Stona 569 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 Mi też, sądzę że takich pro jest więcej Edziu , co do broni , wiem co czujesz Braknie ino G36 i M24 :< A wracając do tematu. Naprawdę liczę że zrobią coś z tymi hitboxami albo z kodem, bo to co się dzieje jest gorsze niż to co się działo w becie BC2. Albo niech posypią głowę popiołem, napiszą mea culpa i przerzucą hitboxy z BC2. PRzynajmniej człowiek będzie wiedział na czym stoi. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 XD I wszystko jasne 1 Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 (edytowane) Mnie rozwalają te zdeformowane postacie , nieraz wykręceni jak w japońskim horrorze albo jak bokiem biegną hehe w takich momentach mimowolnie włącza się "śmiecho-stan" i chwilę później padam bo łzy ze śmiechu przysłaniają mi ekran .. i znowu beka bo na kill-camie postać która uzdrawia i przyjmuję "jezusową" pozycję , trzeba przyznać że beta ma spory walor komediowy na jesienne wieczory jak znalazł. Edit ; @Up Bush People hihi Edytowane 3 października 2011 przez dc1982 Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 (edytowane) Clusterfuck zone!!! @stona Ale G36 jest w BF3 w podstawce przeca - tyle, że u Engiego. Edytowane 3 października 2011 przez Kazuun Cytuj
Gość ako Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 A wracając do tematu. Naprawdę liczę że zrobią coś z tymi hitboxami albo z kodem, bo to co się dzieje jest gorsze niż to co się działo w becie BC2. Albo niech posypią głowę popiołem, napiszą mea culpa i przerzucą hitboxy z BC2. PRzynajmniej człowiek będzie wiedział na czym stoi. Ta, w BC2 najwyżej krew poszła a gość pobiegł dalej. A tutaj nie dość że jest totalny random z obrażeniami (raz z metra walnę gościowi z shotguna i na killcamie ma 40% zdrowia, a drugi raz z większej odległości gościa zdejmuję jednym strzałem), to jeszcze da się zabijać przez skały, hitboxy są opóźnione względem modeli. Ale to wszystko nic. Do szewskiej pasji doprowadza mnie to, że z mojej perspektywy 90% zgonów wygląda tak, jakby ktoś mnie zdejmował 1 strzałem. Nieważne czy strzela z pistoletu, snajperki czy czegokolwiek innego, nieważny ping. Więc du.pa z chowaniem się, kiedy w momencie jak się dowiesz że ktoś w ciebie trafia, jesteś już martwy. Cytuj
walek 96 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 Nawet grajac na konsoli jest identycznie. W BC2 mogles obrocic sie i zobaczyc swoja ofiare. Tutaj hit marker oznacza natychmiastowy zgon. Podwyzszyc HP na wszystkie platformy! Cytuj
Gość ako Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 Nie, po prostu naprawic zje.bany kod sieciowy. Czego jak czego ale akurat HP to jest tak o 50% za dużo Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 Problem HP naprawi HC. Problem "prześwitujących" kamieni MAM NADZIEJĘ naprawi ostateczny build. Hit boxy się nie zmienią. I to co napisał ako, nic tak nie wkurza jak fakt bycia ciągle "one-shottowanym". Cytuj
walek 96 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 Nie, po prostu naprawic zje.bany kod sieciowy. Czego jak czego ale akurat HP to jest tak o 50% za dużo O to ci chodzi? To lag? Ja mam tak bardzooo czesto (od 2:56) Cytuj
Gość ako Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 (edytowane) Mniej więcej o to, chociaż ja to częściej spotykam w sytuacji kiedy wymieniam ołów z przeciwnikiem, chowam się za osłonę a hity nadal we mnie wchodzą. Nawet jeżeli to "tylko" lag, to po prostu kod sieciowy sobie z nim radzi w tragiczny sposób, bo to jedyna gra w której takie coś widziałem. Nawet w BC2 z wysokim pingiem takich akcji nie było. Zobaczyłem tylko fragment a 1 shotow naliczyłem ze 3 xD A zauważ, że w praktyce w najlepszym wypadku potrzeba około 8 kulek żeby kogoś zabić. Edytowane 3 października 2011 przez ako Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 (edytowane) Tak nadmienię. Co boli to to, ze nie ma sensu strzelać w głowę bo trzeba pojedynczym strzałem przyfasolić delikwentowi z jakieś 4-5 razy. Znacznie lepiej namierzyć mu sutek lewy lub prawy i puścić serię. Szybciej i pewniej. Ale to tak mini offtopem nadmieniam [EDIT] Kliknąłem ten filmik i w Podobnych trafiłem na: Edytowane 3 października 2011 przez Kazuun Cytuj
Gość ako Opublikowano 3 października 2011 Opublikowano 3 października 2011 (edytowane) Dokładnie, to też jest dobre. Trafianie headshotow jest jak granie w totolotka. Ale to nic - najgorsze jest to, że nie ma już dźwięku kuli trafiającej w metalowy nocnik Edytowane 3 października 2011 przez ako 1 Cytuj
Stona 569 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 Takie dwa zonki wczoraj złapałem Edziu łapiący kury Im a BUG an im digin a hole, digin digin hole, im digin a hole Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 Chciałem się podkopać pod nimi i wyjść na ich plecach. Dzięki za zdradzenie mojej strategii urfa! Cytuj
GwynBleidd_79 114 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 Dopiero wczoraj zassałem i zacząłem na chwilę grać w BF.Muszę powiedzieć że obudziło się we mnie coś, co nie doświadczyłem od czasów gdy pierwszy raz zetknąłem się z CS (kurde to już 10lat).Cholera nie mogę się doczekać na premierę żeby sprawdzic inne mapy oraz tryby. Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 No z headshotami to jest tak, ze czasem moge 2-3 razy IDEALNIE strzelic kolesiowi w twarz i dopiero padnie. Pare razy strzelilem w brzuch i dostalem "headshot" lol. Cytuj
Mordechay 680 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 Jakiś pastuch odkrył, że przy pierwszym mcomie na A, można się zapaść pod ziemię i spokojnie eliminować kolejny planterów, reszta kmiotów to podłapała i nieraz bywa tak, żę w ogóle nie da się go uzbroić -_- Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 Ale przecież zapadanie się chyba "wyłączyli" i działa dobrze, bo wtedy zapadałem się co 10 sekund a teraz ani razu. Cytuj
Stona 569 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 Może gdzieś zostało jeszcze jakieś zabugowane miejsce. Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 Mam SICK SKILL powiadam :ph34r: http://www.youtube.com/watch?v=x-SmEkGlYL4 Headshot! Cytuj
Gość ako Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 Mam SICK SKILL powiadam :ph34r: Raczej dobre haxy Kiedy wypuścili do bety? Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 Pewnie w tym samym dniu w którym zaczał grać noobson - bo on bez haxa nie zaczynał by nawet xD Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 4 października 2011 Opublikowano 4 października 2011 szkoda, że przy zabiciu kogoś robotem nie ma jakiegoś Player1 <pwned> Player2 i lecącego w tle quake'owego "humiliation". Nalatałem się jak głupi tym ogryzkiem, przypiekłem jednego a wyskoczyło tylko Player1 Player2. Chyba nawet nie wzięli pod uwagę, że ktoś będzie tym zabijał. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.