Stona 569 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 A jak KTOŚ wrzuci filmiki o przejściu z Cannon Fodder do Battlefield 3 to to będzie oznaczało że jest to kontynuacja serii? Grałeś w 2 gierki na kĄsoli. W pozostałe BFy nie grałeś w ogóle i chcesz żebym traktował Twoje zdanie poważnie, bo widziałeś FILMIKI w necie? Wybacz,ale nie. Ja GRAŁEM w te gry kiedy Ty na dźwięk słowa Battlefield odpowiadałeś = nie dziękuję, wolę Czesterfildy. Cytuj
django 549 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 Lulz, sami narzekaliscie, ze DICE sie nie uczy na bledach a wrecz caly swoj "postep" zrobiony z seria BC wyrzucili do kosza. Narzekaliscie, ze bronie wszystkie maja taki sam feeling, w przeciwienstwie do tego co bylo w BC2. A teraz niby nie rozumiecie o co chodzilo dla Gattza? Serio? Normalnie dzieki temu tematowi zaczynam rozumiec dlaczego ludzie narzekaja na pecetowcow. Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 Szczurek, ignoruj Stonke, on jest po prostu hejterem i tylko hejting potrafi uprawiac. Mi tam BF3 sie podoba i sie milo gra, jak sie gralo w stare wersje mnie nie interesi, bo juz sie w nie nie gra. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 Lulz, sami narzekaliscie, ze DICE sie nie uczy na bledach a wrecz caly swoj "postep" zrobiony z seria BC wyrzucili do kosza. Postęp odnośnie gołego BC2>spatchowanego BC2. Bo w stosunku do BF2 ta gra cały czas ma tyły. @Rapti No widzisz, a mnie interesi i 100 razy bardziej wolałbym mechanikę BF2 na silniku F2.0 niż to co mamy teraz. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 Lulz, sami narzekaliscie, ze DICE sie nie uczy na bledach a wrecz caly swoj "postep" zrobiony z seria BC wyrzucili do kosza. Narzekaliście, że bronie wszystkie maja taki sam feeling, w przeciwienstwie do tego co było w BC2 Jeżeli dla Ciebie wyznacznikiem kontynuuacji danej gry jest umieszczenie (lub nie) w menu pewnych buttonów, a nie takie rzeczy jak zmiany gameplay'owe, design map, etc to...... to mi po prostu ręce opadają. Jak masz ignorować Stonę, to droga wolna, każdy ma prawo do sympatii i antypatii, ale to w takim razie tym bardziej kogoś kto w grę nie grał, a się na jej temat wypowiada. No chyba, że tutaj działa jakaś mega dziwna logika, typu "nie grałem ale wiem wszystko o każdej grze, bo mi kolega/YT powiedział". Cytuj
django 549 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 No ja bym powiedzial, ze ewolucja serii odbywa sie z uwzglednieniem rozgalezien czyli wlasnie podserii Bad Company. Z tego co mowisz to BC/2 nie nalezy nawet do serii Battlefield, nie robilo go DICE, nie zawarlo tam zadnych nowych czy tam ciekawych pomyslow dla calej marki ani nawet nie ewoluowalo innych. A nawet jezeli - to i tak nie wazne bo to "tylko" Bad Company a nie Battlefield 2 wiec nie ma to zadnego znaczenia. I teraz tak, jak rozumiec twoj post Ja mam pewne odczucia co do snajperek w BF3: W przeciwieństwie do BC2, tutaj mam wrażenie, że każda snajperka jest taka sama, przeznaczona na "long range". I tak jak Stona pisze, nie da się nimi grać w TDM tak samo efektywnie jak w CQ. W BC2 brałeś SVU czy VSS i mogłeś bardzo ładnie kosić w CC. Tu tak dobrze nie ma. Ogólnie to nadal nie mogę przeboleć jak to możliwe, że w BF2/BC2 każda broń miała mocno inny feeling, a tutaj nie różnią się zbytnio niczym poza nazwą. I to jest moja największa bolączka odnośnie tej odsłony! Bo mi to wyglada, jakbys mowil o regresie w stosunku do... BC2. Czyli to o czym mowi Gattz. Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 Panowie, Wy albo nie rozumiecie albo nie chcecie zrozumieć. To o czym pisze Szczurek i Gattz to progres technologiczny. Na tej płaszczyźnie nie ma znaczenia to, że BF3 jest następcą BF2, bo pomiędzy tymi tytułami pojawił się BC, który wprowadził destrukcję oraz BC2 z wieloma udogodnieniami, które pewnie zostały wprowadzone do BF3 dlatego też właściwym jest np. stwierdzenie, że pod względem skali zniszczeń BF3 jest regresem względem BC2 (tak, wiem że teraz poprawiono ale dla klarowności odpuśćmy wielki patch pt. B2K). powtarzam - technologiczny krok wstecz. nawet gdyby teraz zrobili rasowy remake B1942 to właściwym by bylo porównywanie go do poprzedniej produkcji a nie poprzednika. Porównanie do poprzednika można wyciągać w przypadku fabuły, rozwiązań z rozgrywki etc. ale nie w przypadku technikaliów Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 (edytowane) No brawo, trafnie wskazałeś jedną z 2 różnic gameplayowych wspomnianych odnośnie BC2. Szkoda, że pominąłeś kilkanaście/kilkadziesiąt innych postów ludzi którzy mówili o innych aspektach gry powołując się na BF2. Masz rację. Seria BC wpłynęła na całą serię Battlefield - nikt tego nigdzie nie neguje. Słowa "BC to nie BF już!", które tak usilnie wkładasz mi w usta, są mocno przesadzone. Nigdy tak nie twierdziłem. Stona dał dobry przykład z Tekkenem: Tag to była trochę odskocznia od głównych części serii, próba zrobienia czegoś nowego, odmiennego... ale to nie oznacza, że nigdy nie był Tekkenem albo że był zły. Spędziłem masę godzin przy nim i jest jedną z moich ulubionych części serii. Był po prostu inny, miał swój wpływ na serię jako całokształt. Ale kontynuacją T3 jest jednak T4. To samo tutaj. BF3 jest kontynuacją BF2 w większym stopniu niż kontynuacją BC2, co nie zmienia faktu, że i ta część miała na niego wpływ. Are we clear now? [EDIT @up] Rinek, gdzie oni pisali, że chodzi o technologiczny postęp/regres? Przed sekundą został przywołany argument feelingu broni i ich "różnorodności" w działaniu - nijak się to ma do technologii imho. Edytowane 14 grudnia 2011 przez Kazuun Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 (edytowane) heh stona nie wiem czemu przyklejasz mi naklejke konsolowca. tak sie sklada ze gralem w bf 1943 na x360, w bc1 na x360 i potem najwiecej w bc2 na pc i do tego wiecej czasu spedzilem pewnie w sc2+counter strike niz na x360 ps3 i ps2 razem wzietych. kazuun nie twierdze ze cokolwiek wiem najlepiej dlatego wlasnie spytalem by bardziej doswiadczeni w serii moglimy wyjasnic a do tej pory nie zrobili: co takiego bylo w bf2 czego nie bylo w bc2 a teraz jest w bf3 i co takiego nie bylo w bf2 bylo w bc2 i jest teraz w bf3. ps. django zrozumial o co mi chodzilo. piwa mu. ps2. dla mnie to dalej jak modern warfare 2>black ops>modern warfare 3. niby cos innego, niby jakies tam zmiany a jednak w multi praktycznie to samo. Edytowane 14 grudnia 2011 przez Gattz Cytuj
django 549 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 Ja tam nie wiem co mial na mysli kolega Gattz. Po prostu pisanie, ze seria Bad Company nie ma nic wspolnego z ogolem Battlefielda i nie moze nastapic tutaj regres, jakkolwiek szeroko pojety jest dla mnie troszkę dziwne. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 Dawaj kłota gdzie ktoś napisał "seria Bad Company nie ma nic wspolnego z ogolem Battlefielda". Dziękuję. @Gattz, nazwałem Cię tak w odniesieniu do serii BF której z PC nie znasz. Proste. Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 DLC rządzi ja tam mam ochotę na więcej heh . Roz(pipi) jaki wczoraj ujrzałem całkowicie mnie przekonuje że te pierwsze mapki to był jakiś kiepski bechmark chyba , początek Karkandu na tle rozwalonego miastem definiuje pojęcie epa Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 (edytowane) stona to moze ty wtedy wyjasnisz czemu ktos nie moze uwazac bf3 za krok wstecz od bc2 jesli nie gral w bf2. bo sie zaczelo od tego ze z czyms takim wyjechales. i gralem w bf tyle samo na konsoli co na pc. proste? edit. zaczynam rozumiec czemu ktos ostatnio napisal na tym forum "a ty co drugi stona?" uzywajac stona jako negatywnego okreslenia Edytowane 14 grudnia 2011 przez Gattz Cytuj
