MaZZeo 14 190 Opublikowano 14 marca 2012 Opublikowano 14 marca 2012 I potem zdziwko czemu Close Quarters ma miejsce, skoro połowa montaży z BF3 to akcje na TDMach. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 14 marca 2012 Opublikowano 14 marca 2012 @MaZZeo Problem w tym, że... Jeden, długi klip gdzie idziesz i zabijasz X wrogów przez bite 30 sekund jest znacznie ciekawszy niż zlepek 5s klipów gdzie robisz góra 3 kille. W Conqueście nie będzie tak łatwo o takie kille ze względu na to na jakim terenie dzieje się akcja. Nie łatwo znaleźć 10 wrogów w jednym spocie. TDM będzie zawsze najbardziej widowiskowy do tego typu montaży. A to, zę DICE wydaje dodatek Close Quarters to wina Rinka, bo spędził za duzo czasu na Metro, buc jeden xD Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 14 marca 2012 Opublikowano 14 marca 2012 Najwięcej montaży ma anal destruction na rushu, twój argument jest inwalidą. Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 15 marca 2012 Opublikowano 15 marca 2012 A to, zę DICE wydaje dodatek Close Quarters to wina Rinka, bo spędził za duzo czasu na Metro, buc jeden xDtak to już jest jak się nie lubi map gdzie jeden człowiek w heli potrafi rozgromić 32 osoby a jeden i ten sam kradnie AA aby jeździć gdzieś po rogach mapy. W TDM przynajmniej jestem sam sobie kapitanem, sterem i okrętem i jak obrywam to tylko dlatego, że przeciwnik jest lepszy a nie dlatego, że akurat mam pecha i biegnę supportem kiedy z nieba spada n mnie grad pocisków z Apacza.CQ64 to wg mnie totalne nieporozumienie - nikt nie przetrwa w powietrzu dłużej niż 30 sekund, w sekunde po wejściu do czołgu wszystko zaczyna pikać, bo ludzie porozstawiali soflamy w zabugowanych miejscach a nawet jak nie to to zaraz pojawią się TRZY czołgi z którymi nie miałby szans nawet najlepszy. CQ32 to zupełnie inna bajka - tak jakby ta gra była stworzona do takiego trybu. No i nie wiem o co wszystkim chodzi z tym metrem; przecież to taka trójkowa Arica na której gra większość, bo zwyczajnie jest to najlepiej zbalansowana mapa, btw DLC - czerwiec 2012 DIII - maj 2012 DICE sobie na mnie nie zarobi Cytuj
Stona 569 Opublikowano 15 marca 2012 Opublikowano 15 marca 2012 CQ64 to wg mnie totalne nieporozumienie - nikt nie przetrwa w powietrzu dłużej niż 30 sekund, srsly Serio, nie wiem co Ty masz do tego CQ64 Jedyne co rozkminiam z Twoich wypowiedzi odnośnie ogólnie BF'a to to, że po prostu nie lubisz rozgrywki gdzie nie masz wpływu na wszystko. I tak chyba było już w czasach BC2, bo tam też foszyłeś na CQ z pojazdami ;P Ja tam jakoś na 64osobowym Caspianie potrafię biegać medykiem i mieć z tego dużo przyjemności. A jak wiadomo medyk i jego atomowa apteczka + respirator w starciu z czołgiem jest tak samo bezsilny jak Rozi w walce z nadwagą czy Mendrek przy próbie policzenia na palcach do 10 Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 15 marca 2012 Opublikowano 15 marca 2012 ano srsly i nie mów mi, że jest inaczej, bo nawet jak latam z ako to wygląda to tak, że na Khargu dolatujemy do C i już trzeba robić zwrot, bo wszystko piszczy, pali się silnik a flar już brakuje. Cała gra wygląda wtedy tak, że robisz jeden atak, lądujesz, naprawiasz, lecisz, atak, lądujesz, naprawiasz... a co do CQ to masz rację - lubię mieć wszystko pod kontrolą a nie ma tego w