Skocz do zawartości

Battlefield 3


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Raport z pola bitwy:

 

- jak zwykle buffując jedne bronie i nerfiąc drugie wykształcili się nowi faworyci (L85)

- większość broni inżyniera skiepścili robiąc spory odrzut (najbardziej G36), nic dziwnego że sporo engów zaczęło biegać z PDW

- snajpy zabijają czasami 1 strzałem, ale jak boga kocham coś zyebali z hitboksami, w jeden dzień celność z L96 spadła mi o prawie 2% :|

- wzrost znaczenia helek (i dobrze)

- wydają się również zwrotniejsze (dobrze)

- zjepane jety (źle), działka w nich pomijając F35 strzelają wodą chyba

- rakiety w jetach o czym pisałem wcześniej, dżizas(pipi)ja(pipi)e

- rzeczywiście czołgi są słabsze i bliżej im do pudeł papierowych z BC2 :/

- wreszcie działający commo rose i ludzie którzy odpowiadają na komendy, nawet o podwózkę :good:

- namierzanie stingerem i igłą również jest coś zyebane, wielokrotnie mimo że miałem gościa w lunecie nie mogłem go namierzyć, może dlatego że za blisko był?

- zmniejszyli chyba czas między aktywowaniem flar, wielokrotnie goniąc typka helką gościu bez problemu dwa razy z rzędu zbył moje rakiety flarą

- reperowanie zbyt drastycznie zwolnione, coś pomiędzy wersją po patchu i przed byłoby w sam raz

- wczytywanie się map krótsze, a respawnowanie bez tej czarnej poświaty jak najbardziej na plus

- w końcu czytelna mapa (mam na myśli satelitę)

- niech ktoś mnie uświadomi, teraz niektóre lkmy supporta jak G36 czy Qubuś mają po 50-70 naboi? lipa

 

aha no i jeszcze po patchu całą customizację broni mi pochrzaniło i wszystko miałem z laserami i jakimiś durnymi lunetami T_T

 

zadowolony nie jestem, minusy za bardzo przysłaniają plusy. Na boga kocham niech coś zrobią z tym namierzaniem...

Opublikowano

Widzieliście co zrobili z przygwożdzeniem? Przed paczem, nawet jeśli później od wroga otworzyło się ogień, była szansa go ustrzelić, teraz zmalała ona o jakieś 3/4.

 

Za spierdolenie czołgów powinniśmy dziękować konsolowcom, to pod ich plugawą wersję CQ był robiony pacz, bo nie radzili sobie z niszczeniem pojazdów. JESTEŚCIE CHUJAMI KONSOLOWCY, SŁYSZYCIE?

 

 

Nie ma w świecie żadnego filmu, książki, piosenki, gry, którą jednocześnie się uwielbia i tak bardzo nienawidzi.

 

Quo vadis DICE?

  • Minusik 2
Opublikowano

Dopóki ktoś w DICE nie zrozumie, że nad balansowaniem/patchowaniem wersji PC i konsolowych powinny pracować dwa różne zespoły, to nie widzę szans na poprawę.

W ogóle jeżeli chodzi o wytrzymałość/moc pojazdów, to powinna się ona skalować, aleeee gdzieee tam, pooo cooooo.

Gość szpic
Opublikowano

 

Za spierdolenie czołgów powinniśmy dziękować konsolowcom, to pod ich plugawą wersję CQ był robiony pacz, bo nie radzili sobie z niszczeniem pojazdów. JESTEŚCIE CHUJAMI KONSOLOWCY, SŁYSZYCIE?

 

 

 

chyba kpisz. Sam jako gracz z konsoli w(pipi)ia mnie to co zrobili z czolgami.

Opublikowano

No więc nie, Metro akurat jest najlepsze dla ludzi którzy raczej w ogóle się nie udzielają na forum itp. To tak jak z casualami w grach na kĄsole. Po prostu ich jest najwięcej i to w ich stronę coraz bardziej starają się przypodobać developerzy.

