Skocz do zawartości

Battlefield 3


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja gram ciąglę IRNV- dali taką możliwość to czemu nie korzystać. To tak ja by stówa leżała na ziemi i bym jej nie podniósł. Przynajmniej nie zabijają mnie kamperzy właśnie w ciemnych miejscach jak na filmiku.

 

 

Ale ja też korzystam. Każdy korzysta, bo bez tego się ciężko teraz gra na urban mapach. Z tym że to totalnie psuje rozgrywkę. Co za różnica czy kolo się schowa czy stanie na środku ulicy skoro wszędzie jest tak samo widoczny? Głupota totalna ;/

Opublikowano

Ja gram ciąglę IRNV- dali taką możliwość to czemu nie korzystać. To tak ja by stówa leżała na ziemi i bym jej nie podniósł. Przynajmniej nie zabijają mnie kamperzy właśnie w ciemnych miejscach jak na filmiku.

 

 

Ale ja też korzystam. Każdy korzysta, bo bez tego się ciężko teraz gra na urban mapach. Z tym że to totalnie psuje rozgrywkę. Co za różnica czy kolo się schowa czy stanie na środku ulicy skoro wszędzie jest tak samo widoczny? Głupota totalna ;/

Jak stoi na srodku to go zabije w 1.5s. Jesli sie schowa to zajmie mi to 3s. Jest roznica.

Opublikowano

No więc nie o to chodzi. Nie chce mi się szukać screena żeby Ci to pokazać więc napiszę.

 

Masz ulicę z garażem w którym jest ciemno. Patrzysz na tę ulicę przez zwykły celownik x4. Kolesia na ulicy zobaczysz od razu, kolesia w garażu w ogóle.

Masz ulicę z garażem w którym jest ciemno. Patrzysz na tę ulicę przez celownik IRNV. Kolesia na ulicy zobaczysz od razu, kolesia w garażu również.

 

Nie ma różnicy w czasie, bo oboje świecą się jak psu jajca.

Opublikowano

Bym się odniósł do słów Stony, ale niestety przez całe życie miałem tylko suczki :(

Wierzę więc mu na słowo, że błysk światła jest porównywalny do blasku jajec xD

 

Poza tym patrzysz na ulicę przez Red Dota, widzisz jednego, zabijasz, wybiegasz...... giniesz.

Patrzysz na ulicę przez IRNV, widzisz 3, zabijasz jednego, mierzysz do kolejnych...... żyjesz, bo nie poleciałeś głupio na pauę.

Opublikowano (edytowane)

Ja gram ciąglę IRNV- dali taką możliwość to czemu nie korzystać. To tak ja by stówa leżała na ziemi i bym jej nie podniósł. Przynajmniej nie zabijają mnie kamperzy właśnie w ciemnych miejscach jak na filmiku.

 

 

Ale ja też korzystam. Każdy korzysta [...]

Ja tam używam Holographic na każdej broni (poza M98B- tutaj x12).

 

Poza tym patrzysz na ulicę przez Red Dota, widzisz jednego, zabijasz, wybiegasz...... giniesz.

Patrzysz na ulicę przez IRNV, widzisz 3, zabijasz jednego, mierzysz do kolejnych...... żyjesz, bo nie poleciałeś głupio na pauę.

1. Czyli możesz być kompletnym noobem, który nie potrafi ogarnąć pola bitwy, a i tak IRNV uratuje Ci tyłek.

2. Czyli wszystkie pozostałe celowniki są gorsze = zbędne. Balans.

Edytowane przez ako
Opublikowano (edytowane)

Czemu PS3 dostanie sak tydzień wcześniej?;/

Bo PC jest priorytetową platformą pod BF3!

 

Sony zapłaciło, Sony ma ;)

 

 

Dobrze, że już niedługo, bo zaczynaja mi się nudzić mapy z podstawki.

Nom, po ograniu wszystkich można powiedzieć, że są conajwyżej przeciętne. Nie ma ani jednej takiej, na której by się ciągle chciało grać. O ile mapy z pojazdami się jeszcze bronią, tak miejskie to tragedia z wiadomych względów (no Teheran i Bazar są w miare sensowne, ale to nadal nie to).

 

edit: ups, myślałem że połączy.

Edytowane przez ako
Opublikowano

Seine, zalezy o jakiej wersji mówimy. Na 32 graczy jest w miarę ok (ale nadal nie jest to jakaś genialna mapa), na 64 - na stos razem z metro.

Opublikowano

Czemu PS3 dostanie sak tydzień wcześniej?;/

Bo PC jest priorytetową platformą pod BF3!

 

Sony zapłaciło, Sony ma ;)

 

 

ps3 mialo dostac bf1943 za darmo nie dostalo to przyspieszyli dlc.

gracze zlozyli pozew grupowy i bf1943 tez dostali

Opublikowano

Wake Island- 1sza mapa, o której już po obejrzeniu zajawki mogę powiedzieć, że będzie chu.jowa.

