Gość ako Opublikowano 16 października 2011 Opublikowano 16 października 2011 Mapy nie było, miałem na myśli sam efekt działania tego cacka, obszar i damage. Liczę że bedzie podobnie, bo w tym wydaniu daje to mase radochy. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 16 października 2011 Opublikowano 16 października 2011 Ja mówię właśnie o sposobie użycia. Czy stawiasz to na ziemi i możesz wchodzić i wychodzić z tego? Jaki ma CD? Czy można podnieść i przenieść? ETC Brzmi ciekawie i na papierze zdaje się to mieć fajne strategiczne miejsce na polu bitwy Cytuj
Janush 224 Opublikowano 16 października 2011 Opublikowano 16 października 2011 (edytowane) Ja już było to nie bić ;p Edytowane 16 października 2011 przez terror Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 17 października 2011 Opublikowano 17 października 2011 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=WyKI1zLUJAE&feature=related Ile lat tego nie oglądałem szkoda ze poprawną wersję części pierwszej ciężko znaleźć na YT. Aż odpale sobie tego dziadka BF2 :> Edytowane 17 października 2011 przez MaZZeo Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 17 października 2011 Opublikowano 17 października 2011 Chciałem to wrzucić wcześniej przy okazji poprzedniego filmiku z BF2 ale nie mogłem znaleźć wersji z dźwiękiem..... i why wrzuciłeś tylko part 3? ;p Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 17 października 2011 Opublikowano 17 października 2011 (edytowane) Bo MecGayver mnie sponiewierał tu reszta Edytowane 17 października 2011 przez MaZZeo Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 17 października 2011 Opublikowano 17 października 2011 This map is vehicle focus rather then infantry.czyt. damy wam tyle pojazdów, że dziesięciu ostatnich graczy bedzie musiało o własnych siłach biec do najbliższej flagi, która jest jakieś 2 minuty drogi od spawn pointa Thanks to DICE for working so hard on this to get it in our hands in just under 2 weeks.ludzie naprawdę wierzą, że to co dostaliśmy jako bete było świeżym buildem sprzed kilku dni? Many have wondered what the Mortar unlock would be like. When you mount it, the minimap appears with a crosshair of where to drop your mortar round down on.czyli siedząc w respie cały team będzie mógł zaspamować dany punkt nawet go nie widząc? Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 17 października 2011 Opublikowano 17 października 2011 ludzie naprawdę wierzą, że to co dostaliśmy jako bete było świeżym buildem sprzed kilku dni? Zajrzyj do tematów konsolowych, tam większość tak myśli. Cytuj
Gość szpic Opublikowano 17 października 2011 Opublikowano 17 października 2011 Many have wondered what the Mortar unlock would be like. When you mount it, the minimap appears with a crosshair of where to drop your mortar round down on.czyli siedząc w respie cały team będzie mógł zaspamować dany punkt nawet go nie widząc? Na taki sposob dzialalo to np w ET. I tam jakos nie byl to duzy problem. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 17 października 2011 Opublikowano 17 października 2011 @szpic Enemy Territory? To Quake'owe coś? Ta mizerna do bólu imitacja BF2? @Rinek MASA, dosłownie MASA ludzi uważa, że był to najnowszy build. Spotkałem się nawet z tak radykalnymi opiniami w necie, gdzie ludzie twierdzili, że był to build ukończony na kilka godzin przed launchem bety. Aka ukończyli go 27 wrzesnia rano, potem zrobili Save as... na HDD, uploadowali na serwery do 15:00 i dlatego beta się zaczęła o tej godzinie. Nie pytajcie mnie skąd doszli do takich wniosków, ale widać niektórzy ludzie są.... khym.... jak by to ująć... xD Mortar prawdopodobnie będzie miał pewien zasięg. Tylko jak go zbalansować by był w miarę realistyczny a jednocześnie nie było jaj że siedzę w respie, schowany za 3 budynkami, 2 mostami i jednym bunkrem i nawalam na Conquescie w "A". Bo niby można po takich cwaniaków iść, ale zaraz będzie "OMFG, base raping, ban this noob!" Cytuj
Stona 569 Opublikowano 17 października 2011 Opublikowano 17 października 2011 Zrobią opcję że nie można postawić mortara w bazie i po problemie @greah i jego narzekania na pojazdy Naprawdę masz z tym taki problem? Nie wiem, ja jak gram CQ i się zaczyna runda jakoś zawsze się załapuję do jeepa/czołgu/czegokolwiek. To naprawdę nie jest problem, tym bardziej że dużo osób czeka aż ktoś wsiądzie zanim odjedzie. Fakt, zdarzają się debile którzy biorą krowę i sami nią lecą ale to margines tak samo jak marginesem są debile robiący co chwilę TK czy kamikadze. Cytuj
Gość szpic Opublikowano 17 października 2011 Opublikowano 17 października 2011 @szpic Enemy Territory? To Quake'owe coś? Ta mizerna do bólu imitacja BF2? ciezko Aby ET bylo "Mizerną do bólu imitacja bf2" Skoro ET wyszło 2 lata wczesniej mylisz ET z ET: Quake Wars. ET to multi z Return to Castle wolfenstein Cytuj
Paliodor 1 761 Opublikowano 17 października 2011 Opublikowano 17 października 2011 @Kazuun Jemu chodziło o Wolfenstein ET, a nie dziadowskie Quake Wars. Ja niestety nie będę mógł sobie pograć w B3. O ile jako tako dało się grać na Operation Metro tak Caspian pokazał mi dobitnie, że mój lapek to co najwyżej może robić jako sprzęt do pokazów slow-mo Battlefield 3 na low. Może jak skręcę jakąś stacjonarkę w przyszłym roku to z pewnością pogram, a tak to raczej zostaje mi Bad Company 2. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 17 października 2011 Opublikowano 17 października 2011 Ahhh, no to być może się ciut pomyliłem @stona To masz farta chyba jakiegoś, bo ja baaaardzo często się spotykam z chamstwem odnośnie pojazdów. Nie raz i nie dwa dostałem heada tylko po to bym był martwy gdy zrespi się dana machina. I nie mów, że nie bo i Ty, i Ako macie na sumieniu tez to i owo - byłem, widziałem Obok faktu bycia zmuszonym do dźwigania co najmniej C4, a najlepiej RPG jest to drugi główny powód mojej niechęci do pojazdów. W inf only mam zawsze takie same szanse. Z pojazdami niekoniecznie i ten co ma czołg/helkę ma zawsze upper handa w pojedynku. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 17 października 2011 Opublikowano 17 października 2011 Tak mi się skojarzyło jak trafiłem w necie: itbox ładnie się prezentuje w trakcie slow mo Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 17 października 2011 Opublikowano 17 października 2011 @Stona No wybacz, że nie traktuję Battlefielda jako świętej księgi gier multiplayer i widzę niedociągnięcia/błędy/złe rozwiązania. W BC2 na takiej Atacamie ilość pojazdów była źle zbalansowana i obliczona na to, że każdy bedzie czekał - 2 buggie (4 osoby), 2 czołgi (4 osoby), heli (2 osoby), Humvee (4 osoby). Czy było coś jeszcze? Nie pamiętam. Czy trafiało mi się lecieć z buta na pierwszy punkt, bo nikt nie poczekał? Zawsze. Czy była to wina graczy? Nie, bo nikt normalny nie będzie czekał na kogoś komu gra się jeszcze