Kazuun 221 Opublikowano 17 grudnia 2011 Opublikowano 17 grudnia 2011 Tzn, że mam sobie wyłączyć minimapę, a wrogom pozwolić jej używać? To jak strzelić sobie w stopę przed maratonem. Problem z minimapą nie jest taki, że mi zasłania ekran, tylko taki, że 32 przeciwników również ją ma. Chyba, ze przed dołączeniem na serwa każdemu każesz to samo zrobić co Ty. Bo inaczej imho to pachnie głupotą trochę xD 1 Cytuj
Stona 569 Opublikowano 17 grudnia 2011 Opublikowano 17 grudnia 2011 Za(pipi)iście to wygląda Wrócę do chaty to obadam. Ofkoz grać tak się nie da, jeśli wszyscy inni grają z mapkami itp. Ciekawe czy w pojazdach też hud znika. Jeśli tak, to kwas. Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 17 grudnia 2011 Opublikowano 17 grudnia 2011 To wyrzutnie rakiet niekierowanych i nie powinny mieć takiej celności.jest subtelna różnica pomiędzy brakiem celności a losowością celności. Brak celności to SMAW - rakieta opada jak pociski snajperek i gracz musi brać pod uwagę pewne czynniki, losowość celności w RPG to jakieś jaja i brakuje tu tylko opcji rodem z Fallouta gdzie przy wyjątkowym pechu rakieta wybucha Ci w rękach. tym że nie polecam na chwilę obecną, DICE i PB dopiero mają podjąć decyzję co z tym zrobić. To jest właśnie to o czym wspominałem - ja jako uczciwy gracz nie mogę sobie dołożyć tweaków poprawiających kolorystykę wyglądającą jak koszmar szambownika podczas gdy już w pierwszej godzinie po wyjściu B2K grałem z cheaterami. W kwestii HUDa mam takie samo zdanie jak Kazuun - strzał w stopę. To jest tak jakbyście, w celu poprawy realizmu, podczas strzelania kazali żonie aby wami potrząsała a jak wybuchnie rakieta to aby opróżniła na waszych głowach zawartość doniczki. Gdyby to było odgónie ustalone tak aby każdy miał takie "utrudnienia" to jestem za ale nie widzę sensu nakładania na siebie dobrowolnego handicapa. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 17 grudnia 2011 Opublikowano 17 grudnia 2011 Rinku, z tego co się orientuję to rakieta z RPG-7 nie leci dokładnie tam gdzie sobie celujemy. No ale tutaj zaraz wejdziemy na moje wizje gry idealnej które różnią się całkowicie od Twoich wizji ;P I tak, mam świadomość że BF3 to pure arcade A co do braku HUDa. Nikt nie napisał że będziemy tak grali. Bez przesady.Chodzi o sprawdzenie jak to wygląda. Choć tak, gdyby był serwer który ma konfig wyłaczający HUDa to byłbym stałym gościem. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 17 grudnia 2011 Opublikowano 17 grudnia 2011 Stona, no ale właśnie to jest problemem, że żaden server nie chce minimap wyłączać. Ludzie mogą ją mieć, to i chcą. A sprawdzanie jak to działa... grałeś XXX godzin w BC2 i wiesz jak to wygląda - więc trochę nie łapię tego. No ale może niektórzy lubią sprawdzić jak to wygląda a potem flugać "NO JAK JA GO MIAŁEM WIDZIEĆ?! Co? spotowałeś go? PRZECIEŻ NIE MAM MAPY!" - zdecydowanie fajny pomysł na jesienno-zimowy wieczór Cytuj
