Skocz do zawartości

Battlefield 3


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@MaZZeo

Problem w tym, że...

Jeden, długi klip gdzie idziesz i zabijasz X wrogów przez bite 30 sekund jest znacznie ciekawszy niż zlepek 5s klipów gdzie robisz góra 3 kille. W Conqueście nie będzie tak łatwo o takie kille ze względu na to na jakim terenie dzieje się akcja. Nie łatwo znaleźć 10 wrogów w jednym spocie.

TDM będzie zawsze najbardziej widowiskowy do tego typu montaży.

 

A to, zę DICE wydaje dodatek Close Quarters to wina Rinka, bo spędził za duzo czasu na Metro, buc jeden xD

Opublikowano
A to, zę DICE wydaje dodatek Close Quarters to wina Rinka, bo spędził za duzo czasu na Metro, buc jeden xD
tak to już jest jak się nie lubi map gdzie jeden człowiek w heli potrafi rozgromić 32 osoby a jeden i ten sam kradnie AA aby jeździć gdzieś po rogach mapy. W TDM przynajmniej jestem sam sobie kapitanem, sterem i okrętem i jak obrywam to tylko dlatego, że przeciwnik jest lepszy a nie dlatego, że akurat mam pecha i biegnę supportem kiedy z nieba spada n mnie grad pocisków z Apacza.

CQ64 to wg mnie totalne nieporozumienie - nikt nie przetrwa w powietrzu dłużej niż 30 sekund, w sekunde po wejściu do czołgu wszystko zaczyna pikać, bo ludzie porozstawiali soflamy w zabugowanych miejscach a nawet jak nie to to zaraz pojawią się TRZY czołgi z którymi nie miałby szans nawet najlepszy. CQ32 to zupełnie inna bajka - tak jakby ta gra była stworzona do takiego trybu.

 

No i nie wiem o co wszystkim chodzi z tym metrem; przecież to taka trójkowa Arica na której gra większość, bo zwyczajnie jest to najlepiej zbalansowana mapa,

 

 

btw

DLC - czerwiec 2012

DIII - maj 2012

 

DICE sobie na mnie nie zarobi :D

Opublikowano

 

CQ64 to wg mnie totalne nieporozumienie - nikt nie przetrwa w powietrzu dłużej niż 30 sekund,

 

srsly :rolleyes:

 

Serio, nie wiem co Ty masz do tego CQ64

Jedyne co rozkminiam z Twoich wypowiedzi odnośnie ogólnie BF'a to to, że po prostu nie lubisz rozgrywki gdzie nie masz wpływu na wszystko. I tak chyba było już w czasach BC2, bo tam też foszyłeś na CQ z pojazdami ;P

Ja tam jakoś na 64osobowym Caspianie potrafię biegać medykiem i mieć z tego dużo przyjemności. A jak wiadomo medyk i jego atomowa apteczka + respirator w starciu z czołgiem jest tak samo bezsilny jak Rozi w walce z nadwagą czy Mendrek przy próbie policzenia na palcach do 10 :D

Opublikowano

ano srsly i nie mów mi, że jest inaczej, bo nawet jak latam z ako to wygląda to tak, że na Khargu dolatujemy do C i już trzeba robić zwrot, bo wszystko piszczy, pali się silnik a flar już brakuje. Cała gra wygląda wtedy tak, że robisz jeden atak, lądujesz, naprawiasz, lecisz, atak, lądujesz, naprawiasz...

 

a co do CQ to masz rację - lubię mieć wszystko pod kontrolą a nie ma tego w trybie dla 64. W 32 można się skupić na walce maszyna-maszyna i nie trzeba mieć oczu z tyłu głowy aby wyłapywać masę losowych rakiet od losowych graczy. W CQ32 wsiadając do czołgu czujesz, że masz moc; w CQ64 wsiadając do czołgu czujesz się jakbyś był ranną gazelą, która wlazła na teren łowiecki lwów.

 

Ogólnie CQ64 jest trybem w którym nie liczy się skill tylko szczęście, bo chociażbyś nie wiem jak byl dobry to w momencie jak masz pecha i wyskakujesz zza rogu wprost pod czołgową lufę to zwyczajnie giniesz. Dodatkowo na takiej mapie jak Caspian są tylko dwie opcje gry - albo siedzisz w puszce albo boisz się wyjść z krzaków, bo las usiany jest snajperami.