Opublikowano

Za spierdolenie czołgów powinniśmy dziękować konsolowcom, to pod ich plugawą wersję CQ był robiony pacz, bo nie radzili sobie z niszczeniem pojazdów. JESTEŚCIE CHUJAMI KONSOLOWCY, SŁYSZYCIE?

 

 

 

chyba kpisz. Sam jako gracz z konsoli w(pipi)ia mnie to co zrobili z czolgami.

 

No wybacz, ale to przez 32 osobowy CQ na konsolkach i wynikajacą z tego mniejszą ilość inżynierów na stronie, ergo zwiększoną trudność walki z czołgami znerfiono te pojazdy.

Gość Zaqair
Opublikowano

Za spierdolenie czołgów powinniśmy dziękować konsolowcom, to pod ich plugawą wersję CQ był robiony pacz, bo nie radzili sobie z niszczeniem pojazdów. JESTEŚCIE CHUJAMI KONSOLOWCY, SŁYSZYCIE?

 

 

 

chyba kpisz. Sam jako gracz z konsoli w(pipi)ia mnie to co zrobili z czolgami.

 

No wybacz, ale to przez 32 osobowy CQ na konsolkach i wynikajacą z tego mniejszą ilość inżynierów na stronie, ergo zwiększoną trudność walki z czołgami znerfiono te pojazdy.

 

24 osobowy.

Opublikowano

Za spierdolenie czołgów powinniśmy dziękować konsolowcom, to pod ich plugawą wersję CQ był robiony pacz, bo nie radzili sobie z niszczeniem pojazdów. JESTEŚCIE CHUJAMI KONSOLOWCY, SŁYSZYCIE?

 

 

 

chyba kpisz. Sam jako gracz z konsoli w(pipi)ia mnie to co zrobili z czolgami.

 

No wybacz, ale to przez 32 osobowy CQ na konsolkach i wynikajacą z tego mniejszą ilość inżynierów na stronie, ergo zwiększoną trudność walki z czołgami znerfiono te pojazdy.

nie bylo ciezko, trzeba bylo tylko myslec przy walce. Teraz mozna wyskoczyc na gole klaty z czolgiem i wygrac..

Opublikowano (edytowane)

no i teraz zadaj sobie pytanie - czy wynikową znerfienia pancerza było to, że płakali gracze na CQ64 gdzie czołgi padały jak muchy a to co zostało nazwane "one man army" było w rzeczywistości ciągłym wyskakiwaniem i naprawą z obawą przed byciem ściągniętym przez kolejną rakietę czy może to, że płakali gracze na CQ24 gdzie nie dość, że znalezienie przeciwnika trwa wieki to jeszcze nikt nie pomagał przy zniszczeniu a rakiet (z perkiem) wystarczało na góra jeden czołg i jedno AA.

Patch zostal zrobiony ewidentnie pod konsole i to widać. DICE powinno zrobić dwa osobne patche, bo nie dość, że na PC rozgrywka jest bardziej dynamiczna to na dodatek różnice pomiędzy CQ24 a 64 są olbrzymie i nie da się tego ujednolicić jedną, uniwersalną łatą.

Przykład? Javelin jest za mocny - na konsolach tego nie poczujecie, bo na 24 graczy może być np. 5 inżynierów z czego np. tylko 3 będzie miało was w zasięgu a tylko jeden się zainteresuje; na PC tych inżynierów będzie 2.6 raza więcej co daje nam 13 wyrzutni, 8 w zasięgu i ~3 skierowanych w stronę czołgu. Na konsoli czołg oberwawszy ma szansę uciec (przyspieszenie przy unieruchomieniu, przeładowanie javelina), na PC jedyne co pozostaje to uciekać albo zamiast sensownego perka brać zasłonę dymną i ciągle kopcić kurzem.