Gość ako Opublikowano 17 grudnia 2011 Opublikowano 17 grudnia 2011 A co do braku HUDa. Nikt nie napisał że będziemy tak grali. Bez przesady.Chodzi o sprawdzenie jak to wygląda. Choć tak, gdyby był serwer który ma konfig wyłaczający HUDa to byłbym stałym gościem. Egzakly! Tak samo jak ui.drawenable false - sprawdzić jak działa i tyle. Chociaż to już jest prawdziwy hardkor, na ekranie nie ma kompletnie żadnego znaczka ;] Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 17 grudnia 2011 Opublikowano 17 grudnia 2011 @Stona żołnierz po dłuższym biegu powinien się męczyć; czołg powinien mieć min. 4 pasażerów z czego dwóch byłoby tylko do jazdy i sterowania wieżą (tylko dwóch pozostałych by dostawało fragi); heli powinno startować po minucie rozgrzania; jeden strzał w stopę powinien unieruchamiać żołnierza a nie rzucać mu jakiś kurzowy filtr na twarz, broń powinna się zacinać (mówię o LMG); wymiana magazynka w LMG powinna się odbywać w pozycji kucającej i zajmować jakieś 10 sekund; każdy powinien mieć ograniczoną ilość magazynków a dobieranie nowych z paczki powinno mieć animację; support nie powinien mieć możliwości sprintu z LMG w ręce, wybuch granatu powinien ogłuszać na resztę rozgrywki (włącznie z irytującym piskiem wydobywającym się z głośników); nie powinno istnieć coś takiego jak naprawa pojazdów (a zwłaszcza nie przy pomocy magicznego palnika) etc. etc. Zaraz mi napiszesz "wszystko to jest w Project Reality" ale problem w tym, że BF3 to nie jest PR więc i "przemycanie pomysłów" nie powinno mieć miejsca a jak optujesz za tym aby rakieta leciała w ultra-realistyczny sposób to dlaczego nie reszta? Dlaczego stosować "wybiórczy realizm"? Ta gra ma być przyjemnym odstresowywaczem. Jedni lubią grać w czyste symulatory a inni w arkadówki ale nie znam nikogo kto by lubiał grywać w miks jednego i drugiego. Cytuj
Gość ako Opublikowano 17 grudnia 2011 Opublikowano 17 grudnia 2011 Nom. A tak w ogóle, to byśy jakiego rasza zagrali razem, bo CQA moim zdaniem ssie paukę. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 17 grudnia 2011 Opublikowano 17 grudnia 2011 @Stona A gdzie ja napisałem że chcę mix? Napisałeś o RPG, to odniosłem się do RPG. Wszystko o czym napisałeś przytulam z chęcią. Gdyby nie to, że w PRa muszę grać sam, to bym dawno zapomniał o BF3 No ale BF3 dużo zyskuje kiedy się ma na słuchawkach któregoś z Was [nawet kiedy zapomnisz że masz mute ;p ] więc zostałem przy nim. No i grafę ma trochę lepszą ;P Tak więc jak widzisz, serduszko me bije w stronę realizmu ale odrzucam go dla WAS Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 17 grudnia 2011 Opublikowano 17 grudnia 2011 Ja Wam powiem tak: You are all bunch of pussies!! Codziennie posty narzekające na grę, codziennie sapy, płacze i flame. Od każdego. Na wszystko. A jak się sprawdza statsy to niektórzy podbijają pod 200h na liczniku. Skoro gra taka do dupy, że codziennie trza narzekać to po ki ch.uj wciąż w nią gracie? Żal dupę ściska że się wydało 120-140 zł to TRZEBA w nią grać? NIE PAMIĘTAM W TYM POŚCIE ANI JEDNEJ POCHWAŁY dla gry. Musiał bym chyba przewijać ostatnie 50 stron, żeby znaleźć jedno dobre słowo, po czym bankowo 2 strony dalej by było "Nieee, jednak to jest takie sobie, meh...". Nie pasuje, to macie BF2, macie Project Reality, macie BC2, macie masę innych gier. Kupcie sobie Crysisa 2 i szczelajta - cokolwiek. Jeżeli gra mnie jedynie frustruje, a widać po Waszych wypowiedziach, że to jedyne odczucia jakie Wam się z nią kojarzą, to głupotą jest granie w daną rzecz. A argument, że koledzy grają to ja też, mimo iż jej nie lubię, jest równie porąbany. Ja pierd.olę, banda hipokrytów się z Was zrobiła Panowie Serio, momentami się chce rzygać jak się czyta wszelakie wypociny Wasze _-_ /rage_mode OFF Cytuj
