Kazuun 221 Opublikowano 16 sierpnia 2011 Opublikowano 16 sierpnia 2011 @Ako, Stona: nareszcie nie ja walnąłem jakiś głupi błąd xD @Stona: no i tak by było realistycznie - słyszysz "wzium" i po jecie. Ale traf czymś takim w coś naziemnego, np zrzucając bomby, w jadący czołg etc. Imho powinno być "podzielone" (ofc nie ta krygorystycznie), że Jety nawalają się z jetami i strącają Heli. A Heli zajmują się wszystkim co naziemne, bez możliwości (tzn możliwe ale mega ciężkie do wykonania) odpowiedzenia ogniem jetom. Po prostu nie zdążył byś zareagować jak byś był zajęty walka z piechotą/APC. Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Beta wykaże czy pójdzie mi toto na wyższych ustawieniach niż minimalne, ale nawet w najgorszym wypadku kupuję tą grę, takie wydarzenie w historii gier komputerowych nie może mnie ominąć Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Ja liczę na przedział medium-high. A nie kupuję BFa na PC dlatego, że będzie ładniejszy niż wersja konsolowa. Ot na tej platformie mam więcej (wszystkich xD) kumpli, lepsze sterowanie (mycha+klawa >>> pad do FPS, a podłączanie tych peryferii pod konsole imho to mijanie się z celem), no i 24 graczy to za mało! Gameplaye z konsol są znacznie nudniejsze od tych z PC ze względu na dynamikę akcji. Poza tym... wyobraźcie sobie to. 2 kumpli lata jetami na niebie. 4 siedzi w Heli bojowym i transportowym, 4 siedzi w czołgach, jeden (pipi) quadem po mapie a jeden samotnik siedzi snajperem w main base. no nuuuuuuda xD Jak będę chciał miec vechicle only walki to sobie odpalę genialnego VIgilant 8 xD Cytuj
Stona 569 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Pierdzielisz mości panie od rzeczy. Ja jakoś nie mam problemu żeby grać CQ lub INFonly. Byle by był to HC Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Ja jakoś nie mam problemu żeby grać CQ lub INFonly. Nie wiedziałem, ze masz i grasz w BC2 w wersji konsolowej :> Bo o niej mówiłem :> Cytuj
MaZZeo 14 244 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Opublikowano 17 sierpnia 2011 HC to bzdura w Bad Company 2. Niszczy kompletnie balans. Mam nadzieję że w BF3 go nie będzie. Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Opublikowano 17 sierpnia 2011 HC to bzdura w Bad Company 2. Niszczy kompletnie balans. Mam nadzieję że w BF3 go nie będzie. Balans? Broń przeciwpancerna, która nie zabija za pierwszym strzałem? Odnawiające się hp? Spotowanie? O jakim balansie mówisz? Dopiero na HC każda broń ma podobną moc (F2000 w soft to jakaś kpina - zwyczajny pestkownik), SMG wreszcie można używać jako primary, shotguny mają właściwą moc (broń ma za duże opóźnienie jak na coś co w soft nie zabija za pierwszym strzałem w CC) a granaty potrafią zabić odłamkami a nie tylko siłą wybuchu (tj. zabiją cię nawet jak stoisz obok a nie centralnie na nim). 1 Cytuj
Razel 6 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Opublikowano 17 sierpnia 2011 HC to bzdura w Bad Company 2. Niszczy kompletnie balans. Mam nadzieję że w BF3 go nie będzie. Cytuj
KOŁD 1 101 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Ej jak to jest z kartami Ati HD6950 do 3d dają rade? Bo mam zamiar sobie zrobic Crossfire i w 3d naparzać :F Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Opublikowano 17 sierpnia 2011 HC to bzdura w Bad Company 2. Niszczy kompletnie balans. Mam nadzieję że w BF3 go nie będzie. Ojjjjj, kolega wsadza kija w mrowisko... Każdy kto upiera się, że soft jest lepszy od HC jest w ogromnym błędzie. Śmiech mnie ogarnia, jak widzę jak ludzie o BC2 w działach konsolowych płaczą, że bez kill cama nie są w stanie zabić snajpera albo kolesia z 40mm w oknie bo nie wiedza gdzie szukać. Map awarness ssie u kolegów. Poza wizualiami mamy jeszcze dzwięki. Cytuj
Gość ako Opublikowano 17 sierpnia 2011 Opublikowano 17 sierpnia 2011 (edytowane) Już wszystko zostało powiedziane, mogę się tylko podpisać. HC >> SC Snajperki na SC też są nieuzywalne w cc, identyczna sytuacja jak z shotgunami. No i te ludki potrafiące przeżyć kontakt z pociskiem z czołgu, radośnie uciekające z budynków, w których ten sam pocisk wywalił dziurę o średnicy 5m. Na SC każdy jest one man army. Ej jak to jest z kartami Ati HD6950 do 3d dają rade? Bo mam zamiar sobie zrobic Crossfire i w 3d naparzać :F Sprawdzisz sobie w becie, bo takie pytania to... hm Edytowane 17 sierpnia 2011 przez ako Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Opublikowano 17 sierpnia 2011 HC to bzdura w Bad Company 2. Niszczy kompletnie balans. Mam nadzieję że w BF3 go nie będzie. Też tak na początku mówiłem, teraz na sc patrzę z taką samą miną jak na psie (pipi) na chodniku. shotguny mają właściwą moc Shotgun glitch, mhm <nygga please> Cytuj
