Kazuun 221 Opublikowano 30 listopada 2011 Opublikowano 30 listopada 2011 Przecież konsolowy patch był później bo musiał przejśc weryfikację Sony/MS. To jakim cudem dołożyli kilka rzeczy, a na PC tego nie dodadzą w formie jakiegoś małego fixa? This bullshiet is beyond me. Cytuj
django 549 Opublikowano 30 listopada 2011 Opublikowano 30 listopada 2011 Bo Dice troszczy się o graczy. Cytuj
Gość ako Opublikowano 30 listopada 2011 Opublikowano 30 listopada 2011 (edytowane) Jak bardzo nie cierpię IRNV, to DICE znowu przeszło samych siebie. Ja pier.dole xD Tam chyba pracują same małpy i mają do dyspozycji dwa przyciski: podrasować tak, że robi się najlepszy item w grze, albo tak znerfić że się robi totalnie bezużyteczny. Chyba prawdą jest plotka, że DICE po zakończeniu każdej kolejnej gry kasuje zawartość dysków i robi czyszczenie pamięci pracownikom, coby broń boRZe nie wykorzystali zdobytego doświadczenia w następnej produkcji. Enyłej, komentarz pod filmikiem: Agreed. Looks like the player sucked in general. Oh, that's right he was used to relying on his IRNV. He always sucked. Mam nadzieję, że chociaż jedna z tych map, na których widok tak się cieszycie, będzie podobna do Oazy z BC2, bo własnie takiego klasycznego urban CC mi brakuje. Wpis! masowy spam minami (ako się ucieszy). A pewnie, mam thermal camera, na której nie wiedzieć czemu miny świecą się jak psu jajca, więc to tylko darmowe punkty i ribbony ;p Ciekawe kiedy znerfią. Edytowane 30 listopada 2011 przez ako Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 30 listopada 2011 Opublikowano 30 listopada 2011 A pewnie, mam thermal camera, na której nie wiedzieć czemu miny świecą się jak psu jajca, więc to tylko darmowe punkty i ribbony ;p Ciekawe kiedy znerfią. A co, chcesz widzieć jedynie białe słońce i wszechobecną czerń? xD @Rinek Wake Island to stara mapa, W BF2 było na 64 więc, ciężko mówić o designowaniu jej mając na uwadze 24 ludkuFF z konsol. Coś podobnego do oazy.... hmm.... Sak będzie urbanistyczną mapą, Sharqi też ma całkiem fajny, urbanistyczny klimat. Może Ci przypasują. Ciężko powiedzieć, bo przecież Seine i Bazaar to tez urbanistyczne, a nie każdemu pasują. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 30 listopada 2011 Opublikowano 30 listopada 2011 Oh snap, faktycznie IRNV działa tak jak na filmiku. Nikt już nie świeci na żółto, a obraz przesłania mgła nie wiadomo skąd. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 30 listopada 2011 Opublikowano 30 listopada 2011 Bazar to jedyna urban mapa która mi odpowiada w BF3. Naprawdę ją lubię Mam nadzieję że nie s(pipi)ą SaKa. Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 30 listopada 2011 Opublikowano 30 listopada 2011 (edytowane) Bazar to jedyna urban mapa która mi odpowiada w BF3. Naprawdę ją lubię Przydałoby sie więcej wąskich alejek, coś bardziej przypominającego kontenery na Noushar czy Kharg. Jeszcze nikt o tym nie wspomniał, ale w BtK ma być nowy tryb "cq assault", drużyna obrońców ma bronić wszystkich flag, ktore od poczatku należą do niej, a atakujący je przejmować (obrońcy mają mniej ticketów). Brzmi nieciekawie. Edytowane 30 listopada 2011 przez Mordechay Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 30 listopada 2011 Opublikowano 30 listopada 2011 Jeszcze nikt o tym nie wspomniał, ale w BtK ma być nowy tryb "cq assault", drużyna obrońców ma bronić wszystkich flag, ktore od poczatku należą do niej, a atakujący je przejmować (obrońcy mają mniej ticketów). Brzmi nieciekawie. Nie raz padały słowa na ten temat tutaj Mordzia, nieuważnie czytasz A co do tego, ze brzmi nieciekawie..... grałeś w BF2? Ni? Szat de fak ap i czekaj - tryb się sprawdza Cytuj
