Owiec 281 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 Tez bym nie gral, gdyby nie to ze jakis debil wymyslil Assigment dla Assaulta zeby wygrac 5meczy... Przez jakies 3h wygralem 2... Raz przegralem do 48, a raz do 46. Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 (edytowane) Jak dzisiaj bedziesz po 20, to pomogę Ci wbić. Ja medal za sqdm wbiłem na serwerze z połową domyślnych ticketów, kiedyś go miałem w ulubionych, jak masz cierpliwość, to poszukaj, chyba był to hc server + b2k. Edytowane 12 marca 2012 przez Mordechay 1 Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 też mogę pomóc ale grajmy np. tylko na Seine/SaK/Metro - wczoraj sam widziałeś, że na Seine bezproblemowo można rozbić przeciwnika do 30 punktów. Pozostałe jak Damavand czy Granica są całkowicie niegrywalne, bo raz, ze są olbrzymie a dwa, że 90% grających kampi w krzakach i zacienionych miejscach. Dodatkowo jakby znalazł się czwarty to może pójść jeszcze lepiej, bo wczoraj był z nami w drużynie gość ale nie dołączył do składu więc nie liczyło jego punktów. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 Oj no co za nupy! Mogę pomóc (albo nie, zalezy jak mi będzie szło xD) - jak coś to dajcie info na SteamOrigin jeżeli będe grał w ME. Cytuj
Owiec 281 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 No ja juz zrobilem, znalazlem serwer do 25ticketow i znalazlem 3typow z jakiegos klanu, co zawsze pierwsi byli w czolgu. Wiec poszlo dosyc szybko. Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 (edytowane) Akurat w SQDM zwycięstwo może zapewnić prosta taktyka - trzymać się w kupie. 4 asfaltów, nawet nie musza mieć wyjatkowego skilla, moze wygrac bez problemu, jeslipozostale druzyny sa podizelone. Edytowane 12 marca 2012 przez Mordechay Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 ...co zawsze pierwsi byli w czolgu. Heh, najbardziej żenująca rzecz _-_ Cytuj
Stona 569 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 Akurat w SQDM zwycięstwo może zapewnić prosta taktyka - trzymać się w kupie. 4 asfaltów, nawet nie musza mieć wyjatkowego skilla, moze wygrac bez problemu, jeslipozostale druzyny sa podizelone. No no, można sobie teoretyzować. SQDM w BF3 to totalny random a liczenie punktów to jakaś kpina. Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 (edytowane) To akurat jest sprawdzone w praktyce przeze mnie - 2 lub 3 zabija, 1 lub dwoch podnosi i dopoki trzymaja sie w kupie, zabijaja i podnosza nie traca ticketow na korzysc wroga, a jedynie je zyskuja. Jako, że mało które drużyny grają w ten sposób, to w konfrontacji z podzielonym wrogiem stosujac taka taktyke masz oczywiscie wieksze szanse. LMAO http://i.imgur.com/X285H.png Edytowane 12 marca 2012 przez Mordechay Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 LMAO http://i.imgur.com/X285H.png "LMAO" odnośnie czego dokładnie? Cytuj
Gość ako Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 (edytowane) Tego, że tak na prawdę community kładzie chvja na DLC i chce pacza Edit: albo tego, że CQC jest równie mocno oczekiwany jak AK... rofl, batylfild komjunity dało ciała. Edytowane 12 marca 2012 przez ako Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 No widzisz, 20% community które zagląda na Battleloga po coś więcej niż tylko po to by kliknąć Join server/friend chce CQC. Widać każdy z Nas tutaj na forum się myli i nie wiemy czego trzeba (jaki rodzaj DLC) BFowi. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 Jak tak sobie śmigam po forumingu na battlelogu, to hmmmmmm, jest tak jak u nas na forumku. Są ludzie i są mudokony. Mimo wszystko prawie połowa czeka na pacza. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 Ja od zawsze byłem fanem Urban Close/ish Combat. Pierwsze kilka dni na Seine i Bazaar to był dla mnie raj. Potem się okazało jak mega duży splash mają RPG i inne wybuchowce, ludzie dobili levele do USASów.... i się zaczęła frustracja. Obecnie prawdę mówiąc nie wiem na co czekam. Chyba chciałbym mapy w stylu Laguna Presa i White Pass - czyli mapy na których: - nie ma wąskich uliczek zachęcających do claymora na rogu/walenia w ściane z RPG - zawalonych krzakami/pojedynczymi budynkami z ograniczoną widocznością co by miast sniper festu stworzyć semi-close combat enviroment Z patcha to tylko zmiany odnośnie latania MAVem chcę. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 Ty to byś pewnie chciał laserki-blasterki i pola siłowe jak w ME3 [bredzę, bo nie mam pojęcia jak to tam wygląda ;P ]. Cytuj
