MaZZeo 14 242 Opublikowano 19 listopada 2011 Opublikowano 19 listopada 2011 Obadajcie http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391300702826/ Ja rozumiem że ci ludzie pracują itp ale wydaje mi się, że sami twórcy gry powinni więcej czasu spędzać na grze. Tymczasem większość z nich w ciągu miesiąca nabiło 300-400 killi. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 19 listopada 2011 Opublikowano 19 listopada 2011 (edytowane) Ja tam wolę żeby pracowali Jeszcze 1 ribonek mi brakuje Edytowane 19 listopada 2011 przez Stona Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 19 listopada 2011 Opublikowano 19 listopada 2011 Nie musi być wcale tak, że żeby wiedzieć co poprawić w grze każdy z nich musi mieć 10k killsów etc. Gość co robił tekstury grać nie musi wcale. najwięcej powinni grać designerzy broni (ci co ustalali ich moc) oraz designerzy map. Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 20 listopada 2011 Opublikowano 20 listopada 2011 I zaden z Was nie bierze pod uwage, ze oni po prostu graja sobie po godzinach pracy w domu... w produkt, w ktory graja gracze (czyli m.in. oni). W pracy zajmuja sie graniem na prywatnym serwerze przygotowanym do testow... w dodatku nie oni, a QA team? Cytuj
Stona 569 Opublikowano 20 listopada 2011 Opublikowano 20 listopada 2011 Nie Rapti, nie wierzymy w to że team QA gra w tę grę Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 20 listopada 2011 Opublikowano 20 listopada 2011 w slabe gry pewnie ze nie graja zwlaszcza takie nie spatchowane Cytuj
Gość szpic Opublikowano 20 listopada 2011 Opublikowano 20 listopada 2011 Nie Rapti, nie wierzymy w to że team QA gra w tę grę nie bez powodu miesiac przed premiera byl nabór to tego teamu, pewnie nikt sie nie zglosil i dostalismy te bugi Cytuj
Gość ako Opublikowano 20 listopada 2011 Opublikowano 20 listopada 2011 (edytowane) Samo założenie, że DICE ma QA team, już wydaje się lekko naciągane No i miesiąc od premiery przeleciał, łer iz pacz, łer iz? Taką Magicke to patchowali po 2x w tygodniu po premierze, a chyba nie trzeba porównywać budżetu i ilosci osób pracujących nad grą, żeby zauwazyć, że DICE leci w uja Edytowane 20 listopada 2011 przez ako Cytuj
Gość ako Opublikowano 20 listopada 2011 Opublikowano 20 listopada 2011 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=GAabVQ_XkJ4 Trololololololololololol Paczyk powinien wyjść na dniach: http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2011/11/18/incoming-battlefield-3-update.aspx Edytowane 20 listopada 2011 przez ako 1 Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 20 listopada 2011 Opublikowano 20 listopada 2011 Ako: next week latasz helką i mnie zrzucasz obok snajperów xD Cytuj
Stona 569 Opublikowano 21 listopada 2011 Opublikowano 21 listopada 2011 ahaha, motyw z gejmorami mnie rozwalił Szkoda że nie działają Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 21 listopada 2011 Opublikowano 21 listopada 2011 Działają... tylko są aktywowane przez ruch, nie przez obecność. Jak koleś "wysiadł" z mortara i zaczął się "naprawdę" ruszać to wybuchły. Cytuj
Gość ako Opublikowano 21 listopada 2011 Opublikowano 21 listopada 2011 Stonce chyba chodzi o ostatni klip, czyli gejmory na gaziku Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 21 listopada 2011 Opublikowano 21 listopada 2011 dobry jest ja narazie nie potrafie jeszcze dobrze ogarnąć metrów na tych paskach miernikach w celowniku ale przyjdzie to z czasem. Cytuj
Gość ako Opublikowano 21 listopada 2011 Opublikowano 21 listopada 2011 Gość jest normalnie przech.uj z tą snajperką O_O Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 21 listopada 2011 Opublikowano 21 listopada 2011 Niezłe. Ma oko koleś. Inna sprawa, że chyba na sofcie ludzie się mniej ruszają bo tutaj druga połowa killsów to X kolesi stojących w miejscu praktycznie xD Nigdy takiego czegoś nie widziałem na mapie O.o Cytuj
MaZZeo 14 242 Opublikowano 21 listopada 2011 Opublikowano 21 listopada 2011 (edytowane) Ja gram na sofcie i czasem sobie pozwalam na takie leżakowanie i rzeczywiście takich rodzynków mało ruszających się których łatwo zdjąć jest bardzo mało. Może to montaż filmu sugeruje, że on gra z takimi non stop. Poza tym to rush, ciężko o taką obronę (choć ktoś to nazwie kamperką) na counqeście Edytowane 22 listopada 2011 przez MaZZeo Cytuj