Stona 569 Opublikowano 30 listopada 2011 Opublikowano 30 listopada 2011 Ja bym jeszcze bardziej od ACQ przyjął tryb z PR, w którym flagi trzeba zdobywać "po kolei". Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 30 listopada 2011 Opublikowano 30 listopada 2011 @Stona A może ograniczmy się do officjalnych wersji gier, a nie modów? ;p Bo ja to bym chciał nude mode w każdej grze, ale nie marudzę o tym Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 30 listopada 2011 Opublikowano 30 listopada 2011 Wow, nie wiedziałem, że z Abakana taki kosior. Tylko muszę odblokować rączkę, bo miota szczerbinką jak szatan. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 30 listopada 2011 Opublikowano 30 listopada 2011 @Stona A może ograniczmy się do officjalnych wersji gier, a nie modów? ;p Bo ja to bym chciał nude mode w każdej grze, ale nie marudzę o tym Ten tryb był chyba w BF2142. Poza tym, w ten sposób się grało w laderach BF2 na ClanBase Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 30 listopada 2011 Opublikowano 30 listopada 2011 napewno ten tryb jest w team fortress 2 i jest fajny Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 30 listopada 2011 Opublikowano 30 listopada 2011 (edytowane) A pewnie, mam thermal camera, na której nie wiedzieć czemu miny świecą się jak psu jajca, więc to tylko darmowe punkty i ribbonyidiotyzm wiekszy niż IRNV. grając inżynierem człowiek ryzykuje hs'a podkładając miny, które wymagaja patrzenia na glebę i czekania aż ludek przekręci zawór. Nie można ich podłożyć w popularnych miejscach, bo padną od hg; nie można ich położyć w uczęszczanych miejscach... bo zwyczajnie się nie zdąży. I tutaj wchodzi thermal gdzie gośc jedzie sobie jak basza, nie zwraca na nic uwagi prócz "strzelać w białe ludki" i dodatkowo widzi coś co układałem niejednokrotnie przez 2-3 rundy? Proponuję iść dalej - niech mina świeci jak soflam i pika jak tugs.Ta gra z dnia na dzień robi się coraz bardziej żałosna. Ważnych rzeczy nie potrafią ale znerfić IRNV do tego stopnia, że wygląda jakby człowiek oberwał winogronowym kisielem. Teraz jest tak jak piszecie - zabawka ta stała się całowicie bezużyteczna i nawet na ciemnych mapach ludzie będą wybierać przenośne słońce zamiast tego. Chyba pozostaje czekać na BC3, bo w BC2 gra była jakoś bardziej ujednolicona - zabawki zadawały różne obrażenia, mortar działał jak należy, nie było postaci, która by miała w ekwipunku śmieci (czyt. recon z jego tugsem, mavem i soflamem, które przydają się na góra 3 mapach i są całkowicie bezużyteczne w TDM), shotguny miały wygar a pistolety się do czegoś przydawały. edit: pierwsze co powinno iśc pod nóż to wszystkie pojazdy - z czołgów usunąć jakieś kosmiczne, nakierowywane pociski; jetom dać zestaw rakiet p/z a nie nieskończoną ilość przez co biorą się akcje typu 11k punktów bedąc ciągle w powietrzu tylko dlatego, że rakiety z/p znerfiono do tego stopnia, że obecnie nikt z tym szajsem nie chodzi), helce usunąc naprawianie podczas lotu a AA uniemożliwić strzelanie na wprost (ustawić kąt wieżyczki na jakieś 