MaZZeo 14 190 Opublikowano 31 marca 2012 Opublikowano 31 marca 2012 Raport z pola bitwy: - jak zwykle buffując jedne bronie i nerfiąc drugie wykształcili się nowi faworyci (L85) - większość broni inżyniera skiepścili robiąc spory odrzut (najbardziej G36), nic dziwnego że sporo engów zaczęło biegać z PDW - snajpy zabijają czasami 1 strzałem, ale jak boga kocham coś zyebali z hitboksami, w jeden dzień celność z L96 spadła mi o prawie 2% :| - wzrost znaczenia helek (i dobrze) - wydają się również zwrotniejsze (dobrze) - zjepane jety (źle), działka w nich pomijając F35 strzelają wodą chyba - rakiety w jetach o czym pisałem wcześniej, dżizas(pipi)ja(pipi)e - rzeczywiście czołgi są słabsze i bliżej im do pudeł papierowych z BC2 - wreszcie działający commo rose i ludzie którzy odpowiadają na komendy, nawet o podwózkę - namierzanie stingerem i igłą również jest coś zyebane, wielokrotnie mimo że miałem gościa w lunecie nie mogłem go namierzyć, może dlatego że za blisko był? - zmniejszyli chyba czas między aktywowaniem flar, wielokrotnie goniąc typka helką gościu bez problemu dwa razy z rzędu zbył moje rakiety flarą - reperowanie zbyt drastycznie zwolnione, coś pomiędzy wersją po patchu i przed byłoby w sam raz - wczytywanie się map krótsze, a respawnowanie bez tej czarnej poświaty jak najbardziej na plus - w końcu czytelna mapa (mam na myśli satelitę) - niech ktoś mnie uświadomi, teraz niektóre lkmy supporta jak G36 czy Qubuś mają po 50-70 naboi? lipa aha no i jeszcze po patchu całą customizację broni mi pochrzaniło i wszystko miałem z laserami i jakimiś durnymi lunetami T_T zadowolony nie jestem, minusy za bardzo przysłaniają plusy. Na boga kocham niech coś zrobią z tym namierzaniem... Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 31 marca 2012 Opublikowano 31 marca 2012 Widzieliście co zrobili z przygwożdzeniem? Przed paczem, nawet jeśli później od wroga otworzyło się ogień, była szansa go ustrzelić, teraz zmalała ona o jakieś 3/4. Za spierdolenie czołgów powinniśmy dziękować konsolowcom, to pod ich plugawą wersję CQ był robiony pacz, bo nie radzili sobie z niszczeniem pojazdów. JESTEŚCIE CHUJAMI KONSOLOWCY, SŁYSZYCIE? Nie ma w świecie żadnego filmu, książki, piosenki, gry, którą jednocześnie się uwielbia i tak bardzo nienawidzi. Quo vadis DICE? 2 Cytuj
Gość ako Opublikowano 31 marca 2012 Opublikowano 31 marca 2012 Dopóki ktoś w DICE nie zrozumie, że nad balansowaniem/patchowaniem wersji PC i konsolowych powinny pracować dwa różne zespoły, to nie widzę szans na poprawę. W ogóle jeżeli chodzi o wytrzymałość/moc pojazdów, to powinna się ona skalować, aleeee gdzieee tam, pooo cooooo. Cytuj
Gość szpic Opublikowano 31 marca 2012 Opublikowano 31 marca 2012 Za spierdolenie czołgów powinniśmy dziękować konsolowcom, to pod ich plugawą wersję CQ był robiony pacz, bo nie radzili sobie z niszczeniem pojazdów. JESTEŚCIE CHUJAMI KONSOLOWCY, SŁYSZYCIE? chyba kpisz. Sam jako gracz z konsoli w(pipi)ia mnie to co zrobili z czolgami. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 31 marca 2012 Opublikowano 31 marca 2012 Szpic uciekaj stąd bo Cię zlinczują Cytuj
Stona 569 Opublikowano 31 marca 2012 Opublikowano 31 marca 2012 punkt pomiędzy wieżą a podstawą. Ahaha, beskitu BF2. Z tym, że tam wystarczyło trafić JEDNYM strzałem :] Cytuj
MaZZeo 14 190 Opublikowano 31 marca 2012 Opublikowano 31 marca 2012 (edytowane) Mordechay, akurat (pipi)sz, trzeba podziękować całemu community, dla którego operation metro to BEST MAP EVAH Edytowane 31 marca 2012 przez MaZZeo Cytuj