nie dograła. Jesli nie chcą dawać więcej czołgów to niech chociaż zapewnią odpowiednią ilość małych pojazdów pozwalających na podjechanie do miejsca bitwy bez tracenia przy tym czasu. Tak samo wygląda sytuacja z respieniem się w myśliwcu - kto wpadł na tak absurdalny pomysł? Przez takie rozwiązanie raz, że niektórzy zwyczajnie nie polatają a dwa, że na początku rozgrywek pół teamu będzie się czaić jako spectator i czekać na wolne latadło. @Kazuun Też preferuję inf only. Najbardziej śmieszą mnie ludzie co czaja się na machiny ale jak później jeden czy drugi oberwie z rpg podczas naprawiania to zaraz leci "omg noob cg" - oni mogą sadzić z wielkiej lufy w piechotę ale jak engi zasadzi w piechotę rakietą to zaczyna się płacz. Co mi się podoba to stingery - jeśli tylko nie sknocą zależności rakieta-flara tj. przeładowanie flary będzie trwało np. 3x tyle co przeładowanie rakietnicy to coś mi się wydaje, że skończy się spędzanie całych rund ponad mapą Cytuj
Gość szpic Opublikowano 17 października 2011 Opublikowano 17 października 2011 byly 2 humvee na atacamie. Ale wiesza ilosc quadow oznacza mniej wiecej tyle, ze beda hordy jihad buggy i czolgi beda bardzo slabe Cytuj
Stona 569 Opublikowano 17 października 2011 Opublikowano 17 października 2011 (edytowane) Respienie się w myśliwcu było już chyba w BF2, ale głowy sobie uciąć nie dam. Cały czas uważam że ilość pojazdów jest ok. Heady idą jak ktoś bezczelnie nie respektuje kolejki do pojazdu Jakoś tak przelicznik 1 pojazd = 1 osoba śmierdzi mi Twisted Metal Edytowane 17 października 2011 przez Stona Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 17 października 2011 Opublikowano 17 października 2011 Nie spodziewałem się tylu pozytywnych zmian Ten tydzień będzie dłuugi Cytuj
Gość ako Opublikowano 17 października 2011 Opublikowano 17 października 2011 (edytowane) Nom, dawać gierce bo już nawet kody na Origin na BtK, pakiet uzbrojenia i całą resztę dodatków dostałem, a gry niet Edytowane 17 października 2011 przez ako Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 17 października 2011 Opublikowano 17 października 2011 @stona A przepraszam, ale co to znaczy "respektować kolejkę"? Po wczytaniu się rundy mam przydzielany numerek jakiś? Moge wejść tylko jak mnie gra wylosuje? Co to, gabinet lekarski czy urząd pracy? Pojazdy są super-duper-fajne ale tylko w przypadku jak samemu się w nim jest. Przypomnę Wam rundę Conquest na Heavy Metal. Stona + Ako vs Rinek + Shakira + ja. Stona i Ako dorwali się helki, u nas helką latały jakieś pantofle. Któryś z Was zrobił tam prawie 80 killi jeżeli dobrze pamiętam. Nawet chyba screena trzaskaliśmy. U nas wyniki były w okolicach 10/40 każdy. To samo mam jak wyskakuję po respie zza rogu i mnie Abrams napierdala z miejsca. Cała zabawa zależy od punktu widzenia. Tak jak każdy w naszej paczce prezentował/uje w miarę podobny skill, każdy z każdym może nawiązać w miarę wyrównaną walkę (co mi się zawsze bardzo podobało, bo grając vs sobie można się świetnie bawiąc dzięki tej rywalizacji), tak gdy dochodzą pojazdy cały "balans" pada i ten kto ma lepszy pojazd wygrywa. Pojazdów też mogło by być więcej. Nawet dwuosobowych quadów. Ktoś narzeka, że będą quady kamikaze. To ustawiasz swoją piękną metalową konserwę na bardziej otwartej przestrzeni, prosisz kumpli w Humvee by stanęli niedaleko i z karabinku osłaniali Cię przed ewentualnymi samobójcami. Hmm? Że co? Że jak można wymagać współpracy od innych grając w 32 osoby gdzie większość to randomy? To jak ja mam oczekiwać że randomowy koleś poczeka na mnie i nie odjedzie swoim w 90% pustym Vodnikiem? "Zawsze i wszędzie inf-only królem mym będzie!" 1 Cytuj
