Opublikowano 19 października 201113 l Offtopic: https://helporigin.secure.force.com/CpKnowledgePage?appcontext=browser&pagecontext=CpKnowledgePage&product=Origin&article=ka5E0000000CbChIAK (jednym się może bardzo przydać, innym nie)
Opublikowano 19 października 201113 l https://helporigin.secure.force.com/CpKnowledgePage?appcontext=browser&pagecontext=CpKnowledgePage&article=ka5E0000000Cc40IAC To chyba lepsze
Opublikowano 19 października 201113 l " Your first and last name Your phone number Personally identifiable numbers, such as your social security number or government-issued ID" Stona2 to Twoje ubezpieczenie? ;p Żaden z Was się raczej nie łapie. No chyba, że Shakira im wmówi że Kumkwatkaraczan to jego pierwsze imię xD
Opublikowano 19 października 201113 l mma nadzieję, że na tej mapie ze skakaniem to będzie jakiś drugi albo trzeci checkpoint a nie, że zaczyna się runda i pierwsze co mam zrobić to lecieć w dół. Wtedy nici z klimatu
Opublikowano 19 października 201113 l ten jump bedzie z bazy do 1 checkpointa. Wiec bedziesz czesto skakal
Opublikowano 19 października 201113 l [trailer] @Stona Co niby lepsze, i tak g... nam daje. Brak zmiany nazwy to słaby żart ze strony EA i tyle
Opublikowano 19 października 201113 l No chyba, że Shakira im wmówi że Kumkwatkaraczan to jego pierwsze imię xD Dzięki, że udostępniasz moje prywatne dane na forum! Już nigdy Ci nie zaufam!
Opublikowano 19 października 201113 l ten jump bedzie z bazy do 1 checkpointa. Wiec bedziesz czesto skakal \Szkoda. Lepiej gdyby był np. po dwóch checkpointach - taka wisienka na torcie i dodatkowo by się nie znudzil tak szybko, bo nie każdy rush by dochodził do tego momentu. Tak to będzie, że po killkudziesięciu skokach człowiek będzie szedł zrobić sobei herbatę albo będzie się drapał po tyłku, bo tyle razy to widział, że zwyczajnie mu się to przejadło.
Opublikowano 19 października 201113 l Tak, ale z drugiej strony skok parunastu luda w jednym momencie będzie bardziej epicki. A taka sytuacja byłaby możliwa tylko na początku rundy.
Opublikowano 19 października 201113 l Tak ogladam trzeci raz ten trailer i w koncu zauwazylem, ze wrocil licznik metrow (czy czego tam) pod kazdym obdżektiwem yay
Opublikowano 19 października 201113 l Tak, ale z drugiej strony skok parunastu luda w jednym momencie będzie bardziej epicki. A taka sytuacja byłaby możliwa tylko na początku rundy. Ciekawe jak będzie wyglądała sprawa z perspektywy ludzi na dole, mam nadzieję że się mylę, ale jedyne co może być na tej mapie epickie to snajpienie skaczących. W locie.
Opublikowano 19 października 201113 l @ako Hmm, ale jak takiemu czemuś zapobiec? Ustawić nienaturalną mgłę na dole? Zmienić mapę na nocną? Ja podejrzewam, że tam obroną przeciw temu będa własnie helki które "skaczą" razem z nami. Wiesz, helka zlatuje i sieje popłoch to się ludzie chowają a nie kampią. No ale next week to zweryfikuje.