Stona 569 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 (edytowane) Ponieważ BF3 to następca BF2, a nie BC2. PROSTE. Przynajmniej dla ludzi myślących. Wytłumaczyłem Ci to na przykładzie kĄsolowego TTT ale widzę że Ty cały czas nie ogarniasz i pewnie zarzutem dla T4 wg. Ciebie byłoby, że nie ma w nim trybu tag team który był przecież w TTT, a T4 powstało po TTT więc jest jego następcą. W co grałeś tyle samo? W BC2. A dyskutujesz tutaj o całej serii której nie znasz. Nie wiem czego Ty tutaj nie rozumiesz. I (pipi) mnie obchodzi co sobie kĄsolomaniaki piszą. Mam swoje zdanie i się go trzymam, a że jest ono nie w smak dla rzeszy fanów strzelania z pada, to już się mówi trudno. @down I każdy ma prawo z tym zdaniem się nie zgadzać. Ja się nie zgadzam z jego zdaniem i mu o tym napisałem. A wyśmiewanie ludzi którzy strzelają padami nie jest lamerskie tylko full pr0 Edytowane 14 grudnia 2011 przez Stona Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 Wez Stona wyluzuj bardziej, kazdy ma prawo do swojego zdania i odpusc sobie ten lamerski hejting. Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 heh nadal nie wiem do kogo tak podjezdzasz z tymi konsolomaniakami. niecierpie grac w fpsy na padzie. i cos nie potrafisz poprzec tego swojego zdania odpowiadajac na moje proste pytanie zadane 2 razy. co takiego bylo w bf2 czego nie bylo w bc2 a jest w bf3 i co jest w bc2 czego nie bylo w bf2 a jest w bf3. taki znawca seri napewno potrafi wskazac cos tak monumentalnego jak mozna w ttt ze sie taguje co zmienia kompletnie rozgrywke i stwarza nowe mozliwosci a potem tego nie bylo. mozesz cos takiego wskazac w multi bc2 co kompletnie zmienialo rozgrywke w sposob tak gruntowny a czego teraz juz nie ma? Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 (edytowane) stona to moze ty wtedy wyjasnisz czemu ktos nie moze uwazac bf3 za krok wstecz od bc2 jesli nie gral w bf2. Ty Gattzu grywasz? Czy jeno czytasz na forum? grywalem w bc i bc2. bf3 jedynie sledze bo imo jest to krok wstecz Will that work? No sorry, ale jak ktoś nie grał w daną grę i zna ją z opowieści to DLA MNIE jego zdanie nie jest wiele warte w rozmowach gdzie porównuje się jakieś części serii. I tak jak Twoje zdanie szanuję tak w tym przypadku nie ustąpię. Bo teraz nie dyskutuję z TOBĄ tylko z jakimś recenzentem z YT czy innej strony i JEGO odczuciami. Albo z Twoim kolegą. Ty pretendujesz tutaj do roli posłańca który przynosi mi słowa innych. To tak jak po premierze Diablo 3 miałbym się z Toba wykłócać, na temat D3 vs D2 na podstawie tego co mi kolega opowiadał. Ty w nie przegrałeś dziesiątki albo setki godzin - ja może z godzinę. A Stona może i czepia się konsol za bardzo czasami, może i jest irytujący (ja to tam ignoruję, I'ma beyond that ), ale ma też czasami swoje racje, które dostrzegane przez nas nie są ze względu na apatie i sympatie na tym forum. A to rodzi stronniczość nawet w przypadku nie posiadania racji EOT guys? Edytowane 14 grudnia 2011 przez Kazuun Cytuj
Stona 569 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 (edytowane) Ilość graczy. Duże mapy. Duże , nie rowki jak w BC2. Respienie się na liderze. Więcej niż 4 flagi na mapie [patrz punkt 1]. Samoloty, które są przeciwwagą dla helek które w BC2 były przegięte. Commrose [jeszcze nie działa tak jak powinno]. Przełączanie trybu ognia z pojedynczego na burst. Tutaj masz rzeczy które wykastrowano z BF2 tworząc BC. Od najważniejszych IMHO, do najmniej istotnych IMHO. Wrzucone na gorąco. Nie wypisuję tutaj takich rzeczy jak sam desing map ,bo i tak nie ogarniasz jak one wyglądały w BF2, a różniły się jednak w założeniach od mapek z BC2. Edit. Ups, zapomniałem kliknąć zapisz zmiany i mi się Edziu wepchnął ;/ Edit2. EOT może być za 5h, jak skończę pracę Edytowane 14 grudnia 2011 przez Stona Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 (edytowane) Design map imho robi największą