Opublikowano 19 grudnia 201113 l http://www.youtube.com/watch?v=wwnMfvfPQQE EPA Edytowane 19 grudnia 201113 l przez dc1982
Opublikowano 21 grudnia 201113 l http://www.youtube.com/watch?v=5CECcYGmtII Edytowane 21 grudnia 201113 l przez ako
Opublikowano 21 grudnia 201113 l Edziu ty już więcej takich filmów nie studiuj bo później strach RPG używać kiedy jesteś w pobliżu hehe ( brakuje jeszcze muzyczki z Jaws ) Edit : A z tradycyjnej Pythonowskiej "innej beczki" - nowe stery Nvidii http://www.guru3d.co...e-for-download/ i cytat "These are FANTASTIC drivers for Battlefield 3!No more microstuttering, FPS has increased by about 20% and I'm getting NO issues ingame.About time too!" , nie omieszkam dziś sprawdzić heh . Edytowane 21 grudnia 201113 l przez dc1982
Opublikowano 21 grudnia 201113 l Dziękuję, postoję - zostaję przy starych sterach. Te chociaż działają with no probs
Opublikowano 21 grudnia 201113 l >that feel gdy nie mozesz zainstalowac sterownikow nowszych niz te z marca
Opublikowano 21 grudnia 201113 l http://www.laptopvideo2go.com/drivers Tu masz stery których konfigi zostały zmienione tak, żeby działały na lapach. Na ogół wystarcza dopisać coś w pliki .inf czy .ini Sprawdź jak Ci zależy.
Opublikowano 21 grudnia 201113 l Przecież enwidja wypuszcza stery do laptoków regularnie? Edytowane 21 grudnia 201113 l przez ako
Opublikowano 21 grudnia 201113 l Jestem za wprowadzeniem ankiety testujących IQ graczy zanim wejdą na server. Coraz bardziej mnie w(pipi)ia karkand po stronie US i clusterfuck na A, bo dzieci coda z próżnią pomiędzy uszami nie potrafią skminić że są alternatywne drogi zajęcia mapy np. rush na D albo G :| W BF2 było to oczywiste, no ale tutaj nowe pokolenie działa.
Opublikowano 21 grudnia 201113 l Ja tam się naumiałem lata temu, ze próba odbicia Hotelu w pierwszych 5 minutach nie ma sensu Można ewentualnie spróbować jeden resp i tyle.
Opublikowano 22 grudnia 201113 l Ja jestem bardzo zawiedziony ta mapą w trybie cq, szczególnie denerwuje jej dwupoziomowość, najbardziej poronione respy ze wszystkich map, ilość snajperów (niektórzy czekają z celownikiem na spawnie) i w ogóle. W sumie jakby wywalić wszystko poza hotelem i przedmieściami, to wyszłaby super mapka, dlatego lubię szczególnie na niej grać TDM. Pozytywnie zaskoczyła mnie Wake- sądziłem, że mapa będzie wąska, nie będzie mozna się gdzie schować w drodze do następnego punktu, a cała rozgrywka będzie wyglądała jak przepychanka na Damavandzie czy Metro. Jedna z najlepiej skonstruowanych map do TDM w tej grze, w ogóle mapy z dodatku świetnie spisuja się w tym trybie.
Opublikowano 22 grudnia 201113 l Morde, mapy TDM to NAJMNIEJSZE wersje map. A Ty tutaj gadasz że WAKE jest za(pipi)iście skonstruowany do TDMa? No lolz. Po prostu wycięli kawałek mapki i tyle, nikt nic nie konstruował XD Mi się wake zbrzydł przez granie na nim w SQDM. W ogóle nie wiem, non stop mam przeświadczenie że mapy z TDM byłby idealne do SQDM [16/bez pojazdu]. Jak chcesz okrojonego SaKa to graj na mniejszych serwach,a nie na CQlarge.
Opublikowano 22 grudnia 201113 l Własnie obecność wyspy oraz Suburbs sprawia, że SaK jest tak awesome. Inaczej to by były 3 flagi w jednej prostej linii, co jest najgorszym możliwym rozwiązaniem.
