dc1982 35 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Skoro już nie ma dostępu na Caspian trzeba będzie jechać w niedzielę ze znajomymi na grzyby zrobić comparsion heh 1 Cytuj
Fenikz 89 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 (edytowane) http://www.cdaction.pl/news-22394/battlefield-3-testy-mapy-caspian-border-zakonczone.html Dziękujemy wszystkim, którzy uczestniczyli w testach lokacji Caspian Border w trakcie otwartej bety. Doceniamy oczywiście czas, który poświęciliście na dostarczenie nam kilku dobrych opinii. Oczywiście je przeczytamy i przedyskutujemy między sobą. Testy zostały zakończone i wyłączyliśmy serwery z Caspian Border. co za debile, w sumie mogliby tez metro wylaczyc i tak samo sie tlumaczac, ja (pipi)ie Edytowane 30 września 2011 przez alexx-1 Cytuj
django 549 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 @django Dokładnie - CB jest za dużą mapą jak na taką ilość pojazdów. Zrobili z tego pole bitwy przystosowane pod latawce a wrzucili pojazdów na 1/3 drużyny przez co pozostali muszą tracić czas na bieganie. Gdyby proporcje wyglądały 1do1 to imho wyszło by z tego jakieś groteskowe twisted metal Imho pojazdów jest ok, brakuje tylko krowy do transportu i byłoby si. dodaliby quady i juz by bylo lepiej A prawda jest taka, że tak w rzeczywistości jak ktoś jest fanem FPSów to ma/będzie miał tylko dwie gry do grania na serio. BF3 i MW3. Większość z nas (mowię o ludziach w tym topicu) zapewne wybierze BF3 i będzie się świetnie bawiło. Gra pozbawiona wad - nie, nigdy taką nie będzie. Kawałek (pipi) porządnego kodu do wielu setek (kto gra w BFa jedynie przez dziesiątki? xD) godzin - zdecydowanie. Ja tam sie w(pipi)iam bo widze tu niezle olewactwo ze strony DICE/EA. Nawet jezeli poprawia polowe bugow to na starcie gra i tak bedzie nie-do-ro-biona. Nie wiem jak Ci kolesie moga spac w nocy wiedzac, ze sprzedaja nieukonczony produkt za pelna cene. No, ale to juz kwestia odpowiedzialnosci w branzy, ale to jakis odsetek firm ma... Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Shotgun sniping wraca ze zdwojona sila: http://www.youtube.com/watch?v=jQew6bvmYEA&feature=player_embedded Cytuj
MaZZeo 14 190 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Bronie miały być ekskluzywne dla obu storn konfliktu, tymczasem mogę sobię biegać z m416 jako rusek. Zauważyłem również sporego babola w grafice, mianowicie żadna postać, ani również przedmioty walące się np w metrze nie rzucają cieni. Najgorzej jest jednak z postaciami, przez co wyglądają jakby były tam wklejone. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Bronie miały być ekskluzywne dla obu storn konfliktu, tymczasem mogę sobię biegać z m416 jako rusek. Zauważyłem również sporego babola w grafice, mianowicie żadna postać, ani również przedmioty walące się np w metrze nie rzucają cieni. Najgorzej jest jednak z postaciami, przez co wyglądają jakby były tam wklejone. Pisałem już o tym ale... na caspianie cienie są o.O Strendż. Co do broni. Pewnie beta. ...hmmmmm, a propos cieni... edek czilałtując na moście daje cień stadium larwalne bez rąk XD Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 (edytowane) Czy ktoś mi może wytłumaczyć po kiego (pipi)a grę uruchamia się w przeglądarce? Co za debil to wymyślił? Teraz nie wiem czy z moją przeglądarką jest coś nie tak bo przez godzinę nie udało mi się dołączyć do żadnej gry. Albo pojawia się komunikat "Game is full" pomimo tego, że w grze znajduje się 16 na 32 graczy. Albo "Launching is currently disabled". Albo "Couldn't found the game". O świetności tego pomysłu świadczy fakt, że ni cholery nie wiadomo gdzie są ustawienia grafiki czy przycisków. Edytowane 30 września 2011 przez rkBrain Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 O świetności tego pomysłu świadczy fakt, że ni cholery nie wiadomo gdzie są ustawienia grafiki czy przycisków. W grze właściwej. Musisz wejśc na serwer i się dodatkowo zrespić, by móc zmienić klawisze bądź grafikę..... no taka głupota Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Panowie pewnie było ale gra ktoś w betę na laptopie ?. A jeśli tak to na jakiej konfiguracji i na jakich detalach Cytuj