Opublikowano

to samo mogę powiedzieć o wszystkich, którzy ciągle piszą o rpg na Metrze a nawet nie wiedzą jak wygląda TDM albo CQ z zasadami "strict no explosives"

 

Przez masę przeszkadzajek CQ w niczym nie przypomina tego z BC2 gdzie aby zestrzelić heli trzeba było go najpierw zaznaczyć albo mieć dobrze opanowaną obsługę AT4 - tutaj każdy kto ledwo odblokował soflam, javelina, rakietę sterowana do czołgu może niszczyć wszystko co w powietrzu. Z tego powodu gram głównie w trybie, który jako jedyny przypomina ten z czasów BC2.

Opublikowano

Jak widzę coś takiego u typa to mi się papa na dachu zwija

 

2gtuipt.png

 

btw coraz częściej grając na bazarze tracę wiarę w ludzką inteligencję i w całe BF community. Banda idiotów grająca tą mapę zdaje się myśleć że istnieją na conquest large tylko 3 flagi A B i C, tym samym clusterfuck panujący w tym wąskim przejściu jest straszny, tymczasem na drodze przy E i D mało co się dzieje. Nie mówiąc już o teamie ananasów, który ma jedną flagę B w posiadaniu i odradza się na potęgę na niej, zamiast włączyć jakikolwiek zwój w mózgu i wybrać spawn w bazie atakując spokojnie A, D lub C E (w zależności czy US czy RU) albo wykorzystać APC które stoi w bazie od kilku minut. No ale chvj, po co, lepiej wybrać B i czekać w kolejce na przejście i dziwić się że tak często padam od m320 :F

 

I to wszystko na 40 osobowym serverze. Takie cod kiddies to trzeba napjerdalać i patrzeć czy równo puchnie.

Opublikowano

No i nie wiem o co wszystkim chodzi z tym metrem; przecież to taka trójkowa Arica na której gra większość, bo zwyczajnie jest to najlepiej zbalansowana mapa,

Metro to nic innego jak rura (jak środek Damavanu) która się prosi o używanie RPG, Frag ammo, etc. Bo jak mówisz o balansie, to rozmawiamy o wszystkim co jest w grze a nie z "wyłączeniem" pewnych elementów.

 

 

 

Jedyne co rozkminiam z Twoich wypowiedzi odnośnie ogólnie BF'a to to, że po prostu nie lubisz rozgrywki gdzie nie masz wpływu na wszystko. I tak chyba było już w czasach BC2, bo tam też foszyłeś na CQ z pojazdami ;P

Ja tam strasznie nie lubiłem pojazdów w BC2. W BF3 mi nie przeszkadzają ni trochę. Nawet więcej, lepszy tryb niż inf only, który prawie, że nie istnieje.

 

 

 

nie mów mi, że jest inaczej, bo nawet jak latam z ako to wygląda to tak, że na Khargu dolatujemy do C i już trzeba robić zwrot, bo wszystko piszczy, pali się silnik a flar już brakuje. Cała gra wygląda wtedy tak, że robisz jeden atak, lądujesz

No... znacznie lepsze były czasy Heavy Metal w BC2 gdzie ako i stona w jednej helce nabili wyniki 90/15 na rundę, bo helki były tak potężne.

 

Yyyyyhhhhyyyymmmm..... ;)

Opublikowano

Ja się z Rinkiem zgadzam :P

 

Ty nie grywasz w BF3 :P

 

@Mazzeo

 

Ano Bazar imho jest za(pipi)istą planszą jeśli nie ma spajdermanów na niej. Właśnie dlatego że masz te 3 drogi które mimo wszystko dzieli spory kawałek i dzięki głupocie botów które grają można bardzo fajnie zasadzać się na plerki :]

 

A i tak sobie pomyślałem że SaK to już nie jest ten SaK z BF2 :(

Brakuje mi serwów "bez wyspy" i bez pojazdów [i BEZ SPAJDERMANÓW].

 

PS.

 

Call of Battlefield Bad Company 3: Back to Metro

 

 

:rofl2:

Opublikowano (edytowane)

Metro to nic innego jak rura (jak środek Damavanu) która się prosi o używanie RPG, Frag ammo, etc. Bo jak mówisz o balansie, to rozmawiamy o wszystkim co jest w grze a nie z "wyłączeniem" pewnych elementów.

No ale nie mówimy o balansie, tylko o graniu na Metrze z określonymi ustawieniami, które ten balans sztucznie wprawadzają. DICE z(pipi)auo, gracze naprawili, gra i trąbi.

Chociaż do AH bym nie porównywał, AH była otwartą mapą z dużą ilością alternatywnych ścieżek do flag, metro to jednak 3 tunele. AH >> Metro.

 

Ja tam strasznie nie lubiłem pojazdów w BC2. W BF3 mi nie przeszkadzają ni trochę. Nawet więcej, lepszy tryb niż inf only, który prawie, że nie istnieje.

