Gość ako Opublikowano 1 kwietnia 2012 Opublikowano 1 kwietnia 2012 (edytowane) Wracam do BC2. See you on the battlefield! edyta: drugi filmik robi podkładem Edytowane 1 kwietnia 2012 przez ako Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 1 kwietnia 2012 Opublikowano 1 kwietnia 2012 Hahhahaha.... a ja sie za glowe lapalem jak mnie te ********** kosily... i o co biega . Pora zmienic giwere ;P Cytuj
Gość ako Opublikowano 1 kwietnia 2012 Opublikowano 1 kwietnia 2012 (edytowane) @Morde, nic nie wspominałeś że ktoś Cię nagrał na wideło http://www.youtube.com/watch?v=hKxrRQVZSMU Podobno w raszu na Wake, Viperkiem można podlecieć maksymalnie wysoko i czuć się bezpiecznie - AA nie sięga, a igła nie lockuje. Jetów i helki ruskie w raszu nie mają. Hehe. Edytowane 1 kwietnia 2012 przez ako Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 1 kwietnia 2012 Opublikowano 1 kwietnia 2012 No nie wiem, ja się z tym nie spotkałem jeszcze po patchu a grałem codziennie prawie. Ale to może temu, że ja domyślnie biegam z perkiem na suppresa, więc mi to wisi, bo szczerze nie dostrzegam różnic odnośnie tego co było kiedyś A dwa: zakładamy, że BF3 jest stosunkowo realistyczną strzelanką na tle HALO, Girsów, etc... To nie wiem kto z Was by mierzył w pełnym skupieniu przez lunetkę spokojnie, gdy wyskakuje mu koleś z LMG i na(pipi)ia full-auto 3 metry od was w wąskim korytarzu Cytuj
Gość ako Opublikowano 1 kwietnia 2012 Opublikowano 1 kwietnia 2012 W real-life żołnierze nie wskakują z LMG na full auto do korytarza, gdzie 3 metry dalej stoi wróg. Za dużo Rambo oglądałeś No i inna rzecz to co robisz Ty jako gracz w tej sytuacji (czy spanikujesz czy może jednak odruchowo wycelujesz w przeciwnika i spróbujesz strzelić), a to, że nagle naboje wylatują Ci z lufy pod kątem 30 stopni W rzeczywistości, wydaje mi się, że nawet jakby obok Ciebie latały rakiety nuklearne, to jednak jak wycelujesz broń w punkt i strzelisz, to nabój w ten punkt trafi. Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 1 kwietnia 2012 Opublikowano 1 kwietnia 2012 (edytowane) A dwa: zakładamy, że BF3 jest stosunkowo realistyczną strzelanką na tle HALO, Girsów, etc... To nie wiem kto z Was by mierzył w pełnym skupieniu przez lunetkę spokojnie, gdy wyskakuje mu koleś z LMG i na(pipi)ia full-auto 3 metry od was w wąskim korytarzu Większy realizm na tle innych gier ok, ale nie kosztem gorszej zabawy. Ten babol czyni rozgrywkę maksymalnie niekomfortową, nie dość, ze biegasz z blurem, to jeszcze trafiasz 10 % wystrzelonych pocisków. Edytowane 1 kwietnia 2012 przez Mordechay Cytuj
Stona 569 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Zauważyłem że najbardziej miauczą fani metro XD DZIWNE Ja tam widzę różnicę ale na plus. Teraz jak biega się składem, to cover fire ma w końcu sens. Jeden na(pipi)ia w murek za którym chowa się kolo, a drugi może wtedy dokładniej przycelować. Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Today 4/1/12 Alan Kertz joined a podcast with the guys from battlefieldo and spent an hour with them going over the patch and many other things. From his own mouth they will be adjusting suppression and fixing many key issues wrong with this patch. Long story short they are going to patch the patch. Also talked about is Battle recorder!!!! As always I want to know what you guys think about the changes that Alan is talking about in the podcast. Do you agree? http://www.twitch.tv/dontrevivemebro/b/313597227 Cytuj