django 549 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Opublikowano 17 sierpnia 2011 ja nie umiem strzelac i nawet na sc nie jestem one man army. I CO TERAZ?! Cytuj
Gość ako Opublikowano 17 sierpnia 2011 Opublikowano 17 sierpnia 2011 (edytowane) Shotgun glitch, mhm <nygga please> Hm? @up: to rzucaj granatami ;p Edytowane 17 sierpnia 2011 przez ako Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Opublikowano 17 sierpnia 2011 @django gotta tube 'em all Cytuj
MaZZeo 14 244 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Te shotguny, które na HC z tym ulepszeniem celowania zabijają z drugiego końca mapy? ROTFL. HC to kalka CoDa, taka prawda. btw nowy gameplay z Caspian Border http://videos.pcgames.de/hdvideo/3936/Battlefield-3-PC-und-iPad-Gameplay-Gamescom-2011 Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Opublikowano 17 sierpnia 2011 (edytowane) Te shotguny, które na HC z tym ulepszeniem celowania zabijają z drugiego końca mapy? ROTFL. HC to kalka CoDa, taka prawda. Jakim ulepszeniem celowania? W życiu nie używałem niczego takiego w BC2. Co do CoDa.... zawsze myślałem, że tam się odnawiało HP :> No i wołanie helikoptera czy nuka za streak pomaga w balansie jak cholera Edytowane 17 sierpnia 2011 przez Kazuun Cytuj
Gość ako Opublikowano 17 sierpnia 2011 Opublikowano 17 sierpnia 2011 (edytowane) O jezu, niemka. Gadająca po niemiecku. Moje oczy i uszy xD W każdym razie, ni w ząb nie rozumiem co szprechają, ale dobrze widziałem że mozna się respić bezpośrednio w pojazdach? w00t? Podsumowanie informacji o pojazdach: http://www.youtube.com/watch?v=hb0r0VKYUbY @up: to nie ulepszenie celowania tylko specjalna amunicja, jak sobie ją wybierzesz na SC to tak samo gościa trafisz z drugiego końca mapy. Przy czym to wcale takie łatwe nie jest jak wygląda. Edytowane 17 sierpnia 2011 przez ako Cytuj
Stona 569 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Takim http://www.youtube.com/watch?v=Wlmsdt-Fqhk Slugi. No zdania są podzielone. Teoretycznie robisz z szotgana snajperkę. W praktyce otrzymujesz coś, co w przypadku nie trafienia robi z Ciebie chodzącego trupa, bo czasu na przeładunek za dużo nie ma. Tak czy srak wyjeżdżanie tutaj z tym że HC ssie paukę a SC jest kul to jawne przyznawanie się do bycia gejem Od czasu bety nie mogłem [nie tylko ja] znieść siły broni. Wiara robiła filmiki i sprawdzała czy przypadkiem połowa naboi w magazynku to nie ślepaki itp [filmiki ze strzelaniem do ściany itp.] bo nikt przy zdrowych zmysłach nie mógł uwierzyć że bronie są tak słabe. Weszło HC i pokochałem tę grę jak wyrodnego syna Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Opublikowano 17 sierpnia 2011 (edytowane) @MaZZeo narzekasz na tryb HC a wklejasz filmik tutaj z SC? Why? Fajna mini mapka, fajny spotting, Motion Sensory też są fajowe, a brak friendly fire to juz ogólnie jest cudo xD @Stonka: Bo w SC wygrywa pojedynek ten kto ma większy magazynek lub CG xD A Slugi to nie jest żadne ulepszenie celowania tylko rodzaj amunicji. Nie wiem w jaką wersję grasz, ale być może w PL, a tam tłumaczenie być może ssie, to miałeś prawo nie wiedzieć Edytowane 17 sierpnia 2011 przez Kazuun Cytuj
KOŁD 1 101 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Balans jezu po *uj to? Jak jesteś nuubem to śmierć frajerom ale żeby specjalnie przez to zwalniać myśliwce to sie w pale nie miesci T___T Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Te shotguny, które na HC z tym ulepszeniem celowania zabijają z drugiego końca mapy? ROTFL. Tak jak wspomnieli poprzednicy - shotguny ze slugami występują zarówno w sc jak i hc więc nadal nie wiem o jakim balansie w sc mówisz. Dodatkowo można je uznać za coś na kształt amunicji strzałkowej a ta, mimo stosowania w shotgunach, ma zasięg zbliżony do normalnej. Inna kwestia to to, że slugi są zwyczajnie słabsze niż normalna amunicja dlatego pakując je w shotguna masz świadomość tego, że w CC leżysz na całej linii, bo nawet w HC jeden strzał nie jest w stanie zabić przeciwnika, który ma 100%. Ponawiam prośbę - wymień kwestie, które powdują, że HC nie jest zbalansowany albo jest gorzej zbalansowany niż SC. Shotgun glitch, mhm <nygga please> Powtórzę za ako - hm? Cytuj
MaZZeo 14 244 Opublikowano 17 sierpnia 2011 Opublikowano 17 sierpnia 2011 (edytowane) Ale przez tryb HC są jeszcze mocniejsze, 3d spotingu nie za bardzo lubie, ale jak jakiś pajac w krzakach na Valparaiso siedzi z bronią na taśmie i karci wszystkich a ja nawet nie wiem skąd bo kurfa nawet radaru nie ma (prawdziwy BF, nie ma co) to coś tu jest nie tak. Chcę tam być Edytowane 17 sierpnia 2011 przez MaZZeo Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.