trybie dla 64. W 32 można się skupić na walce maszyna-maszyna i nie trzeba mieć oczu z tyłu głowy aby wyłapywać masę losowych rakiet od losowych graczy. W CQ32 wsiadając do czołgu czujesz, że masz moc; w CQ64 wsiadając do czołgu czujesz się jakbyś był ranną gazelą, która wlazła na teren łowiecki lwów. Ogólnie CQ64 jest trybem w którym nie liczy się skill tylko szczęście, bo chociażbyś nie wiem jak byl dobry to w momencie jak masz pecha i wyskakujesz zza rogu wprost pod czołgową lufę to zwyczajnie giniesz. Dodatkowo na takiej mapie jak Caspian są tylko dwie opcje gry - albo siedzisz w puszce albo boisz się wyjść z krzaków, bo las usiany jest snajperami. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 15 marca 2012 Opublikowano 15 marca 2012 Jak zwykle przesadzasz No ale co kto lubi. Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 15 marca 2012 Opublikowano 15 marca 2012 to samo mogę powiedzieć o wszystkich, którzy ciągle piszą o rpg na Metrze a nawet nie wiedzą jak wygląda TDM albo CQ z zasadami "strict no explosives" Przez masę przeszkadzajek CQ w niczym nie przypomina tego z BC2 gdzie aby zestrzelić heli trzeba było go najpierw zaznaczyć albo mieć dobrze opanowaną obsługę AT4 - tutaj każdy kto ledwo odblokował soflam, javelina, rakietę sterowana do czołgu może niszczyć wszystko co w powietrzu. Z tego powodu gram głównie w trybie, który jako jedyny przypomina ten z czasów BC2. Cytuj
MaZZeo 14 190 Opublikowano 15 marca 2012 Opublikowano 15 marca 2012 Jak widzę coś takiego u typa to mi się papa na dachu zwija btw coraz częściej grając na bazarze tracę wiarę w ludzką inteligencję i w całe BF community. Banda idiotów grająca tą mapę zdaje się myśleć że istnieją na conquest large tylko 3 flagi A B i C, tym samym clusterfuck panujący w tym wąskim przejściu jest straszny, tymczasem na drodze przy E i D mało co się dzieje. Nie mówiąc już o teamie ananasów, który ma jedną flagę B w posiadaniu i odradza się na potęgę na niej, zamiast włączyć jakikolwiek zwój w mózgu i wybrać spawn w bazie atakując spokojnie A, D lub C E (w zależności czy US czy RU) albo wykorzystać APC które stoi w bazie od kilku minut. No ale chvj, po co, lepiej wybrać B i czekać w kolejce na przejście i dziwić się że tak często padam od m320 :F I to wszystko na 40 osobowym serverze. Takie cod kiddies to trzeba napjerdalać i patrzeć czy równo puchnie. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 15 marca 2012 Opublikowano 15 marca 2012 No i nie wiem o co wszystkim chodzi z tym metrem; przecież to taka trójkowa Arica na której gra większość, bo zwyczajnie jest to najlepiej zbalansowana mapa, Metro to nic innego jak rura (jak środek Damavanu) która się prosi o używanie RPG, Frag ammo, etc. Bo jak mówisz o balansie, to rozmawiamy o wszystkim co jest w grze a nie z "wyłączeniem" pewnych elementów. Jedyne co rozkminiam z Twoich wypowiedzi odnośnie ogólnie BF'a to to, że po prostu nie lubisz rozgrywki gdzie nie masz wpływu na wszystko. I tak chyba było już w czasach BC2, bo tam też foszyłeś na CQ z pojazdami ;P Ja tam strasznie nie lubiłem pojazdów w BC2. W BF3 mi nie przeszkadzają ni trochę. Nawet więcej, lepszy tryb niż inf only, który prawie, że nie istnieje. nie mów mi, że jest inaczej, bo nawet jak latam z ako to wygląda to tak, że na Khargu dolatujemy do C i już trzeba robić zwrot, bo wszystko piszczy, pali się silnik a flar już brakuje. Cała gra wygląda wtedy tak, że robisz jeden atak, lądujesz No... znacznie lepsze były czasy Heavy Metal w BC2 gdzie ako i stona w jednej helce nabili wyniki 90/15 na rundę, bo helki były tak potężne. Yyyyyhhhhyyyymmmm..... Cytuj