Opublikowano 22 grudnia 201113 l Morde, mapy TDM to NAJMNIEJSZE wersje map. A Ty tutaj gadasz że WAKE jest za(pipi)iście skonstruowany do TDMa? No lolz. Po prostu wycięli kawałek mapki i tyle, nikt nic nie konstruował XD Mi się wake zbrzydł przez granie na nim w SQDM. W ogóle nie wiem, non stop mam przeświadczenie że mapy z TDM byłby idealne do SQDM [16/bez pojazdu]. Jak chcesz okrojonego SaKa to graj na mniejszych serwach,a nie na CQlarge. Nie zrozumiałeś. Wiem, ze do TDM mapy sa najmniejsze i wiem, ze wycina się kawałek mapki, ale ta tdmowa wersja wake'a, nie jest dokładnie taka sama jak z cq, jest dodanych sporo elementów jak zasieki, płyty betonowe, dźwig, dlatego mówię, że jest dobrze skonstruowana. Gdyby nic nie zmieniali względem cq, to nie byłaby tak dobra. A w SaKu wnerwia mnie środek mapy, mianowicie punkty od pociągu przez targowisko do placu. Plac jest najbardziej porąbany, bo nie ma się gdzie schować, duża pusta przestrzeń, z ktorej jedyną ucieczka jest c zeskok an niższy poziom (często kończy się pechowo) albo biegnięcie do budynku obok i chowanie sie po kartonach, dlatego staram się tam nigdy nie respić, bo zawsze kończe żywot po kilku sekundach.
Opublikowano 22 grudnia 201113 l @Mordechay Denerwuje Cię pusta przestrzeń na SaK a nie denerwuje Cię to, że na WI cała mapa to pusta przestrzeń? Nie wiem, który fragment mapy jest w TDM, bo unikam wyspy jak ognia ale jak grałem ostatnio z Edkiem i ako SDM dało się zauważyć pewną prawidłowość - po zmianie mapy z SaK absolutnie każdy zmienił klasę na snajpera i czaił się za jakimś kontenerem. W SaK denerwujące jest to, że chociażby człowiek sie starał to i tak nie kontroluje sytuacji, bo jak nie strzał w plecy od kogoś kto wybiegl z innej alejki to strzał w plecy od kogoś kto się zrespil metr za nami. Mapa jest fajna ale nie nagradza za myślenie - na klasycznym, liniowym AH jak gralismy z włączonym TS to wszystko szło jak należy, tutaj TS przydaje się tylko aby powiedzieć "siedzą kampy i rpg, nie przejmujcie A" a różnica pomiędzy rozmiarem map w TDM a SDM to już całkowite trolololo - na TDM jest 32 graczy i rozgrywka jest intensywna aż do bólu, na SDM jest ich 16 i co robi dev? na takim Firestorm do terenów B dodaje jeszcze tereny A - niech się pajace szukają. Edytowane 22 grudnia 201113 l przez greah
Opublikowano 22 grudnia 201113 l Zdecydowanie zgadzam się z Rinkiem tutaj: denerwuje cię kilkadziesąt metrów "pustej przestrzeni" na SaK koło Square, a całe puste Wake Island jest już ok? Raj dla snajperów. @Rinek Tzn mówisz, że "mapy gdzie są flagi ułożone w jednej prostej linii (Metro, Damavan) są lepsze niż każde ich inne ułożenie (Caspian, SaK, Sharqi)" ?
Opublikowano 22 grudnia 201113 l Zdecydowanie zgadzam się z Rinkiem tutaj: denerwuje cię kilkadziesąt metrów "pustej przestrzeni" na SaK koło Square, a całe puste Wake Island jest już ok? Raj dla snajperów. Może dlatego, że na wake'u nie musze stawać na pustej przestrzeni żeby capować flagę, można się przyczaić w wielu miejscach i przeważnie chodze między skalami. Jak widze mapę miejską, to wiem, ze mogę sobie trzymac palec non-stop na szifcie i pwnić jak alien marines, a gdy nagle pojawia się pusta przestrzeń, która trzeba przebiec, czuję dyskomfort psychiczny i zagubienie Na wake'u wiem, że muszę byc ostrożny, na karkandzie po takiej bieganinie zapomina się o ostrożności. Trochę ciężko mi sensownie wytłumaczyć takie upodobania. Znowu grałem sobie dzisiaj, staty 32/3 (czołg pwnzord) jakiś random krzyczy "fuckin cheat", zabijam go i zostaje wyrzucony z serwera xD Gdzie sens, gdzie logika?!
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.