dc1982 35 Opublikowano 19 grudnia 2011 Opublikowano 19 grudnia 2011 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=wwnMfvfPQQE EPA Edytowane 19 grudnia 2011 przez dc1982 Cytuj
Gość ako Opublikowano 19 grudnia 2011 Opublikowano 19 grudnia 2011 Dobrze, że mu nóż nie zgliczował Fajnie zrobione. Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 19 grudnia 2011 Opublikowano 19 grudnia 2011 Szczerze to nawet nie będę próbował ale komuś może się przyda. Cytuj
Gość ako Opublikowano 21 grudnia 2011 Opublikowano 21 grudnia 2011 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=5CECcYGmtII Edytowane 21 grudnia 2011 przez ako 1 Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 21 grudnia 2011 Opublikowano 21 grudnia 2011 (edytowane) Edziu ty już więcej takich filmów nie studiuj bo później strach RPG używać kiedy jesteś w pobliżu hehe ( brakuje jeszcze muzyczki z Jaws ) Edit : A z tradycyjnej Pythonowskiej "innej beczki" - nowe stery Nvidii http://www.guru3d.co...e-for-download/ i cytat "These are FANTASTIC drivers for Battlefield 3!No more microstuttering, FPS has increased by about 20% and I'm getting NO issues ingame.About time too!" , nie omieszkam dziś sprawdzić heh . Edytowane 21 grudnia 2011 przez dc1982 Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 21 grudnia 2011 Opublikowano 21 grudnia 2011 Dziękuję, postoję - zostaję przy starych sterach. Te chociaż działają with no probs Cytuj
django 549 Opublikowano 21 grudnia 2011 Opublikowano 21 grudnia 2011 >that feel gdy nie mozesz zainstalowac sterownikow nowszych niz te z marca Cytuj
Stona 569 Opublikowano 21 grudnia 2011 Opublikowano 21 grudnia 2011 http://www.laptopvideo2go.com/drivers Tu masz stery których konfigi zostały zmienione tak, żeby działały na lapach. Na ogół wystarcza dopisać coś w pliki .inf czy .ini Sprawdź jak Ci zależy. Cytuj
Gość ako Opublikowano 21 grudnia 2011 Opublikowano 21 grudnia 2011 (edytowane) Przecież enwidja wypuszcza stery do laptoków regularnie? Edytowane 21 grudnia 2011 przez ako Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 21 grudnia 2011 Opublikowano 21 grudnia 2011 Jestem za wprowadzeniem ankiety testujących IQ graczy zanim wejdą na server. Coraz bardziej mnie w(pipi)ia karkand po stronie US i clusterfuck na A, bo dzieci coda z próżnią pomiędzy uszami nie potrafią skminić że są alternatywne drogi zajęcia mapy np. rush na D albo G :| W BF2 było to oczywiste, no ale tutaj nowe pokolenie działa. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 21 grudnia 2011 Opublikowano 21 grudnia 2011 Ja tam się naumiałem lata temu, ze próba odbicia Hotelu w pierwszych 5 minutach nie ma sensu Można ewentualnie spróbować jeden resp i tyle. Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 22 grudnia 2011 Opublikowano 22 grudnia 2011 Ja jestem bardzo zawiedziony ta mapą w trybie cq, szczególnie denerwuje jej dwupoziomowość, najbardziej poronione respy ze wszystkich map, ilość snajperów (niektórzy czekają z celownikiem na spawnie) i w ogóle. W sumie jakby wywalić wszystko poza hotelem i przedmieściami, to wyszłaby super mapka, dlatego lubię szczególnie na niej grać TDM. Pozytywnie zaskoczyła mnie Wake- sądziłem, że mapa będzie wąska, nie będzie mozna się gdzie schować w drodze do następnego punktu, a cała rozgrywka będzie wyglądała jak przepychanka na Damavandzie czy Metro. Jedna z najlepiej skonstruowanych map do TDM w tej grze, w ogóle mapy z dodatku świetnie spisuja się w tym trybie. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 22 grudnia 2011 Opublikowano 22 grudnia 2011 Morde, mapy TDM to NAJMNIEJSZE wersje map. A Ty tutaj gadasz że WAKE jest za(pipi)iście skonstruowany do TDMa? No lolz. Po prostu wycięli kawałek mapki i tyle, nikt nic nie konstruował XD Mi się wake zbrzydł przez granie na nim w SQDM. W ogóle nie wiem, non stop mam przeświadczenie że mapy z TDM byłby idealne do SQDM [16/bez pojazdu]. Jak chcesz okrojonego SaKa to graj na mniejszych serwach,a nie na CQlarge. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 22 grudnia 2011 Opublikowano 22 grudnia 2011 Własnie obecność wyspy oraz Suburbs sprawia, że SaK jest tak awesome. Inaczej to by były 3 flagi w jednej prostej linii, co jest najgorszym możliwym rozwiązaniem. Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 22 grudnia 2011 Opublikowano 22 grudnia 2011 Morde, mapy TDM to NAJMNIEJSZE wersje map. A Ty tutaj gadasz że WAKE jest za(pipi)iście skonstruowany do TDMa? No lolz. Po prostu wycięli kawałek mapki i tyle, nikt nic nie konstruował XD Mi się wake zbrzydł przez granie na nim w SQDM. W ogóle nie wiem, non stop mam przeświadczenie że mapy z TDM byłby idealne do SQDM [16/bez pojazdu]. Jak chcesz okrojonego SaKa to graj na mniejszych serwach,a nie na CQlarge. Nie zrozumiałeś. Wiem, ze do TDM mapy sa najmniejsze i wiem, ze wycina się kawałek mapki, ale ta tdmowa wersja wake'a, nie jest dokładnie taka sama jak z cq, jest dodanych sporo elementów jak zasieki, płyty betonowe, dźwig, dlatego mówię, że jest dobrze skonstruowana. Gdyby nic nie zmieniali względem cq, to nie byłaby tak dobra. A w SaKu wnerwia mnie środek mapy, mianowicie punkty od pociągu przez targowisko do placu. Plac jest najbardziej porąbany, bo nie ma się gdzie schować, duża pusta przestrzeń, z ktorej jedyną ucieczka jest c zeskok an niższy poziom (często kończy się pechowo) albo biegnięcie do budynku obok i chowanie sie po kartonach, dlatego staram się tam nigdy nie respić, bo zawsze kończe żywot po kilku sekundach. Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 22 grudnia 2011 Opublikowano 22 grudnia 2011 (edytowane) @Mordechay Denerwuje Cię pusta przestrzeń na SaK a nie denerwuje Cię to, że na WI cała mapa to pusta przestrzeń? Nie wiem, który fragment mapy jest w TDM, bo unikam wyspy jak ognia ale jak grałem ostatnio z Edkiem i ako SDM dało się zauważyć pewną prawidłowość - po zmianie mapy z SaK absolutnie każdy zmienił klasę na snajpera i czaił się za jakimś kontenerem. W SaK denerwujące jest to, że chociażby człowiek sie starał to i tak nie kontroluje sytuacji, bo jak nie strzał w plecy od kogoś kto wybiegl z innej alejki to strzał w plecy od kogoś kto się zrespil metr za nami. Mapa jest fajna ale nie nagradza za myślenie - na klasycznym, liniowym AH jak gralismy z włączonym TS to wszystko szło jak należy, tutaj TS przydaje się tylko aby powiedzieć "siedzą kampy i rpg, nie przejmujcie A" a różnica pomiędzy rozmiarem map w TDM a SDM to już całkowite trolololo - na TDM jest 32 graczy i rozgrywka jest intensywna aż do bólu, na SDM jest ich 16 i co robi dev? na takim Firestorm do terenów B dodaje jeszcze tereny A - niech się pajace szukają. Edytowane 22 grudnia 2011 przez greah Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 22 grudnia 2011 Opublikowano 22 grudnia 2011 Zdecydowanie zgadzam się z Rinkiem tutaj: denerwuje cię kilkadziesąt metrów "pustej przestrzeni" na SaK koło Square, a całe puste Wake Island jest już ok? Raj dla snajperów. @Rinek Tzn mówisz, że "mapy gdzie są flagi ułożone w jednej prostej linii (Metro, Damavan) są lepsze niż każde ich inne ułożenie (Caspian, SaK, Sharqi)" ? Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 22 grudnia 2011 Opublikowano 22 grudnia 2011 Zdecydowanie zgadzam się z Rinkiem tutaj: denerwuje cię kilkadziesąt metrów "pustej przestrzeni" na SaK koło Square, a całe puste Wake Island jest już ok? Raj dla snajperów. Może dlatego, że na wake'u nie musze stawać na pustej przestrzeni żeby capować flagę, można się przyczaić w wielu miejscach i przeważnie chodze między skalami. Jak widze mapę miejską, to wiem, ze mogę sobie trzymac palec non-stop na szifcie i pwnić jak alien marines, a gdy nagle pojawia się pusta przestrzeń, która trzeba przebiec, czuję dyskomfort psychiczny i zagubienie Na wake'u wiem, że muszę byc ostrożny, na karkandzie po takiej bieganinie zapomina się o ostrożności. Trochę ciężko mi sensownie wytłumaczyć takie upodobania. Znowu grałem sobie dzisiaj, staty 32/3 (czołg pwnzord) jakiś random krzyczy "fuckin cheat", zabijam go i zostaje wyrzucony z serwera xD Gdzie sens, gdzie logika?! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.