Stona 569 Opublikowano 15 marca 2012 Opublikowano 15 marca 2012 Ja się z Rinkiem zgadzam Ty nie grywasz w BF3 @Mazzeo Ano Bazar imho jest za(pipi)istą planszą jeśli nie ma spajdermanów na niej. Właśnie dlatego że masz te 3 drogi które mimo wszystko dzieli spory kawałek i dzięki głupocie botów które grają można bardzo fajnie zasadzać się na plerki :] A i tak sobie pomyślałem że SaK to już nie jest ten SaK z BF2 Brakuje mi serwów "bez wyspy" i bez pojazdów [i BEZ SPAJDERMANÓW]. PS. Call of Battlefield Bad Company 3: Back to Metro :rofl2: Cytuj
Gość ako Opublikowano 15 marca 2012 Opublikowano 15 marca 2012 (edytowane) Metro to nic innego jak rura (jak środek Damavanu) która się prosi o używanie RPG, Frag ammo, etc. Bo jak mówisz o balansie, to rozmawiamy o wszystkim co jest w grze a nie z "wyłączeniem" pewnych elementów. No ale nie mówimy o balansie, tylko o graniu na Metrze z określonymi ustawieniami, które ten balans sztucznie wprawadzają. DICE z(pipi)auo, gracze naprawili, gra i trąbi. Chociaż do AH bym nie porównywał, AH była otwartą mapą z dużą ilością alternatywnych ścieżek do flag, metro to jednak 3 tunele. AH >> Metro. Ja tam strasznie nie lubiłem pojazdów w BC2. W BF3 mi nie przeszkadzają ni trochę. Nawet więcej, lepszy tryb niż inf only, który prawie, że nie istnieje. O_o Explain this to me. Edit: a już wiem czemu, w BF3 pojazdów nie spotykasz... bo helki nie moga wylecieć z bazy, a czołgi padają na dojazdówce do 1 flagi. No... znacznie lepsze były czasy Heavy Metal w BC2 gdzie ako i stona w jednej helce nabili wyniki 90/15 na rundę, bo helki były tak potężne. Ok, HIND i tylko HIND był (jest) OP w Bad Company. Inna sprawa, że tylko w określonej sytuacji. Przy okazji tej (pamiętnej ) gry typowo jechaliśmy ze Stoną na fragi, trzymając własne tyłki z dala od centrum bitwy. A że nie mieliście w teamie nikogo kto potrafił by ogarnąć AT4 i/lub Havoca, to inna sprawa. Ale szczerze, jak dużo grałem na HM, to takie sytuacje widziałem może ze 4 razy. edit2: Ja się z Rinkiem zgadzam Ty nie grywasz w BF3 Właśnie dlatego, że się z nim zgadzam... a nie mam tyle samozaparcia, żeby odpuścić CQ dla TDM, czy uskuteczniać jakieś inne manewry, skoro mogę po prostu odpalić lepszą grę... Edytowane 15 marca 2012 przez ako Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 15 marca 2012 Opublikowano 15 marca 2012 (edytowane) No ale nie mówimy o balansie, tylko o graniu na Metrze z określonymi ustawieniami WRONG! Rinek powiedział, że ta mapa jest najlepiej zbalansowana (aka zrobiona przez DICE) więc w trakcie tych rozważań nie możemy dodawać tutaj elementów od graczy. Jeżeli mówimy o balansie które zrobiło DICE to musimy brać pod uwagę WSZYSTKIE bronie które w grze dało DICE. Ja tam strasznie nie lubiłem pojazdów w BC2. W BF3 mi nie przeszkadzają ni trochę. Nawet więcej, lepszy tryb niż inf only, który prawie, że nie istnieje. O_o Explain this to me. Które? Pierwszą czy drugą część? Edytowane 15 marca 2012 przez Kazuun Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 