Gość ako Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Bez mocnych laptopowych 4 rdzeni i czegoś na poziomie desktopowego radeona 3870 to bym raczej nie podchodził Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Panowie pewnie było ale gra ktoś w betę na laptopie ?. A jeśli tak to na jakiej konfiguracji i na jakich detalach Ja gram na lapku intel core i5-450m + radeon 5730HD. FPSy wahają się od 20-30 na low, nawet po zaktualizowaniu sterów średnio przyjemnie się w to gra. Cytuj
Shankor 1 620 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 (edytowane) Ehh. Same problemy z tą grą. Najpierw ściągało się gazylion godzin, potem musiałem sterowniki do karty graficznej zaktualizować, a potem modlić się żeby gra się łaskawie urochomiła. Albo mam wyjątkowo oporny sprzęt, albo ta BETA to rzeczywiście Beta, a nie demo. Jak się włączy (co zdarza się raz na ruski rok), to albo bez dźwięku albo czarny ekran i koniec. Jak dla mnie, to jest tragedia, jeśli chodzi o łączenie się przez przeglądarkę internetową. Gra o dziwo nawet chodzi (20-30 fps) co mnie zaskoczyło pozytywnie. Z tego co dzisiaj zobaczyłem (a raczej z tego czego dzisiaj nie zobaczyłem), to nie kupię tej gry, dopóki nie zmienię komputera na mocniejszy (czyli nigdy). Edytowane 30 września 2011 przez Shankor Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Heh, ja nie miałem żadnych problemów technicznych z BF3. I niech ludzie wreszcie przestaną traktować to jak DEMO zachęcające do kupna, a jak faktyczną BETĘ. Cytuj
SpacierShark123 1 508 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Gra chodzi komuś płynnie na ultra detalach w 1080p?Myślę o sprzedaniu kilku gier na konsole i kupnie porządnego procka i karty graficznej Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Mi na 550Ti mowilo, ze bedzie lipa, ale gra ladnie chodzi i wyglada naprawde ladnie. Cytuj
MaZZeo 14 190 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 IMO wydawanie na kompa ciężkiej kasy nie jest warte dla ultra. Komp ze średniej półki potrafi tą grę ogarnąć na high w dużej rozdzielczości i wygląda fantastycznie. Nie wiem co mogą tam jeszcze poprawiać, oprócz wrzucenia super hiper tekstur. Cytuj
walek 96 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 To chyba z forum battlelog. Calosc mozecie przeczytac w dziale PS3. (tekst w spoilerze) Game Settings: - Graphics are limited to low. You can change the settings but it wont change anything. Czyli jak gracie na ultra ustawieniach w bete, to i tak macie low. Masakra, jak to musi wygladac na max ... Jesli to prawda Cytuj
MaZZeo 14 190 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Pier.dolenie głupot, alpha niby była ograniczona do medium i nie miała większości efektów, przed betą mówili że nie będzie najwyższych ustawień graficznych, a teraz że wszystko to low jest niezły trolling Cytuj
django 549 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Panowie pewnie było ale gra ktoś w betę na laptopie ?. A jeśli tak to na jakiej konfiguracji i na jakich detalach C2D 2.8/4GB RAM/GeForce 9600M GT na low, rozdzialka 1200x720 (chyba). Chodzi ok. FPSow nie wiem ile mam, bede musial jakiegos frapsa czy innego (pipi) sciagnac. Cytuj
Gość ako Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 (edytowane) Ja tam jedyne czego nie widzę w becie pod wzledem grafiki to teselacji, chyba że w złych miejscahc się jej spodziewam W każdym razie czytałem już że beta to tylko medium, potem że high a nie ma ultra, ale znowu tez na stronie z prezentacją jakichś dźiforsów uwzględniają ultra jako to, że dodany jest 4xMSAA i HBAO, a cały pic z "pełnią wrażen tylko przy gtx 580 w sli" miałby polegać na kosmicznej rozdzielczości i 3d. Ja tam nie wiem w co wierzyć, poczekam na wersję retail i sam zobaczę EDIT: link: http://www.geforce.c...rformance-guide Chyba im wierzę, mimo że mam kartę od AMD Wypis z powyższego: Low Quality Even at Low Quality, Battlefield 3 looks very decent. The game uses the same realtime radiosity lighting engine is used across all graphics presets so even at low, there are tons of dynamic lights, colors reflect and bleed, and high dynamic range (HDR) lighting is in full effect. But the picture, though realistic, is fairly coarse. Shadows