakcie rozgrywki. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 20 sierpnia 2011 Opublikowano 20 sierpnia 2011 Ja tam i tak jestem zadowolony, wszystko będzie lepsze niż od tej przeglądarki z BF2 :| Cytuj
Gość ako Opublikowano 20 sierpnia 2011 Opublikowano 20 sierpnia 2011 (edytowane) @ako, masz problemy z friendlista? ;p TO jaki tam jest limit, 10 ? ;p Dwa: historia, favsy etc działa jak jak by chciało a nie mogło. To prawda - ten aspekt leży totalnie. Kolejna sprawa, co to za nowośc, ze trza wyjśc z gry by dołączyć do innej? Zawsze tak było i nie znam FPSa który by pozwalał na przeglądanie listy serverów w trakcie rozgrywki. Limit jest 20, tylko po co on jest - nie wie nikt. Może kąsolki nie mogły mieć więcej bo tak Akurat to że trzeba wyjść z gry to normalne, ale ogólnie przeglądarka serwerów w BC2 leży i kwiczy. Nie uzyskasz z jej poziomu informacji o ustawieniach serwera (już nie wspomnę, że nawet przy ładowaniu mapy te informacje się źle wyświetlają). Do tego jak się dołączysz do gry przez friendliste to nie masz kompletnie możliwości podglądnięcia co to za serwer, a loading screen masz z poprzedniej gry, no litości. Do historii też się nie dodaje. No i mój osobisty fejwrit: jak się zmienia liczba osób w kolejce, to tytuł komunikatu przemieszcza się w dół. Będę się chyba z tego brechtał do końca życia, jak można coś takiego przepuścić przez testy patcha. No i ten nieszczęsny czat tekstowy, to powinien być standard w grach z wbudowaną friendlistą. A jak nie to niech dawają możliwość rejestracji na Steamie, jak się im nie chce robić Edytowane 20 sierpnia 2011 przez ako Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 21 sierpnia 2011 Opublikowano 21 sierpnia 2011 No i mój osobisty fejwrit: jak się zmienia liczba osób w kolejce, to tytuł komunikatu przemieszcza się w dół. Będę się chyba z tego brechtał do końca życia, jak można coś takiego przepuścić przez testy patcha. Ee? Cytuj
Gość ako Opublikowano 21 sierpnia 2011 Opublikowano 21 sierpnia 2011 To taka kosmetyczna sprawa w sumie, ale razi jak cholera. Nie mów że tego nie widziałeś: jak wbijasz na pełen serwer i czekasz w kolejce. Za każdym razem kiedy sytuacja w kolejce się zmieni (ktoś wyjdzie, ktoś dojdzie itp.), tytuł okienka z informacją zaczyna wędrować w dół ekranu. Przy pierwszych 2-3 zmianach można w sumie nie zauważyć, ale po 5-6 napis znajduje się w 1/3 okienka. Nie mówcie że to tylko u mnie występuje? Cytuj
Stona 569 Opublikowano 21 sierpnia 2011 Opublikowano 21 sierpnia 2011 No ja też, być może dlatego, że nie wchodzę na serwy w których jestem 5 w kolejce Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 21 sierpnia 2011 Opublikowano 21 sierpnia 2011 Ponoć kompy na których ludzie grali w CQ64 na Caspianie to i7 2600k, 8GB ramu i GTX 580 w SLI ;/ Cytuj
Gość ako Opublikowano 21 sierpnia 2011 Opublikowano 21 sierpnia 2011 Nie ma co dramatyzować od razu, bo pewnie grali z kosmicznym AA i w kosmicznej rozdzielczości przy okazji. W domowych warunkach bedzie mozna te wymagania ładnie ciachnąć. Nie ma też co wróżyć z fusów, raz że to tylko "ponoć", a dwa - poczekajmy na bete z wyrokami. Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 21 sierpnia 2011 Opublikowano 21 sierpnia 2011 Ponoć kompy na których ludzie grali w CQ64 na Caspianie to i7 2600k, 8GB ramu i GTX 580 w SLI ;/ Dziwnym by było gdyby im podstawili PIII i Rive. Logicznym, że firma chce przedstawić grę z jak najlepszej strony więc odpala ją w maksymalnych detalach w HD i na odpowiednio mocnych potworach pozwalających uciągnąć 60fps. Nie oznacza to przy tym, że te cfg są wymaganymi - coś takiego by było strzałem w stopę, bo gracze posiadający taki sprzęt stanowią promil wszystkich a do tego w takim USA większość i tak by wybrała wersje na konsole. Wydaje mi się, że rozsądne wymagania to będzie coś na kształt 4rdzeniowca, 4gb i karty pokroju 5850. Dla HD będzie to pewnie jakiś mocniejszy czterordzeniowiec, 4gb i 560Ti więc płaczu nie ma, zwłaszcza że obecnie większość nowych komputerów składanych jest w oparciu o i5 2500k który ma zasób mocy pewnie i na BF4 (zegar kręcony do 5GHz' jest raczej przyszłościowy). Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 21 sierpnia 2011 Opublikowano 21 sierpnia 2011 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=FzQ8GOro28Y&feature=player_embedded http://gamecorner.pl...edia_broni?bo=1 za(pipi)i.ste zestawienie, ile sprzętu, ile samej optyki do karabinów o_O Edytowane 21 sierpnia 2011 przez MaZZeo Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 21 sierpnia 2011 Opublikowano 21 sierpnia 2011 Nie, znowu drzewa z tytanu? Już w BC2 irytowało jak czlowiek napotykał niezniszczalną jablonkę o przekroju ludzkiej ręki; sądziłem, że to naprawili, bo niby co mi z Destrukcji 3.0 i innych urbanistycznych umilaczy jak na wiejskich mapach pełno niewidzialnych ścian Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 21 sierpnia 2011 Opublikowano 21 sierpnia 2011 Troche zwrotne te jety.... czuję że będzie psioczenie na nie Cytuj
Gość ako Opublikowano 21 sierpnia 2011 Opublikowano 21 sierpnia 2011 (edytowane) Cała ta destrukcja 3.0 to pic na wodę fotomontaż, ja nie widzę skoku jakosciowego względem BC2. Jety może zwrotne, ale szybkość lotu dupki nie urywa Co do filmiku jeszcze, to te drzewa o które się gostek rozwalił, wyglądają na tandetne bitmapy? Tekstura gruntu w tym miejscu też nie robi, brakuje cieniowania, poza tym obrzeża mapy są puste - tak jak ktoś przypuszczał, wygląda na to że po prostu machnęli jakieś pola, coby jety miały dość miejsca. A to podobno Notch jest leniwy, hje hje. Edytowane 21 sierpnia 2011 przez ako Cytuj
walek 96 Opublikowano 21 sierpnia 2011 Opublikowano 21 sierpnia 2011 No Ako, z tymi teksturami to pojechales!... :rofl2: Calkiem mozliwe, ze to bylo na konsole. :blum2: Jesli chodzi o destrukcje, to poczekajmy az zobaczymy wszytskie mapy. Nie ma co psioczyc. Jednka to co widze na tej kracie- GTX 580 (chyba ze 2000 zeta)-to tez oczekiwalbym konkretniejszej oprawy. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 21 sierpnia 2011 Opublikowano 21 sierpnia 2011 Pewnie rozbił się w terenie gdzie tylko dżety mogą latać, tam raczej nie potrzeba tekstur jak żyleta, bo i tak nie wejdziesz tam pamperkiem żeby z bliska to oglądać. Cytuj
Gość ako Opublikowano 21 sierpnia 2011 Opublikowano 21 sierpnia 2011 Jesli chodzi o destrukcje, to poczekajmy az zobaczymy wszytskie mapy. Nie ma co psioczyc. Tyle że destrukcja przecież od map nie zależy Mnie najbardziej ciekawi jak rozwiązane będzie zawalanie się budynków. Cała reszta, jak wynika z trailerow i gameplayów, to tylko podrasowane graficznie to samo, co już było w BC2. Ale może pełna wersja czymś zaskoczy - mam taką nadzieję. Cytuj
Gość ako Opublikowano 21 sierpnia 2011 Opublikowano 21 sierpnia 2011 (edytowane) Pewnie rozbił się w terenie gdzie tylko dżety mogą latać, tam raczej nie potrzeba tekstur jak żyleta, bo i tak nie wejdziesz tam pamperkiem żeby z bliska to oglądać. No ta, ale jak to wygląda takie bez cieni i zbudowane z tektury. Rozpipczysz się tam jetem i pomyślisz "o kur.wos pornos, nie ma cieni i drzewa jak z tektury" Edytowane 21 sierpnia 2011 przez ako Cytuj
Stona 569 Opublikowano 22 sierpnia 2011 Opublikowano 22 sierpnia 2011 I tutaj Ako muszę przyznać Ci rację, bo wychodzisz z dobrego założenia że będziesz się tam rozpierdalał po tym, jak Cię ustrzelę moim AA Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.