Gość ako Opublikowano 17 grudnia 2011 Opublikowano 17 grudnia 2011 (edytowane) Ahahaha, meliski? Odpowiem tak: gra jest przeciętna, ale lubię posiedzieć w pojazdach i gwałcić piechotę, wyciągając K/D > 5. Here you go, chwalę przepowerowane pojazdy w grze. ... Oh wait xD Taka najprawdziwsza prawda jest taka, że zapłaciłem za preordera to gram, bo nie ma nic innego do wyboru. Wyjdzie CS:GO, Bioshock Infinite, to pewnie BF3 zacznie się kurzyć. Ale argument ze Wy gracie to ja też, wcale nie jest taki z dupy. Najlepsze momenty w jakiejkolwiek grze są właśnie z ekipą na TSie. Edytowane 17 grudnia 2011 przez ako Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 17 grudnia 2011 Opublikowano 17 grudnia 2011 Jeśli nikt nie będzie narzekał to następną część zrobi Activision w kooperacji z IW, które wchłonęło Dice i Twoje ukochane Karkand będzie zaskryptowane z każdej strony, do słuchawek będzie Cis ię darł amerykański szczyl "fak ju maderfaker", będziesz ginął od broni jądrowej, dodatki będą zawierać płatne wariacje nt. starych kotletów i trybów rozgrywki a wszystko będzie hulało na silniku sprzed 5 lat. Wydałem 140pln, bo obiecywano mi gruszki na wierzbie; wydałem 140pln, bo wierzyłem, że gra będzie jeszcze lepsza niż BC2 (a nie jest, mapy wg mnie są słabsze) i wreszcie - wydałem 140pln aby się dobrze bawić a nie ginąć przechodząc przez ościeżnicę drzwi, spadając z metra czy respiąc się NA helikopterze zamiast w nim. Ja nie narzekam na to, że RPG lata jak chce bo i tak strzelam z bliska, ja narzekam na losowość i uniemożliwienie mi wyuczenia pewnych schematów. Jakich? Na Arice wiedziałem co mi się stanie jak wyskoczę z pierwszego piętra, tutaj biegnę i nagle dynamizm pada na łeb, bo nie wiem czy mogę zeskoczyć czy nie. Tak samo wygląda sytuacja z rpg vs tank - sam wczoraj trafileś centralnie w wyłaz z tyłu maszyny i nie dostałeś nawet punktów za unieruchomienie, ja strzeliłem w koło wyjeżdżającego z bazy LAVa i pojazd wyparował wraz z załogą. a dlaczego nie chwalę? Bo, tak jak wspomniał ako, gra jest przeciętna i nie wnosi do gatunku nic co by urywało łeb - lobby w multi jest niedopracowane i ewidentnie przeniesione z konsol, mapy mają nieodpowiedni kształt (vide clusterfuck w metrze), poszczególne karabiny niczym się nie różnią (na co mi 15 różnych modeli, które mają taki sam dmg i bardzo zbliżone rpm? w BC2 miałeś wybór - szybki i sprejujący F2000, celna ale i wolna armata w postaci Abakana, uniwersalny M416 i tylko 941 był bezużyteczny), wprowadzono jakieś absudalne ułatwienia (świecące miny) a tryby nie są zbalansowane (powodzenia przy przejmowaniu mcoma jak przeciwnik ma w drużynie 10 (!!!) mortarów. Dlaczego zatem gram? Z braku laku i kit dobry - obecnie nie ma na rynku nic lepszego. Ale z drugiej strony, tak jak już kiedyś wspomniałem, jak wyjdzie DIII to nieprędko zobaczycie mnie na serwerach (czego bym nie był taki pewien gdyby BF miał taką grywalność jak BC). Cytuj