Stona 569 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Tak, wiadomo jak to działa: Najpopularniejsza mapa - metro Najpopularniejsza broń - m320 Największe problemy - za duży suppres Największe szkodniki - DICE do spółki z ludźmi dla których BF to mapka składająca się z 3 korytarzy i 2 przejść. Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Teraz jak biega się składem, to cover fire ma w końcu sens. Jeden na(pipi)ia w murek za którym chowa się kolo, a drugi może wtedy dokładniej przycelować. Ty chyba grasz w inną grę. Skład? Teamplay? W tej grze "teamplay" ogranicza się do okazjonalnego naświetlania SOFLAMem. Nawet rzucanie paczek nie jest bezinteresowne i gdyby nie było za to punktów to byś po minucie biegał z pistoletem i szarym filtrem na ekranie. Jeśli nie masz headseta i grasz z randomami to o jakiejkolwiek współpracy można pomarzyć - nie rzucają paczek nawet jak strzela się im pod nogi, nie naprawiają czołgu tylko zmieniają miejsce i odjeżdżają, siadają jako pilot w heli i używają jej jako taxi, nie reagują na "pull up, I want to use TV" albo na takim SaK siądą pod krzakiem przy D i robią za snajpera (miałem ostatnio takiego w składzie - działał jak spawn beacon; ilekroć nie padłem to respawnowałem się na nim w jednej i tej samej miejscówce) Cytuj
MaZZeo 14 188 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Opublikowano 2 kwietnia 2012 http://www.youtube.com/watch?v=OxsbTjPe2fs Filmik z Metro CQ 64 z friendly fire off ma być w jakikolwiek sposób reprezentatywny? Litości. Grałem parę godzin już, również na Karkandzie, Seine, Bazarze i Metrze, nie zauważyłem z tym takich problemów, szczerze to poza większą ilością punktów wpadających za supression nie zauważyłem nic więcej. Ale chyba muszę przyjrzeć się bliżej, może dlatego z L96 moje pociski magicznie omijały cel :F Cytuj
Stona 569 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Teraz jak biega się składem, to cover fire ma w końcu sens. Jeden na(pipi)ia w murek za którym chowa się kolo, a drugi może wtedy dokładniej przycelować. Ty chyba grasz w inną grę. Skład? Teamplay? W tej grze "teamplay" ogranicza się do okazjonalnego naświetlania SOFLAMem. Nawet rzucanie paczek nie jest bezinteresowne i gdyby nie było za to punktów to byś po minucie biegał z pistoletem i szarym filtrem na ekranie. Jeśli nie masz headseta i grasz z randomami to o jakiejkolwiek współpracy można pomarzyć - nie rzucają paczek nawet jak strzela się im pod nogi, nie naprawiają czołgu tylko zmieniają miejsce i odjeżdżają, siadają jako pilot w heli i używają jej jako taxi, nie reagują na "pull up, I want to use TV" albo na takim SaK siądą pod krzakiem przy D i robią za snajpera (miałem ostatnio takiego w składzie - działał jak spawn beacon; ilekroć nie padłem to respawnowałem się na nim w jednej i tej samej miejscówce) I dlatego najlepszą rundę evar w tej grze [pod względem feelingu] miałem grając z randomami, na [wtedy jeszcze] randomowym serwerze. Ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Wiadomo że 100% serwera nie może być ogarnięte ale po prostu przesadzasz, zapewne będąc sfrustrowanym faktem że coś Ci tam nie wyszło ;P Cytuj
MaZZeo 14 188 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Opublikowano 2 kwietnia 2012 (edytowane) Ale co w tym złego że za zagrania teamplayowe gra daje ci punkty? Większość graczy lubi biegać za marchewką na kiju... Edytowane 2 kwietnia 2012 przez MaZZeo Cytuj
MaZZeo 14 188 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Opublikowano 2 kwietnia 2012 (edytowane) do greaha. Piszę tak jakby to było źle że ludzie dostają punkty za swoją robotę. btw to nie pamiętam czy w BF2 punktowało supporta za rzucanie ammo tak samo jak leczenie? Edytowane 2 kwietnia 2012 przez MaZZeo Cytuj
