Gość ako Opublikowano 7 grudnia 2011 Opublikowano 7 grudnia 2011 (edytowane) @Stona: u mnie wyłączenie gry też się przycina, tak na 1-1,5s. Co do pacza, to chyba na plus, ale to tak wstępnie, bo za mało pograłem. Wydaje mi się, że poprawili detekcję trafień, cieszy powrót zabijania się jednocześnie, ping to miły dodatek. Nie zawiesiła się ani razu. Na pewno z(pipi)ali z minami i gaymorami na minimapie. Życiowy wynik Edytowane 7 grudnia 2011 przez ako Cytuj
Stona 569 Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 (edytowane) GUI Design Concept - Here is the Battlefield 3 SPAWN MENU GUI concept. (KITS, SQUADS(VOIP), DEPLOY, SOLDIER, VEHICLES & CHAT) * http://imgur.com/sZCEv [imgur.com] * (Click image to see full resolution.) - Here is the Battlefield 3 IN-GAME HUD, Command Rose & End of Round GUI concept. * http://imgur.com/ogg0r [imgur.com] * (Click image to see full resolution.) Nie wiem czy widzieliście czy nie. Dla mnie mistrzostwo świata i jednocześnie dowód na to że panowie z DICE to retardy. Żebyście się za bardzo nie jarali, to nie pochodzi od Dice tylko od kolesia któremu się nudziło i zamiast zastanawiać się czy miny powinny być widoczne na mapie zrobił takie cudeńka W ogóle jak sobie czytam te rzeczy tutaj wymienione, to jawi mi się obraz gry idealnej http://battlelog.battlefield.com/bf3/forum/threadview/2832654489499878081/ Edytowane 8 grudnia 2011 przez Stona Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 Śmieszne że jakiś nołnejm potrafi zrobić coś lepiej niż panowie którzy od +10 lat siedzą w tym. Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 - Decrease the armor on mobile AA tank. - jest dobrze, AA można zestrzelić 2 razy celując w bok z czołgu, jesli zmniejszą armor, to zrowna się z humvee i byle dupek będize mógł z smawa to rozwalić - "1HitKill" against all vehicles using the Javelin with SOFLAM, or other laser painter.- mieszane uczucia mam co do tego, wnet może się okazać, że nie warto jeździć pojazdami, tylko zasuwac engiem od a do b, ale z rugiej strony jest to logiczne Cytuj
Stona 569 Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 To tylko luźne wrzuty, aczkolwiek IMHO bardziej przemyślane niż to co robi DICE. Ja bym mimo wszystko z tym jav+soflam zrobił coś w stylu 90% energii czy cuś z opcją 1hitkill jako bonus ale na boga, niech to (pipi) trafia. Ogólnie 90% z tego co tam jest wypisane brałbym w ciemno, w przeciwieństwie do tego, co w kolejnych paczach daje nam DICE. Cytuj
Gość ako Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 Społeczność wyprzedziła wielkie DICE o dobre kilka lat... a z Notcha się śmialiście ;> Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 "Dym" na skrzydłach jetów! Podstawa! DICE, do roboty ku.rwa! Bez tego ta gra jest niegrywalna! UI odnośnie perków dla vechi na plus. To dla klas to nieczytelny clusterfuck, któremu potrzeba tyle samo tweeksów co temu który jest obecnie w grze, więc... Cytuj
Stona 569 Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 Chodzi Ci o ekran wyboru klas? Moim zdaniem jest spoczko i jest czytelny. I o wiele bardziej smerfny niż to co mamy teraz, z 5 ekranami. Ofkoz do wszystkiego się można przyzwyczaić. I nie rozumiem naśmiewania się ze smug za skrzydłami Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 Naprawdę uważasz, ze smugi to coś co musi się w grze znaleźć asap? To tak jak kazać DICE zmienić kolorystykę colta z czarnego na srebrnego/szarego jak w BC2. Fuck, tę zmianę bym chociaż widział podczas grania - smug na skrzydłach nie xD Cytuj
