MaZZeo 14 182 Opublikowano 13 października 2011 Opublikowano 13 października 2011 (edytowane) Na pewno będzie jaśniejsza niż Nelson Bay. A co do Damavand Peak to już widzę ten spadochronowy zrzut z tej góry Edytowane 13 października 2011 przez MaZZeo Cytuj
Gość szpic Opublikowano 13 października 2011 Opublikowano 13 października 2011 Jedyne co będziesz mógł użyć, to celownik w broni. Nie sądzę żeby ta mapa była jakoś strasznie ciemna, będzie to raczej szarość. Coś jak wieczór, nie noc. w Euro Forces w bf2 chyba byla taka jedna mapa z noktowizorami. to byłoby genialne gdyby dali w jakims dlc ;D i koniecznie kusze do zjezdzania po dachach Cytuj
Stona 569 Opublikowano 13 października 2011 Opublikowano 13 października 2011 Ta, linki to były boskie rzeczy w EF. Choć w dzisiejszych czasach przeciwnicy kamperiady chyba by się zapluli jadem na śmierć gdyby dać snajperom możliwość wchodzenia w miejsca normalnie niedostępne Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 13 października 2011 Opublikowano 13 października 2011 Na Nelson Bay to faktycznie ta ciemność była komiksowa , fazka ten pomysł ze skokiem ogólnie jak najwięcej takich patentów , dzięki temu każda mapa będzie wyjątkowa . Na Operation Firestorm fachowy jest ten background z płonącymi szybami heh . W Crysisie 2 jest taki podobny obrazek w tle w jednym momencie , w wysokiej rozdzielczości takie "dymne" tła wyglądają fantastycznie . Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 13 października 2011 Opublikowano 13 października 2011 @stona Bo normą w prawdziwym życiu jest snajper leżący na środku jezdni, nie? xD Ja tam ze snajperami nigdy problemu nie miałem i mieć nie będę. Tylko mientkie faje narzekają na nich Choć prawda taka, ze ja żałuję, ze zmniejszyli ilość klas w porównaniu z BF2. Tam to było jakoś tak sexi pomyślane. Assault który wchodził na pełnej panie_lekkich_obyczajów, Support który z pewnej odległości dawał ogień zaporowy (obecnie z supressive fire by to było jeszcze bardziej awesome), Medyk który podnosi zmarłego po 3s Assaulta, Engi który napierdziela z RPG w nadjeżdżającego Vodnika i Snajper robiący za spottera na pobliskim wzgórzu. Aha - nie zapominajmy o Special Force'ie który w tej samej chwili podkłąda C4 pod pkt który przejmuje w drugim końcu mapy Cytuj
Stona 569 Opublikowano 13 października 2011 Opublikowano 13 października 2011 (edytowane) Ta, i kumpel z klanu który jako AntiTank na pełnej ladacznicy wlatywał za pierwszy płotek na SaKu i na(pipi)iał z RPG na inf.only Nieno, wiadomo że tamte klasy to były klasy i to co teraz zostało zrobione to lekkie popłuczyny aleeeeeeeeeeeeee jakoś teraz jak gram w BC2 to nie mogę się przyzwyczaić że med ma kosiarki. Jakoś tak głupie mi się to wydaje Ja ze snajperami mam problemy tylko jak mnie zabijają [czytaj - nie chroni mnie kilka[naście/dziesiąt] ton stali ] :F Nie no, nic do nich nie mam, wiadomo że rage się załącza ale mimo wszystko IMHO te smugi i inne gówna na lunetach psują tą klasę. Sam nie bardzo gram snajpą, bo nie jara mnie kampienie aleeeeeeeeeeee no słabe to jest że tak łatwo można wychaić ich miejscówki w BFie. A speszal fors od kilku ładnych lat to dla mnie pan z 1:48 http://www.youtube.com/watch?v=JkgA4oijQ9Q&t=1m48s Edytowane 13 października 2011 przez Stona Cytuj
Gość ako Opublikowano 13 października 2011 Opublikowano 13 października 2011 Widzę że przed premierą EA przyjmuje taktykę pokazywania jeszcze raz tego, co już wszyscy widzieli. Enyłej, kolejny "nowy" trailer: 1 Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 13 października 2011 Opublikowano 13 października 2011 Ale wlasnie po co... skoro moga wywalic posrednika i zgarnac cala kase? Zgodnie z taką filozofią, to mogą wywalić pośredników i nie sprzedawać w ogóle wersji pudełkowej, nie? Cała kasa dla nich. Chodzi o dotarcie do jak największej liczby odbiorców, a nie pozbywanie się na siłę pośredników. Poza tym, EA musiało zainwestować ogromne pieniądze w start Origin a teraz płacą na jego utrzymanie - na jedno im wyjdzie w przybliżeniu. Nie kazdy ma net... niektorzy lubia pudelka. Wybor prosty: Digital = Origin, Pudelko = Tak jak zawsze. Wiecej EA zarobi uprawiajac ten model. Cytuj
django 549 Opublikowano 13 października 2011 Opublikowano 13 października 2011 Ja zawsze uważałem, ze jak ktoś (jak np EA) chce sprzedawać swoje gry na swojej platformie to niech to robią, ale niech mają w sobie zawarty kod do rejestracji na STEAM. Bez sensu, przemyśl to Skoro byłby kod na Steam = gra jest na serwerach Steam = gra jest w Steam Store = EA płaci Valve conajmniej za miejsce na serwerach Steam vs. Origin - IMO EA prędzej czy później musi skapitulować teraz i tak placa za swoje tytuly tam (jezeli w ogole placa). Nawet gry EA ktore zostaly wycofane ze Steama i tak sa na serwerach. Nie mowiac juz, ze takie cos mozna obejsc gdyby Steam po prostu nie mial tej gry. Wystarczy zeby BF3 mial obsluge Steamworks w jakiejstam czesci i juz po klopocie. Jakby chcieli by sie dalo bez wydawania kasy. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 13 października 2011 Opublikowano 13 października 2011 Widzę że przed premierą EA przyjmuje taktykę pokazywania jeszcze raz tego, co już wszyscy widzieli. Enyłej, kolejny "nowy" trailer: http://www.youtube.com/watch?v=O2wDQJqYwp8 Dokładnie, mogliby sklepać coś nowego, ale nie... To samo z tym trailerem z Jay-Z gdzie 95% scen było z poprzednich filmików. Tak jakby nie było co pokazywać z tej gry, a bynajmniej tak nie jest. Mogliby dać jakiś Tehran Highway trailer to znowu by ludziom gacie spadły tak jak po Caspianie. Cytuj