Opublikowano 19 października 201113 l Moge sie mylic ale ludzie chyba mogli swobodnie szybowac na lewo/prawo podczas lotu, wiec nie martwilbym sie snajpowaniem, spadochron zawsze mozna otworzyc na ostatnia chwile gdy ten hangar czy cokolwiek to jest juz skuteczne zaslania widok, to nie jest tak ze jestesmy zmuszeni leciec ciagle na spadochronie jak to mialo miejsce w BC2 kiedy to spokojnie mozna bylo wystrzeliwac desantowcow jak kaczki. Edytowane 19 października 201113 l przez Bansai
Opublikowano 19 października 201113 l @Kazuun: właśnie nie mam pomysłu jak, ale sam przyznasz że taki uklad mapy aż się prosi o strzelanie do tych, którzy skoczyli. Mam wrażenie że ta mapa może skończyć jako bardzo efektowna, ale jednocześnie niezbalansowana. Powtarzam - obym się mylił, mam nadzieję że spece w DICE dobrze to przemyśleli. @Bansai: w BC2 widziałem już jak ludzie byli zdejmowani w locie z AT4, więc nic mnie nie zdziwi. Na prawdę dobrych snajperów też było wielu. Przekonamy się za tydzień.
Opublikowano 19 października 201113 l @Bansai Ty ten problem masz z głowy, to się nie przejmuj. My z ako się będziem stresować ;p
Opublikowano 19 października 201113 l Tak, ale z drugiej strony skok parunastu luda w jednym momencie będzie bardziej epicki. A taka sytuacja byłaby możliwa tylko na początku rundy.minus 4 to daje 12 chłopa skaczących jednocześnie - już widzę te frag movie z jesli nie będzie mgły a przeciwnik będzie zbyt blisko strefy lądowania (w BC2 w porcie nigdy nie zdarzyło mi się aby ściągnął mnie snajper więc nie było źle) to jedynym wyjściem będzie pikowanie w dół i "hamowanie" na kilka metrów przed glebą
Opublikowano 19 października 201113 l Rinek, a miałem oddać rękę przed kliknięciem w link, że dałes to:
Opublikowano 19 października 201113 l Nie przesadzajcie. Już widzę jak ludzie na dole będą mieli tak łatwo ściągając cele lecące z ogromną prędkością z góry o wysokości paruset metrów biorąc pod uwagę rozrzut broni oraz opad i ograniczoną prędkością lotu kuli.
Opublikowano 19 października 201113 l Nie przesadzajcie. Już widzę jak ludzie na dole będą mieli tak łatwo ściągając cele lecące z ogromną prędkością z góry o wysokości paruset metrów biorąc pod uwagę rozrzut broni oraz opad i ograniczoną prędkością lotu kuli. Totez o to mi chodzilo w poprzednim poscie. W BC2 mozna sie bylo bawic w Wilhelma Tella z AT4 bo ludzie byli skazani na mozolny spadochron, tutaj sprawa sie ma troche inaczej. @Kaz Problemem bym tego nie nazwal, ale sprawa mnie dotyczy, nigdy nie ukrywalem przeciez faktu ze gre kupie. Jedynie nie mam juz na nia takiego parcia po becie wiec wstrzymam sie jeszcze kilka miechow.
Opublikowano 19 października 201113 l @Bansai Ja miałem na myśli że Ty grasz na sofcie, nie hc. Ty musisz dostać headshota od snajpera - my .... wystarczy że w klatę, albo nawet i nogę A szczerze wątpię by ludzie sadzali heada za headem w tak szybko poruszające się cele
Opublikowano 20 października 201113 l tak na gorze bedzie flaga w conquescie. Amerykanie beda skakac do B na spadochronach a ruscy beda czekanami sie wspinac nie no na valdez zdarzylo mi sie pare razy ubic gosci lecacych np z szotguna. Jego chyba nie dotyczylo opadanie kuli wiec mozna bylo zabic z latwoscia na hc. ale jesli bedzie mozna robic tak jak greah napisal ze skok i spadochron na 10 metrow nad ziemia to nie widze problemów z dostaniem sie na ziemie
Opublikowano 20 października 201113 l @szpicu Nawet ze slugami shotgun miał bullet dropa, co prawda nie czuło się tego aż tak jak przy celowaniu ze snajperki gdzie wyraźnie ustawiałeś celownik ponad głowa przeciwnika, ale tez był Wiem, bo trochę się nabiegałem z pompką i bardzo często zdejmowałem na Arice amerykańskich snajperów siedząc na "C"
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.