Gość ako Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 Fuck, tę zmianę bym chociaż widział podczas grania Jakbyś grał, that is. Bo ostatnio to się conajwyżej opierdzielasz Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 Ja sobie po prostu czekam aż zobaczę (either na forum lub na Battlelogu), że gracie gdzieś razem Cytuj
Gość ako Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 https://docs.google.com/spreadsheet/pub?hl=en_US&key=0AlINQyZ1u1XzdFc2VFYtUU9mbkNTWV8teFE4YUhka1E&hl=en_US&gid=28 Kto ma kalkulator w głowie? Cytuj
Stona 569 Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 (pipi) edziu, bo wczoraj w 3 hasaliśmy i jakoś Ciebie nie było widać. Cytuj
Gość ako Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 (edytowane) To co, dziś 21, jakaś krótka wojenka? Bo dzisiaj yebuem rozdział pracy, się muszę odstresować Edytowane 8 grudnia 2011 przez ako Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 To co, dziś 21, jakaś krótka wojenka? Bo dzisiaj yebuem rozdział pracy, się muszę odstresować Masz mój miecz. Z innej beczki- często gra mi "gubi" dźwięki np. nie słyszę strzałów, silnika czołgu etc. Zdarza sie to tylko w BF3. Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 (edytowane) tak na 2-3h wskoczę - zagramy na metrze, odkurzę wasze mundury a fragroundów nie znerfili - dalej niszczą odbijając się od sufitu. Szkoda, bo później człowiek używa USASa ze slugami to mu dzieciarnia zarzuca, że jest noobem (polecam postrzelać slugami - niby snajperka ale wygar zerowy)... a na dodatek "odkryli", że jak używają fragroundów na mapie "np rpg/smaw/m320" to łapią tanie fragi i teraz nawet na "bezerpegowym" metrze wszystko huczy i sie trzęsie. No ale wg mnie to wina admina, bo nie ma jaj aby zrobić regułę "no rpg/smaw/m320/nade/gragrounds"... ale pewnie wtedy mądrale by wpadły na pomysl spamowania przy pomocy C4. Edytowane 8 grudnia 2011 przez greah Cytuj
Gość ako Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 (edytowane) @Morde U mnie bez problemu. Już nie mówię jak wiele gra zyskała, jak włączyłem Loudness Equalization w ustawieniach dźwięku w łindołsie - bez tego połowy dźwięków w ogóle nie słychać, bo są za cicho - choćby muzyka podczas wczytywania mapy. Któryś z dźwiękowców powinien dostać pałę za takie coś Edytowane 8 grudnia 2011 przez ako Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 (pipi) edziu, bo wczoraj w 3 hasaliśmy i jakoś Ciebie nie było widać. Widać akurat nie sprawdzałem B.loga Cytuj
Stona 569 Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 Powiem Wam że za(pipi)iście mi się teraz grywa TDM. Zupełnie inaczej gra się bez "wymuszonego" bieganie z predatorem, całkiem inny filig broni i wyższy liwel przyjemności z zabijania Cytuj
Stona 569 Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 Teraz jak ktoś chce podwózkę, to na mapie pojawia się taki samochodzik który to symbolizuje edit kto mi powie jak na stałe włączyć taki widok jak się przełączam na rakietę w Jetcie? Bo raz na ruski rok takie coś mi się włącza ale nie wiem jak ;/ Normalnie mam tak: ANYONE? Cytuj
Gość ako Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 Ja też tak normalnie mam, ale nie używam tych rakiet, bo to bida z nędzą - więc mi nie przeszkadza ;p Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 8 grudnia 2011 Opublikowano 8 grudnia 2011 (edytowane) Ależ ten Recon biedny jest (kamperskie gadżety z dupy i bronie które ktoś fajnie tutaj nazwał słomkami , w BC2 to pamiętam te karabiny były 1000 razy bardziej "soczyste" ) dzisiaj miałem pierwszy raz akcję/frustracje w BF3 z bliska koleś dostaję i stoi dalej , więcej tej klasy nie biorę heh. Edytowane 8 grudnia 2011 przez dc1982 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.