Stona 569 Opublikowano 19 stycznia 2012 Opublikowano 19 stycznia 2012 Gra nie musisz nic "odczytywać". Wystarczy WIĘCEJ klas, tak jak to było w BF2 i ewentualnie ograniczenia zmieniające się wraz z ilością osób na serwie. To się naprawdę świetnie sprawdza. Masz 20 osób na 64 slotowym serwie? Spoczko, nie ma snajperów, ilość inżynierów jest ograniczona do 5 na stronę. Im więcej osób na serwie tym więcej osób może grać daną klasą. Klasą podstawową powinien być asfalt [nie asfaltomedyk]. No ale tutaj już zagłębiamy się w same założenia gry. A jak wiadomo te DICE miało zgoła inne niż PeCetowe community, które chciało następcy BF2, a nie miszmaszu. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 19 stycznia 2012 Opublikowano 19 stycznia 2012 @Rinek A ja się tu nie zgodzę. Jeżeli jedzie w moją stronę czołg APC czy cokolwiek to chcę wiedzieć ile rakiet/C4 muszę zużyć by go zniszczyć. Nie mam zamiaru odpalać TAB'a i liczyć ilość klas, potem w głowie odrobina matematyki i już wiem, że żeby rozwalić czołg potrzebuję 3,5 C4. Mija 10 minut i teraz czołg pada już od 1,5 C4. @Stona Wciąż czekam, aż podaż mi grę której community jest fajne etc. GRĘ! Nie moda do gry! Nie fanowskiego dodatku. Community czystej, niemodowanej gry! Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 19 stycznia 2012 Opublikowano 19 stycznia 2012 (edytowane) @Kazuun 1. obecnie i tak jest to losowe więc nie wiesz ile rakiet musisz zużyć. Niby tył jest bardziej podatny ale i to nie zawsze a niekiedy wchodzą instanty w czoło 2. chcieliście realizm to macie realizm. w działaniach wojennych też nie wiesz czy czołg padnie po jednym rpg czy po pięciu. @Stona ok, dostajemy DZIESIĘĆ klas (zomg! teh awsum!!) ale tylko jedna może zniszczyć czołg. Jak myślisz kto będzie królował na np. takim SaK na CQ gdzie uliczki aż się proszą o rakietową niespodziankę zza węgła. Inaczej - na 10 klas 3 mają sprzęt do zniszczenia czołgu... i mamy powtórkę z rozrywki gdzie na 32 graczy gro stanowią przedstawiciele tych trzech klas. Nie przeskoczysz tego tak samo jak nie przeskoczysz, że dany typ broni jest używany tylko na danej mapie (np. znajdź mi kogokolwiek kto gra USAS+frag na mapie innej niż GB albo OM bądź taki sam zastęp mortarów jak na SC bądź każdym możliwym rushu). Teoretycznie można zrobić limity na klasy ale jak to sobie wyobrażasz? Limit na 5 engi kiedy przeciwnik ma 2 czołgi, tunguske, 2 heli i jeta? Ok, to zróbmy limit na 10 engi... ale wtedy po co limit jak wszyscy wezmą miny i javeliny i zapikają na amen każdą maszynę. Jedyny sensowny limit to ten nakładany na snajperów... ale oni akurat nie stanowią tutaj problemu. przypomnijcie sobie BC2 i moment jak wsiadaliście do czołgu na AD albo w heli na HM - byliście wtedy postrachem dla piechoty. Teraz wyobraźcie sobie HM na 64 graczy (jest wystarczająco duży) i z obecnym uzbrojeniem - wznosicie się, mija 5 sekund i pikanie (soflam), kolejne 5 sekund i znowu pikanie (stinger), kolejne 5 sekund i znowu pikanie (CITV). Nie macie jammera, gunner zużył flary i nagle padacie od javelina, który był zalockowany przy pomocy DRUGIEGO soflama. Edytowane 19 stycznia 2012 przez greah Cytuj
Stona 569 Opublikowano 19 stycznia 2012 Opublikowano 19 stycznia 2012 (edytowane) "Spoczko, nie ma snajperów, ilość inżynierów jest ograniczona do 5 na stronę." Do tego z 10 klas wychodzi mi że 3 mogą niszczyć czołg. Masz przecież miny, c4 i rpg. To się sprawdza. Wiem bo do czasu wyjścia BF3 grałem w grę gdzie mniej więcej takie zasady właśnie były. Nie myl używania broni na krótki dystans do choroby jaką jest 90% obłożenie drużyn inżynierami. To dwie różne kwestie. Mi się bardzo dobrze gra asfaltem na Kaspianie 64 osobowym. Po prostu nie biegam tam gdzie aktualnie są czołgi Plansze w BC2 to były wąskie rynny,w BF3 wygląda to już trochę lepiej, więc porównania takie jak te które wrzuciłeś na końcu trochę pudłują Edytowane 19 stycznia 2012 przez Stona Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 19 stycznia 2012 Opublikowano 19 stycznia 2012 Gra nie musisz nic "odczytywać". Wystarczy WIĘCEJ klas, tak jak to było w BF2 i ewentualnie ograniczenia zmieniające się wraz z ilością osób na serwie. To się naprawdę świetnie sprawdza. Masz 20 osób na 64 slotowym serwie? Spoczko, nie ma snajperów, ilość inżynierów jest ograniczona do 5 na stronę. Im więcej osób na serwie tym więcej osób może grać daną klasą. W Enemy Territory tak właśnie było...i to 10 lat temu :C Cytuj