Stona 569 Opublikowano 31 marca 2012 Opublikowano 31 marca 2012 No więc nie, Metro akurat jest najlepsze dla ludzi którzy raczej w ogóle się nie udzielają na forum itp. To tak jak z casualami w grach na kĄsole. Po prostu ich jest najwięcej i to w ich stronę coraz bardziej starają się przypodobać developerzy. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 31 marca 2012 Opublikowano 31 marca 2012 Co ma kur.wa czołg do Metro, bo nie mam pojęcia? Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 31 marca 2012 Opublikowano 31 marca 2012 Za spierdolenie czołgów powinniśmy dziękować konsolowcom, to pod ich plugawą wersję CQ był robiony pacz, bo nie radzili sobie z niszczeniem pojazdów. JESTEŚCIE CHUJAMI KONSOLOWCY, SŁYSZYCIE? chyba kpisz. Sam jako gracz z konsoli w(pipi)ia mnie to co zrobili z czolgami. No wybacz, ale to przez 32 osobowy CQ na konsolkach i wynikajacą z tego mniejszą ilość inżynierów na stronie, ergo zwiększoną trudność walki z czołgami znerfiono te pojazdy. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 31 marca 2012 Opublikowano 31 marca 2012 Za spierdolenie czołgów powinniśmy dziękować konsolowcom, to pod ich plugawą wersję CQ był robiony pacz, bo nie radzili sobie z niszczeniem pojazdów. JESTEŚCIE CHUJAMI KONSOLOWCY, SŁYSZYCIE? chyba kpisz. Sam jako gracz z konsoli w(pipi)ia mnie to co zrobili z czolgami. No wybacz, ale to przez 32 osobowy CQ na konsolkach i wynikajacą z tego mniejszą ilość inżynierów na stronie, ergo zwiększoną trudność walki z czołgami znerfiono te pojazdy. 24 osobowy. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 1 kwietnia 2012 Opublikowano 1 kwietnia 2012 Ja się dziwię że na PieCu nie ma obowiązkowego aimassista Cytuj
Gość szpic Opublikowano 1 kwietnia 2012 Opublikowano 1 kwietnia 2012 Za spierdolenie czołgów powinniśmy dziękować konsolowcom, to pod ich plugawą wersję CQ był robiony pacz, bo nie radzili sobie z niszczeniem pojazdów. JESTEŚCIE CHUJAMI KONSOLOWCY, SŁYSZYCIE? chyba kpisz. Sam jako gracz z konsoli w(pipi)ia mnie to co zrobili z czolgami. No wybacz, ale to przez 32 osobowy CQ na konsolkach i wynikajacą z tego mniejszą ilość inżynierów na stronie, ergo zwiększoną trudność walki z czołgami znerfiono te pojazdy. nie bylo ciezko, trzeba bylo tylko myslec przy walce. Teraz mozna wyskoczyc na gole klaty z czolgiem i wygrac.. Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 1 kwietnia 2012 Opublikowano 1 kwietnia 2012 (edytowane) no i teraz zadaj sobie pytanie - czy wynikową znerfienia pancerza było to, że płakali gracze na CQ64 gdzie czołgi padały jak muchy a to co zostało nazwane "one man army" było w rzeczywistości ciągłym wyskakiwaniem i naprawą z obawą przed byciem ściągniętym przez kolejną rakietę czy może to, że płakali gracze na CQ24 gdzie nie dość, że znalezienie przeciwnika trwa wieki to jeszcze nikt nie pomagał przy zniszczeniu a rakiet (z perkiem) wystarczało na góra jeden czołg i jedno AA. Patch zostal zrobiony ewidentnie pod konsole i to widać. DICE powinno zrobić dwa osobne patche, bo nie dość, że na PC rozgrywka jest bardziej dynamiczna to na dodatek różnice pomiędzy CQ24 a 64 są olbrzymie i nie da się tego ujednolicić jedną, uniwersalną łatą. Przykład? Javelin jest za mocny - na konsolach tego nie poczujecie, bo na 24 graczy może być np. 5 inżynierów z czego np. tylko 3 będzie miało was w zasięgu a tylko jeden się zainteresuje; na PC tych inżynierów będzie 2.6 raza więcej co daje nam 13 wyrzutni, 8 w zasięgu i ~3 skierowanych w stronę czołgu. Na konsoli czołg oberwawszy ma szansę uciec (przyspieszenie przy unieruchomieniu, przeładowanie javelina), na PC jedyne co pozostaje to uciekać albo zamiast sensownego perka brać zasłonę dymną i ciągle kopcić kurzem. Nie piszę tego aby dogryzać konsolom, piszę to z doświadczenia - widzę jak wygląda CQ64 (ilu konsolowców grało w CQ64?) i widzę jak wygląda CQ24 i to są dwie zupełnie różne gry. Edytowane 1 kwietnia 2012 przez greah Cytuj
