Skocz do zawartości

Battlefield 3


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Edziu ty już więcej takich filmów nie studiuj bo później strach RPG używać kiedy jesteś w pobliżu hehe :D ( brakuje jeszcze muzyczki z Jaws )

Edit : A z tradycyjnej Pythonowskiej "innej beczki" - nowe stery Nvidii http://www.guru3d.co...e-for-download/ i cytat "These are FANTASTIC drivers for Battlefield 3!No more microstuttering, FPS has increased by about 20% and I'm getting NO issues ingame.About time too!" , nie omieszkam dziś sprawdzić heh .

Edytowane przez dc1982
Opublikowano (edytowane)

Przecież enwidja wypuszcza stery do laptoków regularnie?

 

 

:woot:

Edytowane przez ako
Opublikowano

Jestem za wprowadzeniem ankiety testujących IQ graczy zanim wejdą na server.

 

Coraz bardziej mnie w(pipi)ia karkand po stronie US i clusterfuck na A, bo dzieci coda z próżnią pomiędzy uszami nie potrafią skminić że są alternatywne drogi zajęcia mapy np. rush na D albo G :|

 

W BF2 było to oczywiste, no ale tutaj nowe pokolenie działa.

Opublikowano

Ja jestem bardzo zawiedziony ta mapą w trybie cq, szczególnie denerwuje jej dwupoziomowość, najbardziej poronione respy ze wszystkich map, ilość snajperów (niektórzy czekają z celownikiem na spawnie) i w ogóle. W sumie jakby wywalić wszystko poza hotelem i przedmieściami, to wyszłaby super mapka, dlatego lubię szczególnie na niej grać TDM.

 

Pozytywnie zaskoczyła mnie Wake- sądziłem, że mapa będzie wąska, nie będzie mozna się gdzie schować w drodze do następnego punktu, a cała rozgrywka będzie wyglądała jak przepychanka na Damavandzie czy Metro. Jedna z najlepiej skonstruowanych map do TDM w tej grze, w ogóle mapy z dodatku świetnie spisuja się w tym trybie.

Opublikowano

Morde, mapy TDM to NAJMNIEJSZE wersje map. A Ty tutaj gadasz że WAKE jest za(pipi)iście skonstruowany do TDMa? No lolz. Po prostu wycięli kawałek mapki i tyle, nikt nic nie konstruował XD

Mi się wake zbrzydł przez granie na nim w SQDM. W ogóle nie wiem, non stop mam przeświadczenie że mapy z TDM byłby idealne do SQDM [16/bez pojazdu].

 

Jak chcesz okrojonego SaKa to graj na mniejszych serwach,a nie na CQlarge.

Opublikowano

Morde, mapy TDM to NAJMNIEJSZE wersje map. A Ty tutaj gadasz że WAKE jest za(pipi)iście skonstruowany do TDMa? No lolz. Po prostu wycięli kawałek mapki i tyle, nikt nic nie konstruował XD

Mi się wake zbrzydł przez granie na nim w SQDM. W ogóle nie wiem, non stop mam przeświadczenie że mapy z TDM byłby idealne do SQDM [16/bez pojazdu].

 

Jak chcesz okrojonego SaKa to graj na mniejszych serwach,a nie na CQlarge.

 

Nie zrozumiałeś. Wiem, ze do TDM mapy sa najmniejsze i wiem, ze wycina się kawałek mapki, ale ta tdmowa wersja wake'a, nie jest dokładnie taka sama jak z cq, jest dodanych sporo elementów jak zasieki, płyty betonowe, dźwig, dlatego mówię, że jest dobrze skonstruowana. Gdyby nic nie zmieniali względem cq, to nie byłaby tak dobra.

 

A w SaKu wnerwia mnie środek mapy, mianowicie punkty od pociągu przez targowisko do placu. Plac jest najbardziej porąbany, bo nie ma się gdzie schować, duża pusta przestrzeń, z ktorej jedyną ucieczka jest c zeskok an niższy poziom (często kończy się pechowo) albo biegnięcie do budynku obok i chowanie sie po kartonach, dlatego staram się tam nigdy nie respić, bo zawsze kończe żywot po kilku sekundach.

Opublikowano (edytowane)

@Mordechay

Denerwuje Cię pusta przestrzeń na SaK a nie denerwuje Cię to, że na WI cała mapa to pusta przestrzeń?

Nie wiem, który fragment mapy jest w TDM, bo unikam wyspy jak ognia ale jak grałem ostatnio z Edkiem i ako SDM dało się zauważyć pewną prawidłowość - po zmianie mapy z SaK absolutnie każdy zmienił klasę na snajpera i czaił się za jakimś kontenerem.

 

W SaK denerwujące jest to, że chociażby człowiek sie starał to i tak nie kontroluje sytuacji, bo jak nie strzał w plecy od kogoś kto wybiegl z innej alejki to strzał w plecy od kogoś kto się zrespil metr za nami. Mapa jest fajna ale nie nagradza za myślenie - na klasycznym, liniowym AH jak gralismy z włączonym TS to wszystko szło jak należy, tutaj TS przydaje się tylko aby powiedzieć "siedzą kampy i rpg, nie przejmujcie A"

 

a różnica pomiędzy rozmiarem map w TDM a SDM to już całkowite trolololo - na TDM jest 32 graczy i rozgrywka jest intensywna aż do bólu, na SDM jest ich 16 i co robi dev? na takim Firestorm do terenów B dodaje jeszcze tereny A - niech się pajace szukają.

Edytowane przez greah
Opublikowano

Zdecydowanie zgadzam się z Rinkiem tutaj: denerwuje cię kilkadziesąt metrów "pustej przestrzeni" na SaK koło Square, a całe puste Wake Island jest już ok? Raj dla snajperów.

 

 

@Rinek

Tzn mówisz, że "mapy gdzie są flagi ułożone w jednej prostej linii (Metro, Damavan) są lepsze niż każde ich inne ułożenie (Caspian, SaK, Sharqi)" ?

Opublikowano

Zdecydowanie zgadzam się z Rinkiem tutaj: denerwuje cię kilkadziesąt metrów "pustej przestrzeni" na SaK koło Square, a całe puste Wake Island jest już ok? Raj dla snajperów.

 

 

Może dlatego, że na wake'u nie musze stawać na pustej przestrzeni żeby capować flagę, można się przyczaić w wielu miejscach i przeważnie chodze między skalami. Jak widze mapę miejską, to wiem, ze mogę sobie trzymac palec non-stop na szifcie i pwnić jak alien marines, a gdy nagle pojawia się pusta przestrzeń, która trzeba przebiec, czuję dyskomfort psychiczny i zagubienie :D

Na wake'u wiem, że muszę byc ostrożny, na karkandzie po takiej bieganinie zapomina się o ostrożności. Trochę ciężko mi sensownie wytłumaczyć takie upodobania.

 

Znowu grałem sobie dzisiaj, staty 32/3 (czołg pwnzord) jakiś random krzyczy "fuckin cheat", zabijam go i zostaje wyrzucony z serwera xD Gdzie sens, gdzie logika?!

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...