Stona 569 Opublikowano 19 stycznia 2012 Opublikowano 19 stycznia 2012 A to nie wiem, w ET grałem tylko na lanach po max 8-10 osób Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 19 stycznia 2012 Opublikowano 19 stycznia 2012 (edytowane) W przypadku ET to było zależne od ustawień serwera. Zapewne gdyby Dice się przyłożyło i dodało takie opcje do BF3 to też pewnie wiele serwerów by na tej zasadzie jechało. Eh, pamiętam czasy kiedy wspólnie z adminami i innymi refami debatowało się czy nie ograniczyć panzerfaust'ów na naszych serwerach. Piękne czasy, szkoda, że od tamtego czasu żadna gra jakoś nie może mnie zbytnio przekonać do multi. Grać w BC2 gram, ale ograniczenia różnego rodzaju i brak tego feelingu community z ET jakoś mi wyjątkowo brakuje i nie pozwala na taką zabawę jak przy ET. Ogólnie problemem współczesnych gier sieciowych jak dla mnie jest strasznie uboga kwestia opcji sieciowych i możliwości ingerencji w ustawienia serwera no ale to się wiążę po części z tym, że gierki też wychodzą na konsole... Edytowane 19 stycznia 2012 przez Paliodor Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 19 stycznia 2012 Opublikowano 19 stycznia 2012 @Pali A jak fakt istnienia BF3 na konsolach ma niby determinować to co możesz ustawiać na sowim serverze? Osobiście nie widzę najmniejszej zależności. Limit wolnych miejsc na daną klasę to głupota, bo nie ma żadnego fair systemu która by owe osoby wybierała. (pipi)e kto pierwszy ten lepszy. Wyobraźcie sobie taki limit na engich. Leży w bazie u nas wolny czołg, nikt go nie bierze. Chcesz wsiąść ale wiesz, zę go nie naprawisz, bo musisz być sniperem, bo niestety sloty dla Engich są zajęte. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 19 stycznia 2012 Opublikowano 19 stycznia 2012 No to masz limit na klasy w squadach. Problem solved I to nie jest głupota. Zainstaluj BF2 to pogramy trochę w PR'a :* Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 19 stycznia 2012 Opublikowano 19 stycznia 2012 http://www.youtube.com/watch?v=BdxEYhg78fs&feature=youtu.be Cytuj
Gość ako Opublikowano 19 stycznia 2012 Opublikowano 19 stycznia 2012 (edytowane) GermanNorwegian Hardcore... http://www.youtube.com/watch?v=Ldgdxz_T8VM Edytowane 19 stycznia 2012 przez ako Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 19 stycznia 2012 Opublikowano 19 stycznia 2012 I don't get it................... Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 19 stycznia 2012 Opublikowano 19 stycznia 2012 Dwaj kolesie grali przeciwko sobie i gadali na ventcie, jeden latał jetem, drugi jebnon weń z erpega. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 20 stycznia 2012 Opublikowano 20 stycznia 2012 3 rundy z rzędu łapałem mvp na jakimś ruskim serwie i dostałem bana :< No (pipi), powoli mam dość tego wszystkiego. Cytuj
Ruther 158 Opublikowano 20 stycznia 2012 Opublikowano 20 stycznia 2012 Czy tylko ja mam problemy z działaniem Battlefielda? Wszystko zaczęło się po wypuszczeniu B2K. Zazwyczaj jak ktoś do mnie strzela lub dzieje się jakaś większa akcja dostaję mega zwolnienie FPSów do około 10. Strasznie wkurzające, czasami uniemożliwia dokładne przycelowanie, nie wspominając już o ubijaniu wyskakujących kamikaze zza rogów. Cytuj