Stona 569 Opublikowano 17 grudnia 2011 Opublikowano 17 grudnia 2011 A ja gram, choć mam kilkanaście gier na STEAM które czekają na choćby pierwsze odpalenie. No i co? Jestem s polska, to narzekam na grę która jest dobra, ale MOGŁABY być JESZCZE LEPSZA gdyby poprawiono to i tamto. Czy ja napisałem gdzieś że BF3 to szyt? Że gram bo kupiłem za 120pln ? No Edziu, mam wy(pipi)ane ile zapłaciłem. Kupiłem z pełną świadomością beta wersję gry i teraz, po tych wszystkich paczach gra nabiera kształtów ale nie przestanę krytykować rzeczy które mi się nie podobają. Po to tutaj spamimy przecież. Tak to jest, że pisze się/mówi o rzeczach które są z(pipi)ane, a nie o tych które działają. Nie spinaj się :* Cytuj
Gość ako Opublikowano 17 grudnia 2011 Opublikowano 17 grudnia 2011 (edytowane) Well said Rinek, well said. Edytowane 17 grudnia 2011 przez ako Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 17 grudnia 2011 Opublikowano 17 grudnia 2011 @Rinek To następnym razem mnie uprzedź, że DICE potajemnie siedzi na naszym TSie, bo nie wiedziałem, że to jest powód Waszego narzekania. @ako Masz rację, najlepsze akcje na TS to te w którym któryś z Was prowadzi monolog, jak dana rzecz go irytuje, przez bite 2 minuty tylko po to, by za chwilę ktoś inny zaczął narzekać na coś innego. Yyyyhhhhyyyym. TS sprawiał kupę radochy w BC2, kupę radochy miałem też za czasów L4D2 - nie da się zaprzeczyć - miałem SZCZERĄ nadzieję na to samo od października, ale w BF3 przez 80% czasu jedyne co słyszę to narzekania... ciągle na to samo. Sorry, mnie to męczy. Można coś wspomnieć, ale gadanie o tym samym ciągle nic nowego nie wniesie do tematu. Do tego stopnia, że po miesiącu od premiery miałem dość grania. Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 17 grudnia 2011 Opublikowano 17 grudnia 2011 (edytowane) @Kazuun i to jest NASZA wina? W BC2 były też dziwne akcje a w L4D2 dostawaliśmy od rosyjskich wymiataczy ale nikt nie płakał, że to czy tamto (ok, raz Stona pożarł się z Kubiczem o nóż) więc nie pisz tak jakbyśmy jedyne co robili to narzekali na wszystko na co się da. W przypadku BF3 ilość rażących błędów jest tak duża, że nawet taka ostoja spokoju jak ja potrafi rzucić kilkoma "(pipi)mi". Przykład pierwszy z brzegu - w BC2 jak chciałem powalczyć z helkami to musiałem nauczyć się obsługi AT4; nauczyłem się i wszystko było ok. W BF3 chciałbym powalczyć z helkami ale dev mi to uniemożliwił poprzez dodanie szybkich flar, któr zbijają zaznaczenie i rakiety, które lecą wolniej niż myśliwiec. Nie wiem czy czytałeś wątki dot. BC2 i BF3 na PCLabie ale widać tam ciekawą korelację - w wątku o BC rozmowa toczyła się wokół wszystkiego prócz balansu (tendencja uległa zmianie w momencie wypuszczenia Vietnamu, który miał tryb hc jako domyślny), w wątku o BF rozmowy dotyczą tylko balansu i problemów ze stabilnością origina/battleloga. paradoksalnie tryb 64 wyszedł grze na złe. Dlaczego? Mając 32 graczy wychodziło jakichś 4 engi na stronę co dawało szansę maszynom i nie zmuszało przy tym do nerfienia rakiet. Tutaj Dice nie może znaleźć złotego środka pomiędzy ilością rakiet a mocą pancerza dlatego najpierw dostaliśmy papierowe pociski, które odbijały się od skorupy czołgu a następnie zamieniono je na małe ładunki jądrowe, które w losowych przypadkach potrafią zniszczyć transporter jednym strzałem. Tym sposobem z 4 engi robi się ich dwa razy tyle (minimalnie) i wszyscy przesiadują w newralgicznych punktach (hotel) więc czołg najczęściej snajpi z bazy (co jest idiotyzmem ale niestety usprawiedliwionym). Nie jest sztuką zrobić tryb dla 64 osób. Sztuką jest do wyważyć tak aby grało się na nim tak samo jak na 16 czy 32 osobowych serwerach. Edytowane 17 grudnia 2011 przez greah Cytuj
