Kazuun 221 Opublikowano 6 sierpnia 2011 Opublikowano 6 sierpnia 2011 Moja myszka to jakiś zestaw klawa+mysz od Logitecha sprzed iluś-tam lat. http://pclab.pl/zdjecia/aktualnosci/2002_09/CordlessDesktopComfort1.jpg http://pclab.pl/zdjecia/aktualnosci/2002_09/CordlessDesktopComfort2.jpg Ale rolka się chrzaniła jakiś czas temu, potem się naprawiła. Teraz rypie się PPM ("działa" sporadycznie... a jak działa to bez klikania, coś jak ekran w Smartfonie) Jak już zestaw całkowicie zdechnie to mam zamiar przesiąść się na Logitech MX 5500 Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 6 sierpnia 2011 Opublikowano 6 sierpnia 2011 SteelSeries Ikari Laser - myszka tylko dla praworęcznych ale za to o niebywałej ergonomii. Początkowo z politowaniem czytałem teksty o tym, ze robili ją ponad rok i że jest najlepiej leżącą myszą na rynku. Po roku "ogrania" stwierdzam, że nie chcę nic innego - leży idealnie i to zarówno w w przypadku palmgrip jak i clawgrip. Dodatkowo nie wymaga sterowników a dpi można zmieniać w locie (i to z dokładnością co do 1 punktu pomiędzy 1 a 3200) co przydaje się w przypadku takiego Battlefielda. Jedynym minusem jest to, że po ekstremalnym użytkowaniu pot i reszta odczynników ludzkich niszczą miłą w dotyku powłokę antypoślizgową zmieniając ją w zmarszczoną, przypominającą poparzoną, skórę. Z tego właśnie powodu jak będe zmieniał obecny egzemplarz to zdecyduję się na wersję białą (lakierowaną). Cytuj
Stona 569 Opublikowano 6 sierpnia 2011 Opublikowano 6 sierpnia 2011 G5 <3 Lofciam ją za to, że po wrzuceniu ciężarków jest za(pipi)iście ciężka. @Kazek Nie chodzi mi o posturę, tylko właśnie o to co mają na sobie. Rekon nie ma nic = każdy odłamek robi mu ała. Cytuj
Gość ako Opublikowano 6 sierpnia 2011 Opublikowano 6 sierpnia 2011 (edytowane) To temu Stona taki muskularny chłopak, nie dość że nerdzi w BFa to jeszcze pakuje bica at the same time Patent z różną wytrzymałością/armorem byłby ciekawy, chociaż z drugiej strony tylko bardziej zachęcał by reconów do siedzenia w krzaczorach. Edytowane 6 sierpnia 2011 przez ako Cytuj
Shankor 1 614 Opublikowano 6 sierpnia 2011 Opublikowano 6 sierpnia 2011 Greah, czemu się nie chwalisz, że grasz w Alphe? Widziałem Cię wczoraj na steamie jak kłamiesz/chwalisz się! Jak wrażenia? Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 6 sierpnia 2011 Opublikowano 6 sierpnia 2011 Greah, czemu się nie chwalisz, że grasz w Alphe? Widziałem Cię wczoraj na steamie jak kłamiesz/chwalisz się! Jak wrażenia? Że co qwa? O.o Rinek, czegoś nic nie mówił? No co za buuuuuc Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 6 sierpnia 2011 Opublikowano 6 sierpnia 2011 Demize99 - Alan KertzHow much detail are we putting into BF3? The color of the ejected shell casings is different for US and RU weapons, just like real life. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 6 sierpnia 2011 Opublikowano 6 sierpnia 2011 Ale kolorów umundurowania już nie zmieniają. I to jest właśnie największy problem z devami. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 6 sierpnia 2011 Opublikowano 6 sierpnia 2011 Pytanie, ilu z nas by zwróciło uwagę na kolor łusek? Dwa: ilu z nas ma to w (pipi)e? xD Cytuj
Stona 569 Opublikowano 6 sierpnia 2011 Opublikowano 6 sierpnia 2011 Powiem tak, fajnym motywem jest zawleczka w granacie w BC2 ale bez przesady, są ważniejsze rzeczy na które należy poświęcić cenny czas Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 7 sierpnia 2011 Opublikowano 7 sierpnia 2011 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! najlepsze info od E3 Cytuj