Stona 569 Opublikowano 1 kwietnia 2012 Opublikowano 1 kwietnia 2012 Hmmm, smoki. Namierzasz Strzelasz SMOK - Pudło Namierzasz Strzelasz SMOK - Pudło Znaczy co, teraz smoki są szybsze? Bo wydaje mi się, że kiedyś trzeba było po smoku gdzieś uciec żeby nie dostać drugim javelinem. Teraz 1 javelin jest bezużyteczny jeśli ktoś ma smoki. Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 1 kwietnia 2012 Opublikowano 1 kwietnia 2012 Zdobyłem taga od pracownika DICE !,fajnie że oni grają na ps3 nie miałem takiej możliwośći ;/ Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 1 kwietnia 2012 Opublikowano 1 kwietnia 2012 (edytowane) Dopiero teraz załapałem o jakiego "smoka" chodziło Stonie xD Zajeło mi to jakieś 2h xD EDIT Edytowane 1 kwietnia 2012 przez Kazuun 1 Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 1 kwietnia 2012 Opublikowano 1 kwietnia 2012 Nie piszę tego aby dogryzać konsolom, piszę to z doświadczenia - widzę jak wygląda CQ64 (ilu konsolowców grało w CQ64?) i widzę jak wygląda CQ24 i to są dwie zupełnie różne gry. jest w tym trochę logiki, jednak wydaje mi się, że biznes wygląda jednak inaczej. Wersja na konsole (a ta na PS3 to już w ogóle) woła o pomstę do nieba - mało graczy, mnóstwo błędów, na premierę nie działający voip, brak dedyków, słaby matchmaking, brak możliwości nagrywania - wszystko co źle można było znaleźć na konsolach - stąd przydomek bugfield. DICE od początku mówiło, że wersje na konsole ma głeboko w d.upie. Stąd stwierdzenie, że znerfiono coś lub w ogóle zmieniono coś dla milionów graczy w tym tych PC-towych dlatego, że społeczność konsolowa tak chciała to spore nadużycie i nie wydaje mi się to realne, obojętne czego byśmy tu nie pisali tak jak @szpic pisał - lipa w p.izdu z tymi czołgami teraz, strach do tego wsiadać, bo sam bez dodatkowego ammo kładę czołg na dwa strzały. (piechotą) Cytuj
Stona 569 Opublikowano 1 kwietnia 2012 Opublikowano 1 kwietnia 2012 No więc nie, DICE mówiło że wersja PC to prior żeby mydlić nam oczy, po czym skupiło się na wersji na kĄsole. Taka prawda. Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 1 kwietnia 2012 Opublikowano 1 kwietnia 2012 jest w tym trochę logiki, jednak wydaje mi się, że biznes wygląda jednak inaczej. Wersja na konsole (a ta na PS3 to już w ogóle) woła o pomstę do nieba - mało graczy, mnóstwo błędów, na premierę nie działający voip, brak dedyków, słaby matchmaking, brak możliwości nagrywania - wszystko co źle można było znaleźć na konsolach - stąd przydomek bugfield. DICE od początku mówiło, że wersje na konsole ma głeboko w d.upie. Stąd stwierdzenie, że znerfiono coś lub w ogóle zmieniono coś dla milionów graczy w tym tych PC-towych dlatego, że społeczność konsolowa tak chciała to spore nadużycie i nie wydaje mi się to realne, obojętne czego byśmy tu nie pisali ok, inaczej - gracze konsolowi kupili łącznie 10mln egzemplarzy, gracze PC niecałe 2mln. Których będzie słuchał DICE i EA wiedząc, że przed sobą mają jeszcze 3 dodatki, które mogą sprzedać albo w marnej ilości 6mln albo niezłej ilości 30mln? Gdyby rzeczywiście wersja PC miała priorytet to byśmy dostali typowo pecetowe UI a nie jakieś konsolowe skakanie strzałkami pomiędzy opcjami. Cytuj
Gość ako Opublikowano 1 kwietnia 2012 Opublikowano 1 kwietnia 2012 http://www.youtube.com/watch?v=7508rkouSGg Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 1 kwietnia 2012 Opublikowano 1 kwietnia 2012 (edytowane) To https://twitter.com/...486736711450624 + Z(pipi)any suppression effect, przez ktorego nie da się grać i masa innych blędów + totalnie ZDUPY RANDOMOWY bad luck zaraz po wystartowaniu hornetem, który przelał czarę goryczy = Żegnaj Battlefieldzie 3. Dla mnie jesteś upośledzonym dzieckiem, którego ułomność tolerowałem przez zbyt długi czas, teraz wypierdalaj do hospicjum. Wracam do BC2. Edytowane 1 kwietnia 2012 przez Mordechay Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 1 kwietnia 2012 Opublikowano 1 kwietnia 2012 A co jest nie tak z Suppresionem, bo nie zauważyłem ? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.