Stona 569 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 (edytowane) Major client update for the PC version Battlefield 3 as well as a server-side update for all platforms. The update will be made on Nov. 22nd 7:00 AM UTC / Nov. 21st 11:00 PM PST. We’ll share release timing on the console patches as soon as we are clear on the timing, these take a bit longer due to console certification process. ---- Client-Side Changes: -- Visuals, Stability and Performance Fixes: • General performance and loading time improvements • “Black Screen” fix for an issue occurring on some PC Configurations • Stereo and Rendering Support for Nvidia and AMD Graphics Cards • Adjusted the “stuttering” encountered on some PC configurations. • Fixed several Crashes when joining MP and Co-Op sessions • Fixed multiple problems when using multiple monitors (Eyefinity / Surround). • Fixed visual corruption issues on certain Nvidia Cards • Improved loading times for certain textures • Added console command “GameTime.MaxVariableFps” to limit max FPS • Added console command “UI.DrawEnable” to hide UI for screenshots / videos -- Balance and Gameplay Adjustments (PC) • Fixed a problem with high speed mouse movement • Added back some missing Growlers on Kharg Island Conquest Large • Added back EOR sound for SQDM and TDM • You should no longer be able to damage a friendly vehicle when sitting in an open position • Grenades now drop to ground if you get killed while attempting to throw it(note the affect this will have on Hardcore mode!) • Spawn protection now should work in Conquest. You should no longer spawn on points too close to enemies • You should no longer spawn too close to enemies in TDM and SQDM • Combat areas on Kharg Rush tweaked in order to disallow defenders to access the carrier ship after 1st base is taken and being able to enter the AA gun • Fixed a problem with revived players not suffering suppression • Fixed a problem with the camera when being revived in COOP • Added joystick deadzone setting • Fixed sound for when climbing ladders • Fixed an issue with some weapon sounds in first person • Fixed a swim sound loop error • Increased the damage of Helicopter Miniguns, AA guns, and Jet Cannons against infantry o.O WTF?! • Increased the damage of Helicopter Miniguns against jeeps. • Reduced the physics impact of AA guns and Jet Cannons, players under attack from these weapons should no longer lose control. • Increased the damage of the 44 Magnum slightly. • Increased the range and minimum damage of the .357 Round from the MP412 Rex. • Increased the range of all .45cal and 9mm weapons. • Slightly increased the range of the P90 and MP7 and PDW-R. • Slightly increased the range of the 5.56mm PDW-R and decreased the minimum damage at long range. • Slightly increased the minimum range of the Mk11, SVD, and M39 EMR 7.62mm rifles. • Decreased the maximum damage and maximum range of the G3 and SCAR-H 7.62mm weapons. • Reduced the damage from FIM-92 and SA-18 IGLA missiles against aircraft. no (pipi) chyba kogoś (pipi)ło ;/ • Increased the damage and range of the 40mm BUCK rounds. • Reduced the damage .50cal weapons do against Helicopters. • Updated T90 canister shell tweaks to match Abrams canister shells UI Changes (PC) • Added round duration and ticket summary at EOR • Advanced squad polish – should be more intuitive • Significant changes to the Join Squad functionality (see below) • Fixed a problem regarding keybindings while playing • You should now get a better error message when being disconnected via Battlelog ---- Server Update Highlights • EOD Bot exploit fix • Several crash fixes • Anti-stat padding measures taken, disallowing ranked servers to run obscure settings • Improved team kill kick configuration • Support for unranked servers. Unranked servers do not report players' scores to Battlelog, but server administrators can freely control all settings -- Share your profile and stats with new Battlelog functionality • Ability to share your Profile and Stats pages to Facebook, Google+, and Twitter • User Profile and Stats pages on Battlelog can now be accessed without being signed in to Battlelog if you know a user's URL • Single sign on from Battlelog to Origin. If you're not logged in to Origin and join a game server, Battlelog will automatically sign you in to Origin in the background and join the game server -- Quick notes on Squad changes in the Nov 22 update • Removed FIND ME A SQUAD option • Allow