Skocz do zawartości

Battlefield 3


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.cdaction.pl/news-22394/battlefield-3-testy-mapy-caspian-border-zakonczone.html

Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w testach lokacji Caspian Border w trakcie otwartej bety. Doceniamy oczywiście czas, który poświęciliście na dostarczenie nam kilku dobrych opinii. Oczywiście je przeczytamy i przedyskutujemy między sobą. Testy zostały zakończone i wyłączyliśmy serwery z Caspian Border.

co za debile, w sumie mogliby tez metro wylaczyc i tak samo sie tlumaczac, ja (pipi)ie

Edytowane przez alexx-1
Odnośnik do komentarza

@django

Dokładnie - CB jest za dużą mapą jak na taką ilość pojazdów. Zrobili z tego pole bitwy przystosowane pod latawce a wrzucili pojazdów na 1/3 drużyny przez co pozostali muszą tracić czas na bieganie.

 

 

Gdyby proporcje wyglądały 1do1 to imho wyszło by z tego jakieś groteskowe twisted metal ;)

Imho pojazdów jest ok, brakuje tylko krowy do transportu i byłoby si.

 

dodaliby quady i juz by bylo lepiej

 

A prawda jest taka, że tak w rzeczywistości jak ktoś jest fanem FPSów to ma/będzie miał tylko dwie gry do grania na serio. BF3 i MW3. Większość z nas (mowię o ludziach w tym topicu) zapewne wybierze BF3 i będzie się świetnie bawiło.

Gra pozbawiona wad - nie, nigdy taką nie będzie.

Kawałek (pipi) porządnego kodu do wielu setek (kto gra w BFa jedynie przez dziesiątki? xD) godzin - zdecydowanie.

 

Ja tam sie w(pipi)iam bo widze tu niezle olewactwo ze strony DICE/EA. Nawet jezeli poprawia polowe bugow to na starcie gra i tak bedzie nie-do-ro-biona. Nie wiem jak Ci kolesie moga spac w nocy wiedzac, ze sprzedaja nieukonczony produkt za pelna cene. No, ale to juz kwestia odpowiedzialnosci w branzy, ale to jakis odsetek firm ma...

Odnośnik do komentarza

Bronie miały być ekskluzywne dla obu storn konfliktu, tymczasem mogę sobię biegać z m416 jako rusek.

 

Zauważyłem również sporego babola w grafice, mianowicie żadna postać, ani również przedmioty walące się np w metrze nie rzucają cieni. Najgorzej jest jednak z postaciami, przez co wyglądają jakby były tam wklejone.

Odnośnik do komentarza

Bronie miały być ekskluzywne dla obu storn konfliktu, tymczasem mogę sobię biegać z m416 jako rusek.

 

Zauważyłem również sporego babola w grafice, mianowicie żadna postać, ani również przedmioty walące się np w metrze nie rzucają cieni. Najgorzej jest jednak z postaciami, przez co wyglądają jakby były tam wklejone.

 

 

Pisałem już o tym ale...

 

na caspianie cienie są o.O

 

Strendż.

 

 

Co do broni. Pewnie beta.

 

...hmmmmm, a propos cieni...

 

edek czilałtując na moście daje cień :D

czilat.jpg

 

 

stadium larwalne bez rąk XD

madzons.jpg

Odnośnik do komentarza

Czy ktoś mi może wytłumaczyć po kiego (pipi)a grę uruchamia się w przeglądarce? Co za debil to wymyślił? Teraz nie wiem czy z moją przeglądarką jest coś nie tak bo przez godzinę nie udało mi się dołączyć do żadnej gry. Albo pojawia się komunikat "Game is full" pomimo tego, że w grze znajduje się 16 na 32 graczy. Albo "Launching is currently disabled". Albo "Couldn't found the game".

 

O świetności tego pomysłu świadczy fakt, że ni cholery nie wiadomo gdzie są ustawienia grafiki czy przycisków.

Edytowane przez rkBrain
Odnośnik do komentarza

Ehh.

Same problemy z tą grą. Najpierw ściągało się gazylion godzin, potem musiałem sterowniki do karty graficznej zaktualizować, a potem modlić się żeby gra się łaskawie urochomiła. Albo mam wyjątkowo oporny sprzęt, albo ta BETA to rzeczywiście Beta, a nie demo. Jak się włączy (co zdarza się raz na ruski rok), to albo bez dźwięku albo czarny ekran i koniec. Jak dla mnie, to jest tragedia, jeśli chodzi o łączenie się przez przeglądarkę internetową. Gra o dziwo nawet chodzi (20-30 fps) co mnie zaskoczyło pozytywnie. Z tego co dzisiaj zobaczyłem (a raczej z tego czego dzisiaj nie zobaczyłem), to nie kupię tej gry, dopóki nie zmienię komputera na mocniejszy (czyli nigdy).

