Skocz do zawartości

Battlefield 3


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

(pipi)ową masz grafikę XD

 

Aaaaa, i jak możesz, to mimo wszystko rzucaj prawdziwymi cytatami, a nie czymś takim, bo ja tutaj zaraz mogę "zacytować" że ktoś tutaj się przyznaje do gejostwa czy innego spedalenia ;)

Opublikowano

(pipi)a, Edek to byl.

Też nie mam z tym problemu prawdę mówiąc. Podejrzewam, ze tutaj pewnie rozchodzi się o przypadki typu leży wrogi snajper gdzieś przed nami przy murze np. Oczywiście nie ma kolorowego znaczka nad głową etc.... dokładnie w tej samej linii jako trzeci jest nasz squad mate, tyle że stoi za murem i jakieś 10m dalej. To się czasem potrafi tak ustawić, że zielony nick lewituje nad wrogim snajperem i można się pomylić. Sam tak miałem wczoraj z ako i wrogim czołgiem (tzn czołg był nasz, ino skradziony przez wroga). Biegłem by go naprawić, bom myślał, ze ako a tu dostałem z działa w twarz xD

 

Jednak nie czepiam się tego rozwiązania. Wręcz przeciwnie. Uważam, ze całość działa lepiej i sprawniej niż w BC2.

Opublikowano

gra się coraz gorzej.

- dzieciaki się wycwaniły i kładą claymory w miejscach spawnu na TDM,

- na metrze znają już wszystkie glitche (np. wchodząc do budynku metra prawym wejściem zaraz za rogiem jest śmietniczka wyglądająca jak budka na listy - jeśli stanie tam snajper to widzi wszystko przy schodach po stronie wbiegających do maszynowni ale wbiegający widzą tylko jego błysk. Próbowałem wszystkiego, nawet drugiego snajpera, ale okazuje się, że w rzeczywistości gość stoi za skrzynią więc każdy mój strzał uderzał w przeszkodę)

- coraz więcej osób robi na Khargu typowy baseraping widząc helką nad spawnem przeciwnika i niszcząc pojazdy zaraz po tym jak ktoś do nich wejdzie. co jest w tym wszystkim najlepsze to to, że PANTSIR tego nie widzi natomiast CRAM jest za daleko i pociski zwyczajnie znikają. Wyobrażacie to sobie? Broń postawiona tylko po to aby móc się bronić przed baserapingiem zwyczajnie nie działa.

- cały Kharg jest zawalony soflamami ustawionymi w zglitchowanych miejscach (tak samo jak ten snajper na metrze) więc wsiadając do czołgu już po sekundzie wariuję od tego pikania

- mav elevator na Khargu to już nie odosobniony przypadek - teraz na budynku potrafią siedzieć dwie pełne drużyny podczas gdy reszta biega przy kontenerach od strony wody nabijając sobie szybkie fragi na respawnujących się graczach

- ilość jet bumperów przekracza wszelkie granice

- tak samo ilość TK wśród bijących się o helkę czy czołg

 

 

przez społeczność ta gra staje się coraz bardziej irytująca

 

 

btw

kto wymyślił lidera na TDM? przez takie rozwiązanie ludzie nie łączą się w drużyny, bo i tak to im nic nie daje, bo w 90% przypadków nie ma możliwości respawnu innego niż random

Opublikowano

Ano co racja to racja. Z tym że na soflamy nie ma co narzekać. Reszta to niestety pogłowie braku paczy ze strony DICE.

 

 

Lider na TDM to nie wymysł tylko hmmmmmm, wynikowa settingu serwera. Jeśli grasz HC to MUSISZ mieć spawn tylko na liderze. Ślij faki do dice, bo to oni s(pipi)ili ustawienia serwerów.

TK - jeśli serwer ma sensownie zrobione panisze, to nie ma problemu.

Opublikowano

@RInek

MAV na Khargu nie jest konieczny, stawiasz radio przy ścianie wielkiego hangaru i po respie na niego wlatujesz, już tak robiłem. Co by sprawdzić, czy faktycznie działa, czy trzeba MAVem - wyszło, że można i radiem i MAVem.

 

Co do reszty to się praktycznie zgadzam.

 

 

@Morda

Wkleiłeś screena z SC. SC ma dodatkowe UI, z którym ja nie mam do czynienia więc ""gg z tym" yourself ;p

Opublikowano

@Stona

serwery powinny mieć jakąś opcję przeciw tk w bazie ustawioną jako default a nie, że muszę sam sobie szukać właściwej opcji. customy na serwerach powinny obejmować kwestie dodatkowe a nie coś co powinno być w standardzie, bo tak wychodzi źle w obie strony - idioci piszą punish nawet jak ich przeprosisz a jak usuniesz punish to inni idioci bezkarnie kradną pojazdy.