Gość ako Opublikowano 13 października 2011 Opublikowano 13 października 2011 (edytowane) @django: No dobra, ale Kazuun mówił o kodach aktywacyjnych. Czyli że grę kupujesz w Origin, ale możesz ją aktywować i pobrać przez Steam, pomimo faktu, że BF3 na Steam się nie pojawi z decyzji EA. Widzisz tutaj jakikolwiek sens? Przecież Valve nie przyjdzie z uśmiechem oferując miejsce na serwerach za darmo, a EA, jak ustaliliśmy, nie ma zamiaru się dzielić zyskami ze sprzedaży. Gry których Steam nie ma, równie dobrze można dodać do Steama przez skrót do .exe, ot, bez wydawania kasy. Ale to nie o to chodzi Edytowane 13 października 2011 przez ako Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 14 października 2011 Opublikowano 14 października 2011 @stona Nic nie przebije tej prezentacji zespołu i klas A co do BF3 i Steama jeszcze..... to tyle, że jego się nie da dodać jako Non Steam game nawet bo... nie ma menu głównego xD Chyba, że od czasu bety coś zmienią 1 Cytuj
Stona 569 Opublikowano 14 października 2011 Opublikowano 14 października 2011 No nie da się, bo próbowaliśmy W pełnej chyba też nie będzie, bo z tego co ogarnąłem mają tylko w battlelogu dodać opcje ustawień graficznych/dźwięk/klawa. Choć to też trochę dziwne, bo jak odpalasz grę to mimo wszystko odpala się exe. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 14 października 2011 Opublikowano 14 października 2011 To znaczy to jest tak, że jak dodasz BFa z Origin na Steam to wyskoczy CI na chwilkę, ze w niego grasz, potem odpala się przeglądarka i info o BF na Steam znika. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 14 października 2011 Opublikowano 14 października 2011 @stona Nic nie przebije tej prezentacji zespołu i klas A co do BF3 i Steama jeszcze..... to tyle, że jego się nie da dodać jako Non Steam game nawet bo... nie ma menu głównego xD Chyba, że od czasu bety coś zmienią lata tego filmiku nie widziałem, propsy za przypomnienie mi Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 14 października 2011 Opublikowano 14 października 2011 @MaZZeo "Mine, Mine, Mine, Mine, Mine, Mine, Mine, Mine, Mine, Mine, Mine, Mine, Mine, Mine" Cytuj
Stona 569 Opublikowano 14 października 2011 Opublikowano 14 października 2011 (edytowane) Did you pre-order Battlefield 3 via Origin, Amazon, or any other service that supports pre-loading? Then starting on the 21st you'll be able to pre-load your copy of Battlefield 3. Ma być zmieniona minimapka. Na taką bardziej czytelną. Edytowane 14 października 2011 przez Stona Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 14 października 2011 Opublikowano 14 października 2011 @Stona: Nosz cholera... piraci znowu zagraja przed tymi co kupili oryginal . Cytuj
Stona 569 Opublikowano 14 października 2011 Opublikowano 14 października 2011 (edytowane) Ale Wy serio podchodzicie do tej gry również przez pryzmat singla? Srlsy? o.O Z chęcią pozbyłbym się tego trybu na rzecz większej ilości czasu poświęconej przez Dice na ogarnięcie multi. Tydzień pracy nad singlem zamieniam na 1 dzień pracy nad multi. Wtedy ta gra roz(pipi)ałaby w kosmos cały świat [choć teraz , jak bozia (która nie istnieje) da, to też roz(pipi)ie ale raczej nie od razu po premierze :< ] Żeby nie było, pewnie kampania będzie fpytkę i w ogóle fajna i dynamiczna ale.. no ale no PS. Hmmmmmm, a gdyby tak zrobili jak w wiedźminie 2? Tzn w momencie premiery wypuszczają kilka MB plików bez których gra nie odpala? To by chyba załatwiło piratów przed premierą, c'nie? Edytowane 14 października 2011 przez Stona Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 14 października 2011 Opublikowano 14 października 2011 Dla mnie również BF3 mógłby mieć takie tryby jak BF2 i byłbym w siódmym niebie Szczególnie inaczej zbudowane (więcej) klas Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 14 października 2011 Opublikowano 14 października 2011 http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2011/10/14/multiplayer-map-reveal-part-ii.aspx Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 15 października 2011 Opublikowano 15 października 2011 (edytowane) heh Edytowane 15 października 2011 przez greah Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.