15 marca 2012 Opublikowano 15 marca 2012 Metro to nic innego jak rura (jak środek Damavanu) która się prosi o używanie RPG, Frag ammo, etc. Bo jak mówisz o balansie, to rozmawiamy o wszystkim co jest w grze a nie z "wyłączeniem" pewnych elementów.po pierwsze to piszę o TDM a nie CQ (stąd nawiązanie do AH na której graliśmy właśnie TDM)po drugie - dlaczego mamy rozmawiać o wszystkim? na każdej mapie możesz nadużywać rpg i fragów i wtedy można stwierdzić, że nie ma balansu. To, że występuje w tej grze zdrowo przesadzona broń to nie znaczy, że ma się to odbijać na jakości mapy. No... znacznie lepsze były czasy Heavy Metal w BC2 gdzie ako i stona w jednej helce nabili wyniki 90/15 na rundę, bo helki były tak potężne.HM to był największy fail za czasów BC2 - mapa bez budynków, otwarte przestrzenie i pojazdy latające, ktore mogły się chować za górami Ty nie grywasz w BF3co tylko potwierdza to co powiedział -gra w BC które bardziej nagradza skilla niż trudną sztukę lockowania na pojazdach Cytuj
Gość ako Opublikowano 15 marca 2012 Opublikowano 15 marca 2012 (edytowane) @Edziu Pierwszą i drugą. Nie do końca potrafię sobie odpowiedzieć na pytanie, gdzie są aż tak wielkie różnice, że pojazdy w BC2 się nienawidzi a w BF3 nie zauważa Nawet bym powiedział ze w BF3 pojazdy są bardziej upierdliwe z termowizją, rakietami naprowadzanymi, ecm, flarkami i całym tym zbiorem gadżetów. edyta edyta edyty Edziu, balans mapy =/= balans broni. Edytowane 15 marca 2012 przez ako Cytuj
Stona 569 Opublikowano 15 marca 2012 Opublikowano 15 marca 2012 (edytowane) Czekej czekej. TDM na metrze jest naprawdę DOBRY. W tym konkretnym trybie [no jeszcze w raszu] ta mapa się sprawdza. Nawet z rakietami, gejomrami i innymi gównami. Co powiecie na taką opcję : Engineer class should have 2% health to start with, and lost 99% every time they shoot a rocket. XD edit/ cośtam zmieniłem :F Edytowane 15 marca 2012 przez Stona Cytuj
Stona 569 Opublikowano 17 marca 2012 Opublikowano 17 marca 2012 http://battlelog.battlefield.com/bf3/en/servers/show/b4c8908b-04af-4965-af0f-45283baa92bc/NRG-INFANTRY-ONLY-GERMAN-by-G-Portal-de/ Nie wiem jak oni to zrobili ale znalazłem SaK inf only HC :D Cytuj
Stona 569 Opublikowano 17 marca 2012 Opublikowano 17 marca 2012 Grałem na razie 3 rundy. Nie widziałem nawet dżipa dobra, widzę że to po prostu ogarnięta wiara, czołgi stoją w bazach :F Cytuj
Paliodor 1 792 Opublikowano 17 marca 2012 Opublikowano 17 marca 2012 Ah, ten powiew retro: Fajnie, by było, gdyby ktoś zrobił moda z tymi dźwiękami Cytuj
Gość ako Opublikowano 17 marca 2012 Opublikowano 17 marca 2012 (edytowane) No fajnie by było, ale "Frostbite jest zbyt skomplikowany dla modderów" czy coś tam w ten deseń ;p edit: Edytowane 17 marca 2012 przez ako 1 Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 18 marca 2012 Opublikowano 18 marca 2012 Jak bym miał przegrać 4 czy więcej godzin z takimi dźwiękami to by mnie szlag trafił pewniakiem Co do loading screena - za dużo zbędnego info, która w gruncie rzeczy nie jest Ci tak potrzebne. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 18 marca 2012 Opublikowano 18 marca 2012 O, wiedziałem że gdzieś widziałem mapę nowego jorku. W temacie o właśnie tym loading screenie Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.