players to join empty Squads alone, thus having 1/4 squad members • Change order of options to LEAVE SQUAD, INV A FRIEND, SWITCH TEAM • Disable Privacy flag when 1 man squad • Reset Privacy flag from Private to Public when squad drops to 1 player • All occupied Squads will now show up colored blue on the Squad Selection screen • Players who choose not to join squads will also show up as Blue in the "Not in a Squad” line • Squads that are currently empty will display as white -- if you wish to join an empty Squad, you can choose the first one marked with white text -- A detailed look at Squad refinements A detailed look at Squad refinements Today's PC client patch features numerous tweaks to Squad functionality and is part of our ongoing efforts to make it easier to play with friends and Platoon mates. These changes will also be implemented for consoles when we release the PlayStation 3 and Xbox 360 updates shortly. Stay tuned for the exact date of the console updates. First, we need to look at how joining with Squads and Platoons affects the balance of teams. Initially, servers are commanded to equal out each side, so joining with friends can impact that balance while joining with Platoons further hinders this. As a result we have made some adjustments to the in-game Squad management screen. For PC, you are now able to highlight the various Squads and select which one you wish to join by selecting a Squad and then clicking the Join Squad button. Please note that the Squad Privacy option still allows 2 man Squads which, during 64 player sessions, can lead to players with no squad position –- the number of people with no Squads will be shown at the bottom of the Squad selection list. After the patch is applied to consoles (in the near future) you will be able to join Squads by cycling through the list and selecting which Squad you wish to join. Edytowane 22 listopada 2011 przez Stona Cytuj
Gość szpic Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 to igle i stingera mozna sobie juz w dupe wsadzic, bo nie dosc ze slabe jak cholera to teraz nawet nie bedzie unieruchamiac... co do tdm to dobra zmiana, wczoraj sobie nabijalem pkt nie ruszajac sie z miejsca, siedzialem w jednym spawn poincie i goscie rodzili sie pol metra przede mna... Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 (edytowane) to igle i stingera mozna sobie juz w dupe wsadzic, bo nie dosc ze slabe jak cholera to teraz nawet nie bedzie unieruchamiac... No nie wiem, wczoraj latalem sobie jetem na caspianie i dwukrotnie pojedyncza rakieta mnie rozwaliła. Chata nadal nie naprawili, a przeciez to największy babol ffs. Edytowane 22 listopada 2011 przez Mordechay Cytuj
maxelm 6 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 No to zostaje tylko same RPG które nie dość że jest najcelniejsze to lepsze. Javelin bez Soflamu którego nikt nie używa, chybia w czołg który lekko przesunie się w bok, 2rakiety nawet juz teraz nie są w stanie unieruchomić. Igła na latające pojazdy, też jest za słaba, jeśli koleś umiejętnie używa Flar, a jeśli nawet rakieta trafi w Helikopter, to ten gdy zacznie spadać wyskakują z niego wszyscy. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 To chyba nie widziałeś naszego filmiku, na którym używamy javelina z soflamem XD Wtedy chybia w 90% przypadków Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 "Please note that the Squad Privacy option still allows 2 man Squads which, during 64 player sessions, can lead to players with no squad position" - no (pipi) brawo. Nie ma to jak statement rzeczy która w(pipi)ia _-_ IGLA i Stinger nie dość, że "nie działają", to teraz jak od święta uda się wystrzelić to jedyne co zrobisz rakietą to zarysujesz mu lakier na znaczku "Have a nice day" koło kabiny - osom! Ciekawe o ile znerfili G3 @Morde Patch ma wyjśc dziś, a ty narzekasz, że WCZORAJ cię rakieta strąciła? ;p Cytuj
Stona 569 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Pacz już wyszedł. Edziu ,sprawdź czy działa, bo nie wiem czy jest sens wracać do domu, czy od razu mam się rzucać z okna w pracy, bo s(pipi)ili grę do końca PS. No rozwala mnie ten apdejt do składów. Po co udostępnić ich więcej, po co dać możliwość zmiany ich nazwy. Można przecież udawać że wszyscy jesteśmy kĄsolomaniakami i gramy na serwach gdzie jest po 12 osób w teamie i 8 składów wystarczy ;/ Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.