Stona 569 Opublikowano 17 października 2011 Opublikowano 17 października 2011 (edytowane) @stona A przepraszam, ale co to znaczy "respektować kolejkę"? Po wczytaniu się rundy mam przydzielany numerek jakiś? Moge wejść tylko jak mnie gra wylosuje? Co to, gabinet lekarski czy urząd pracy? Grasz rundę. Stoisz na lotnisku i czekasz na latadło. Spawni się samolot/helka - wbijasz. Ten kto przyszedł później sobie czeka dalej. Proste. Ofkoz zawsze pojawi się jakiś n00b co Cię zastrzeli bo on kce. (pipi) z nim, dostanie head. Jak się Wam pojazdy nie podobają, to grajcie na inf-only. Naprawdę nie widzę problemu. Mam w (pipi)e singla - nie piszę o nim, nie miauczę że będzie trzęsienie ziemi którego być nie powinno i pewnie główny zły łysy badass będzie miał 3 ręce i wbudowany w czoło wibrator. Mam na to zlew i w ogóle tematu nie poruszam Pojazdy są super-duper-fajne ale tylko w przypadku jak samemu się w nim jest. Przypomnę Wam rundę Conquest na Heavy Metal. Stona + Ako vs Rinek + Shakira + ja. Stona i Ako dorwali się helki, u nas helką latały jakieś pantofle. (...)tak gdy dochodzą pojazdy cały "balans" pada i ten kto ma lepszy pojazd wygrywa. Hmmm, to w końcu jak to jest. Ten kto ma lepszy pojazd wygrywa, czy ten kto ma większego skilla*? Jest jakaś wielka różnica między helką us a ru? Nie. Mieliście takie same szanse. My dobrze latamy, Wy nie. Nie mieliśmy haxów na helkę tak jak ma kubicz na nóż, wszystko było fair. *zaraz jakiś spryciarz pewnie wyjedzie, że vodnik z czołgiem nie ma szans, więc kazek ma rację XD ZAWSZE jest równy balans w pojazdach po obu stronach. Nie moja brocha że drużyna przeciwna ma problem z ich obsługą. Po to spędzam w czołgu/helce kilkadziesiąt godzin żeby dobrze nimi operować. Żeby nie było, za(pipi)iście lubię inf only ale nie mam zamiaru wieszać psów na pełnym CQ, bo muszę biec do flagi bo jestem za wolny żeby wejść do pojazdu. Edytowane 17 października 2011 przez Stona Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 17 października 2011 Opublikowano 17 października 2011 @ako Skąd dostałeś? Cytuj
Stona 569 Opublikowano 17 października 2011 Opublikowano 17 października 2011 Na ultimie chyba już dawali. http://www.reddit.co...of_playtime_on/ Nie spodziewałem się tylu pozytywnych zmian Ten tydzień będzie dłuugi Z rzeczy o których w ogóle nie było mowy wypatrzyłem : There are customizable camo options available for the picking now. From what I could see there were a few solid color uniforms (Black, Blue, Green, Tan, Grey), a few different types of camoflouge (desert/forest/urban), and a few special ones like the SPECACT uniforms and one named the "Dr. Pepper" camo which I can only assume will be tied into a marketing blitz just like the SPECACT stuff was tied in with them during BC2. Each camo "selection" had a corresponding Russian and US version so that you would never be able to put on the same uniform as the opposing team. Firing an unsuppressed weapon marks you on the enemy's minimap for a few seconds; there is now a tangible benefit to rocking the silencer. Most of the teams in the 4v4 TDM tourney had silencers on everything because of this fact. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.