Opublikowano 6 sierpnia 201113 l Moja myszka to jakiś zestaw klawa+mysz od Logitecha sprzed iluś-tam lat. http://pclab.pl/zdjecia/aktualnosci/2002_09/CordlessDesktopComfort1.jpg http://pclab.pl/zdjecia/aktualnosci/2002_09/CordlessDesktopComfort2.jpg Ale rolka się chrzaniła jakiś czas temu, potem się naprawiła. Teraz rypie się PPM ("działa" sporadycznie... a jak działa to bez klikania, coś jak ekran w Smartfonie) Jak już zestaw całkowicie zdechnie to mam zamiar przesiąść się na Logitech MX 5500
Opublikowano 6 sierpnia 201113 l SteelSeries Ikari Laser - myszka tylko dla praworęcznych ale za to o niebywałej ergonomii. Początkowo z politowaniem czytałem teksty o tym, ze robili ją ponad rok i że jest najlepiej leżącą myszą na rynku. Po roku "ogrania" stwierdzam, że nie chcę nic innego - leży idealnie i to zarówno w w przypadku palmgrip jak i clawgrip. Dodatkowo nie wymaga sterowników a dpi można zmieniać w locie (i to z dokładnością co do 1 punktu pomiędzy 1 a 3200) co przydaje się w przypadku takiego Battlefielda. Jedynym minusem jest to, że po ekstremalnym użytkowaniu pot i reszta odczynników ludzkich niszczą miłą w dotyku powłokę antypoślizgową zmieniając ją w zmarszczoną, przypominającą poparzoną, skórę. Z tego właśnie powodu jak będe zmieniał obecny egzemplarz to zdecyduję się na wersję białą (lakierowaną).
Opublikowano 6 sierpnia 201113 l G5 <3 Lofciam ją za to, że po wrzuceniu ciężarków jest za(pipi)iście ciężka. @Kazek Nie chodzi mi o posturę, tylko właśnie o to co mają na sobie. Rekon nie ma nic = każdy odłamek robi mu ała.
Opublikowano 6 sierpnia 201113 l To temu Stona taki muskularny chłopak, nie dość że nerdzi w BFa to jeszcze pakuje bica at the same time Patent z różną wytrzymałością/armorem byłby ciekawy, chociaż z drugiej strony tylko bardziej zachęcał by reconów do siedzenia w krzaczorach. Edytowane 6 sierpnia 201113 l przez ako
Opublikowano 6 sierpnia 201113 l Greah, czemu się nie chwalisz, że grasz w Alphe? Widziałem Cię wczoraj na steamie jak kłamiesz/chwalisz się! Jak wrażenia?
Opublikowano 6 sierpnia 201113 l Greah, czemu się nie chwalisz, że grasz w Alphe? Widziałem Cię wczoraj na steamie jak kłamiesz/chwalisz się! Jak wrażenia? Że co qwa? O.o Rinek, czegoś nic nie mówił? No co za buuuuuc
Opublikowano 6 sierpnia 201113 l Demize99 - Alan KertzHow much detail are we putting into BF3? The color of the ejected shell casings is different for US and RU weapons, just like real life.
Opublikowano 6 sierpnia 201113 l Ale kolorów umundurowania już nie zmieniają. I to jest właśnie największy problem z devami.
Opublikowano 6 sierpnia 201113 l Pytanie, ilu z nas by zwróciło uwagę na kolor łusek? Dwa: ilu z nas ma to w (pipi)e? xD
Opublikowano 6 sierpnia 201113 l Powiem tak, fajnym motywem jest zawleczka w granacie w BC2 ale bez przesady, są ważniejsze rzeczy na które należy poświęcić cenny czas
Opublikowano 8 sierpnia 201113 l Ahahaha, roz(pipi)ał mnie moment z samowysadzeniem i allah akhbaaaaaaaaar XD Animacje są za(pipi)iste. Co do znikania gruzów, to fakt, mogli by je zostawić tylko to powoduje wuchtę problemów z kolizjami, bo jak się położysz na takich gruzach? Tak samo bieganie po nich wyglądało by komicznie [bo nie wierzę w aż tak wielkie dopracowanie animacji].
Opublikowano 8 sierpnia 201113 l No ta, ale to że znikają po tym jak ledwo dotkną ziemi wygląda słabo, po prostu. Cóż, chyba gry nie są jeszcze na tym pozioie żeby takie rzeczy były możliwe
Opublikowano 8 sierpnia 201113 l Akuś, pytanie więc: wolisz żeby spadały wielkie odłamki, metrowe bloki etc, leżały na ziemi przez powiedzmy 30s a ty byś mógł przez nie przebiegać i strzelać? albo położyć się w gruzie i być "niewidzialnym" "wewnątrz" ? BO ja wolę żeby odrazu znikały niż mają być kwiatki tego typu.
Opublikowano 8 sierpnia 201113 l To zahibernuj się na jakieś 5 lat. Być może po tym okresie któryś silnik takie coś pociągnie
Opublikowano 8 sierpnia 201113 l Czy ja wiem, mieliśmy już deformację terenu w czasie rzeczywistym, PhysX srysix, wydaje mi się że dało by radę jakoś w uproszczeniu coś takiego stworzyć. albo nawet ok, niech te wielkie kawały ścian spadają i rozpadają się na setki małych kamyczków, takie coś już w PhysX widzieliśmy, a nie było by problemu z kolizjami i animacjami. Teraz, po prostu większość gruzu znika nawet jak się na niego patrzy - lipka.
Opublikowano 8 sierpnia 201113 l Włączasz wyobraźnie. Rozpada się budynek, leży wuchta gruzu, biegnie tamtędy pamperek. Jak biegnie? W powietrzu, czy realistycznie, animacja zmienia się w zależności od tego czy stąpnie na glebę czy na gruz? Kolo się zatrzymuje i czołga. Nad ziemią, czy animacja się dostosuje i będzie się czołgał realistycznie? Śmiem wątpić żeby jakikolwiek silnik który obsługuje grę o takim rozmiarze jak BF pociągnął to wszystko w miarę realistycznie. Ile jest bugów w ruinach domków? To teraz wyobraź sobie to razy 1000 w ramach zostawania gruzu po wybuchu
Opublikowano 8 sierpnia 201113 l Nie rozumiem o co Wam chodzi. Wielkie kawały gruzu będą po prostu przeszkodą przez którą się nie biega, nie wskakuje i nie czołga pod. COnajwyzej do wykorzystania jako osłona. Mniejsze kamyczki oparte na czymś w rodzaju PhysX będą się walać po glebie i ew. reagować na eksplozje czy poruszających się marines, w żadnym stopniu nie wpłynie to na animację. Wszystko Edytowane 8 sierpnia 201113 l przez ako
Opublikowano 8 sierpnia 201113 l Jak przeszkodą? Jak nie wskakuje? Czyli co? Spada ściana na którą 12letni gówniarz z kijem zamiast karabina wszedłby bez problemu ale silnik mówi Tobie : NIE-E! Nie wejdziesz!
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.