różnicę. Mapy z BF2 są "masywne". Zakładając że cała mapa (to co ograniczone jej granicami, patrząc pionowo od góry, overview) to 100% powierzchni, to powierzchnia dostępna dla piechoty i pojazdów naziemnej to było może jakieś 60% - do max powiedzmy 75% w zależności od mapy. Mogłeś się ganiać na około budynków z czołgiem, NPC czy nawet z piechotą. Masę razy biegałem podczas "duela" wkoło budynku Square/Hotelu jak głupi mając ammo tylko w pistolecie - mówj przeciwnik to samo. Mogliśmy się tak ganiać nawet i z pół minuty czasami nim przyszła pomoc i padłem ja, bądź on. W BC2 nie będziesz się ganiać na około budynku, bo po 15 minutach na mapie nie ma żadnego budynku tylko ruiny wysokości metra po których można skakać jak małpa. To sprawiało, że większość map z BC2 miała powierzchnię dostępną dla graczy podchodzącą pod 95% albo i więcej %. Przypominam sobie mapę Arica Harbor, znam ją ja, zna ją Stona, zna ją Gattz. Zastanówcie się chwilkę i odpowiedzcie na pytanie: czy było tam jakieś miejsce niedostępne dla piechura (patrząc z lotu ptaka)? bo ja SZCZERZE nie mogę sobie niczego skojarzyć. A jeżeli nie masz "osłon" (ta mapa gdyby nie wahania terenu i jej "schodkowy schemat" to by była płaską pustynią) to gra traci BARDZO wiele na polu taktycznych zagrań. Nie ma strategicznych punktów - jesteśmy tylko my, nasza broń i płaski, kwadratowy plac zabaw. Pominę fakt, że większość narzekaczy gada o okrojonej wersji BF3, tej na konsole (tak, mapy są zaprojektowane na większą ilość graczy niż 24!). Stąd później teksty typu "mapy w BF3 są nudne, nic się nie dzieje, BC2 miało lepsze!". I mają rację. Tyle, że mapy w BC2 były projektowane pod 32 graczy a nie 64, a to różnica kinda diametralna. I potem czyta to ktoś kto w grę nie gra i widzi, że masa ludzi narzeka na to że mapy są "fe" i się wykłóca, z tymi co grają w wersję 64-graczy i oni tego problemu nie widzą. Bym walnął jeszcze dłuższego posta na temat "Dlaczego nie do końca zgadzam się, ze stwierdzeniem iż BF3 ma 'gorszą' destrukcję otoczenia niż miało BC2" ale chciałbym jeszcze dziś pograć, a nie spędzić 4h w Wordzie produkując wypociny prosto z serca, które ktoś (bez podtekstów) skwituje sŁŁitaśnym "gupi jesteś i siem nie znaSh!". Edytowane 14 grudnia 2011 przez Kazuun Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 no wreszcie jakies konkrety Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 (edytowane) Co oni curwa zrobili z tym F35... zwrotność to ma jak bombowiec jakiś :| Nie ma szans z SU-37 W ogóle ten samolot ma jakieś opóźnione sterowanie czy mi sie wydaje? Edytowane 14 grudnia 2011 przez MaZZeo Cytuj
Gość ako Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 (edytowane) @ako Liczy się samo bieganie, nie jeżdżenie czołgami czy rowerem. Aha, czyli jak jestem rosyjskim czołgista w rosyjskim czołgu to nie jestem w Russian Army. Logika wg DICE. Problemem jest dla Ciebie zrobienie 10 revive w trakcie grania? Nie, problemem jest dla mnie wymuszanie konkretnego stylu gry na graczach. Słaby chłyt maketindodi z tymi assignments i tyle. To tyle odgrzewania kotletów, ale nie miałem dostepu do sieci A tą wojenką "BF3 nie można nazwać regresem w stosunku do BC2, bo to nie kontynuacja BC2", to trochę się ośmieszacie, z całym szacunkiem Edytowane 14 grudnia 2011 przez ako Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 Ja myślałem że ogarnięty gracz stara się podnosić kumpli, widzę jednak że dla niekórych to jest jednak problem. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 Dlatego miło się gra z kumplami Nie wymagaj od randomowego plebejsta myślenia. Jak się ludziom[?] czegoś czasami na czacie nie napisze, to nie ogarniają podstawowych ficzerów tej gry. Cytuj
Gość ako Opublikowano 14 grudnia 2011 Opublikowano 14 grudnia 2011 Aleś się błyskotliwie przyje.bał do słówek, szacun Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.