O_o

Explain this to me.

Edit: a już wiem czemu, w BF3 pojazdów nie spotykasz... bo helki nie moga wylecieć z bazy, a czołgi padają na dojazdówce do 1 flagi.

 

No... znacznie lepsze były czasy Heavy Metal w BC2 gdzie ako i stona w jednej helce nabili wyniki 90/15 na rundę, bo helki były tak potężne.

Ok, HIND i tylko HIND był (jest) OP w Bad Company. Inna sprawa, że tylko w określonej sytuacji. Przy okazji tej (pamiętnej :D) gry typowo jechaliśmy ze Stoną na fragi, trzymając własne tyłki z dala od centrum bitwy. A że nie mieliście w teamie nikogo kto potrafił by ogarnąć AT4 i/lub Havoca, to inna sprawa.

Ale szczerze, jak dużo grałem na HM, to takie sytuacje widziałem może ze 4 razy.

 

edit2:

Ja się z Rinkiem zgadzam :P

 

Ty nie grywasz w BF3 :P

Właśnie dlatego, że się z nim zgadzam... a nie mam tyle samozaparcia, żeby odpuścić CQ dla TDM, czy uskuteczniać jakieś inne manewry, skoro mogę po prostu odpalić lepszą grę...

Edytowane przez ako
Opublikowano (edytowane)

No ale nie mówimy o balansie, tylko o graniu na Metrze z określonymi ustawieniami

WRONG!

Rinek powiedział, że ta mapa jest najlepiej zbalansowana (aka zrobiona przez DICE) więc w trakcie tych rozważań nie możemy dodawać tutaj elementów od graczy. Jeżeli mówimy o balansie które zrobiło DICE to musimy brać pod uwagę WSZYSTKIE bronie które w grze dało DICE.

 

 

 

Ja tam strasznie nie lubiłem pojazdów w BC2. W BF3 mi nie przeszkadzają ni trochę. Nawet więcej, lepszy tryb niż inf only, który prawie, że nie istnieje.

O_o

Explain this to me.

Które? Pierwszą czy drugą część?

Edytowane przez Kazuun
Opublikowano

Metro to nic innego jak rura (jak środek Damavanu) która się prosi o używanie RPG, Frag ammo, etc. Bo jak mówisz o balansie, to rozmawiamy o wszystkim co jest w grze a nie z "wyłączeniem" pewnych elementów.

po pierwsze to piszę o TDM a nie CQ (stąd nawiązanie do AH na której graliśmy właśnie TDM)

po drugie - dlaczego mamy rozmawiać o wszystkim? na każdej mapie możesz nadużywać rpg i fragów i wtedy można stwierdzić, że nie ma balansu. To, że występuje w tej grze zdrowo przesadzona broń to nie znaczy, że ma się to odbijać na jakości mapy.

 

No... znacznie lepsze były czasy Heavy Metal w BC2 gdzie ako i stona w jednej helce nabili wyniki 90/15 na rundę, bo helki były tak potężne.
HM to był największy fail za czasów BC2 - mapa bez budynków, otwarte przestrzenie i pojazdy latające, ktore mogły się chować za górami

 

 

Ty nie grywasz w BF3
co tylko potwierdza to co powiedział -gra w BC które bardziej nagradza skilla niż trudną sztukę lockowania na pojazdach :)
Opublikowano (edytowane)

@Edziu

Pierwszą i drugą. Nie do końca potrafię sobie odpowiedzieć na pytanie, gdzie są aż tak wielkie różnice, że pojazdy w BC2 się nienawidzi a w BF3 nie zauważa ;)

Nawet bym powiedział ze w BF3 pojazdy są bardziej upierdliwe z termowizją, rakietami naprowadzanymi, ecm, flarkami i całym tym zbiorem gadżetów.

 

edyta

edyta edyty

Edziu, balans mapy =/= balans broni.

Edytowane przez ako
Opublikowano (edytowane)

Czekej czekej. TDM na metrze jest naprawdę DOBRY. W tym konkretnym trybie [no jeszcze w raszu] ta mapa się sprawdza. Nawet z rakietami, gejomrami i innymi gównami.

 

Co powiecie na taką opcję :

 

Engineer class should have 2% health to start with, and lost 99% every time they shoot a rocket.

 

XD

 

edit/ cośtam zmieniłem :F

Edytowane przez Stona
Opublikowano (edytowane)

No fajnie by było, ale "Frostbite jest zbyt skomplikowany dla modderów" czy coś tam w ten deseń ;p

 

edit:

Edytowane przez ako
  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...