30* aby nie wykorzystywano jej do walki z czołgami i piechotą). Pojazdy są cholernie OP i to jest fakt - wystarczy popatrzeć na killstreak ako (nie piję do Ciebie, tylko daję jako przykład ) aby zobaczyc jak bardzo nierówna jest walka maszyna-człowiek. Nie wiem, może to tylko ja tak mam ale irytuje mnie jak chce pograć a jakiś cwaniak albo ustawi się za górką na Firestorm i strzela 20 minut z jednego miejsca albo lata niezniszczalnym heli, bo za plecami siedzi jego kompan, który ciągle mu ja naprawia a ja mimo trafienia siedmioma rakietami nie dostaję nawet disable, bo w momencie jak rakieta trafi (a i to nie zawsze, bo oczywiście heli może mieć DWA ZESTAWY flar!) to niejednokrotnie nie dostaję nawet znacznika. Dla mnie ta gra w obecniej formie jest niegrywalna w trybach z pojazdami i coś wydaje mi się, że to się nie zmieni... no ale nic to, DIII na horyzoncie więc będę miał odpowiednie narzędzie do wymazania tej abominacji z pamięci. Przynajmniej do czasu BC3. Edytowane 30 listopada 2011 przez greah Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 1 grudnia 2011 Opublikowano 1 grudnia 2011 (edytowane) Ja zawsze byłem zwolennikiem inf only nie bez powodu Engim czuję się bezbronny wobec czołgu, w porównaniu do Supporta z C4. Może bardziej niebezpieczne, ale mam pewność że koleś jest martwy a nie, że muszę strzelać rakietami i czekać aż mnie splash z czołgu zabije. DICE musi zrobić normalne, HC inf only, bo ludzie co posiadają servery są albo za głupi albo... się po prostu nie da. I nie wiem która wersja jest bardziej żałosna. PS: Rinek, do D3 to masz jeszcze kupę czasu, bo w necie sa plotki, żeby się szykować nawet na czerwiec. Edytowane 1 grudnia 2011 przez Kazuun Cytuj
Gość ako Opublikowano 1 grudnia 2011 Opublikowano 1 grudnia 2011 (edytowane) wall of text A pewnie, mam thermal camera, na której nie wiedzieć czemu miny świecą się jak psu jajca, więc to tylko darmowe punkty i ribbonyidiotyzm wiekszy niż IRNV No i się zgadzam, thermal camera też zasługuje na nerfa, bo póki co, czołgi = easymode. Tyle ze pewnie DICE jak to DICE, jak już znarfią to tak, że można myśleć jakiego innego perka wybrać. Chociaż thermal i tak jest lepszy niż IRNV, bo jak ktoś ma thermal camo/special ops to go *w ogóle* nie widać. Tylko te miny (bo niby jakie ciepło wydzielają O_o) i zasięg na całą mapę. Ta gra z dnia na dzień robi się coraz bardziej żałosna. Ważnych rzeczy nie potrafią ale znerfić IRNV do tego stopnia, że wygląda jakby człowiek oberwał winogronowym kisielem. Teraz jest tak jak piszecie - zabawka ta stała się całowicie bezużyteczna i nawet na ciemnych mapach ludzie będą wybierać przenośne słońce zamiast tego. Faglighta też znerią i bedzie si. A niech tam, niech w ogóle usuną, bo przy ich metodach to nie zrobi róznicy Dwa gadżety które w ogóle się w grze znaleźć nie powinny, in the first place. Chyba pozostaje czekać na BC3, bo w BC2 gra była jakoś bardziej ujednolicona - zabawki zadawały różne obrażenia, mortar działał jak należy, nie było postaci, która by miała w ekwipunku śmieci (czyt. recon z jego tugsem, mavem i soflamem, które przydają się na góra 3 mapach i są całkowicie bezużyteczne w TDM), shotguny miały wygar a pistolety się do czegoś przydawały. Tu się zgodzę i do teraz nie rozumiem kto mógł to tak z(pipi). W BC2 nawet pojazdy były bardziej zbalansowane, bo teraz to jak wsiadam do czołgu to