 

A spawn to wymysł i wina DICE - gdyby w samym tylko TDM usunęli taką opcję odgórnie to by nie było problemu. Rozumiem takie rozwiązanie w CQ albo rush ale w TDM, który jest zwyczajnym deathmatchem takie coś tylko spowalnia rozgrywkę i prowadzi do nadużyć jak wspomniane claymory na spawnach czy czajenie się pomiędzy kontenerami w wyczekiwaniu na kolejnego fraga.

Opublikowano

No to wyjaśnię może.

 

Settingi na serwerach masz w sumie 3.

 

Normal [każdy wie czego się spodziewać]

Hardcore [każdy wie czego się spodziewać]

Custom [(pipi) wie co będzie].

 

Ludzie grają albo na normalu [patrz Mazzeo, Mordechay] albo na HC [patrz MY].

A kustomy na ogół świecą pustkami, bo wiara nie wie czego się po nich spodziewać do czasu aż nie wejdzie na serwer lub nie sprawdzi szczegółowych ustawień serwera.

 

Nie możesz zrobić serwera HC bez pojazdów czy bez spawnie na liderze, bo wtedy będzie to kustom a nie HC. A że kustomów nikt nie szuka, to nikt ich nie robi i koło się zamyka.

 

Wejdź sobie na przeglądarkę serwera i zerknij w filtr advenced settings. Popatrz sobie co MOŻNA ustawić. Można zrobić przeza(pipi)iste serwery ale NIKT ICH NIE WYSZUKA. Jak by nie można było wy(pipi) tego głupiego rozgraniczenia. Masz albo normal, albo custom. I wsio.

 

Co do TDM, to już Ci napisałem ocebe. To nie wina trybu tylko sposobu konfiguracji serwerów.

 

Co do paniszy i TK. Ta gra z założenia pod tym względem jest s(pipi)ona, bo W ŻADEN sposób nie karze za TK. Nie wiem, Dice myślało chyba że sami ogarnięci ludzie będą w to grali.

Opublikowano

...a prawda taka, że spora większość to idioci.

Ogólnie presety są z(pipi)ane. Powinno być tak jak mówi Stona. Normal dla tych co chcą standardową, ujednoliconą rozgrywkę, albo Custom. Preset HC jest do dupy, bo to jakieś semi HC.

Opublikowano

@Morda

Wkleiłeś screena z SC. SC ma dodatkowe UI, z którym ja nie mam do czynienia więc ""gg z tym" yourself ;p

 

Co?Tamtego posta pisałem, jeszcze gdy grałem tylko na HC, zreszta o jakich roznicach w UI ty gadasz? Na skrinie alejkę zasłaniają ikonki 2 ikonki defiba i flagi razem z napisami, chcesz powiedziec, ze tego w hc nie ma?

Opublikowano (edytowane)

Pograłem trochę Abakanem i się zakochałem :wub:

Sposób w jaki się w tej broni zmienia magazynki ryje mi czaszkę :D

Szkoda że po założeniu tłumika trochę gorzej brzmi dźwięk wystrzałów ale i tak 'uuuuuu aj fil lof'

 

edyta.

Poczytałem sobie o nim i hmmmmm, w rzeczywistości pozwala on prowadzić ogień ciągły. Ciekawe dlaczemu w BF3 tej opcji nie ma ?

Edytowane przez Stona
Opublikowano (edytowane)

Przecież można go przełączyć na ciągły w BF3? Dałbym sobie rękę uciąć, że tak z niego strzelałem jak chciałem go sprawdzić po odblokowaniu ;)

 

Chyba że pacz coś zmieniał, albo mnie się poyebauo z inną bronią.

 

 

@Stona: animka przeładowania to kopypasta z AEK, łiiii tam :P

 

Edyta: łantałzynd godzin z BC2, 200 z BF3, kto da więcej <nolife>

Edytowane przez ako
Opublikowano

Chcesz mi powiedzieć, że przerypałeś 437 godzin na JEDNEJ mapie? Szacunken.

Ale sumarycznie się musisz jeszcze postarać, masz drugie miejsce na podium póki co :D

Opublikowano

Chcesz mi powiedzieć, że przerypałeś 437 godzin na JEDNEJ mapie? Szacunken.

Wielkość mapy: 64 graczy

Ilość graczy: od 32 do 40

Tryb: Conquest Assault

Typ rozgrywki: Infantry only

 

Nie ma lepszego ustawienia dla tej mapy <3<3<3

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...