Stona 569 Opublikowano 17 grudnia 2011 Opublikowano 17 grudnia 2011 Gramy coś dziś? Może tego SQDM? Cytuj
Kaper 666 17 Opublikowano 17 grudnia 2011 Opublikowano 17 grudnia 2011 Mnie się tam gra podoba, na liczniku prawie 200 h i nie narzekam. Może nie narzekam bo nie grałem w poprzednie odsłony, ale nie zmienia to faktu że pomimo niektórych baboli gra mi się za(pipi)iście . Gdybym miał takie problemy jak większość z was, to dawno bym odpuścił i poszukał innego tytułu. Pozdro. Cytuj
Gość ako Opublikowano 17 grudnia 2011 Opublikowano 17 grudnia 2011 Gramy coś dziś? Może tego SQDM? Można, ew. Rusha 32 na Karkandzie bez pojazdów, który z kumatym składem wydaje się mieć ogromny potencjał - skradanie się uliczkami, osłanianie z dachów, brzmi soczyście. To co, ok. 21 jak zwykle? Cytuj
Gość szpic Opublikowano 17 grudnia 2011 Opublikowano 17 grudnia 2011 powiedzcie mi jedno jak to jest ze sa serwery 100 ticketów, a ludzie narzekaja ze jak ktos zdobedzie wiecej niz 100 kili w meczu dostaje disconnecta i nie zalicza mu statów ( DICE ANTI CHEAT SYSTEM ) xD to jaki sens jest grac te 1000 np na kanalach siedzac w tungusce Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 17 grudnia 2011 Opublikowano 17 grudnia 2011 (edytowane) @Rinek Nie zrozumiałeś. Ja wiem, że BF3 ma swoje problemy, ja się z większością zgadzam. Ale ja mówię o częstotliwości flame'a. Ale nie jest winą DICE czy EA, że narzekacie na to samo codziennie, co noc. W poniedziałek słyszę, że bronie są takie same, we wtorek słyszę to samo, w środę dla odmiany ktoś narzeka, że bronie są takie same, w czwartek święto - gadka o jetach, w piątek bronie są takie same, w sobote bronie są takie same, w niedzielę kościół to nie gramy. I od next poniedziałku zmiana tematu. Mortar jest przegięty, we wtorek mortar ssie, w środę mortar jest OP..... no (pipi), ileż można... powiedziało się raz czy dwa, wymieniło poglądy, spostrzeżenia i fajnie - wystarczy. Narzekanie co 24 godziny na to samo nic nie zmieni, a mnie osobiście straaaaaasznie męczy. Sorry @szpicu Nie przypominam sobie bym widział kogoś z ponad setką killi a na serwerach 1000 ticketsowych grałem nie raz i nie dwa. A o tym, że to taki anti cheat system to pierwsze słyszę, prawdę mówiąc O.o Edytowane 17 grudnia 2011 przez Kazuun Cytuj
Gość szpic Opublikowano 17 grudnia 2011 Opublikowano 17 grudnia 2011 @szpicu Nie przypominam sobie bym widział kogoś z ponad setką killi a na serwerach 1000 ticketsowych grałem nie raz i nie dwa. A o tym, że to taki anti cheat system to pierwsze słyszę, prawdę mówiąc O.o na battlelogu sie zala, ze jak przekrocza 100kili to jest automatyczny kick z serwerów btw porównali rpg i smaw. Obydwie rakiety leca z taka sama predkoscia, 4-5 razy wolniej niz w rzeczywistosci, Smaw bije idealnie zawsze w to samo miejsce jak nie ruszasz celownika Rpg bije gdzie chce Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 17 grudnia 2011 Opublikowano 17 grudnia 2011 btw porównali rpg i smaw. Obydwie rakiety leca z taka sama predkoscia, 4-5 razy wolniej niz w rzeczywistosci, Smaw bije idealnie zawsze w to samo miejsce jak nie ruszasz celownika Rpg bije gdzie chce MaZZeo wrzucił to wczoraj Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.