Stona 569 Opublikowano 7 sierpnia 2011 Opublikowano 7 sierpnia 2011 No to chyba było bardziej jasne niż słońce Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 7 sierpnia 2011 Opublikowano 7 sierpnia 2011 Też nie widzę tutaj niczego zaskakującego Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 7 sierpnia 2011 Opublikowano 7 sierpnia 2011 Obadajcie to chyba żadna gra nie ma takich animacji Cytuj
Gość ako Opublikowano 7 sierpnia 2011 Opublikowano 7 sierpnia 2011 Fajne, fajne. Jedyne co zasya to to, że odłamki murów znikają Cytuj
Stona 569 Opublikowano 8 sierpnia 2011 Opublikowano 8 sierpnia 2011 Ahahaha, roz(pipi)ał mnie moment z samowysadzeniem i allah akhbaaaaaaaaar XD Animacje są za(pipi)iste. Co do znikania gruzów, to fakt, mogli by je zostawić tylko to powoduje wuchtę problemów z kolizjami, bo jak się położysz na takich gruzach? Tak samo bieganie po nich wyglądało by komicznie [bo nie wierzę w aż tak wielkie dopracowanie animacji]. Cytuj
Gość ako Opublikowano 8 sierpnia 2011 Opublikowano 8 sierpnia 2011 No ta, ale to że znikają po tym jak ledwo dotkną ziemi wygląda słabo, po prostu. Cóż, chyba gry nie są jeszcze na tym pozioie żeby takie rzeczy były możliwe Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 8 sierpnia 2011 Opublikowano 8 sierpnia 2011 Akuś, pytanie więc: wolisz żeby spadały wielkie odłamki, metrowe bloki etc, leżały na ziemi przez powiedzmy 30s a ty byś mógł przez nie przebiegać i strzelać? albo położyć się w gruzie i być "niewidzialnym" "wewnątrz" ? BO ja wolę żeby odrazu znikały niż mają być kwiatki tego typu. Cytuj
Gość ako Opublikowano 8 sierpnia 2011 Opublikowano 8 sierpnia 2011 Nie, wolał bym aby tworzyły się dynamiczne przeszkody Cytuj
Stona 569 Opublikowano 8 sierpnia 2011 Opublikowano 8 sierpnia 2011 To zahibernuj się na jakieś 5 lat. Być może po tym okresie któryś silnik takie coś pociągnie Cytuj
Gość ako Opublikowano 8 sierpnia 2011 Opublikowano 8 sierpnia 2011 Czy ja wiem, mieliśmy już deformację terenu w czasie rzeczywistym, PhysX srysix, wydaje mi się że dało by radę jakoś w uproszczeniu coś takiego stworzyć. albo nawet ok, niech te wielkie kawały ścian spadają i rozpadają się na setki małych kamyczków, takie coś już w PhysX widzieliśmy, a nie było by problemu z kolizjami i animacjami. Teraz, po prostu większość gruzu znika nawet jak się na niego patrzy - lipka. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 8 sierpnia 2011 Opublikowano 8 sierpnia 2011 Włączasz wyobraźnie. Rozpada się budynek, leży wuchta gruzu, biegnie tamtędy pamperek. Jak biegnie? W powietrzu, czy realistycznie, animacja zmienia się w zależności od tego czy stąpnie na glebę czy na gruz? Kolo się zatrzymuje i czołga. Nad ziemią, czy animacja się dostosuje i będzie się czołgał realistycznie? Śmiem wątpić żeby jakikolwiek silnik który obsługuje grę o takim rozmiarze jak BF pociągnął to wszystko w miarę realistycznie. Ile jest bugów w ruinach domków? To teraz wyobraź sobie to razy 1000 w ramach zostawania gruzu po wybuchu Cytuj
Gość ako Opublikowano 8 sierpnia 2011 Opublikowano 8 sierpnia 2011 (edytowane) Nie rozumiem o co Wam chodzi. Wielkie kawały gruzu będą po prostu przeszkodą przez którą się nie biega, nie wskakuje i nie czołga pod. COnajwyzej do wykorzystania jako osłona. Mniejsze kamyczki oparte na czymś w rodzaju PhysX będą się walać po glebie i ew. reagować na eksplozje czy poruszających się marines, w żadnym stopniu nie wpłynie to na animację. Wszystko Edytowane 8 sierpnia 2011 przez ako Cytuj
Stona 569 Opublikowano 8 sierpnia 2011 Opublikowano 8 sierpnia 2011 Jak przeszkodą? Jak nie wskakuje? Czyli co? Spada ściana na którą 12letni gówniarz z kijem zamiast karabina wszedłby bez problemu ale silnik mówi Tobie : NIE-E! Nie wejdziesz! Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.