are jagged and can look like saw teeth. Textures are blurry unless viewed up close (a higher resolution loads when things get too blurry). And trees and grass look very flat without the rich self-shadowing that's provided by ambient occlusion. Fence aliasing is also very distracting at Low Quality. Medium Quality At Medium Quality, the fidelity and detail is significantly improved. The most noticeable difference is that all shadows are now soft; there are no more chunky pixels to be found. Ambient occlusion is also now enabled in the form of SSAO or Screen Space Ambient Occlusion. This means trees and grass cast shadows on themselves, giving them a richer, lusher look. "Antialiasing Post", which refers to antialiasing done as a post process using shaders is now set to Low. This removes most of the jaggies in the scene, making the image much smoother. High Quality Now this is what Battlefield 3 is suppose to look like. High Quality adds an extra layer of architectural detail on the beautiful Parisian buildings in the Metro level. Windows and columns are rendered with real geometry which in turn cast shadows on themselves thanks to ambient occlusion. Overall, objects and structures look a lot more 3D. Textures are also much sharper thanks to 16x anisotropic filtering. The game is simply beautiful at this point. Ultra Quality At Ultra Quality, everything looks better but in a more subtle than dramatic way. The most obvious improvement comes from the 4x MSAA setting which gets enabled at Ultra Quality. Up until Ultra Quality, all antialiasing is handled by a post processing shader , which though powerful, can miss certain objects. For example, at High Quality, fences and thin lines form crawling patterns when you move pass them. At Ultra Quality, the addition of 4x MSAA removes most of the offensive crawlies and moiré patterns. Dają porównania ustawień i testy, warto zobaczyć o co chodzi. Edytowane 30 września 2011 przez ako Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 30 września 2011 Opublikowano 30 września 2011 Jak to jest LOW... to... WOW. Cytuj
Gość ako Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 (edytowane) Nie jest Ja bym się nie spodziewał wielkiego zaskoczenia za miesiąc, gra wygląda tak jak na trailerach i lepiej nie bedzie. Może poprawią jakieś bugi z oświetleniem czy cieniowaniem, ale to tyle. Jeszcze raz odsyłam: http://www.geforce.c...rformance-guide ------------------------ Z innej beczki: A SELECTION OF CHANGES FROM OPEN BETA TO FINAL, PART 1 (Not a complete list – for up to date news, visit the News section in Battlelog) * Fixed occasional client crash when reviving. * Fixed killcam showing glitched area under map if your killer is dead. * Issue with spawning on dead squad mates fixed. * Fixed a bug where shooting at a moving enemy could cause more than the intended amount of damage. * Crosshairs for shotguns have been replaced with a new, thinner, art. * A subtle low health screen effect has been added. * Tweaked scores of Medals and Service Stars. * Tweaked the Rank progression. * Pushing prone on console will not play the animation twice. * Fixed loss of Squad Leader after EOR at some times. * Framerate stability fixes. * The 3D spotting icons has been tweaked to better match the target’s visibility. Icons will show frequently less on mostly obscured targets. * Fixed issue with crosshair disappearing after round transition. * Fixed issue with crosshair disappearing after trying to deploy while the countdown timer still active. * Squad list now shows specializations chosen, VOIP activity and dead squad mates. * Non working options in squad menu fixed: "Private" flag and "Switch Teams". Edytowane 1 października 2011 przez ako Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 @Rinek http://en.wikipedia.org/wiki/Personal_defense_weapon Cytuj
Stona 569 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 Mam nadzieję że to tylko FIXy , a nie zmiany Cytuj
MaZZeo 14 190 Opublikowano 1 października 2011 Opublikowano 1 października 2011 Trochę to dla mnie śmieszne, że 4 tygodnie do premiery a wiemy tylko o 2 mapach :F Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.