 

Ktoś wie, do ktorej dzisiaj potrwa maintenance, bo nie wiem czy czekać, czy iść na uczelnię :D

Opublikowano (edytowane)

Teheran to straszna mapa - z lewej strony siedzą normalni gracze, z prawej siedzi plejada kamperów i tylko widać jak co chwilę coś błysnie i słychać ciągłe brzdęki spudłowanych pocisków. (CQ)

Bazar jest ok ale tylko w momencie gdy nie ma spamu mortarami, bo wtedy robi się z tego drugi quake. (CQ/TDM)

Seine jest bardzo fajną mapą na której nie można "noobić", bo rakiety i tak niewiele zrobią a snajperów siedzących w jednym miejscu można łatwo sprzątnąć, bo ich luneta wyróżnia się na czarnym tle. (CQ/TDM)

Metro jest chyba jedyną naprawdę dopracowaną mapą gdzie również nie ma rakiet, snajperzy nie mają odpowiedniej ilości miejsca a dobrze polożony claymore potrafi ochronić nas w klku miejscówkach. (TDM)

Firestorm sprawdza się wyśmienicie w TDM, w CQ już nie jest tak różowo, bo znowu mamy do czynienia z recon-festem, czołgi ostrzeliwują sie z bazy a helki nie pozwalają spokojnie przebiec z C do B. Mapa dobra ale jak dla mnie za mało budynków przez co pojazdy stają się OP (zwłaszcza na 64 gdzie w jednym momencie może być ich aż 8 na mapie).

Caspian upadnie jeśli znerfią IRNV, bo to jest obecnie jedyny counter na kamperów siedzących w lesie (CQ). Z drugiej strony przemawia za nią to, że jest kwadratowa (TDM) przez co można bezproblemowo obejść przeciwnika a nie tak jak w Teheranie gdzie wszyscy spotykają się w środkowym punkcie mapy.

Kharg jest idealną mapą do TDM - gracz ma do wyboru siedzenie w budynku albo ćwiczenie refleksu biegając pomiędzy kontenerami. Z tym drugim wiąże się tylko pewien problem - schrzanione spawny, więc jak dobrym by nie byc to i tak często oberwiemy w plecy od gościa, który pojawił się metr za nami.

 

Mam nadzieję, że chociaż jedna z tych map, na których widok tak się cieszycie, będzie podobna do Oazy z BC2, bo własnie takiego klasycznego urban CC mi brakuje.

 

edit:

popieram zdanie Mordechaya - Wake Island to będzie niewypał. Mapa w kształcie podkowy BEZ budynków pomiędzy flagami? Przecież to aż sie prosi o dobycie snajperki i "obronę" posiadanych punktów. Dodatkowo wąskie to jak cholera więc nie widzę tutaj spotkania czołg-żołnierz. Na takim Firestorm można maszynę zajść i zasadzić jej rakietę w czuły punkt albo obłożyć całą C4 a tutaj jedyne co przewiduję to masowy spam minami (ako się ucieszy).

Widać, że było to projektowane pod CQ24 na konsole i nie ma szans na CQ64 (chyba, że dla masochistów i miłośników strzelania rakietami pod nogi).

Edytowane przez greah
Opublikowano

irnf jest znerfiony do poziomiu, ze jak gosc jest dalej niz 5 metrow to na irnf go nie widac juz

Opublikowano

Wake jest fajny tylko jak się lata. I jak chcesz kampić w jednym miejscu czekając na czołgi [przynajmniej w BF2 był taki spot fajny przy wjeździe na środkową bazę]. Poza tym, pamiętajcie że będzie ACQ, czyli trochę inaczej będzie wyglądało przejmowanie punktów na mapie. Aj hołp soł.

 

 

Szpic- link , info?

Opublikowano

Wake jest fajny tylko jak się lata. I jak chcesz kampić w jednym miejscu czekając na czołgi [przynajmniej w BF2 był taki spot fajny przy wjeździe na środkową bazę]. Poza tym, pamiętajcie że będzie ACQ, czyli trochę inaczej będzie wyglądało przejmowanie punktów na mapie. Aj hołp soł.

 

 

Szpic- link , info?

wejdz sobie w dzial ps3 tam masz filmy

Opublikowano

Zapewne chodzi mu o:

 

 

Przecież to bankowo fake. Nerf nerfem, ale nie zrobią go aż tak. Ze skrajności w skrajność. Przecież to jest bezużyteczne, nawet do "oświetlania" sobie drogi w ciemnym metrze. Wolę grać bez niczego niż z czymś takim.

Inna sprawa, że skąd gracze mieli by dostęp do takiej wersji buildu? No chyba, ze devsi na testowych serwach mają nicki KILLZONE_Mateos etc xD

Opublikowano (edytowane)

No więc jakiś kĄsolomaniak w temacie BF3PS3 pisze że to nie fejk i faktycznie znerfili irnv do minimum.

 

Teraz to samo poprosimy na PC.

Coś czuję że dostaniemy kolejnego pacza dopiero z SaKiem ;/

Edytowane przez Stona
Opublikowano

dzisiaj byl patch na ps3 i tak wyglada irnv ale nie na kazdej broni,

np na a91 jest nadal ten stary xD

Opublikowano

A ja głupi się wczoraj dziwiłem czemu na Caspian w upalny piękny dzionek 90% ludzi biega z tym dziadostwem heh . Kiedyś pisałem że mam nadzieje na noktowizor z tym że chodziło mi o klasyczną odmianę która w dzień jest kompletnie bezużyteczna , muszą to zmienić bo wygląda to śmiesznie i słabo . Wkurza mnie też niepoprawiony spadochron , ciężko mi wyczuć momentum na spację i na Seine przy szybkich skokach przez rzekę ginąłem hurtowo . Poza tym muszę przyznać że spodobał mi się HC , wcześniej nie wyobrażałem sobie gry na nim ale jest ok (hurtowe team kille i przepraszanie się nawzajem ma swój nieodparty urok heh .

Opublikowano

Na seine skacz z rozbiegu, wtedy dolecisz od razu do wody, sprawdzone ;)

 

Ładny wałek z tym irnv XD Pewnie teraz bronie na których działa przeżyją swoje chwile chwały :D

 

 

Ja czekam aż na HC wyłączą spoty na minimapie. Wtedy będzie bosko.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...