Gość ako Opublikowano 20 stycznia 2012 Opublikowano 20 stycznia 2012 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=x7nYTM5ypkE BONUS: O_O Edytowane 20 stycznia 2012 przez ako Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 20 stycznia 2012 Opublikowano 20 stycznia 2012 2gi filmik- pfff, w dodatku haczy tyłkiem o wszystko, jakby zrobil coś takiego viperem, to byłbym pod wrażeniem. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 20 stycznia 2012 Opublikowano 20 stycznia 2012 Czy tylko ja mam problemy z działaniem Battlefielda? Wszystko zaczęło się po wypuszczeniu B2K. Zazwyczaj jak ktoś do mnie strzela lub dzieje się jakaś większa akcja dostaję mega zwolnienie FPSów do około 10. Strasznie wkurzające, czasami uniemożliwia dokładne przycelowanie, nie wspominając już o ubijaniu wyskakujących kamikaze zza rogów. Mhm, tylko Ty chyba Pograłem dziś trochę na sofcie. Ten tryb ma jedne plus. Fajnie się tam lata samolotami, bo widać gdzie są pojazdy ;F Reszta ssie gaukę aż po same kule. Cytuj
Grabek 2 780 Opublikowano 20 stycznia 2012 Opublikowano 20 stycznia 2012 jak by ktoś zabił mistrzuni0 na jakichś hc 64 osobowych, to ma minusa ode mnie! Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 21 stycznia 2012 Opublikowano 21 stycznia 2012 Reszta ssie gaukę aż po same kule. Ssie gałki aż po samego rożka? ;p Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 21 stycznia 2012 Opublikowano 21 stycznia 2012 jak by ktoś zabił mistrzuni0 na jakichś hc 64 osobowych, to ma minusa ode mnie! Obstawiam paczkę landrynek że już się spotkaliśmy , bo ja gram tylko na takich heh. W ogóle to ostatnio widzę tłumy na tych serwerach [bezczelny i szyderczy sarkazm] , mapy + mega patch bo inaczej za dwa miesiące będzie z tego killzone 3 heh. Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 21 stycznia 2012 Opublikowano 21 stycznia 2012 (edytowane) Czy tylko ja mam problemy z działaniem Battlefielda? Wszystko zaczęło się po wypuszczeniu B2K. Zazwyczaj jak ktoś do mnie strzela lub dzieje się jakaś większa akcja dostaję mega zwolnienie FPSów do około 10. Strasznie wkurzające, czasami uniemożliwia dokładne przycelowanie, nie wspominając już o ubijaniu wyskakujących kamikaze zza rogów. Mhm, tylko Ty chyba Nie tylko On. Ja mam spadki do 45fps na nowych mapach podczas gdy stare mają stabilne jak skała 60fps a średnia jest w okolicach 80fps. Jak widać coś jest nie tak W ogóle to ostatnio widzę tłumy na tych serwerach [bezczelny i szyderczy sarkazm] , mapy + mega patch bo inaczej za dwa miesiące będzie z tego killzone 3 heh. już od jakiegoś czasu nie wróżę dobrze tej grze. Nie żebym był jakimś autorytetem w tej kwestii ale po tym jak pograłem te 100h a następnie wróciłem pamięcią do 500h w BC2 zauważylem pewną rzecz - ta gra mną nie poruszyła więc można założyć że tak samo będzie z tymi, którzy idealnie odnajdywali się w BC2. Zresztą widać - ako też już nie gra. jedyne co mnie jeszcze trochę przyciąga to TDM na OM i SaK, bo mogę się pobawić minami. Rush olałem, bo ten tryb już w BC2 byl nieporozumieniem, CQ odpuściłem bo lubię pobiegać (nawet czołgiem nie odblokowałem wszystkich perków) a ten tryb jest dla mechanicznych masturbatorów i ludzi-krzaków a o pozostałych dwóch z grzeczności nawet nie wspomnę. Edytowane 21 stycznia 2012 przez greah Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 21 stycznia 2012 Opublikowano 21 stycznia 2012 "mechaniczny mastrurbator " hehe to chyba ja (ostatnio przekroczyłem pułap 1000 napraw pojazdów) . Ja mam ogólnie problem z mapami , b2k już mnie trochę zmęczył a ciężko znaleźć serwer z jakąś fajną mieszanką (karkand+caspian+sharqi+metro np) , już nawet kilka razy włączyłem (o zgrozo) rasza ale tam to w ogóle rynna i kampa , w CQ przynajmniej sam sobie jestem strategiem echh , jak żyć ??? Cytuj
Stona 569 Opublikowano 21 stycznia 2012 Opublikowano 21 stycznia 2012 Greah, on pisał o spadkach do 10fpsów, czyli zaciachach które są powodowane sprzętem, nie grą. Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 21 stycznia 2012 Opublikowano 21 stycznia 2012 a co on te spadki do 10 fps ma jak siedzi w windowsie? bo jesli w grze no to nia tez sa spowodowane. samo z powietrza sie obciazenie nie bierze Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.