Stona 569 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Piszę [ja] Pisze [ktoś] Medic Revive (from critically wounded, not dead) = 2 Heal = 1 100% cycle system Engineer Repair Vehicle (land, air or water) = 1 100% cycle system (of about a tank's worth) repair commander assets = 1 per asset. Spec ops Destroy commander assets = 1 per asset. Example : 2x artillery and 1x UAV trailer = 3 points Support Re-supply (player or vehicle single reloadable unit) = 1 1 Cytuj
Kruhol 31 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Opublikowano 2 kwietnia 2012 http://www.youtube.com/watch?v=OxsbTjPe2fs Filmik z Metro CQ 64 z friendly fire off ma być w jakikolwiek sposób reprezentatywny? Litości. Grałem parę godzin już, również na Karkandzie, Seine, Bazarze i Metrze, nie zauważyłem z tym takich problemów, szczerze to poza większą ilością punktów wpadających za supression nie zauważyłem nic więcej. Ale chyba muszę przyjrzeć się bliżej, może dlatego z L96 moje pociski magicznie omijały cel :F Odpaliłem dziś Metro na SC i popróbowałem się pobawić w support suppress o to mój wynik http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/27336654/1/350869892/ Dołączyłem w 3/4 rundy. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Opublikowano 2 kwietnia 2012 To co powiedział MaZZeo: Clusterfuck na Metro + FF OFF = filmik nie jest reprezentatywny w żaden sposób. @Rinek Nie kumam.... Narzekasz na ludzi i brak teamplayu. To wina DICE, że ktoś używa helki jako taxi? Że ktoś CI nie da apteczki czy ammo? Ja grałem ze Stonką ostatnimi czasy i jakoś nie narzekaliśmy na problemy. Suppresive fire sprawdza się znakomicie w niektórych sytuacjach. Wiem, bośmy testowali. Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 2 kwietnia 2012 Opublikowano 2 kwietnia 2012 PKP jest po prostu ROTFL... stoje i siekam jak popadnie a kille same wpadaja :S. Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 3 kwietnia 2012 Opublikowano 3 kwietnia 2012 Nowa opcja Battlelog dla PC http://battlelog.battlefield.com/bf3/news/view/2832654780672366278/ Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 3 kwietnia 2012 Opublikowano 3 kwietnia 2012 Offtopic: Scenka w slow-mo z 0:53 - czy ja tam widzę konsolowego auto-aima, bo kule lecą magicznie w dziwny sposób względem celownika, czy po prostu mi się wydaje i dopatruję się na siłę? Cytuj
Stona 569 Opublikowano 3 kwietnia 2012 Opublikowano 3 kwietnia 2012 Nowa opcja Battlelog dla PC http://battlelog.bat...54780672366278/ Chciało by się rzec - NARESZCIE. Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Jeden z lepszych video z BF3, jakbym oglądał BHD. Cytuj
MaZZeo 14 188 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Opublikowano 4 kwietnia 2012 Offtopic: http://www.youtube.com/watch?v=zI3__Ocej28&feature=g-vrec&context=G2e42be1RVAAAAAAAABA Scenka w slow-mo z 0:53 - czy ja tam widzę konsolowego auto-aima, bo kule lecą magicznie w dziwny sposób względem celownika, czy po prostu mi się wydaje i dopatruję się na siłę? To jest killcam, a na nim różne dziwne rzeczy się dzieją i zawsze to wygląda minimalnie inaczej. Tak jak w CSie kiedy oglądasz nagrane demko vs HLTV. Snajpienie nie ma sensu z tym suprresion effect, nawet mając odpowiedniego perka kule magicznie omijają cel Niech oni to szybko zmienią bo Recon jest średnio grywalny. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.