Edytowane przez Shankor
Odnośnik do komentarza

IMO wydawanie na kompa ciężkiej kasy nie jest warte dla ultra. Komp ze średniej półki potrafi tą grę ogarnąć na high w dużej rozdzielczości i wygląda fantastycznie. Nie wiem co mogą tam jeszcze poprawiać, oprócz wrzucenia super hiper tekstur.

Odnośnik do komentarza

Ja tam jedyne czego nie widzę w becie pod wzledem grafiki to teselacji, chyba że w złych miejscahc się jej spodziewam ;)

W każdym razie czytałem już że beta to tylko medium, potem że high a nie ma ultra, ale znowu tez na stronie z prezentacją jakichś dźiforsów uwzględniają ultra jako to, że dodany jest 4xMSAA i HBAO, a cały pic z "pełnią wrażen tylko przy gtx 580 w sli" miałby polegać na kosmicznej rozdzielczości i 3d. Ja tam nie wiem w co wierzyć, poczekam na wersję retail i sam zobaczę ;)

 

EDIT: link: http://www.geforce.c...rformance-guide

Chyba im wierzę, mimo że mam kartę od AMD :D

 

Wypis z powyższego:

 

 

Low Quality

 

Even at Low Quality, Battlefield 3 looks very decent. The game uses the same realtime radiosity lighting engine is used across all graphics presets so even at low, there are tons of dynamic lights, colors reflect and bleed, and high dynamic range (HDR) lighting is in full effect. But the picture, though realistic, is fairly coarse. Shadows are jagged and can look like saw teeth. Textures are blurry unless viewed up close (a higher resolution loads when things get too blurry). And trees and grass look very flat without the rich self-shadowing that's provided by ambient occlusion. Fence aliasing is also very distracting at Low Quality.

Medium Quality

 

At Medium Quality, the fidelity and detail is significantly improved. The most noticeable difference is that all shadows are now soft; there are no more chunky pixels to be found. Ambient occlusion is also now enabled in the form of SSAO or Screen Space Ambient Occlusion. This means trees and grass cast shadows on themselves, giving them a richer, lusher look. "Antialiasing Post", which refers to antialiasing done as a post process using shaders is now set to Low. This removes most of the jaggies in the scene, making the image much smoother.

High Quality

 

Now this is what Battlefield 3 is suppose to look like. High Quality adds an extra layer of architectural detail on the beautiful Parisian buildings in the Metro level. Windows and columns are rendered with real geometry which in turn cast shadows on themselves thanks to ambient occlusion. Overall, objects and structures look a lot more 3D. Textures are also much sharper thanks to 16x anisotropic filtering. The game is simply beautiful at this point.

Ultra Quality

 

At Ultra Quality, everything looks better but in a more subtle than dramatic way. The most obvious improvement comes from the 4x MSAA setting which gets enabled at Ultra Quality. Up until Ultra Quality, all antialiasing is handled by a post processing shader , which though powerful, can miss certain objects. For example, at High Quality, fences and thin lines form crawling patterns when you move pass them. At Ultra Quality, the addition of 4x MSAA removes most of the offensive crawlies and moiré patterns.

 

 

Dają porównania ustawień i testy, warto zobaczyć o co chodzi.

Edytowane przez ako
Odnośnik do komentarza

Nie jest ;)

Ja bym się nie spodziewał wielkiego zaskoczenia za miesiąc, gra wygląda tak jak na trailerach i lepiej nie bedzie. Może poprawią jakieś bugi z oświetleniem czy cieniowaniem, ale to tyle.

Jeszcze raz odsyłam: http://www.geforce.c...rformance-guide

 

------------------------

Z innej beczki:

 

A SELECTION OF CHANGES FROM OPEN BETA TO FINAL, PART 1

(Not a complete list – for up to date news, visit the News section in Battlelog)

* Fixed occasional client crash when reviving.

* Fixed killcam showing glitched area under map if your killer is dead.

* Issue with spawning on dead squad mates fixed.

* Fixed a bug where shooting at a moving enemy could cause more than the intended amount of damage.

* Crosshairs for shotguns have been replaced with a new, thinner, art.

* A subtle low health screen effect has been added.

* Tweaked scores of Medals and Service Stars.

* Tweaked the Rank progression.

* Pushing prone on console will not play the animation twice.

* Fixed loss of Squad Leader after EOR at some times.

* Framerate stability fixes.

* The 3D spotting icons has been tweaked to better match the target’s visibility. Icons will show frequently less on mostly obscured targets.

* Fixed issue with crosshair disappearing after round transition.

* Fixed issue with crosshair disappearing after trying to deploy while the countdown timer still active.

* Squad list now shows specializations chosen, VOIP activity and dead squad mates.

* Non working options in squad menu fixed: "Private" flag and "Switch Teams".

Edytowane przez ako
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...