kończe z K/D > 4 na luzie jedną ręką, jadąc do tyłu. jetom dać zestaw rakiet p/z a nie nieskończoną ilość przez co biorą się akcje typu 11k punktów bedąc ciągle w powietrzu tylko dlatego, że rakiety z/p znerfiono do tego stopnia, że obecnie nikt z tym szajsem nie chodzi), helce usunąc naprawianie podczas lotu a AA uniemożliwić strzelanie na wprost (ustawić kąt wieżyczki na jakieś 30* aby nie wykorzystywano jej do walki z czołgami i piechotą). Pojazdy są cholernie OP i to jest fakt - wystarczy popatrzeć na killstreak ako (nie piję do Ciebie, tylko daję jako przykład ) aby zobaczyc jak bardzo nierówna jest walka maszyna-człowiek. 1. Jety akurat są ok, conajwyżej powinni naprawić rakiety z/p. Ale nadal jety się kruszą w starciu z innymi jetami i AA, jeżeli teamy są równe to nie ma problemu - zniszczenie pojazdu na ziemi graniczy z cudem. 2. Naprawianie podczas lotu ma tylko scout, fakt, do wywalenia, ale też scouta można zdjąć zabijając pilota i polatane. 3. AA - zgoda. 4. W normalnych warunkach taki killstreak mimo wszystko cięzko walnąć, ot po prostu zamknęliśmy przeciwników w bazie na bazarze, dobrze się ustawiłem i naparzanko. Więcej do sukcesu się przyczynili Edek i Stona, bo ciągle naprawiali i ogarniali temat karabinami ) Dla mnie ta gra w obecniej formie jest niegrywalna w trybach z pojazdami i coś wydaje mi się, że to się nie zmieni... no ale nic to, DIII na horyzoncie więc będę miał odpowiednie narzędzie do wymazania tej abominacji z pamięci. Przynajmniej do czasu BC3. Tutaj też się zgodzę, coś po prostu nie do konca zagrało w BF3. Mapy z pojazdami są fajne tylko w momencie kiedy się siedzi w pojezdzie, a tych jest za mało dla wszystkich. Mapy z infantry są jeszcze gorsze jak dla mnie, bo jedyne co słyszę w słuchawkach to rakiety, mortary, m320. Padaka. Licze że BtK sporo zmieni, i w kwestii rozgrywki i w kwestii map. Póki co, sobie śmigam pojazdami, okazyjnie infantry na bazarze/teheranie, statsy rosną, jakoś leci, chociaż w chwili obecnej to nie jestem pewien czy będę miał dość samozaparcia, żeby dobić do choćby połowy tych 900h z BC2. DICE musi zrobić normalne, HC inf only, bo ludzie co posiadają servery są albo za głupi albo... się po prostu nie da. I nie wiem która wersja jest bardziej żałosna. Prawdopodobnie się nie da, z tego co pisało kilka osób (podawali się za właścicieli serwerów) na forum battleloga, to wiele opcji jest ustawionych na sztywno przez DICE. W najnowszym paczu, podobno nawet 60% HP na HC jest ustawione na stałe. Domyślam się więc, że podobnie jest ze spawnami tylko na SL, pojazdami on/off, nie wiadomo jak z spotowaniem/minimapą. Śmiech na sali trochę, ludzie płacą za serwery i nie mają nad nimi pełnej władzy. Podobnie jak sztywno ustawiona na 4 liczba graczy do rozpoczecia rundy. To jest pomysł wielkiego developera na statspadding. Srsly. /wall of text tl;dr: herp derp, wiele wad, w bf3 nie wszystko wyszło, dice wielki brat, bla bla Edytowane 1 grudnia 2011 przez ako Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 1 grudnia 2011 Opublikowano 1 grudnia 2011 Jak to niby ma przeciwdziałać statpaddingowi? Przecież jak byśmy chcieli to wbijamy sobie we 4 na serw i robimy razem... dwie pary, każdy sobie rzepkę skrobie i wszyscy jesteśmy happy. Twoja władza nad serverem może i by była ok, bo niby masz prawo sobie ustawić wszystko tak jak chcesz... ale serwer nie będzie ranked wtedy. I to jest gnój! Rozumiem pewne obawy DICE ale przeginają. Bo mogli wprowadzić po prostu takie niewielkie ograniczenia.. jak np HP nie może wynosić mniej niż 40% bo wtedy server unranked - i tyle, done! Z mortarami by się załatwiło sprawę tak jak to było w BC2 - scrypt co Cię kopie jak za często tego używasz. Mortarowcy i RPGowcy już mają przekichane na takim serwie. Cytuj