Owiec 281 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 Zenujaca, nie zenujaca - skuteczna. Nie wiem co za kretyn w ogole wpadl na pomysl, zeby do DM dac pojazdy, ale coz. Wykorzystywanie tego, to spryt, a nie zenada. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 Żenadą jest fakt, że w SQDM jest czołg... a nie jego wykorzystywanie. Cytuj
Gość ako Opublikowano 12 marca 2012 Opublikowano 12 marca 2012 (edytowane) Ja od zawsze byłem fanem Urban Close/ish Combat. Pierwsze kilka dni na Seine i Bazaar to był dla mnie raj. Potem się okazało jak mega duży splash mają RPG i inne wybuchowce, ludzie dobili levele do USASów.... i się zaczęła frustracja. Obecnie prawdę mówiąc nie wiem na co czekam. Chyba chciałbym mapy w stylu Laguna Presa i White Pass - czyli mapy na których Ja też bardzo lubię CQC, ale w wydaniu BC2, a nie MW1/2/3. Za mapy typu Oasis, Arica Harbor i White Pass + tryb infantry only w BF3 oddałbym nerkę. Ba, wystarczy tylko AH i byłbym w niebie. W BF3 wqrwia mnie to samo co Ciebie, jak widzę. Dodał bym jeszcze obecność czołgów na "miejskich mapach" - dupa nie granie. Szkoda tylko, że z drugiej strony, jak się chce pograć pojazdami, to można pier.dolca dostać od ciągłego pipkania, ew. zasnąć na tank-easymode (bardziej usypiające jest tylko latanie HINDem w BC2 ). Tak źle i tak niedobrze <wybrzydza>. edit: polska jenzyk cienszka jenzyk Edytowane 12 marca 2012 przez ako Cytuj
MaZZeo 14 191 Opublikowano 13 marca 2012 Opublikowano 13 marca 2012 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=T2py6Z5q9wE&feature=player_embedded Określenie haj definyszyn destrakszyn mnie rozwala widziałem przynajmniej dwie sztuki nowej broni. L86 u supporta ACR u inżyniera EDIT: ludziki na forach zauważają jeszcze AUGa (<3), Spas 12, MTAR-21 i SCAR-L (który zapewne będzie różnić się tylko skinem i magazynkiem od wersji H ) Edytowane 13 marca 2012 przez MaZZeo Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 13 marca 2012 Opublikowano 13 marca 2012 (edytowane) Mapa przypomina modernłorferowy haj rajz. ACR, ta bron byla imba w mw2. Nie wiedziałem, że tak można xD Już wiem jak Edek wbił c4 dog taga Edytowane 13 marca 2012 przez Mordechay Cytuj
Stona 569 Opublikowano 13 marca 2012 Opublikowano 13 marca 2012 Już widzę ten festyn jak zrobią serwy 64p na tych mapach XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD haha można można, raz byłeś świadkiem jak jakiś szaleniec to zrobił w drużynie przeciwnej. Runda startuje a tu nagle C4 x miliard na hudzie XD a LOL, on to zrobił we wrogiej drużynie. Jak to wyjdzie na szersze wody to można zapomnieć o graniu od początku rundy ;/ Cytuj
MaZZeo 14 191 Opublikowano 13 marca 2012 Opublikowano 13 marca 2012 :o nie dziwię się więc czemu DICE chce zlikwidować detonację C4 po śmierci. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 13 marca 2012 Opublikowano 13 marca 2012 (edytowane) no w sumie to jest bez sensu, że można c4 po respawnie wysadzać i powinni w ogole tego nie wprowadzać Edytowane 13 marca 2012 przez _Be_ Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 13 marca 2012 Opublikowano 13 marca 2012 Zwróćcie uwagę na 0:25 i 1:13 w trailerze jaki wrzucił MaZZeo xD @Bart Domyślnie tego nie było. Pojawiło się później z którymś patchem. Pawdę mówiąc nie pamiętam tego w żadnych patch notesach. Możliwe, ze przez przypadek wprowadzili... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.