 

Nie piszę tego aby dogryzać konsolom, piszę to z doświadczenia - widzę jak wygląda CQ64 (ilu konsolowców grało w CQ64?) i widzę jak wygląda CQ24 i to są dwie zupełnie różne gry.

Edytowane przez greah
Opublikowano

Hmmm, smoki.

 

Namierzasz

Strzelasz

SMOK - Pudło

Namierzasz

Strzelasz

SMOK - Pudło

 

Znaczy co, teraz smoki są szybsze? Bo wydaje mi się, że kiedyś trzeba było po smoku gdzieś uciec żeby nie dostać drugim javelinem. Teraz 1 javelin jest bezużyteczny jeśli ktoś ma smoki.

Opublikowano

Nie piszę tego aby dogryzać konsolom, piszę to z doświadczenia - widzę jak wygląda CQ64 (ilu konsolowców grało w CQ64?) i widzę jak wygląda CQ24 i to są dwie zupełnie różne gry.

 

jest w tym trochę logiki, jednak wydaje mi się, że biznes wygląda jednak inaczej. Wersja na konsole (a ta na PS3 to już w ogóle) woła o pomstę do nieba - mało graczy, mnóstwo błędów, na premierę nie działający voip, brak dedyków, słaby matchmaking, brak możliwości nagrywania - wszystko co źle można było znaleźć na konsolach - stąd przydomek bugfield. DICE od początku mówiło, że wersje na konsole ma głeboko w d.upie. Stąd stwierdzenie, że znerfiono coś lub w ogóle zmieniono coś dla milionów graczy w tym tych PC-towych dlatego, że społeczność konsolowa tak chciała to spore nadużycie i nie wydaje mi się to realne, obojętne czego byśmy tu nie pisali

 

tak jak @szpic pisał - lipa w p.izdu z tymi czołgami teraz, strach do tego wsiadać, bo sam bez dodatkowego ammo kładę czołg na dwa strzały. (piechotą)

Opublikowano

jest w tym trochę logiki, jednak wydaje mi się, że biznes wygląda jednak inaczej. Wersja na konsole (a ta na PS3 to już w ogóle) woła o pomstę do nieba - mało graczy, mnóstwo błędów, na premierę nie działający voip, brak dedyków, słaby matchmaking, brak możliwości nagrywania - wszystko co źle można było znaleźć na konsolach - stąd przydomek bugfield. DICE od początku mówiło, że wersje na konsole ma głeboko w d.upie. Stąd stwierdzenie, że znerfiono coś lub w ogóle zmieniono coś dla milionów graczy w tym tych PC-towych dlatego, że społeczność konsolowa tak chciała to spore nadużycie i nie wydaje mi się to realne, obojętne czego byśmy tu nie pisali

 

ok, inaczej - gracze konsolowi kupili łącznie 10mln egzemplarzy, gracze PC niecałe 2mln. Których będzie słuchał DICE i EA wiedząc, że przed sobą mają jeszcze 3 dodatki, które mogą sprzedać albo w marnej ilości 6mln albo niezłej ilości 30mln? Gdyby rzeczywiście wersja PC miała priorytet to byśmy dostali typowo pecetowe UI a nie jakieś konsolowe skakanie strzałkami pomiędzy opcjami.

Opublikowano (edytowane)

To https://twitter.com/...486736711450624

 

+

 

Z(pipi)any suppression effect, przez ktorego nie da się grać i masa innych blędów

 

 

+

 

totalnie ZDUPY RANDOMOWY bad luck zaraz po wystartowaniu hornetem, który przelał czarę goryczy

 

=

 

angry-desk-flip-l.png

 

Żegnaj Battlefieldzie 3. Dla mnie jesteś upośledzonym dzieckiem, którego ułomność tolerowałem przez zbyt długi czas, teraz wypierdalaj do hospicjum.

 

Wracam do BC2.

Edytowane przez Mordechay

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...