Gość ako Opublikowano 1 grudnia 2011 Opublikowano 1 grudnia 2011 Jak to niby ma przeciwdziałać statpaddingowi? Zapytaj DICE Już nie wpsominając, że mogli umożliwić bieganie po mapie jak w BC2, a tylko punktację wyłączyć do momentu aż się pojawi odpowiednia ilość graczy. Mówiłem już o kasowaniu kodów źródłowych poprzednich gier? Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 1 grudnia 2011 Opublikowano 1 grudnia 2011 @ako ja już w tej chwili wiem, że nie dojdę nawet do połowy tego co uzyskałem w BC2. Mam na zegarze 92h i już mnie nie ciągnie - odpalę sobie okazjonalnie jakiegoś TDM i tyle. W CQ ostatnimi czasy nie gram, bo mam dość snajperów i pojazdów - irytuje mnie to, że ja aby zabić muszę mysleć strategicznie tj. gdzie stanąć, gdzie postawić claymore etc. a taki snajper tylko leży i lipi w szkło natomiast czołgista na pełnym gazie wmontowuje się w bazę i też ma na wszystko wywalone (to mnie własnie wkurza na Seine - człowiek ufortyfikuje sobie pozycję a tutaj nagle "roar ima tank ima tank, ma shellz gunna kill ya an u can do shit bout it", dwie rakiety na ślepo w ściane budynku i tyle mnie było. @Kazuun skrypty dot. kopania są zaimplementowane, bo trafiałem już na rankingowe serwery typu "Metro 1k no rpg/smaw/m320/frag/nade" gdzie kopało od ręki. Swoją drogą polecam sprawdzić takie ustawienie - gra nawet na metrze staje się znacznie spokojniejsza i łatwiejsza do ogarnięcia i dopiero wtedy zaczyna liczyc się skill. Oczywiście wielu nagle desperacko zaczyna szukać jakiegoś rozwiązania, które nie obejmuje celowania i wiele osób zaczyna biegać z shotgunami ale takich temperują snajperzy. btw Przypomniałem sobie jedna kwestię - nie irytuje Was ekran oznajmiający, że jesteśmy poza mapą? W BC2 było to lekkie rozmazanie i zerag a tutaj tak jakby mi nalozyli na głowę jutowy worek przez co człowiek przez chwilę jest całkowicie bezbronny i nawet gdyby mi zza rogu wyleciał przeciwnik to nie ma szans aby go ustrzelić. Cytuj
Gość ako Opublikowano 1 grudnia 2011 Opublikowano 1 grudnia 2011 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=oaNDwOM9Lwo& Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie? Oskryptowana akcja, zostaje 10 ticketów do końca to antena leci. PS3 only, PC za słabe na takie efekty, obviously. --------------- List of Potential Battlefield 3 Balance Updates – DICE Looks to Fans for Feedback Vehicles: Increased the locking distance for Jets when locking on laser designated targets. Increased the damage the MBT’s primary weapon does to other main battle tanks. AA Missiles should no longer kill the pilot instead of the vehicle. Tank rounds will now instantly destroy Jets, Attack Helicopters, and Scout Helicopters. Using flares too early will no longer distract missiles fired at long range. The missile must be approaching the vehicle in order to reliably be distracted by flares. Attack Helicopter Guided Rockets will now only track ground targets, as originally intended. Reduced the direct damage done by helicopter gunners vs armor. Slightly increased the blast radius of the rounds fired by helicopter gunners vs infantry. Vehicle weapons should now suppress correctly. Increased the direct hit damage of the APFSDS rounds for the IFVs. Miniguns and Helicopter Gunners now more quickly destroy parked cars. Weapons: Significantly increased the damage of Laser Guided Top Attack missiles. Javelin missiles fired without laser targeting now do more damage to the side and rear of MBTs. Slightly reduced the repair speed of the repair tool. Fixed a problem when locking on to two nearby targets, the locking should no longer jump rapidly between multiple targets. Reduced the total number of RPG and SMAW missiles carried from 5 to 4. Slightly reduced the locking time of all weapons vs Laser Designated targets. Slightly reduced the effective blast radius of the RPG and SMAW projectiles against infantry. Reduced the recoil of the SKS rifle and slightly increased its power at close range. Semiautomatic sniper rifles, Assault Rifles, and LMGs now have more consistent damage over long range. Increased the close range damage maximum range of 9x39mm ammo. Soldiers: Increased the spawn protection time from 1sec to 2sec. The protection will still be immediately canceled as soon as the player moves or shoots. Spawn protection will no longer be canceled by the player looking around. Slightly increased the speed at which a player can shoot again after sprinting. Może tym razem tego nie spier.... tylko to "Potential" w tytule trochę niepokoi ;> http://mp1st.com/201...s-for-feedback/ Edytowane 1 grudnia 2011 przez ako Cytuj
Kaper 666 17 Opublikowano 1 grudnia 2011 Opublikowano 1 grudnia 2011 I znowu w dupę!!! Na ps3 takie smaczki ? Gdybym tylko umiał grac na padzie to bym się nie wahał którą wersje bym kupił Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 1 grudnia 2011 Opublikowano 1 grudnia 2011 (edytowane) Slightly reduced the effective blast radius of the RPG and SMAW projectiles against infantry. Niech usuną slightly a będę zadowolony. Using flares too early will no longer distract missiles fired at long range. The missile must be approaching the vehicle in order to reliably be distracted by flares. Bardzo dobrze. Gracz wsiadając do heli powinien być ciągle spięty i mieć na uwadze to, że z każdej strony może coś nadlecieć a nie "to se tera nabiję ze 20 fragów". a antena nie jest tylko na PS3 tylko na PS3 wyszedł inny patch. Wyjdzie kolejny na PC to dodadzą co trzeba. Edytowane 1 grudnia 2011 przez greah Cytuj
Gość ako Opublikowano 1 grudnia 2011 Opublikowano 1 grudnia 2011 Niech jeszcze poprawią to, że flary kasują locka. Tak samo jak wystrzelenie rakiet przez przeciwnika. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 1 grudnia 2011 Opublikowano 1 grudnia 2011 Nie kumam tego z Javelinem i SOFLAMem. Jak go NIE używam to zadaję więcej dmg, niż jak używam? WTF? Blast radius rakiet powinien dostać nerfa na mordę (nie, nie ty Morde, o twarz chodzi ) to może by się cwaniaki oduczyli. Tym samym zwiększyć jego direct dmg o jakieś 15%. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 1 grudnia 2011 Opublikowano 1 grudnia 2011 (edytowane) Mortar można łatwo "osłabić" uniemożliwiając strzelanie z miejsca respawnu. Edytowane 1 grudnia 2011 przez Rozi Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.